- Milyen okostelefont vegyek?
- Samsung Galaxy A52 - royal cuvée
- Bivalyerős lett a Poco F6 és F6 Pro
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- iPhone topik
- Samsung Galaxy Watch (Tizen és Wear OS) ingyenes számlapok, kupon kódok
- Redmi Note 9 Pro [joyeuse]
- Samsung Galaxy S21 Ultra - vákuumcsomagolás
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
Hirdetés
-
Computex 2024: Új utakra lép a Fractal
ph A számítógépházak mellett headsettel és gamer/irodai székekkel is elénk álltak a svédek.
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Kedvező árú Huawei tablet érkezett
ma Konkrét árcédula mondjuk még nincs a Huawei MatePad SE 11-hez.
-
Mobilarena
Fórumtársak szimulátor komponenseinek/hardvereinek/játék preferenciájának táblázata és annak konklúziója GalaHU tollából.
Új hozzászólás Aktív témák
-
VegyesTamás
senior tag
Már megint nem párhuzamos dolgok vannak párhuzamba állítva. Jó érzéke van a Norbinak a kocsikhoz, lehet, hogy most rallyzna, és kevertek itt mindent mindennel, mikor is szólt egy LADA akár éles verseny, akár szórakozás tizedekről? Soha...A szim tökéletes a határok kitapasztalásához, pontosan így van, de a professzionális pályaautóversenyzést ne állítsuk párhuzamba (sorry szóismétlés) a Ladázással mert nem egy kategória. Kinek mi. Nekem a Lada, mert láttam a videón, hogy Varga "Cigány" Zoli, keresztbe ment, és élvezte és imádták, és megfogott, meg az, hogy egy 20 km-es pályát nem tanulsz meg töviről hegyire, és nem próbálgatod a féktávot 30 körön keresztül. Hanem egyszer, és spontán, mész, és reméled, hogy jól van felírva az itiner. Nem tudod, hogy milyen kanyar jön, de megpróbálod a legtöbbet kihozni belőle. A közönség, meg meghálálja a látványos autózást. Mert látványos egy DTM-es kifékezéses előzés igen, meg egy rövid féktáv...de amikor a "csak Ladát" előre behimbálod a kátyús aszfalton és rárúgsz a kuplungra, megtartod az egyensúlyt kerszesztbe, és így csinálsz az egész pályán...az művészet
Tiktokpomfrit /VTMDrifting/ Youtubeon és Facebookon és tiktokon - Drift, Vlog, Sztorik Dániából, tiktokon dánul, magyar tiktok - DánKrumpli
-
Jack@l
veterán
Elég off topic, de elég csak öszeszámolni hány ladás meg hány szimulátor "versenyző" került fel eddig a forma vagy túraautósok mezőnyébe.
A hozzászólási jogosultságodat 2 hónap időtartamra korlátoztuk (1 hsz / 10 nap) a következő ok miatt: Az ÁSZF III 10/8. pontjának megsértése - trollkodás - miatt. Többször és többen is kértek már, hogy hozzászólás írásakor használd a linkelés funkciót, mert ennek elmaradása sokak számára zavaró.
-
bokrosolajos
őstag
Neked mindegy 2,5 cm vagy 5, a lényeg, hogy igazad legyen? Csajoknak sem mindegy
Tegyük fel a 20%-ot a 100-ra, szerinted nem bírja a G27 motorja a nagyobb igénybevételt? lol
Gyártói túlbiztosításról hallottál már?Megnyugtatásul, AC 80-on fut, 2,5 cm-rel nagyobb sugarú kormánykerék nem fogja kinyírni...
Van aki vállalkozik és van aki csak kifogásokat keres. Én az előbbieket képviselem. Játék kormányt tekergessenek gyerekek
-
bokrosolajos
őstag
Elektronikát meg gépészmérnök létedre fogalmam sincs tanultál-e, akkor biztos ismerős lenne a kifejezés Teljesen mindegy, hogy túlbiztosítás vagy túlméretezés, mind a kettő ugyanazt takarja. A lényegen nem változtat, hogy 20%-kal nagyobb igénybevétel nem valószínű, hogy haza fogja vágni a FFB motort, fogaskerekeket. 2 év gari van rá, egyébként nem izgatom magam e miatt..
Téma ezzel zárható.Játék kormány alatt a kormánykereket ÉRTSD mivel csak annak cseréjéről volt szó!
A G27-es gyári kormánykereke pedig nagyon annak hat. A G25-ösé közelebb van egy autó kormány formához, de kicsi az is.
Peace[ Szerkesztve ]
-
vlevi
nagyúr
-
Jack@l
veterán
Az ffb leprogramozása, meg hogy egy szarabb kormányon nem úgy jön át, az két külön téma. Nálam szinte tökéletes lenne, ha a kockásodásos kopogást kb a felére vennék a defaultnak. A megcsúszást teljesen jól érezni.
[ Szerkesztve ]
A hozzászólási jogosultságodat 2 hónap időtartamra korlátoztuk (1 hsz / 10 nap) a következő ok miatt: Az ÁSZF III 10/8. pontjának megsértése - trollkodás - miatt. Többször és többen is kértek már, hogy hozzászólás írásakor használd a linkelés funkciót, mert ennek elmaradása sokak számára zavaró.
-
Jack@l
veterán
Ilyeneket érzek a kezem alatt:
- Motor alapjárat (tudom volt már más játékban is, de itt teljesen hihető, nagyon finom kis rezgések )
- Kockakövet meg tudom számolni, meg ha lejön az aszfalt szélén a kocsi, az is teljesen jó.
- Úthibák az aszfalton (nem kamu effekt, fizikálisan le van modellezve pályán)
- A kaszni rázkódását nagy sebességnél, az m30-as bmw-nél érződik hogy szét akar esni 200 körül
- Rázókőről ha lecsúszok és magas a patka, rohadtul megfogja a kocsit meg a kormányt is(ilyet még nem láttam szimben)
- Érzem az autó sűlyát, hogy mennyire tapad bele a kanyarba, ez simán változik akár kerékdőlés setup után is. Mercinél konkrétan érződik hogy egy nagy batár van a kezed alatt.
- Álló helyzetben (is) le van szimulálva a kormány gördülési ellenállásaBiztos van még több is, hirtelen ennyi jutott eszembe.
Szíjáttételes kormányokon ez valószínű jobban érződik, de ott is a nagyon finom kis rezgéseket benyeli a gumi.[ Szerkesztve ]
A hozzászólási jogosultságodat 2 hónap időtartamra korlátoztuk (1 hsz / 10 nap) a következő ok miatt: Az ÁSZF III 10/8. pontjának megsértése - trollkodás - miatt. Többször és többen is kértek már, hogy hozzászólás írásakor használd a linkelés funkciót, mert ennek elmaradása sokak számára zavaró.
-
arty
veterán
mert, mi a "legjobb" szerinted?
számomra abszolut a non+ultra, rfactor2-t és project carst nem próbáltam (utóbbit nagyon alfában még igen), ill. az iracing fura (alapból csak pár autó van, azokban nem rossz, de nekem assetto részletesebb, többet átad az útból, az autóból... talán ez is csak szubjektiv, de akkor is a leginkább "hihető" az egész egyben nézve)
(fanatec csr-el és thrustmaster txel néztem)
[ Szerkesztve ]
"ugyanitt hazájából elüldözött nigériai herceg aranybányájának tulajdonjogát megtestesítő NFT jegyezhető."
-
Jack@l
veterán
Ezt az AC tudja, lehet te jót nevettél rajta, de ez full egyedi kunoséktól(egyáltalán nem triviális a leprogramozása se a játékban). Te nem érzed, mert a fogasdkerekeknek alapól jóval nagyobb az ellenállása nálad. Ezért szar az ffb érzet is. Mire a kormányodat meg tuja indítani a motor, lehet kell neki 20-30 egységnyi erő is. (nálam meg mondjuk 5)
Azt nem érted, hogyha van egy bizonyos vezérlő görbéd, ami tökéletesen szimulálja ajátékban az erőviszonyokat. Meg van egy beavatkozód, ami meg kurvára lassan meg punnyadtan követi le a mozgást., akkor nem a vezérlő egységben van a hiba.
Képzeldj el egy vékony gumizsinóron lógó labdát amit rángatsz le fel, és rohadtul nem akar úgy mozogni, mint a kezed. Kis túlzásal ilyen a te kormányod is.[ Szerkesztve ]
A hozzászólási jogosultságodat 2 hónap időtartamra korlátoztuk (1 hsz / 10 nap) a következő ok miatt: Az ÁSZF III 10/8. pontjának megsértése - trollkodás - miatt. Többször és többen is kértek már, hogy hozzászólás írásakor használd a linkelés funkciót, mert ennek elmaradása sokak számára zavaró.
-
JoinR
senior tag
Bocs, kicsúsztam a szerkesztésből.
Szóval az AC szimulálja a kormány gördülési ellenállását...bár nem mértem le, a valóságban kétlem, hogy a kormány mozgatásánál a gördülési ellenállás leküzdésére komoly erőket kéne megmozgatni (ma már elég jó csapágyak vannak). A kormánymű tehetetlenségi nyomatéka már más kérdés, arra meg kb. minden szimulátorban ott van a Damping (de szerintem még a Logitech Profiler damper effektje is ezt változtatja...már ha nem lenne elég a gyenge minőségéből fakadó fogaskerekek súrlódása ) -
Jack@l
veterán
Van benne ilyen settings, pont a G széria gyenge középtartomány érzete miatt lett beletéve, keresd meg. (nemrégen pont itt tárgyaltuk)
Post2: ezeket az erőket te meg se érzed, mint már mindtam, kérdezz meg egy fanatec clubsport tulajt erről.
[ Szerkesztve ]
A hozzászólási jogosultságodat 2 hónap időtartamra korlátoztuk (1 hsz / 10 nap) a következő ok miatt: Az ÁSZF III 10/8. pontjának megsértése - trollkodás - miatt. Többször és többen is kértek már, hogy hozzászólás írásakor használd a linkelés funkciót, mert ennek elmaradása sokak számára zavaró.
-
Jack@l
veterán
Szervó nélkül kezd el tekerni álló helyzetben egy kocsi kormányát. Hidd el hogy más lesz mintha mozogna...
A hozzászólási jogosultságodat 2 hónap időtartamra korlátoztuk (1 hsz / 10 nap) a következő ok miatt: Az ÁSZF III 10/8. pontjának megsértése - trollkodás - miatt. Többször és többen is kértek már, hogy hozzászólás írásakor használd a linkelés funkciót, mert ennek elmaradása sokak számára zavaró.
-
Jack@l
veterán
Passz, nemtom. Próbálj ki egy igazán jó kormányt egyszer, jól beállítva, aztán eldöntöd mi van benne, meg mi nincs.
@Csabnett: az utóbbi közel egy évben már nem is játszottam assetton kívül más autóssal... (max kipróbálás erejéig) Rfactor úgy érzem már kicsit fapados kinézetű lenne
[ Szerkesztve ]
A hozzászólási jogosultságodat 2 hónap időtartamra korlátoztuk (1 hsz / 10 nap) a következő ok miatt: Az ÁSZF III 10/8. pontjának megsértése - trollkodás - miatt. Többször és többen is kértek már, hogy hozzászólás írásakor használd a linkelés funkciót, mert ennek elmaradása sokak számára zavaró.
-
wolf033
senior tag
Momentán egy keveset Én is vezettem már de pl. nem Ferrarit szóval egy utcai első kerekes masinát Én nem tudom összehasonlítani egy GT autóval. Ha neked vannak ilyen tapasztalataid (és mondjuk nem egy Suzuki kupás autót hasonlítasz egy GT autóhoz) akkor rendben de nekem pl. sokkal jobb vezetni AC-ban mint pl. rF-ben így nekem az AC a jobb de ezzel nem azt mondom, hogy az AC az igazi mivel fogalmam sincs milyen az igazi pálya gép.
-
Jack@l
veterán
Engem hagyjál ki, ha nem érted hogy működik aegy kormény, akkor nem kell beleszólni. Igen, több millás kormányokkal is jól fog működni az ac. Főleg hogy használják(vagy fogják) csapatok is szimulátorokban. Technikailag fel van készítve a 6dof-en mozgó sokmillás ferrari szimulátorra is.
Az van hogy mikor te kattogást hallassz, akkor én finom kis rezgéseket érzek, nehéz felfogni? A két motor szép holtjátékkal és laggal reagálja le az erőket, ami az ac-ból kijön.
Azért írtam a fanatecet, mert kunosék arra fejlesztenek, az már van olyan szintű kormány, ami elég pontosan és finoman tudja követni az erőket.
Egyébként meg az ffb szabványosítva van, mindegyik kormény ugyanazt kapja/tudja. Pont kunoséknál van az hogy a legprimitívebb dolgokból csinálták meg, bonyolult kamu effektek helyett...[ Szerkesztve ]
A hozzászólási jogosultságodat 2 hónap időtartamra korlátoztuk (1 hsz / 10 nap) a következő ok miatt: Az ÁSZF III 10/8. pontjának megsértése - trollkodás - miatt. Többször és többen is kértek már, hogy hozzászólás írásakor használd a linkelés funkciót, mert ennek elmaradása sokak számára zavaró.
-
Jack@l
veterán
Úgy, hogy a mozgó cokpit is egy ffb device...
A hozzászólási jogosultságodat 2 hónap időtartamra korlátoztuk (1 hsz / 10 nap) a következő ok miatt: Az ÁSZF III 10/8. pontjának megsértése - trollkodás - miatt. Többször és többen is kértek már, hogy hozzászólás írásakor használd a linkelés funkciót, mert ennek elmaradása sokak számára zavaró.
-
Jack@l
veterán
UI: csak azt nem értem gépészmérnökként hogyhogy nem érteted meg amit mondtam a g27 meg az olcsóbb kormányok problémáiról...
Az előző válaszból ami lemaradt: 6DOF-hez nem csak egy egy irányú ffb kell, mint a kormányokhoz[ Szerkesztve ]
A hozzászólási jogosultságodat 2 hónap időtartamra korlátoztuk (1 hsz / 10 nap) a következő ok miatt: Az ÁSZF III 10/8. pontjának megsértése - trollkodás - miatt. Többször és többen is kértek már, hogy hozzászólás írásakor használd a linkelés funkciót, mert ennek elmaradása sokak számára zavaró.
-
Stirlitz
senior tag
-
wolf033
senior tag
rf2-ben szar volt az ffb az elején ha jól emlékszem de ha nem így volt akkor majd kijavítotok.
Lehet nálam azért nem jön elő ilyen szinten mert nem csutka ffb-vel játszok.
"Stirlitz" Én DFGT-ről váltottam G27-re még amikor normális áron lehetett venni. Nem bántam meg bár nekem szempont volt a H váltó kuplunggal.
[ Szerkesztve ]
-
-
neilszab
őstag
Igen, ismerem, de ez nem változtat a pedálokon, hogy emberi méretűek legyenek.
Valamint csak a féket érinti, nem az összes pedált komplexen, mint a PTR mod.De persze ez megint csak pénz kérése, hogy meddig mész el... PTR-ból is van low cost verzió (load cell nélkül), azzal a TSS is kombinálható..
[ Szerkesztve ]
Szimulátoros versenyek - www.GTR-Masters.hu
-
Joshi
titán
Szóval te PTR-ről váltottál TSS-re, ez szuper. Nekem a fullos PTR módom van hosszabbított pedállal és Leo kábellel, viszont ez a TSS cucc nem tudom hogy megérné-e. Már így is egy kisebb vagyonba van a G25-öm, ráadásul elég régi igaz hogy hibátlan. A TSS cucc pontosan miből áll? Milyen alkatrészekből?
Az egyik fórumtárssal (RECSKA) ezt a kormányt néztük ki, vagyis ő ajánlotta és meg kell vallani elég jónak tűnik.
-
Joshi
titán
Természetesen nem neked kell döntened helyettem, csak mivel te pont az a felhasználó vagy aki én is, azaz PTR-ről TSS-re váltottál ezért kíváncsi voltam a véleményedre. A kormány azért tűnik jó vételnek, mert ilyen bőrözött minőséget úgy sem kapsz olcsóbban, ráadásul nem kell fúrni-faragni. Az FFB-ét én úgy szeretem ha közepes erősségnél kicsit gyengébb, ekkora kormánynál legfeljebb magasabbra állítom.
Visszatérve a TSS-re, mekkora erővel kell lenyomni a pedált mondjuk a PTR load cellhez képest? Nekem az nem tetszik a load cellben, hogy nem érzem igazán azt a szép egyenletes felkeményedést, ill. nem olyan finom megoldás. Nehéz leírni de valahogy nem az igazi. -
zozoz1
aktív tag
Hú vazeg, ez már az elmebeteg kategória.
Te szoktál indulni online versenyezni is?TomCat333
Azért látni hogy itt mindenki a maga módján megszállott. Ez jó dolog.
Ok értem a megközelítésed és ez is egy módja a fékezésnek.
Hozzá teszem nem is könnyű módja. De ez nem valós szimuláció nem?
Jelen pillanat még én is így fékezek és megy a fékezés gumiégetés nélkül. Már megy....
De ma direkt figyeltem az autómat. Fék lenyom, kb 4-5cm könnyen megy a pedál, majd felkeményedik és érzékelhetően nem igazán hajlandó megmozdulni. Csak a fékpedál nyomáserejének változtatásával szabályzod a fék intenzitását. Azon filóztam ha hirtelen átváltozna a fékem pótméteres szisztémára ahol a pedálút adja a fékezési intenzitást hát bajba lennék hirtelen. Vagy nem eléggé fékeznék vagy az ABS kezdene el darálni.
Gondolom én....Melyik rally játékkal nyomulsz? Azt én is csipázom....
vlevi
Osztom a véleményed...
[ Szerkesztve ]
A viták vitték elöbbre az emberiséget
-
Jack@l
veterán
Akkor már érted miről beszéltem a g27 meg a fogaskerekes kormányok kapcsán?
[ Szerkesztve ]
A hozzászólási jogosultságodat 2 hónap időtartamra korlátoztuk (1 hsz / 10 nap) a következő ok miatt: Az ÁSZF III 10/8. pontjának megsértése - trollkodás - miatt. Többször és többen is kértek már, hogy hozzászólás írásakor használd a linkelés funkciót, mert ennek elmaradása sokak számára zavaró.
-
vlevi
nagyúr
Fanatechnél lehet "legózni", és csak azt a részét veszed meg, ami kell.
Vagyis, ha nincs szükséges a H váltóra, akkor az kihagyható, ráadásul az az egyik legdrgább tétel.
Aki modernebb versenyautókkal játszik, annak elég lehet a füles váltó, mert azokban már csak elvétve találni 1-1 szériában botváltót. H-st pedig mégritkábban.
De aki más autókban is érdekelt, annak tényleg kell a H váltó, viszont ráér később is megvenni.Viszont a Fanatec áráért kárpótol a load cellás fékpedál. De kipróbálnám egyszer
-
Jack@l
veterán
Attól hogy rohadt erős motor van benne, nem muszáj azt fullon járatni, hogy birkózni kelljen vele.(nem attól lesz jó a kormány, sőt)
[ Szerkesztve ]
A hozzászólási jogosultságodat 2 hónap időtartamra korlátoztuk (1 hsz / 10 nap) a következő ok miatt: Az ÁSZF III 10/8. pontjának megsértése - trollkodás - miatt. Többször és többen is kértek már, hogy hozzászólás írásakor használd a linkelés funkciót, mert ennek elmaradása sokak számára zavaró.
-
zozoz1
aktív tag
Vissza lapozgattam itt de nem lelem ezt az Ó-gyűrűs megoldást.
Lehet átszaladtam rajta vagy annyira nem mostanában volt itt téma.
Érdekes megoldás lehet bár nincs ötletem hogy egy o gyűrű hogy segít ezen a felkeményedésen.Istenigazából inkább mondanám hogy kísérletezgető alkat vagyok.
Minden megoldás érdekel, de mint mindent alulról kezdek.
Nézzük mik az olcsóbb alternatívák és hogy válnak be?
Ha nem fog egyik sem akkor lépünk feljebb.
Ha kell és nincs más megoldás akkor megveszem a drágát.
A gépem sem alsó kategóriás, a kormányt is inkább megvettem újonnan végül.
A drága módot is megfogom ha nincs más...Ennek az o gyűrűsnek még utána nézek, már csak kíváncsiságból is.
Ami biztos, hogy a pedálokat meghosszabbítom a közeljövőben.
Még nem tudom mennyivel. Szerintem 2-3 cm között valahol.
Ez a 2-3 cm csak feltételezés. Ki kell kísérleteznem.
De akkor viszont tuti hogy rugó cserék jönnek mert az erőkar ha megnő a rugók lesznek gyengék.A viták vitték elöbbre az emberiséget
-
zozoz1
aktív tag
Akkor itt egy példa csak értelmezésnek.
A fékpedálút gyári rugóval alapon minden mod nélkül 100%.
A fent említett pedálútnak a 60%-nál van mondjuk a kerék gumid csúszás pontja.
Az alatt még nem maximális a fékhatás, felette viszont már csúszik a gumi.
Tehát beraksz egy modot (csak egy példa) ami elkezd felkeményedni 50%-on és max 70%-on van a végállása a pedálnak ezzel a moddal.
Azaz ha 50%-on elkezd felkeményedni a pedálod akkor 60% alatt még tudsz játszani a fékerővel még a határon, pont 60% környékén van a maximális fékhatás és 60% fölé nyomod max 70% ig akár padlóra is tudod fékezni (ha akarod).
Tehát fel van keményítve a pedál azon a fékezési tartományban ahol amúgy határeseten fékez.
Egyszóval modoltad...Amit nem értek.
Ahhoz hogy a fenti elgondolás működjön a féket 100%-os gyári tartományban ki kellene tudnom nyomni a Logitech Profilerben ahhoz hogy a mod 60%-os tartomány közelében ha felkeményíti a pedált hatékony legyen.
Igen ám, de ha a mod miatt nem tudom kinyomni a 100%-os tartományt a Profilerben akkor a mod felkeményedésnél fogja azt 100%-nak venni a pedálfékutat. Tehát annak a 60%-os tartománya már lejjebb csúszik.. Így az egész nem ér semmit...[ Szerkesztve ]
A viták vitték elöbbre az emberiséget
-
zozoz1
aktív tag
JoinR
N€T0X|N
Ok értem amit mondotok. Dehát a Nixim mod is erre hajaz.
Egy ponton felkeményedik a pedál ahol a rugó vége van és kész.
Rugó közepében egy gumival ami finomítja a keményedést. Ennyi...
Legalább is a hagyományos potinál ha nem cserélsz a pedálban. Nem????
Vagy az o-gyűrűs mod. Az is egy ponton felkeményedik ahol már a levegőt nem tudod túlnyomni...
A fékút egy pontján. Jól értem?
Viszont akkor ha így van egy kuka az egész mod csomag nem?Maradnak a drágább nyomáspont érzékeny mod megoldások...
Jól látom?Vagy tévedek?
?????????????????
[ Szerkesztve ]
A viták vitték elöbbre az emberiséget
Új hozzászólás Aktív témák
- Politika
- Spórolós topik
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 5***(X) "Zen 3" (AM4)
- Diablo IV
- Kupon kunyeráló
- Kedvenc zene a mai napra
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Milyen cserélhető objektíves gépet?
- Nem szavazza meg Musk 56 milliárd dolláros csomagját a norvég állami vagyonalap
- További aktív témák...
- Dell UltraSharp U2415b, AH-IPS, 100% sRGB, FHD+, pivot talp, számla +garancia 1 év
- Acer Predator Helios 500 - 17"- GTX 1070 - Gamer
- ThinkPad L15 Gen4 15.6" FHD IPS, i5-1345U 16GB 256GB NVMe magyarított bill ujjolv IR kam gar
- 6.7.8.gen Brand félgépek // Hp, Dell, Fujitsu, Lenovo // TWR, MT, SFF // Több típus elérhető!
- Asus TUF / AMD Ryzen 9 3900X / 64GB RAM
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen