Hirdetés
-
XGS24 - Előzményjáték lesz a Gears of War: E-Day
gp A franchise legújabb részében visszatérhetünk a Sera felszínére egy régi ismerőst irányítva.
-
Filléres Redmi érkezett
ma Az A3x nem kapott nagy bemutatót, egyszer csak felbukkant.
-
A call centerekbe viszi az AI-t a Microsoft
it Új AI-eszközöket visz az ügyfélszolgálatot ellátó call centereknek a Microsoft.
-
Mobilarena
Fórumtársak szimulátor komponenseinek/hardvereinek/játék preferenciájának táblázata és annak konklúziója GalaHU tollából.
Új hozzászólás Aktív témák
-
seawolf570
aktív tag
válasz This_is_Ice #16452 üzenetére
Szia.
Ezt a témát már egyszer kitárgyaltuk itt. Sajnos a Johnson Motor a Logitec-nek egyedi paraméterekkel rendelkező motort gyártott, kereskedelemben nem kapható. Ugyanebben a méretben rengeteg fajta motort gyárt, csak más paraméterekkel. Így marad a használt, felújított (vagy megjavíttatod, felújíttatod valakivel) vagy esetleg a "föld mélyéről előásva" új. Helyettesíteni nem tudod semmivel.
[ Szerkesztve ]
Gigabyte GA-MA790FXT-UD5P, AMD Phenon ll™ X4 B50 BE , Alpenföhn Himalaya, 4 x 2G A-DATA DDR3 1600 GS v2.0, Sapphire HD 6950, Gainward GT 220 (Physx), Chieftech 550 AB-A
-
seawolf570
aktív tag
válasz This_is_Ice #16454 üzenetére
Hogy ne kelljen annyit keresned, itt tárgyaltuk ki a témát.
A "Mabuchi 540-esek?"-re a választ a G25 motor adatlapján megkapod. A legelső probléma az, hogy olyan motor kell, aminek mindkét végén kinyúlik a tengely, és ez csak egy specifikáció. Aztán jönnek a fizikai méretek, a fogaskerék levétele, felragasztása az új motorra, a motor elektromos paraméterei, fordulata, nyomatéka stb.
Összegezve, a Logitech már a motor választásánál (nem választott a termékpalettáról, hanem egyedi paraméterek alapján gyártatott) megtett mindent, hogy ne legyen örök életű a terméke. Ez csak egy a sok közül, itt még akkor nem beszéltünk a motorok és az elektronika hűtéséről, a gyenge minőségű kormánycsapágy házról stb. Ezzel nem a kormány minőségét akarom kifogásolni, mert elég jó konstrukció volt a maga idejében sőt a legjobb a maga szegmensében, de nem az örökkévalóságnak készült. A mérnökök szeme előtt a költséghatékonyság és a minél nagyobb profit lebegett, kőkemény kapitalista szemlélet. Ez nem az elpusztíthatatlan "Piros" MOMO
[ Szerkesztve ]
Gigabyte GA-MA790FXT-UD5P, AMD Phenon ll™ X4 B50 BE , Alpenföhn Himalaya, 4 x 2G A-DATA DDR3 1600 GS v2.0, Sapphire HD 6950, Gainward GT 220 (Physx), Chieftech 550 AB-A
-
Brain75
senior tag
válasz This_is_Ice #16473 üzenetére
A motorok 95%-a javítható. Ha mással nem akkor állórész cserével és forgórész javítással.
/LOGITECH Kormány, Játékvezérlő, Hangfal, Egér, Billentyűzet, Dell, Toshiba, Fujitsu, Acer notebookok és minden egyéb elektronikai termék szakszerű, gyors JAVÍTÁSÁT vállalom/
-
shteer
titán
válasz This_is_Ice #16640 üzenetére
Miert nem fordulsz kozvetlenul Brain75-hoz?
[ Szerkesztve ]
..szerintem jónak tűnik
-
Brain75
senior tag
válasz This_is_Ice #16642 üzenetére
Már válaszoltam is.
/LOGITECH Kormány, Játékvezérlő, Hangfal, Egér, Billentyűzet, Dell, Toshiba, Fujitsu, Acer notebookok és minden egyéb elektronikai termék szakszerű, gyors JAVÍTÁSÁT vállalom/
-
zolee5016
őstag
válasz This_is_Ice #17002 üzenetére
tudjuk..láttuk de ide ne nagyon tedd be , mert ban lesz...........
Ha meghalsz,te nem tudod,hogy halott vagy,csak a környezetedben élők tudják..és nekik nagyon nehéz...namost ez a helyzet akkor is: ha hülye vagy---
-
zolee5016
őstag
válasz This_is_Ice #17007 üzenetére
engem épp nem zavar...ne tőlem kérj elnézést...
a modik harapnak ilyen hsz-értHa meghalsz,te nem tudod,hogy halott vagy,csak a környezetedben élők tudják..és nekik nagyon nehéz...namost ez a helyzet akkor is: ha hülye vagy---
-
Chrys_
addikt
válasz This_is_Ice #17180 üzenetére
Fanatec Clubsport Base V1 és V2 motorok összehasonlítása:
"
The ClubSport Wheel Base v2 delivers a 7Nm of torque.
The old ClubSport Wheel Base v1 only delivered 5.25Nm of torque.The difference between the Base v1 with 5.25Nm and the Base v2 with 7Nm is big as well. This has to do with the construction difference between brushed and brushless motors, and how well they can be cooled. The brushed motors in the v1 had generated the heat on the copper coils that were on the rotating drive shaft, that heat had to travel through the air and than had to warm up the casing. There wasn't a simple way of directly cooling the coils inside. This meant that the coils got too hot and generated an effect we call 'heat fade'. The warmer the coils got, the less output they generated and thus the less torque there was produced. So even while the Base v1 had a 5.25Nm rating, this was never achieved for a long time.
The brushless motor in the new Base v2 has its copper coils on the sleeve/casing side, so the heat now gets directly transfered from the coils to the sleeve and into the black air cooling block. Therefore there isn't much noticible heat fade effect, but of course a cold motor always gets up to a certain operating temperature and thus will always have a difference of strength.
"
forrásKb. a lényeg, hogy a V1-ben a motor kisebb nyomatékú, és a melegedése miatt egyre kevesebb lett a nyomaték.
Nem vitatkozok, a Logitech motorokat nem ismerem, a V1 motorok minőségi problémájáról hallottam én is (szerencsére nálam nem jelentkezett, eladáskor is sokan rákérdeztek). A nyomatékesésről meg annyit, hogy nálam a kormányon 100%-n volt, és Assetto-ban vettem le 60%-ra. A veszteségből nem érzékeltem semmit.[ Szerkesztve ]
-
bokrosolajos
őstag
válasz This_is_Ice #17180 üzenetére
Most meg mi a bajod ember? Fanatec probléma mentes elégedett vásárló ritka
Még az ékszíjat is cserélni kellett utólag egyes szériákban, mert nyúltak, mint a kínai nylon pulover.Sok ember 50-60-70%-on tolja, akkor egy nagyobb kormánykerékkel elégnek kellene lennie a 100%-nak
yipZone legalább két éven át tolta videót napi 3,4-et 35-ös feltéttel Logitech kormánnyal és soha nem írta, hogy szervizbe adta volna. Pedig elhiheted, kapta a nyúzástA legmegbízhatóbb, legstrapabíróbb konstrukciók a Logitech-é, a legjobb kormány most a Thrustmaster T500RS, a Fanatech a legszebb, de kényes, ameddig rendben van biztos öröm
[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
válasz This_is_Ice #20115 üzenetére
Örülünk, hogy boldoggá tehetünk. Folyt köv logi savazás? Kezd unalmas lenni...
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
Chrys_
addikt
válasz This_is_Ice #20131 üzenetére
2 év alatt nekem nem ez jött le a V1-ről Az árak tényleg megszaladtak, nekem még szerencsém volt, a V2-t 500€ alatt vettem (+ postaköltség).
-
Meghivott
addikt
válasz This_is_Ice #20314 üzenetére
A DFGT és a Ps4 jelenleg nem megy együtt, ha jól tudom.
Bár már lehet orvosolták ezt a korai hibát...
DFGTém volt egy ideig, szerettem. Akkor ennyi pénzért az a legjobb választás?[ Szerkesztve ]
-
neilszab
őstag
válasz This_is_Ice #20316 üzenetére
Azt azért ne nevezzük "tesztnek", az ég világon semmi konkrét nem derült ki belőle...
Szimulátoros versenyek - www.GTR-Masters.hu
-
Met
nagyúr
válasz This_is_Ice #20360 üzenetére
A Thrustmaster mint gyártó jó? Nem ismerem, Logi kormányaim voltak csak.
"If in doubt, flat out!" Colin McRae
-
Jim74
nagyúr
válasz This_is_Ice #20378 üzenetére
DFGT-nél még nem találkoztam pedáltöréssel, ellenben a TS-nek volt egy ferraris szériája, amiből nagyon soknak eltört a fékpedálja.
-
arty
veterán
válasz This_is_Ice #20378 üzenetére
ha a tx vagy akár a f430 pedálját kapta (csak nem törékeny verzióban ), akkor máris jobb, mint a dfgt pedálja
és nemrég ebbe az árba a g27 is belefért, 3(!) fém(!!!) pedállal ... (ha a H váltót leveszem a korábbi 70-80ezres árából)
"ugyanitt hazájából elüldözött nigériai herceg aranybányájának tulajdonjogát megtestesítő NFT jegyezhető."
-
arty
veterán
válasz This_is_Ice #20382 üzenetére
én a közelmultrol beszélek, amikor/amielőtt a g29 bejött .... akkor volt 70-75-re akciozva a g27
(és a dolcsi akkor már 280 környékén volt)
"ugyanitt hazájából elüldözött nigériai herceg aranybányájának tulajdonjogát megtestesítő NFT jegyezhető."
-
válasz This_is_Ice #20508 üzenetére
A teszt alapján tényleg nincs, mert a DFGT jobb, de ez drágább... a ragadós kormányfelület no comment, hiába jók a váltófülek. A feszes mechanika idővel vagy jobb lesz vagy nem.
Ennek tükrében pár hónapig én biztos nem ajánlanám senkinek (kivéve ha hülyét kap már a DFGT mantrától ÉS bevállalós) és utána is csak akkor, ha kesztyűben szimulátorozik.Sent from my keyBoard
-
válasz This_is_Ice #20520 üzenetére
Én láttam. Tegnap szedtem szét darabjaira, hiszen füstölt az egyik motorom (kitisztítva, a motor most újra jó, de még nem raktam össze). A dolgát azért ellátta 8 évig. A Th-ról idővel kiderül, hogy hosszú távon jó befektetés-e, de ha már megfogni is rossz... az elég gáz. Persze, én nem fogtam, szóval csak a teszt alapján.
Sent from my keyBoard
-
Agyzuzo
addikt
válasz This_is_Ice #20846 üzenetére
Alcantara. Mondjuk függ attól is mekkora a kezed, én 30 centis kormány alattit nem vennék, a 28-asra ráteszem a tenyerem és nagyjából ki is takartam. Ráadásul az Alcantara hihetetlen egy minőségi cucc.
Listen up, maggots. You are not special. You are not a beautiful or unique snowflake. You're the same decaying organic matter as everything else. ::: http://meatytears.hu :::
-
veterán
-
izsams
csendes tag
válasz This_is_Ice #20849 üzenetére
Szia.
Nekem is alcantara van és nagyon elégedett vagyok. Ps4 és Pc-is egyaránt.
-
Shodan
addikt
válasz This_is_Ice #20846 üzenetére
Milyen fanatecről váltottál?
www.pc-style.hu - Első magyar minimal modding oldal.
-
neilszab
őstag
válasz This_is_Ice #20846 üzenetére
Vegyük külön a kérdés-t "Servo Base" és "Rim" témakörre:
A T500 elvileg a nagyobb/erősebb, a T300 picit gyengébb, viszont ez már egy újabb konstrukció, a beszámolók szerint valamivel dinamikusabb, közvetlenebb, elvileg ez a "jobb" választás. A TX meg lényegében ugyan az mint a T300 (ha vki ezt máshogy tudja, akkor kérem jelezze), csak ez az XBOX-hoz való variáns és 1080 fok helyet "csak" 900-at tud fordulni, ami pályaversenyzésre így is több mint bőven elegendő.
Ami a rim-eket illeti, úgy tudom mindegyik jó mindegyik "base"-re. A Ferrari F1 rim szerintem nagyon gagyi, ráadásul meglehetősen behatárolja a felhasználási módot, így ez alapból kiesik. TM28 Leather és a Ferrari 599xx Alcantara között pedig csak a méret (28 vs 30 cm) és az anyag (bőr vs Alcantara) a különbség, itt meg neked kell tudni eldönteni, melyik jön be neked jobban.
-------------------
Nekem személy szerint méretben a nagyobb (bár 32-es lenne az igazán jó ), anyagban meg a bőr jönne be jobban, de hát ilyen kombó ugye nincs. A bőr melegebb, selymesebb tapintású, míg az Alcantara inkább textil szerű, kevésbé puha, kicsit érdesebb anyag... szerintem kevésbé jó megfogni és kényesebb is (könnyebben kopik) és ezt jellemzően inkább kesztyűvel szokták használni.[ Szerkesztve ]
Szimulátoros versenyek - www.GTR-Masters.hu
-
neilszab
őstag
válasz This_is_Ice #20854 üzenetére
Kérdés, hogy ebből hánynak van volt már ilyen érdemben a kezében...
De te viszont pontosan tudom milyen az Alcantara, hiszen ha jól olvasom eddig egy GT3RS-t használtál. A bőr is ugyan olyan mint a többi bőr, ebben nincs túl nagy zsákbamacska és el tudod dönteni Te magad, melyik méret és bevonat típus jön be neked jobban.
Én is el tudom, 32-es bőrt szeretnék, csak olyan meg nincs!
[ Szerkesztve ]
Szimulátoros versenyek - www.GTR-Masters.hu
-
arty
veterán
válasz This_is_Ice #20854 üzenetére
öt
és nem is csak az alcantara miatt, hanem a 30cm miatt
"ugyanitt hazájából elüldözött nigériai herceg aranybányájának tulajdonjogát megtestesítő NFT jegyezhető."
-
neilszab
őstag
válasz This_is_Ice #20908 üzenetére
Konkrét tapasztalatok alapján mondod, vagy csak amit olvastál, hallottál?
Én már próbáltam T150-et, a váltófüleken kívül semmi más nem szól mellette a DFGT-vel szemben. Szerintem.Mondjuk az is új volt, így a kormánytengely "szorulás" ott is fennállt, nem tudom, hogy aki régóta használja, annál bejáratódott-e már a cucc...
Szimulátoros versenyek - www.GTR-Masters.hu
-
DigitXT
félisten
válasz This_is_Ice #20911 üzenetére
Nem tudom pl., hogy láttál-e már dfgt-t belülről
Szerintem többet látott, mint te...ON: miért adja el "mindenki" a decemberben vásárolt T300RS-t?
Karácsonyi ajándék volt, aztán nem jött be a gyerkőcnek, vagy mi?
A "többedik" hirdetést látom: most akarok venni, de elbizonytalanít.
(Csak nincs velük valami baj?)[ Szerkesztve ]
-
neilszab
őstag
válasz This_is_Ice #20911 üzenetére
Láttam már belülről, olyan amilyen, de ettől függetlenül a vezetési élmény és az irányíthatóság szerintem jobb, mint a T150. Vagy ha neked van olyan, aminek a tengelye már kilazult/bejáratódott, akkor kérlek írj kicsit erről, mert nagyon érdekel... mennyi idő kellett hozzá, mennyire más az érzés, stb?
#arty:
A pedál tök ugyan az érzésre és ellenállásra is mint a DFTG. Nincs köztük érdemi különbség szerintem. DFGT-be tehetsz squash labdát, a T150 pedálját nem néztem "kompatibilis"-e vele.Szimulátoros versenyek - www.GTR-Masters.hu
-
DigitXT
félisten
válasz This_is_Ice #20923 üzenetére
Azért elég régóta megfordulsz itt a topikban, tudhatod, hogy neilszab kicsoda:
elég ha csak elolvasod a topik összefoglalót, ami kemény két mondatból áll...
(De mindegy is: én kérek elnézést, nem gondoltam, hogy tényleg nem tudod.)Amúgy én sem azt írtam, hogy csak egyet láttál. Hanem azt, hogy azt írtad,
hogy láttál, így momentán azt tudhatjuk, hogy egyet biztosan, azt persze nem
tudjuk, hogy ezen kívül hányat.Amúgy ha hányat, akkor nem is kell. Nyehehe!ON: én is szétszedtem a DFGT-met, tehát láttam belülről... de ettől nem lettem
a szakértője a felépítésének. Pláne, hogy visszaolvasva a topikban csapágyház
törése jellemzően nem sokaknak volt a típussal, ellenben mondjuk a G25-ökkel.
(Amivel - szintén visszaolvasva - neked is vannak elég komoly "tapasztalataid".)Szerk: és komoly alatt a "kínkeserves szenvedőset" értem. Kellemetlen, na!
[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
válasz This_is_Ice #20926 üzenetére
Ha már itt tartunk akkor használt T500RS bevállalható? Vagy új T300RS a jó?
Mindkettőhöz Ferrari kormány lenne, de az egyik 30 centis (a másik csak 28).
Ami viszont a T500 mellett szól, hogy Clubsport pedál járna hozzá, amit pont
ismerek, mert korábban az enyém volt, LOL. A két szett 120 ill. 141K lenne.
Az a bajom, hogy a T3PA-tól "fázom" az itt leírtak alapján. A Clubsport még a
T3PA-PRO-nál is pöpecebb, legalábbis ezt mondja a tulaj, aki azt el is adta.Értem én, hogy a T3PA is eladható, és vehetek mellé Clubsportot, de macera.
(A T300-as szett mellett szól, hogy precízebb az FFB, kompaktabb a ház, stb.
Ja és persze vadiúj. Szóval ha csak nem gyári hibás, baja garantáltan nincs.)Szerintetek? (Bárki válaszolhat, már elolvastam, amit írtak - nehéz a döntés.)
-
DigitXT
félisten
válasz This_is_Ice #20929 üzenetére
Hehe, akkor gyorsan le kéne csapnom rá... Igazából elég jó árban van.
Kár, hogy nincs meg hozzá a gyári pedálsor, mert akkor visszavenném
a Clubsportot, és nyugodt szívvel vennék T300RS-t, T3PA nélkül is, lol.Az a bajom, hogy ezek rohadt drága cuccok már. Kéne még egy TH8A,
az plusz 50K: hol van már, mikor komplett G25-öt vett az ember 40-ért?
Jó az gagyibb, mint ezek, tiszta sor: nézem az összehasonlító videókat,
és nem sírom vissza a fogaskerekek zakatolását. Szíjhajtás rulez.(Elméletben.)[ Szerkesztve ]
-
tobias88888
őstag
válasz This_is_Ice #20934 üzenetére
Személyes tapasztalatom nekem nincs, de nem egy ember váltott T500ról T300ra (nem az alap pedállal) sok sok fórum alapján
[ Szerkesztve ]
-
iamfabric
csendes tag
válasz This_is_Ice #20936 üzenetére
T3PA-pedált szvsz nem érné meg lecserélni pro-ra, hanem egy Fanatec Clubsport V1-et vennék. Viszont ennek a beszerezhetősége nagyon nehéz.
-
Enton
addikt
válasz This_is_Ice #20939 üzenetére
Ps4-re, hogy lősz be jackspadet?
(#20942) This_is_Ice:
Tudom hogy nem éri meg az árát de van ám rajta két ilyen damper kit(80euro/db) is állítható keménységgel, plusz a posta is olcsóbb mintha kintről kéne megvárnod. Ha lenne rá pénzem már megvettem volna, de mivel nincs rá keret addig jó nyálcsorgatónak.
[ Szerkesztve ]
"mert gyakorlatilag megszámolhatatlan mennyiségű papucsállatka használ gazdatestként internetezésre humanoidokat és ez követhetetlen."
-
iamfabric
csendes tag
válasz This_is_Ice #20939 üzenetére
Sajnos ha mentek ha nem visszaáll,alap állapotra. Fogalmam sincs miért csinálhatja.
A linket köszönöm azt hiszem az oscarolim is erre épül. -
kelekyle
őstag
válasz This_is_Ice #20996 üzenetére
Youtuben elég fasza megoldásokat lehet találni. Ha az embernek van ideje, egy hobbi projektnek tök jó...
Anno csináltam elektronikákat, ha lenne időm belefognék.Xbox: MarkokaZj33 █ Steam: kLe
-
lotuska
tag
válasz This_is_Ice #21094 üzenetére
Elobb a kormany legyen meg es majd az is jon szep sorjaban, na meg egy cockpit . Abban maradtunk, hogy hetvegen gondolkozik rajta, h eladja-e egyaltalan es vesz ujat(t500) vagy mit csinal, meg o sem tudja. Mondta mostanaba nem hasznalja, csak az a baj, h verdara gyujt es neki most az a prioritas es lehet nem akar kormany nelkul maradni, a t500-asra meg sokat kellene radobjon. Ha jol tudom a G27et 2012 nyaran o 75k-ert vette, szerintem 50k realis ar lenne majd 4 ev hasznalat utan.
Amugy abban egyeztunk, hogy csak egy honap mulva jonne letre az uzlet, mert en is fix-re allok a penzzel, mert az autojavitas es gepfejlesztes egy kicsit most lehuzott. En meg nem szeretek adosagban lenni az ilyen "majd megadomat mikor lesz" nalam nem jatszik.
Mindenesetre kosz a segitseget mindenkinek, ha letrejott az uzlet jelentkezem
-
-Solt-
veterán
válasz This_is_Ice #21252 üzenetére
Tehát ha jól értem, akkor egy rendes beállítás(?) után olyan fizikája lesz mint az iRacing-nek?
[ Szerkesztve ]
www.smart-bus.hu
-
-Solt-
veterán
válasz This_is_Ice #21254 üzenetére
Messze van az mindentől amit szimulátornak lehet nevezni, de ettől még lehet jó játék, félreértés ne essen...
Csak ne említsük egy lapon az iRacing, rF2 párossal, mert meglehetősen messze van ezektől fizikában! Sőt, amennyiben AC-ban javítják a gumi fizikát, akkor még azzal se... Pcars kb a RaceRoom-l egy kategória szimulációt tekintve... átmenet az arcade és a szimuláció között.
www.smart-bus.hu
-
djrobaa
aktív tag
válasz This_is_Ice #21327 üzenetére
A GT3 RS már nálam van. Igaz nem itt vettem meg. Amúgy is hibás volt. FFB motort kellet cserélni benne, de direkt hibásat is kerestem.
.:: iPhone 13 Pro 128GB ::. Fanatec CSR Elite Wheel - CSR Elite Pedals
-
djrobaa
aktív tag
válasz This_is_Ice #21334 üzenetére
Azt nem láttam most, de ettől még lehet...
.:: iPhone 13 Pro 128GB ::. Fanatec CSR Elite Wheel - CSR Elite Pedals
-
wolf033
senior tag
válasz This_is_Ice #21345 üzenetére
-
wolf033
senior tag
válasz This_is_Ice #21350 üzenetére
Nem akarok vitatkozni de 170-ből melyiket hozod ki? A T300 Alcantara+a TH8 az inkább 190-200-ba kerül.
Lehet 10 éves technika a Logi de nem nagyon van az Ő kategóriájában más így talán össze sem lehet hasonlítani semmivel. Ha valaki dobna piacra a Logiéval megegyező technikát akkor lehet más lenne a szitu az árban is.
Nekem 3-4 éve megvan már a G27 de semmi baj nem volt még vele (kop-kop). Nem olyan rossz technika ez. Lehet nem úgy adja vissza a dolgokat mint a 200 ezres kormány, na de nem is annyiba kerül.
Egyébként ameddig nem próbálja ki a csúcs kormányokat addig az nem is fog hiányozni. Én sem próbáltam még őket így nem is hiányoznak.
MM-ben most 100 a kormány meg 18 a váltó.
[ Szerkesztve ]
-
wolf033
senior tag
válasz This_is_Ice #21353 üzenetére
Melyik a Logi árfekvése. Nem ismerem a TM kormányokat, ezért kérdezem.
Lehet még a végén Én is lecserélem. -
Fehercsoki
aktív tag
válasz This_is_Ice #21355 üzenetére
Hát igen, csak akkor már jobban megéri 144k-ért az Alcantara Edition, mert ahhoz adnak egy lényegesen jobb kormányt is, a váltó plusz 50k, szóval gyakorlatilag közel 200k-t rá kéne költeni, ha H váltó is kell a T300 mellé.
-
-Solt-
veterán
válasz This_is_Ice #21413 üzenetére
Milyen mindenre? Egy potméter befújására tökéletes, pont. Nem kell a boszorkányüldözés... van amire jó, van amire nem, ennyi.
www.smart-bus.hu
-
-Solt-
veterán
válasz This_is_Ice #21419 üzenetére
Mint az ábra mutatja, nekem tökéletes volt, mivel több mint 5 éve azzal van befújva... Próbáld meg feldolgozni!
www.smart-bus.hu
-
-Solt-
veterán
válasz This_is_Ice #21425 üzenetére
Látom az értő olvasás meghaladja a képességeidet, ezért magadra hagylak, püföld csak azt a szalmabábot.
www.smart-bus.hu
-
-Solt-
veterán
válasz This_is_Ice #21532 üzenetére
Nem lassabb lesz, hanem gyengébb a nagyobb átmérő, erőkar miatt. Ezért kell növelni az FFB-t, emiatt kap nagyobb terhelést a motor. Plusz a súly...
www.smart-bus.hu
Új hozzászólás Aktív témák
- Elektromos rásegítésű kerékpárok
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Azonnali mobilos kérdések órája
- Milyen videókártyát?
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- Milyen TV-t vegyek?
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- BMW topik
- Politika
- Kerékpárosok, bringások ide!
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen