- Samsung Galaxy A52s 5G - jó S-tehetség
- Telekom mobilszolgáltatások
- Szárba szökken a Galaxy Buds 3 Pro
- Bivalyerős lett a Poco F6 és F6 Pro
- Samsung Galaxy A52 - royal cuvée
- Redmi Note 13 Pro+ - a fejlődés íve
- Samsung Galaxy S21 Ultra - vákuumcsomagolás
- Milyen okostelefont vegyek?
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Samsung Galaxy S21 FE 5G - utóirat
Hirdetés
-
Szárba szökken a Galaxy Buds 3 Pro
ma A TWS füles képmozaikot, a Watch FE ártippet kapott.
-
A kánikula elviseléséhez hardverek is kellhetnek a napernyő mellé
ph Tajpeji kiruccanásunk hetén többek között notebookok, monitorok, NAS, szimulátor-kiegészítő és kompakt hűtő igyekszik árnyékot találni.
-
Retro Kocka Kuckó 2024
lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!
-
Mobilarena
Fórumtársak szimulátor komponenseinek/hardvereinek/játék preferenciájának táblázata és annak konklúziója GalaHU tollából.
Új hozzászólás Aktív témák
-
őstag
-
borsi
tag
válasz szacsee #2631 üzenetére
Jó azért nekem sem az öncsonkítás a célom
Én egy kicsit nagyobb csavaró erőt várok, mondjuk olyat, mintha gokartoznék
3-4 éve megvan már ez a kormányom, de szerintem jó ha 150óra van bene. Nem vagyok egy nagy játékos, egyszerre 1 óránál többet nem tudok játszani, mert megunom. Öreg vagyok én már Amit toltam rendesen, szerintem nem igazán szimulátorok, inkább arcade. Persze próbálgattam F1-et, meg ennek a túraautó mod-ját, de itt mire megtanultam volna 1 pályát, megőrültem. Nem vagyok 1 türelmes tipus, pedig akkoriban nagyon szerettem volna csatlakozni a PH!-s túraautó csapathoz. Nade ilyen áron Tehát maradt az örök kedvenc NFS Porsche Challenge , NFS (a most wanted előtti )TOCA2, TOCA3, mostanában meg a Pro Street(ameddig ki nem találta hogy többé nem indul el ). Csak ugye amikor jönnek ilyen GT5-ök, az ember megőrül, szívesen tolnám ezzel a kormánnyal is, ha lehetne. Persze PS3-am sincs
Most egy baleset miatt nem is tudom használni már 2 hónapja, és vagy 3-ig még nem is fogom tudni. Ezért gondoltam egy nagyot, ha nem jó a PS-hez megprószálom eladniA G25-ben a 2 motor erősebb is talán? Vagy csak precízebb visszajelzést ad? Mert mondjuk jól hangzik, csak az a H kulissza ne lenne..
nem kérek pirosat, ha kölcsönösen elégedettek vagyunk a biznisszel elég egy köszönöm! :)
-
-
seawolf570
aktív tag
válasz szacsee #8423 üzenetére
Szia!
A G25-nél felülről nézve a legszélesebb pontja (középtájt, mivel nem egyenes a széle) 31 cm, a magassága (hossza, szintén középen) 43 cm.
[ Szerkesztve ]
Gigabyte GA-MA790FXT-UD5P, AMD Phenon ll™ X4 B50 BE , Alpenföhn Himalaya, 4 x 2G A-DATA DDR3 1600 GS v2.0, Sapphire HD 6950, Gainward GT 220 (Physx), Chieftech 550 AB-A
-
seawolf570
aktív tag
válasz szacsee #8430 üzenetére
Nincs mit, pont kéznél volt (vagy inkább láb alatt ), ráadásul a fiókban a sok szerszám között akad mérőszalag is.
Gigabyte GA-MA790FXT-UD5P, AMD Phenon ll™ X4 B50 BE , Alpenföhn Himalaya, 4 x 2G A-DATA DDR3 1600 GS v2.0, Sapphire HD 6950, Gainward GT 220 (Physx), Chieftech 550 AB-A
-
seawolf570
aktív tag
válasz szacsee #8461 üzenetére
Sajnos azzal nem tudok szolgálni neked (pedig szívesen megtenném), mivel egy Fanatec GT3 RS kormányom van, csak a pedálsor G25-ös.
Gigabyte GA-MA790FXT-UD5P, AMD Phenon ll™ X4 B50 BE , Alpenföhn Himalaya, 4 x 2G A-DATA DDR3 1600 GS v2.0, Sapphire HD 6950, Gainward GT 220 (Physx), Chieftech 550 AB-A
-
válasz szacsee #8461 üzenetére
Maximális szélesség: 27 cm (ez megegyezik a kormány átmérővel)
Lefogatók külső széleinek távolság: 22.6 cm
Lefogatók belső széleinek távolsága: 18.5 cm
Mélység: ~28 cm a burkolat végétől a kormány karima aljáig, de ha csak a burkolatot nézem, az olyan ~21 cm.Sent from my keyBoard
-
seawolf570
aktív tag
válasz szacsee #8467 üzenetére
A kormányomat KKK-007 kollégának köszönhetem , és inkább nem írom ide mennyiért vettem. Sajnos ez a V1-es, tehát már úgy vettem, hogy hibás volt, ezért volt olcsó. Sikerült megjavítani, és úgy néz ki jó lett, eddig legalábbis kiválóan működik, az eredeti hibája nem jelentkezik.
Ez a Logitech G25/G27 vs. Fanatec GT3 RS/CSP vs. Thrustmaster TR500 dolog, véleményem szerint olyan mint a fekete, szőke, vörös csaj esete. Kinek melyik tetszik, mindegyik kiváló darab. Mindegyiknek van típushibája, és gyengesége, de ha valaki konkrét választ akar, és tapasztalatból, az keresse KKK-007 kollégát, ő mind a három típussal rendelkezik, és használta (használja).
Én a Fanatec GT3 RS-re tenném a voksomat, a felhasznált anyagok minősége, és a szíjhajtás miatt. A G25 pedáljai nagyon jók, kellemesen csalódtam bennük, de igazából majd egy CSR Elite pedálsort szeretnék, pont azért mert Rally stílusba lehet állítani a pedálokat.
Ha új Fanatec kormányt veszel, ahhoz adnak Logitech pedálhoz átalakítót, ha nem, szólj készítek neked egyet, magamnak is én csináltam (jobb mint a gyári).
Ha minden igaz a héten meglesz nekem is a CSR váltószett. A Fanatec oldalán tudsz hozzá rendelni olyan felfogatót, amit bárhová felszerelhetsz.
A Fanatec kormányokhoz adnak egy papírlapot, amin a sablon van ha fel akarod csavarozni a kormányt, hogy a furatokat el tudd készíteni. Ez a sablon a Fanatec oldaláról is letölthető PDF formátumban, itt töltheted le. Erről leveheted a méreteket, ha kinyomtatod. Ha valami méret hiányzik írj, és lemérem neked.Egyébként ahogy már azt leírtam, ha igazi véleményt akartok kormányokról, akkor Neilszab kollégát kérdezzétek, ő az igazi szaki ebben a témában. Én inkább javítási, karbantartási tanácsokat tudok adni, a szimulátorozásban elég zöldfülű vagyok még.
Gigabyte GA-MA790FXT-UD5P, AMD Phenon ll™ X4 B50 BE , Alpenföhn Himalaya, 4 x 2G A-DATA DDR3 1600 GS v2.0, Sapphire HD 6950, Gainward GT 220 (Physx), Chieftech 550 AB-A
-
seawolf570
aktív tag
válasz szacsee #8469 üzenetére
Én 33-as ffb-vel használom a kormányt, számomra ez az ideális, és ez az erő hasonlít a legjobban az igazi autók kormányának ellenállásához. Én nem tapasztaltam, hogy erősebben húzná vissza középállásba, mint egy fogaskerekes, inkább feszesebbnek mondanám az egész hajtást. Szerintem ezt élik meg úgy sokan, mintha erősebben húzna vissza.
Gigabyte GA-MA790FXT-UD5P, AMD Phenon ll™ X4 B50 BE , Alpenföhn Himalaya, 4 x 2G A-DATA DDR3 1600 GS v2.0, Sapphire HD 6950, Gainward GT 220 (Physx), Chieftech 550 AB-A
-
titán
válasz szacsee #8502 üzenetére
Mármint hogy miért is nincs hosszútávú tapasztalat DFGT-vel? 2,5 éve használom, kb 120-130ezer km-t tettem bele, és még működőképes. Már tavaly év elején azt figyeltem, hogy mit kell majd vennem helyette, de ez mindent kibír. Pedig brutális (maximális) forcefeedback beállításokkal, és elsősorban formaautós versenyzésre használom.
A régi DFP-m kb 1 évig bírta, és 40-45ezer km után megadta magát. Kikopott, és szabadon elfordult a kormánykerék a tengelyen. Előtte pedig 1 év alatt 2 DFEX-t bontottam le. Nem bírták kiképzést, az egyik szintén kikopott, a másiknak meg egyszerűen eltörött a kormányrúdja.
A DFGT sokkal masszívabb konstrukció mindkettőnél. Van már a tengelynek egy 5mm-es kotyogása, de ez megvan már 1 éve, azóta semmit sem romlott.[ Szerkesztve ]
evDirect villanyautós töltőhálózat
-
rokefeller
senior tag
válasz szacsee #8680 üzenetére
Ha jól tudom, lesz új verzió a pedálból, ami kb ugyanaz a koncepció mint az előző, meg egy teljesen új kormány, ami moduláris lesz, egy masszív fémházas kormánymű, és külön vásárolható kormánykerék, amiből videón eddig egy jó nagy BMW kormány másolatot mutattak, meg egy F1-es kormánykerék másolatot.
Videót láttam, jól néz ki, de hát baromi drága, ha jól emlékszem, a BMW kormánykerék, amin semmi extra nincs valami 200 euróba kerül majd :-)
A télapó nem a régi már...
-
arty
veterán
válasz szacsee #8680 üzenetére
clubsport kormány eddig még nem volt, csak clubsport pedál
és baromi kevés a használt fanatec cucc... vagy kevesen veszik, vagy mindenki megtartja, vagy mindegyik elhullik, mielőtt eladhatnák az emberek
egy váltó engem is érdekelne, ha valaki rendel, szóljon, hátha el tudjuk felezni a postát...
"ugyanitt hazájából elüldözött nigériai herceg aranybányájának tulajdonjogát megtestesítő NFT jegyezhető."
-
seawolf570
aktív tag
válasz szacsee #8686 üzenetére
A 7-800 eurós ár nagyjából reálisnak tűnik a CSR Elite-hez képest, de azért az ECCI és a Frex jóval drágább. Ha beleszámolod a pedált is, akkor tényleg 1000 euró környékén lehet egy szett, de pl. egy ECCI Trackstar 6000 1100 USD két pedállal, a hárompedálos 6000 GTS 1600 USD. Frex-re most hirtelen ezt találtam egy fórumon:
SimWHEEL Set $2,130.46
QuickRELEASE Set $416.52
QR Wheel Side $306.40
Shift+ $143.63
WheelBOX+ $88.57 x2 (for 2 quick release set)
The spare part cost more than $300Elnézve a CSR Elite-ről, és a CSW-ról készült videókat, azért ezek (főleg az utóbbi) kezdik súrolni a profi kormányok alsó határát. Szerintem az 1000 euró környéki ár nagyjából reális lenne (komplett szett esetén), bár itthon ez horror kategória az átlag fizetésekhez képest. Szerintem a profi szimesek úgy is áldoznak a profi cuccokra, aki meg nem profiba tolja, annak ez, vagy az olcsóbb is megfelel.
Amúgy általában nem a kormányon múlik, ez inkább tehetség kérdése, én hiába venném meg a legdrágább cuccot, aki kicsit is komolyabban tolja, az egy 20k-s kormánnyal is lenyomna pillanatok alatt.
Nekem az a meglátásom, hogy azért ezekkel már nem lesznek gondok, mint az olcsóbb régebbi típusokkal, mert az tényleg beárnyékolná a Fanatek amúgy sem fényes hírnevét, főleg ilyen árak mellet. Gondolom itt már odafigyelnek a tartósságra, és a gyártási minőségre.Gigabyte GA-MA790FXT-UD5P, AMD Phenon ll™ X4 B50 BE , Alpenföhn Himalaya, 4 x 2G A-DATA DDR3 1600 GS v2.0, Sapphire HD 6950, Gainward GT 220 (Physx), Chieftech 550 AB-A
-
seawolf570
aktív tag
válasz szacsee #8690 üzenetére
Gondolkodtam rajta, hogy leírom miért nem számítottam át a dollárt euróra, de látom levágtad.
A régi gyártó a szimulátoros hardverek szegmensében szerintem relatív, mert max 10 esetleg 15 évről beszélhetünk. Én továbbra is professzionális, és home termékekről beszélnék inkább. Azért egy Frex-en és ECCI-n (de sorolhatnám ide akár a BRD-t is) látszik, hogy nem számítógép asztalra tervezték ellentétben egy Fanatec-el, hanem kokpit-be. A megbízhatóságuk ezen termékeknek a professzionális mivoltukban rejlik, egyszerűen professzionális célokra tervezték. Véleményem szerint ezért fog bárki is kifizetni még 500-1000 vagy még több euró (dollár) felárat, nem a megbízhatóság miatt. Valószínűleg ezért fogja a Fanatec az árat a profi cuccok alsó határához igazítani a CSW esetén, mert a home hardverben ez lehet az abszolút csúcs jelen pillanat. Aki nem professzionális szimulátoros, de szeretne egy olyan eszközt, ami professzionális technológiát alkalmaz, az ezt fogja választani, és nem egy Frex-et, amit csak pl. 6 db 10-es csavarral lehet rögzíteni bármihez. És szerintem az sem szempont ilyenkor, hogy pl. egy ECCi csak pár száz euróval drágább, hacsak nem kokpittet épít az illető.
Ez magánvélemény, én így látom a dolgot.Gigabyte GA-MA790FXT-UD5P, AMD Phenon ll™ X4 B50 BE , Alpenföhn Himalaya, 4 x 2G A-DATA DDR3 1600 GS v2.0, Sapphire HD 6950, Gainward GT 220 (Physx), Chieftech 550 AB-A
-
seawolf570
aktív tag
válasz szacsee #8694 üzenetére
Azt gondoltam, hogy te képes lennél szétfúrni a számítógép asztalt.
Nekem pl. két gépem van, és soha nem lehet tudni mikor melyikhez férek éppen oda, ezért nekem fontos a mobilitás, és a gyors felszerelhetőség.
Én azt véleményt osztom, hogy maradjon a Fanatec a home kategóriában, de abból a legjobbat adja nekünk, a Logitech-kel és a Thrusztmaster-rel együtt. Szerintem a profi cuccok között elég nagy a választék így is, ha a Fanatec is beszállna, akkor kisebb választék maradna a home piacon, és ez árverseny tekintetében nem lenne annyira hasznos a felhasználóknak.
Egyébként elég jól tippeltünk, péntek délben elindult a Fanatec új honlapja, és ezzel együtt polcra került a CSW és a CSP V2. Sajnos annyian ráraboltak az új jövevények, hogy folyamatosan túlterhelik a szervereket, és ezért nagyon nehéz felmenni a honlapra, Annyit sikerült megnéznem, hogy az új kormány perec nélkül 499 euró. A többit nem tudtam megnézni, mert folyamatosan szervertúlterhelést írt ki. A Fanatec fan oldalon azt írták, hogy az új kormányból hamar el fog fogyni a készlet, mert hatalmas az érdeklődés, és mindenkit türelemre intenek.
Ha végre lecsillapodnak a kedélyek, érdemes lesz megnézni az új árakat, és a kínálatot.Gigabyte GA-MA790FXT-UD5P, AMD Phenon ll™ X4 B50 BE , Alpenföhn Himalaya, 4 x 2G A-DATA DDR3 1600 GS v2.0, Sapphire HD 6950, Gainward GT 220 (Physx), Chieftech 550 AB-A
-
Kephamos
addikt
válasz szacsee #9612 üzenetére
A pedál nekem is tetszik. Főleg a momo után vágyok valamire, amivel lehet (vagyis én is tudok) tisztességesen fékezni. G27-el szemezek nagyon, de a Fanatech pedál nemkicsit tűnik királyabbank. Fanatechnél nincs valami bunde jóféle (g27) szintű kormánnyal és clubsport pedállal?
-
Kephamos
addikt
válasz szacsee #9614 üzenetére
Na, akkor nem én voltam a bamba, tényleg csillagászati árban vannak. Most örülök, ha esetleg egy G27-re össze tudok spórolni. Remélem, hogy a g27 pedállal nem úgy fogok közlekedni, mint a momo-val, hogy vagy kevés volt a fék vagy pedig blokkoltak a kerekek és 5 kör alatt elfogyasztottam egy garnitúra abroncsot, ami másnak 20 körre volt elég.
-
seawolf570
aktív tag
válasz szacsee #9648 üzenetére
A Fanatec kormányok soha nem középállásban (pár fokkal balra) állnak meg kalibrálás után, de ez nem jelent semmit, a közép mindig középen van, tehát nem húz félre. Ez nem hibája a kormánynak, ilyen a kalibrálás alapból. Ha a kalibrálás után nincs bántva a kormány (úgy marad balra pár fokkal), belépve a Fanatec Property-be látszik, hogy nem 0-n áll, hanem - 5-6 foknál.
Gigabyte GA-MA790FXT-UD5P, AMD Phenon ll™ X4 B50 BE , Alpenföhn Himalaya, 4 x 2G A-DATA DDR3 1600 GS v2.0, Sapphire HD 6950, Gainward GT 220 (Physx), Chieftech 550 AB-A
-
krups8
tag
válasz szacsee #9653 üzenetére
Semmi. Ugyan. Lett egy (viszonylag új, dobozos, tartozékos) rossz kormányom 6.500-ért. A másik felé visszautalja a srác. Vadásztam liciten egy DFP-re, de elkéstem 1 másodpercel a licittel és az orrem előtt ment el 12-ért. A picsába ja. Mind1, mindenhogymegbántam már a Momot, kell a 900 fok tényleg, hogy lehessen mozogni az aszfalton. Keresek DFP-t, DFGT-t. Kösz!
-
Chrys_
addikt
válasz szacsee #9648 üzenetére
CSW sem középen áll meg bekapcsoláskor, hanem vagy kb. 30 fokkal jobbra tekerve. Viszont ez nem befolyásolja a beállítást semmiben, a rendes középállás a 0 a driverben. És a két végállás is tökéletes.
Szerk.: gyorsan megnéztem, nekem most balra több mint 90 fokra áll be bekapcs után.
[ Szerkesztve ]
-
Jack@l
veterán
válasz szacsee #9679 üzenetére
Siker! Köszönöm mindenkinek, végre frankón lehet vele irányítani Race Injectionben.
A hozzászólási jogosultságodat 2 hónap időtartamra korlátoztuk (1 hsz / 10 nap) a következő ok miatt: Az ÁSZF III 10/8. pontjának megsértése - trollkodás - miatt. Többször és többen is kértek már, hogy hozzászólás írásakor használd a linkelés funkciót, mert ennek elmaradása sokak számára zavaró.
-
Kephamos
addikt
válasz szacsee #9700 üzenetére
iRacinegt nyomatja valaki? Él még az akció a kezdő magyar játékosoknak?
szacsee: kicsi a világ.
mod.: "10/12/2012 Payment verified Your payment has been verified. We are currently preparing your order for shipment. If one of your item is not in stock, we will deliver the entire shipment when the preordered product arrives."
[ Szerkesztve ]
-
Kephamos
addikt
válasz szacsee #9707 üzenetére
Cadillac challange keretein belül regisztráltam, így kaptam 3 hónapot ingyen és néhány extra pályát. Ez a 3 hónap szerintem elég lesz arra, hogy kiderüljön, hogy mennyire jön be nekem az iracing (valszeg' be fog) és majd az előfizetés lejárta után ráérek gondolkozni, hogy mi legyen.
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen