- Bivalyerős lett a Poco F6 és F6 Pro
- Redmi Note 13 Pro+ - a fejlődés íve
- Telekom mobilszolgáltatások
- Mobil flották
- Samsung Galaxy A52s 5G - jó S-tehetség
- Szárba szökken a Galaxy Buds 3 Pro
- Samsung Galaxy A52 - royal cuvée
- Samsung Galaxy S21 Ultra - vákuumcsomagolás
- Milyen okostelefont vegyek?
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
Hirdetés
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
A kánikula elviseléséhez hardverek is kellhetnek a napernyő mellé
ph Tajpeji kiruccanásunk hetén többek között notebookok, monitorok, NAS, szimulátor-kiegészítő és kompakt hűtő igyekszik árnyékot találni.
-
Frissítve! Xbox Games Showcase 2024 - Az összes bejelentés egy helyen!
gp A műsor kora este kezdődik, utána az összes trailert összegyűjtjük egy helyre.
-
Mobilarena
Fórumtársak szimulátor komponenseinek/hardvereinek/játék preferenciájának táblázata és annak konklúziója GalaHU tollából.
Új hozzászólás Aktív témák
-
szacsee
nagyúr
válasz darnellsmith #2503 üzenetére
Milyen OS és milyen driverekkel nézted?
-
szacsee
nagyúr
válasz Sanya595 #2505 üzenetére
Nézd meg ezt, vagy ezek közül valamelyiket. Azt ne nézd, hogy az új progi neve Gaming software, mert régen wingman volt hozzá, az OS sem fontos, úgy is kiabál telepítéskor, ha nem XP-hez való...3.xx-től támogatja az XP-t ha jól tom..
A Logi oldalán még fent van a Formula Force EX-hez való 4.6-os (win 2000-et kell választani), ezek univerzális driverek minden kormányt ismerik, még az én DFP-met is pedig az PS2-es kormány..
[ Szerkesztve ]
-
szacsee
nagyúr
válasz RoyalFlush #2554 üzenetére
Hy itt is..
FFB-t ki fogod kapcsolni szerintem, mert zavaró..
Ha a szögelfordulása elég, akkor jó választás, de a TDU topikban vett egy arc és mintha kevestellené az elfordulási szöget, ami ha jól tom 180°. .
A többit majd pü-ben. -
szacsee
nagyúr
Nemtom, lehet én értem félre, de az FFB-nek nem az a dolga, hogy kitörje a kezed..
A G25-ben 2 motor van ha jól tudom, de drága, viszont asszem mindennel kompatibilis.
Az FFB az én olvasatom szerint azt jelenti, hogy jelzi amikor...rázókőre mész, felúszik a kocsi, megindul a hátulja kanyarban kicsúszáskor (megszünik az ellentartó ellenállás a kormánynál)..
Szóval elvileg nem az a dolga, hogy kitörje a kezed, hanem jelezze, hogy miképp viselkedne egy adott kormány valós helyzetben...persze kompromisszumokkal.
Játékfüggő amúgy, mert pl minden játékban is lehet FFB-t állítani, nálam GTR2-ben fullon élvezhetetlen volt, mivel mindig harcolnom kellett a kormánnyal kocsikázás közben.
Mivel játszol amúgy? -
szacsee
nagyúr
Inkább arcade és sim között félúton, hogy az arcade fan-ok ne pártoljanak el, viszont nem is nfs hogy 300-al be tudj venni egy derékszögű kanyart.
Ofline is jó móka, mivel Hawai útjai 100%-ig le vannak modellezve, és nyugodtan lehet menni a dzsindzsásba is 1000-el.
Nincs korlát, elzárt terület.
Online origi játékkal (4000 Huf) viszont még ennél is jobb, mivel multiban van a móka.
8-an lehetünk max 1 szerverrétegen (layer) és a generált forgalom, de eszméletlen érzés pl mikor haverokkal megyünk 250-el autópályán egymás elött 2-3m-el és kerülgetjük az autókat...
Próbáld ki! -
szacsee
nagyúr
válasz .:Kristian:. #2955 üzenetére
DFP-t végy, igaz nincs szükség 900°-os elfordulásra, de nem szarik be a pedálja.
-
szacsee
nagyúr
válasz .:Kristian:. #2958 üzenetére
Persze teljes mértékben támogatott, több ember is így használja, többek közt jómagam is.
PS3-hoz és PC-hez is jó, a gyári szoft-ban is benne van a támogatás mind a mai napig. -
szacsee
nagyúr
Egy gyors kérdésem lenne a G25/G27 tulajokhoz.
A pedálsor gyári műanyag tartója milyen széles és magas fentről nézve?
Jelenleg DFP-m van, viszont, ha előbb utóbb megadná magát váltanék, viszont a cockpitet szeretném G25/G27 kompatibilissá tenni.
Válaszokat előre is köszönöm! -
szacsee
nagyúr
válasz seawolf570 #8425 üzenetére
Nagyon szépen köszönöm!
-
szacsee
nagyúr
Urak eddig infó gyűjtés szempontjából egy másik fórumot olvasgattam, mert ott több a cockpitekről az infó, viszont mostanában nem valami aktívak.
Dobok össze egy cockpitet, ha minden jól megy és beleszerelmesedek a szimezésbe szeretnék upgradelni. G27, G25 és PTRacing Pedalon kívül van még más alternatíva, ami elég jó, vagy felejtsem el. (halandó ember fizetéséhez mérten)
Sokak szerint a G27 egy hulladék a G25-höz képest, ez tényleg így van?
Esetleg későbbiekben Outguage és egyéb vezérlésére van valami alternatív megoldás?
Analóg fordulatszám mérő és váltó fokozat kijelzőben gondolkodom esetleg digitális sebességmérővel kiegészítve... persze lehet csak álom marad, de rákérdek mindenesetre.
Leo Bodnar féle Pro verzió tetszik, viszont analóg fordulatszámmérő jobban bejön.
Esetleg valami alternatív ötlet? Outguage vezérlőnél pl külső váltónál (SST) a vezérlő programja kommunikál a játékszotverrel, vagy fizikailag is össze kell kötni a váltót a vezérlővel?
Válaszokat előre is köszönöm![ Szerkesztve ]
-
szacsee
nagyúr
válasz seawolf570 #8425 üzenetére
Hasonló méretet kérhetnék a kormányról is, ha megkérhetlek?
Teljes szélesség, lefogatók távolsága egymástól és a fentről nézett magasság (oldalról mélység) érdekelne.
Köszönöm szépen! -
szacsee
nagyúr
válasz seawolf570 #8464 üzenetére
Nem egy utolsó kormányod van ezek szerint. Még nem döntöttem el, hogy mi lesz a DFP utódja, eddig van pár variáció:
G27 + SST váltó + PTRacing loadcell kit
Fanatec GT3 RS v2 + CS Elite Pedal + CS shifter kit
Fanatec GT3 RS v2 + CS Elite Pedal + SST váltó
Fanatec GT3 RS v2 + G27 pedal + CS shifter kit
Persz ezek idő elteltével lennének megvásárolva, max a 911 GT3 CS Elite kitet venném egyben, mert az még a kiköhöghető kategória, de gyűjteni kell rá.
Szerinted melyiket érdemes megvenni. Nem vagyok teljesítménybuzi, tehát inkább választom a Fanatec kormányt a jobb FFB végett, és élvezem a vezetést.
CS pedálokról hallani, hogy kenegetni kell, ez az Elite-nél nem tudom hogy van, de ez a szett már átfordítható és Load Cellt tartalmaz.
CS váltóját nem ismerem, ami biztos, hogy nem a gyári helyre lesz téve, hanem a cockpitra lesz feltéve kényelmes helyre.
Nem tudok dönteni, no meg azt sem tudom, hogy pl a G27 pedál esetén (ha tudnék szerezni külön) mi kell, hogy összekössem a kormánnyal, bár PTRacing használatánál egyből gépre lenne dugva USB esetén.
Esetleg egy felfogatási méretet ha adnál megköszönném.
Elvileg a kormány felfogatás hasonló lenne, mint pointer4 cockpitjánál, hogy egy keretre lenne felerősítve. A keretet tudom módosítani utólag is, de akkor már megcsinálom úgy, hogy mindegyik kormányhoz jó legyen.Válaszod előre is köszönöm!
[ Szerkesztve ]
-
szacsee
nagyúr
válasz seawolf570 #8468 üzenetére
Kösz a választ, mivel új kormány lesz, ezért valószínű G27 lesz (support miatt).
Fanatec-nél tényleg elég erősen húzza a kormányt center pozícióban, vagy túl nagy az ellenállása? Kormánynál szerintem is mindegy ennél az árkategóriánál, hogy melyik, mert mindegyik másban jó. Majd kiderül mi lesz. -
szacsee
nagyúr
válasz seawolf570 #8470 üzenetére
Kösz az infót!
Egyenlőre azon agyalok, hogy kellene beszereznem egy G25-ös pedált (bontva lehet már kapni használtan) és PTRacing modot rádobni, így tudnám most is használni a DFP-vel.
Később, ha lehalna a DFP, vagy már kevésnek érezném, akkor jöhet egy combosabb kormány. (gar szempontjából logitech a befutó)
Gondolom, ha G27-et vennék idővel, akkor gond nélkül át lehet pakolni a Load cell módot a G25-ös pedálból, ha az lehalna, vagy a G27-nek majd lejárna a garanciája.
Shifter pedig majd meglátjuk. Pár alkatrészem már van egy Frex koppintáshoz, lehet befejezem és akkor most is tudnám használni.
G25-ös pedálnál gondolom ha át lesz variálva az elektronika max a mechanika babrálhat ki csak velem. Melóhelyen pedig fémmel dolgozunk, nem gond ha valamit pótolni kell.neilszab: Tegnap sok weblapot néztem, ezt a táblázatot elnézve Clubsport a csúcs, de már nem kapni, ahogy mondod. CSR Elite-re pedig azt írják, hogy nem annyira stabil pedál, ami a mechanikát illeti... gondolom a műanyag alaplemez miatt (bár az egyik rivjúban a gázpedálnak is volt oldalirányú mozgása).
-
szacsee
nagyúr
válasz seawolf570 #8501 üzenetére
Osztom véleményed , de kiegészíteném annyival, hogy míg a DFGT-ről nincs hosszú távú tapasztalat, addig a DFP nekem úgy tűnik elnyűhetetlen (5-6 éves). Lehet van az az ember, aki tönkre tudja vágni, de én a fórumokon olvasott 25000km-t már beleraktam rég (elvi élettartam a kormányokra javarészt fórumozók szerint), de jele sincs annak, hogy meg akarná adni magát. Gondolom a GT is jó alapanyagokból van összerakva ezért az sem rossz választás hosszú távra.
-
szacsee
nagyúr
Urak, akinek van H váltója és mérőszalagja megmérne nekem pár dolgot?
Készíteni szeretnék egy H váltót házilag DFP-hez, viszont nem tudom a gyári váltók mennyit mozognak.Arra lennék kíváncsi, hogy a hossz és keresztirányú mozgása mekkora a váltókar fogantyújának. 1-es és 2-es fokozat közti mozgás, illetve az 1-es fokozat és a hátramenet tengelyének keresztirányú távolsága mekkora.
G25/27 tulajok illetve SST, esetleg Frex tulajok tudnának segíteni. (képen ha jól sejtem egy ActLabs váltó háza látszik)
A méret után légyszíves írjátok oda, hogy hány sebességes váltóról van szó.
Köszönöm előre is a válaszokat.Shawo: Ezek szerint az utód elég konkrét lett.
-
szacsee
nagyúr
válasz Doomgiver #8509 üzenetére
Pofon egyszerű az elkészítése.
Másik fórumon Frex cockpitre tettek egyet. Skoda 105/120 kézifék karja megfelelő erre a célra. A kézifékre vagy nyomógombot teszel olyan helyre, hogy behúzva nekiérjen, vagy potit egy játékvezérlőből. Nálam egy logitech joy vár szétszedésre, sok nyomógomb és egy poti is van benne. Nyomógomb a váltóba megy, poti pedig első körben + kuplung pedálnak, de ha sikerülne PTR pedál szettet szerezni akkor egy G25-ös pedállal már külön vezérlőként ismeri.
DFP-nek nem használnám a pedálját, poti pedig mehet a kézifékre. -
szacsee
nagyúr
válasz KKK-007 #8513 üzenetére
Köszi!
Ezt rendesen benéztem, igaz mostanában nem követem a fejleményeket.
G27-nél érdekes mód az oldalirányú mozgás kisebb, mint a hosszirányú.
Ha az élethűségre törekszem, akkor nagyobb úttal rendelkező váltókar kellene, viszont akkor tényleg nem tudom felvenni a későbbiekben a kisebb váltókarral rendelkezők ellen a versenyt. (G25/27, SST), Gyors váltáshoz pedig ha jól gondolom kis úttal rendelkező rövid váltóúttal rendelkező precíz cuccot kell építeni.
Ezt rosszul látom, vagy jól? -
szacsee
nagyúr
Nagy dilemma, topikokat olvasgatva pointer4 nézetei állnak hozzám közelebb.
F1-et pillangóval, 67-es mustangot H váltóval és kész. Szim attól szim, hogy adott autótípushoz igazodva vezetünk. Persze nem mindenki engedheti meg magának, hogy pl Frex-et vegyen.Előttem szólókhoz:
G27-et akár a jövő héten is használhatnám, viszont kíváncsi vagyok, ha már nekiálltam régebben a cuccnak, akkor mi sül ki belőle.
Itt van pár kép a nagyon kezdetleges formájáról, ami a váltókar mozgását hivatott szemléltetni... vagy mi a szöszt.
Ennél rövidebb váltókar lesz rajta szerintem, de nem sokkal. A végleges formájától még messze van, viszont a H kimarású lemez mérete 1:1 arányos. A végleges verzión 2-es kor lemez lesz, sebesség fokozat "hegyénél" átlósan megreszelve. Ha elrontom csinálok másikat. Előbb utóbb csak összejön a jó verzió. Szekin is töröm az agyam, lehet annak is nekiugrok majd, de egyenlőre ezt fejezzem be.
Gömbcsukló helyett egyelőre gépkocsi hátsó ajtó gömbfeje lesz és ha minden a helyére kerül veszek bele RC-be való gömbcsuklót, ami 6K + posta kb. (suzuki, vagy F astra kormányösszekötő olcsóbb)
Véleményetekre kíváncsi vagyok, írjátok le bátran, hogy mi nem jó az elképzelésemben, vagy min változtatnátok.
Köszönöm! -
szacsee
nagyúr
válasz zolee5016 #8581 üzenetére
Google ezt dobta:
24V / 0,75AEgy kép angol dugvillásról és egy hivatkozás LFS fórumról. (3. hsz.)
SLC 09: Ez alapján indultam el, viszont van más megoldás is, ami egyszerűbb, keress rá google-n youtube-on a homemade H shifter kombinációra és van pár jó és egyszerű H váltó.
A szimpatikusat pedig megvalósítod.[ Szerkesztve ]
-
szacsee
nagyúr
válasz rokefeller #8583 üzenetére
Ár mindenképpen, legalábbis én emiatt csinálom.
1000Ft-ért kiszuperált gamepadot kapni, amiben jó az elektronika.
Logitech precision 10 gombos + a körbenéző gombok.
Ha esztergályos van a családban, akkor a presely és a tengely nagy eséllyel ingyen van.
Nálam eddig 5 sörbe került az elkészítése, de még hátravan pár dolog.
Kb a végösszeg kapcsolókkal együtt kerül 5-8K között.
Gyári Act Lab ha jól sejtem 20K körül mozog, Logi váltó + Bodnar elektronika szintén 20K föle. Komolyabb váltókról pedig ne is beszéljünk. SST Lighting 75K, Frex 100K+. -
szacsee
nagyúr
válasz zolee5016 #8603 üzenetére
Beállításokkal kell trükközni, ahogy fentebb is írták felettem.
Spring, Damper és Centering Spring 0-n van akkor is csinálja?
Sokan ezeket az erőket egyáltalán nem használják.
Centerbe húzást feleslegesnek tartom, azt nem használom, driftnél Grid-be lehet kell, ha gyorsan középre akarod húzatni a kormányt, de akkor nagy az ellenállása ha kanyar előtt rá akarod húzni gyorsan az ívre.
Spring és Damperrel érdemes próbálkozni, ha nem is 0-ra téve, de közel 0-hoz kell állítani.
Nagy erőket használva pl nem tudtam normálisan ellenkormányozni a kocsit, mert az FFB ereje miatt nem tudtam gyorsan és pontosan belőni meddig is tekerjem. Race-nál pl a mostani beállításaimmal nagy sebességnél véletlenszerű hintáztatást csinál a kormány, de ez csak a race jellemzője, így akarja gondolom az út egyenetlenségeit szimulálni. Iracingben nincs ilyen, ott csak ha úthibára mész akkor érzed a kormányon ezt.
Griddel rég játszottam, FFB lyuk miatt az Overall effects strength 109%-on van nálam, a többi pedig így:
Spring: 0%
Damper: 66%
Centering Spring: engedélyezve, de 0%-ra állítva.
Race 07-nél Dampert még lejjebb veszem, kb 20% vagy alá.Viszont nekem is lenne egy kérdésem a komolyabb kormánnyal rendelkezőkhöz.
Kb 4-5 éves DFP-m van, viszont sok gondom akad a féktávval. Már megszoktam a valóságból, hogy a láb nyomóerejét figyelem, nem a pedál benyomás milyenségét.
Emiatt beszereztem egy G25-ös pedálszettet, hátha jobb mint a DFP pedálja. Hát nem kicsit. Igaz most csak összetákoltam a kormánnyal, de azt érzem, hogy a gázt precízebben és gyorsabban tudom adagolni, illetve a féket is (DFP-ben squash volt, ebben még semmi). Később idővel vagy saját készítésű moddal menne bele egy Load Cell, vagy PTRacing, viszont nem nagyon elérhető az utóbbi.
Egyenlőre kuplung miatt is jó lenne elektronika hozzá. Viszont ugyanaz majdnem a PT vezérlőelektronikája , mint a Leo Bodnar féle Load cell erősítős Joystik controller.
PT-t venném, ha tudnám, hogy 1-2 hónapon belűl lesz, de alkatrészhiánnyal küzd a készítő saját elmondása szerint. Leo Bodnar féle cuccos kicsit drágább mint a PT-ben levő elektronika, de elvileg hamarabb ideérne és több mindent tud. H-Shiftert is meg tudnám hajtani vele elvileg és a 3 pedált, no meg még pár potit, nyomógombot... illetve load cell ráköthető. Milyen load cell-t ajánlatok, ami esetleg itthon is beszerezhető és nem horror áron van? ~9K körül láttam egy internetes áruház oldalán + pk. Alsó nyomásponti súlyhatárt nem adták meg, gondolom így méri az 1-2 grammos erőket is... nem csak a kilógramm felettieket.
Válaszokat köszönöm előre is.[ Szerkesztve ]
-
szacsee
nagyúr
válasz DigitXT #8661 üzenetére
Szia!
Ahogy a fórumokat olvasom általánosságban elmondható, hogy a gyári cockpitek szűkre szabottak. Nem biztos, hogy Neked is így állna, de ha férfias testalkatú vagy, akkor érdemesebb csinálni egyet, vagy csináltatni. Több vele a munka, illetve nem olyan mutatós egy zártszelvényből készített cockpit mint egy csőből hajtott, de mindegyiknek megvan az előnye, hátránya. Frex is pl gagyinak hat az aluprofilos kinézetével, közben pedig az élvonalat képviseli. A jelenlegi cockpitem saját építésű és elvagyok benne, vannak hibái, de folyamatos fejlesztés alatt van (egyenlőre még a végleges kormány / pedál kombót várja és kiderül jó-e a felfogatás). Üléssel együtt volt 10K + munka, de nekem megfelel. Kényelem és a masszív váz volt az elsődleges szempont az állíthatóság mellett. A cockpitet el tudom dugni a házba, illetve félreeső helyen van, így nem fontos a kinézete. Neked, ha ez is fontos, akkor érdemesebb sim oldalak fórumain körbenézni, hátha akadnak vélemények kész cockpitekről.
-
szacsee
nagyúr
válasz seawolf570 #8683 üzenetére
Ezt akkor rosszul sakkoztam ki.
Fanatec cuccokat nézegettem és ugye láttam ezt a webshopban pedig nem láttam a kormányt és pedálból is van hasonló, ezért gondoltam arra, hogy már kifuttatták.
Árára kíváncsi leszek, mert ha egy kerékkel CSR Elite fölé pozicionálják, akkor kb 7-800 euró is lehet + kieg kormánnyal karcolhatja az ezer eurót is. Nem vezettem még komolyabb kormányokat, de kíváncsi lennék tapasztaltabb szimesek véleményére, mert ők lehet Frex-et, ECCI-t választanák ebben az esetben. LeoBodnar is állítólag dolgozik valami elektronikán egy bivaly erős motorral, de az valahol 2000 dodó közelében lesz. Kezd elkurvulni ez a szakma na. .... vagy én keresek keveset.
Minőséget meg kell fizetni aláírom, de pl fórumokat olvasva úgy, hogy még nem láttam élőben Fanatec-et sem meg merem kockáztatni, hogy ha valami ütős cucc is lesz a CSW sokan más márkát választanak az eddigi garis problémák miatt.
Lehet hülye a felfogásom, de ha valamiért elkérnek minimum 1000 dollárt és "csak" tekergeti az ember, akkor személy szerint elvárnék egy minimum 3 év garit, de 5 sem esne rosszul.
Ha rendeltetés szerűen használja az ember, akkor mi baja lehet, ha ipari alkatrészekből van felépítve, ha pedig hulladék, akkor ne kérjenek érte annyit.Kicsit On is legyek. Vettem egy Precision Gamepad ketyerét vaterán usb-re kötött nyomógombok végett. Frex koppintás félbe van hagyva időhiány miatt, de mindenképp befejezem, igaz elvileg jön a DFP utódja a napokban (G27),
Addig pedig gondolkodom egy Button Box-on, amit nem nehéz megépíteni, csak lemezből kell dobozt hajtani, beleszórni az elektronikát és kész.
Később valami komolyabb vezérlőt is szeretnék, de kíváncsi lennék a véleményetekre, hogy milyen kapcsolókat, nyomógombokat érdemes rátenni.
Játékokat skubizzam végig és az opiciókból kilesve írjam fel mit lehet gombra tenni és aszerint építsem meg, vagy van valami lustább út is a megvalósításig?[ Szerkesztve ]
-
szacsee
nagyúr
válasz Speedhs #8687 üzenetére
Most szedtem le gyártó oldaláról, igaz 2003-as, W7-re felment, nem rinyált, az más kérdés, hogy a kormánnyal megfelelően működik-e.
seawolf570: Elsőre a dodó vs euró jutott eszembe, de mire ideér + vám $=€ lenne a végén. Kb igazad van, bár nem ismerem a Frex és az ECCI történetét, de gyanítom, hogy régi gyártó és megbízható termékekkel. Lehet feláras a Fanatec-hez képest a felső kategória, de ahol az 1000 eurót tudnak költeni kormányra, ott a 2000 eurós kormány sem gond nagy valószínűséggel.
[ Szerkesztve ]
-
szacsee
nagyúr
válasz seawolf570 #8692 üzenetére
Kb így látom én is, csak saját szemszögemből nézve én pl profi cuccot vennék, letojnám azt a 6-10 csavarhelyet az asztalon simán átfúrnám.
Kis off:
Visszatérve a hsz-odra, sejtettem, hogy nem 5-10 év lemaradása van egyes cégeknek, már csak abból kiindulva is, hogy valósághű fizikával rendelkező játékok sem idősebbek 12-14 évnél. Ha jól gondolom amivel el lehetett már játszani az a Geoff Crammond GP2-je volt, viszont kormánnyal még nem próbáltam, de szerintem az is nagy szó, ha azzal lehet vezérelni a jó öreg Grand Prix 2-t. Ez a játék az, amivel már el tudom képzelni, hogy kellhet hozzá kormány és elég régi. Valósághű fizikáról pedig a GT Legends az amire kormányt feszegetnék. Persze volt még GTR illetve Rally Throphy és még sok játék, ami kormányt érdemel. Profi FFB-s cuccok sem nagyon lehetnek 10 évnél nagyon öregebbek, mivel a kormány mozgás reakcióit le kellene modellezni, ahhoz pedig erős vas kell. Talán C2D korszak óta van lehetőség erre számítási teljesítmény szinten. Ha így vesszük, akkor csak tippelve, de 2-3 éves lemaradása lehet a Fanatecnek, viszont ha ilyen céget vezetnék, akkor csinálnék egy professzionális termékvonalat és egy játékosoknak valót. Szinte 4-5 kormánnyal le lehetne fedni a piacot. FFB nélküli occó termékből van annyi, mint égen a csillag, azzal nem foglalkoznék. FFB-s termékből pedig pálya illetve rally autózáshoz is lehetne mind a játékos palettán és a profik közt is 1-1 modell. Busz szimeseknek pedig max egy perecet külön árulnék állítható kormánytartóval, hogy a bill felett tudja tekerni a kormánykereket. -
szacsee
nagyúr
válasz seawolf570 #8695 üzenetére
Kösz, hogy írtad! Figyelni fogom az oldalt, de csak a kíváncsiság miatt, mert egyelőre ha összeáll teljesen a G27 és bejön, akkor ez marad egy darabig.
-
szacsee
nagyúr
válasz neilszab #9450 üzenetére
PTR-re írtam volna valamit, de inkább magamban tartottam.
Fanatec kérdés:
Fanatecnél amúgy mi a helyzet, még mindig sok a selejt arány felső régióban?
CSR Elite és felette... Clubsport V2 megdobogtatta a szívem. Igaz BMW kormánnyal elviselnék egy Basic EU-t,
de majd jövőre fekete pénteken..
Abban a régióban pedig ha nem hibásak a pedálok, akkor no para... csak az a kérdés, hogy most mi a helyzet.[ Szerkesztve ]
-
szacsee
nagyúr
válasz Kephamos #9613 üzenetére
Van ilyen, Clubsport V2 pedál és egy rakat 911V2-es cucc 500 euró
Esetleg CSR Wheel + Clubsport V2 pedál 450 euró, de nincs váltó stb.
Esetleg DFGT-t veszel garosan használtan, ha nem kell űber kormány, én is keveslem a G27 erejét, ezért kacsintgatok Fanatec felé. Ezért Clubsport V2+ DFGT ha pedál fontosabb mint a kormány.
Viszont a nixim sem rossz, csak ugye ott nincs load cell és 10K-ért beszerezhető, mint a G25-27-es pedál.
Átkötni már kötöttem DFP-re G25-öt yt-n fent van egy videó róla és működik, csak nincs kuplung.
Minden pénz kérdése, csak el kell dönteni mennyit ér meg neked.
PTR is jó lehet, de nem tudom foglalkozik-e vele a tulaj. -
szacsee
nagyúr
válasz Kephamos #9615 üzenetére
DFP-re kötöttem rá egy G25 pedálszettjét és érezhetően jobb volt.
Valahogy alap rugókkal is jobban érezte az ember a különbséget.
Ha pedig nem érzed, akkor 31-33mm hosszú gumitéglalapot vágsz ki, ami 11-13mm-es oldalú kb.
Kisállat kereskedésben vettem hozzá a labdát kemény ~200 -300Ft-ért. -
szacsee
nagyúr
válasz Kephamos #9634 üzenetére
ClubSport Pedals V2 EU
Model: CSP V2
Series: ClubSport
Availability: In Stock -
szacsee
nagyúr
válasz Kephamos #9647 üzenetére
Mintha itt olvastam volna, hogy ez Fanatec-nél természetes és játékban középállásra forgatva középállásnak is látja. Egy Fanatec tulaj majd megmondja biztosan, hogy hogy is van pontosan ez.
krups8: Ha kikapcsolt állapotban sem tudod a kormány maximális fordulatáig eltekerni, akkor valszeg kuka, vagy szerelgetős buli.
Keresd fel az eladót, hogy miért is van ez, kp vissza stb. Ha nem tudsz vele mit kezdeni, akkor keress a neten szétszerelési útmutatót, vagy képeket és ha van kis műszaki érzéked szedd szét és nézd meg miért akad el.
DFP-ben volt egy reteszelő mechanika azt hiszem, lehet a Momo-é is ilyen. Max kiheréled és a játékban nagyobb kormányelfordulási szöget adsz meg, profilerben pedig belövöd 900 fokra. Igaz Race sorozatnál kicsit fura lehet, de elvileg a normálisabb szimeket be lehet lőni, hogy élvezhetően vezethető legyen 900°-ra állítva is. -
szacsee
nagyúr
Szimulátorban kell beállítani.
Beállításoknál, vagy pl én Race sorozatnál a pitben állítom pl... alapon 15 körül van ha jól emlékszem.
Iracing pl magától állítja valósághoz legközelebbi értékre és csak a max kormányelfordulás szögét kell belőni win vezérlőpultban, vagy profilerben. -
szacsee
nagyúr
válasz DonPetiHUN #9686 üzenetére
Olcsón még nem láttam, de van egy eladó ismerősök között ha érdekel.
Összehozlak az eladóval, ha nem adta még el.
Leo Bodnar féle átalakítóról lenne szó 9000 Ft-ért árulja.
PM ha érdekel.
Mivel nem magam portékáját hirdetem, csak infóm van hol lehet beszerezni, ezért remélem nem minősül hirdetésnek és nem lesz erotikus a Moderátorok szemének.[ Szerkesztve ]
-
szacsee
nagyúr
válasz Kephamos #9690 üzenetére
Most mondjam azt, hogy az is van használtan eladó...
Na nem azért, mert kupec vagyok, hanem egy helyen van a bodnar kábel és a váltószett is. <
Mostanában mindenki adogat el mindent Poi a komplett cuccait, a többiek pedig azt hiszem upgradelnek, vagy LOTH van a dologban.[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen