- Samsung Galaxy A52s 5G - jó S-tehetség
- Telekom mobilszolgáltatások
- Szárba szökken a Galaxy Buds 3 Pro
- Bivalyerős lett a Poco F6 és F6 Pro
- Samsung Galaxy A52 - royal cuvée
- Redmi Note 13 Pro+ - a fejlődés íve
- Samsung Galaxy S21 Ultra - vákuumcsomagolás
- Milyen okostelefont vegyek?
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Samsung Galaxy S21 FE 5G - utóirat
Hirdetés
-
A kánikula elviseléséhez hardverek is kellhetnek a napernyő mellé
ph Tajpeji kiruccanásunk hetén többek között notebookok, monitorok, NAS, szimulátor-kiegészítő és kompakt hűtő igyekszik árnyékot találni.
-
Szárba szökken a Galaxy Buds 3 Pro
ma A TWS füles képmozaikot, a Watch FE ártippet kapott.
-
Retro Kocka Kuckó 2024
lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!
-
Mobilarena
Fórumtársak szimulátor komponenseinek/hardvereinek/játék preferenciájának táblázata és annak konklúziója GalaHU tollából.
Új hozzászólás Aktív témák
-
aphra2
aktív tag
diegho: mint a hegylakóban, csak egy maradhat... ez pedig a DFGT, minőségben nagyon ott van, az ára az kérdéses, mert nem írtál összeget ,hogy mennyit szánnál rá.
A driver kérdést majd valaki más válaszolja meg.fagy53: Szintén DFGT,masszív, precíz,... milyen driver bizonytalanság? milyen op rendszeren?
A fogaskerék hangot csak úgy tudod kiküszöbölni , ha kiszededMás: Nem kel hozzá nagy láb, hogy kényelmetlen legyen a pedál, nekem is az volt, azaz túl közel vannak a pedálok egymáshoz, és össze kellett nagyon csukni a lábamat, hosszú távon nyomta a micsodámat, de megoldottam...(lövök majd képet minnyá... )
Probléma??Hát az meg micsoda?!!
-
aphra2
aktív tag
Akkor csak a fogakat műtsd le, hogy ne érjen össze,....alternatív megoldásként még ott van a formula EX (?) vagy mi a pontos tipusa, ott pont az a gond ,hogy a fogaskerék elcsúszik egymáson, de ha kiszeded akkor no problem.. .
A pedál kép, telóval: talán látszik ,hogy a kopás (ahol nyomom) a ba oldalon van, a lyukaknál, ami pont már a pedál mellé esne, így már nem kell annyira összecsukni a lábaimat, ugyanez van a gázpedálnál is.
Probléma??Hát az meg micsoda?!!
-
Kloss
őstag
A fogaskerekeknek valóban van hangja, egy S kanyarban nem is kevés, akkor játszom, amikor senkit sem zavarok. Az FFB-t én nem kapcsolnám ki, itt nem az a lényeg, hogy a valósághoz mennyi köze van, inkább az autó úttartásáról, az út minőségéről ad visszajelzést.
Kis képzelőerővel nem is olyan rossz -
Bazsa$
tag
Nagyon Szépen Köszönöm!
Ezt nagyon jól kifejtetted nekem, most úgy érzem képbe kerültem. Megveszem a Momot holnap.
Nekem ez a fontos hogy az én intezitásommal évek múlva jöhetnek ki a hibái.. Addig meg talán a G25 lessz ilyen áron..Asus TUF B-550 Pro, Ryzen 7 5800X3D, 32 GB G.Skill, Zotac 4080 Trinity OC
-
titán
"Szeret önálló életet élni az autó, látja az utat könnyít a kormányerőn ha azt kell és nehezít amikor arra van szükség."
"Két autót vezetek, az egyik szervós a másik nem és egyik sem ismeri az utat, semmilyen olyan segítséget nem adnak, mint a virtuális autó."Határon így működik egy autó. Szervósan és szervó nélkül egyaránt. A játék/FFB nem segít, hanem a terheléseknek megfelelően alakítja az erőt.
(#4836) tothl: én nyertem
[ Szerkesztve ]
evDirect villanyautós töltőhálózat
-
tothl
addikt
Nem egészen értem amit magyarázol. Egy swuzukinál 50-el nyilván nem kapsz olyan visszajelzést mint az iracing-nél, de ezen ne is csodálkozz. Megnyugtathatlak, igazán élethű egy rendes ff-es kormány adta hatás. Utcán is érezhetsz ilyet, kell hozzá egy rendes futómű, vagy bérelj egy komolyabb gokartot, és megtapasztalhatod, milyen érzés rázókövön menni...
-
Breki
veterán
Inkább úgy mondom, akkor, hogy a többség online.
(A francia rendszer egyébként offline is használható teljes egészében)
De miért gond az, hogy online?
Rallyban az online csak azt jelenti, hogy miután mész látod az időd mások idejéhez viszonyítva, menet közben nem látsz szellemautókat se más kocsikat, csak ha akarod részidőknél kiírja hányadik vagy. De eztis ki lehet kapcsolni.Szval nem értem mi ebben a probléma ettől csak izgalmasabb az online rendszer pedig tök egyszerű és áttekinthető, deha vki mégse akar így menni akkor ott van a Shakedown.
A grafika alig mással azért kicsit vitatkoznék, de mivel ez a fóruma csak nagyon röviden.
Már az alap pályák textúrái is javítva lettek pár képet láthattok itt erről
[link]De az új cseh pályák fantasztikusan néznek ki néha csak lesek HD tv-n hogy milyen szép rbrdll-el. Szerintem így olyan mintha RBR 2-vel játszanák szinte magyarországi pályákon.
Én itt senkit sem akarok meggyőzni, de miért ne tudnád kipróbálni?
Az online ingyenesBocsi az off-ért
Italodisco Fórum ritkaságokkal: http://www.sg.hu/listazas.php3?id=1105716561
-
-
titán
A Fanatec egy másik szintet képvisel. Valóban nem lesz valaki 6x gyorsabb ettől. De pár tizeddel igen, Ha ez számít, akkor segíthet. A másik a fogás. A DFGT fogása finoman szólva is nem kényelmes. Az első héten lemarta a bőrt az ujjamról, pedig nem ez volt az első kormányom , de a legkényelmetlenebb, az tuti (ettől függetlenül nem cserélném vissza a DFP-re vagy az FFEX-re). Azóta már kialakult pár bőrkeményedés itt és ott. A Fanatec amúgy nem a DFGP ellenfele, hanem a G25/G27-é. Azzal van egy nagyságrendben az ára, és annál jobb valamivel. A kormány bevonata kicsit, a szíjhajtás jelentősen, a pedálsora meg sokkal jobb.
Egy forma egyes csapat sem azért költ 100M dollár után egy másik 100 millát is, hogy kétszer gyorsabb legyen, hanem hogy 2 tizeddel
evDirect villanyautós töltőhálózat
-
titán
-
PapG.
tag
jah köszi kommentet, kb az van amit írtál. 2 optikai dióda egymástól 4mm távolságra kb, közte egy lukacsozott fogaskerék. megtisztítottam persze (kiszedtem+ fülltisztító pálcika + alkohol stb...minden), illetve minimálisan játszottam a közte lévő távolsággal is, de semmi változás. én is az elektronikára gondoltam, de azt javítani az áramkörök intgritása miatt lehetetlen, legalább is számomra, cserélni kellene de nincs honnan.. itt próbálkozom azért már egy ideje..
-
PapG.
tag
igen, csak nem bírok ilyen panelhez hozzá jutni ....
az egyetlen srác aki jelentkezett hogy van egy szétbarmolt ilyen kormánya és megkaphatom, annak (többek közt..) egy az egyben ugyan az a baja dettora mint az enyémnek... Na szóval ahhoz nincs túl nagy bizalmam h a 2ből csinálok majd 1jót.. -
KakaosCsirke
tag
Koszonom a tanacsokat meg a biztatast. Kiprobaltam az LFS-t, hat az agyamat eldobtam, telleg nagyon jo. Es en meg telleg nagyon bena sofor vagyok, de hat majd csak valtozik.
A dirt2-t azert kene jol megcsinalni, mert a kisfiam azzal szeret vaganykodni. Attol, hogy kozepen tul konnyu, a visszajelzes hianya miatt az benyomasa az embernek, hogy akkor az auto nem is kanyarodik, tehat meginkabb rahuz, igy pedig egyre jobban belengeti az autot. En is ereztem, hogy hajlamos vagyok sokkal nagyobbakat mozditani a kormanyon kozepallas kornyeken amikor nem "feszul", es a kisfiamnal is lattam, hogy gondot okoz igy az egyenesen haladas. Az LFS-nel ilyet nem tapasztaltam.
De majd meg kiserletezek.
Istenről beszélni ciki. Feszegetni a kérdést, hogy mi van a halál után nem illik. Pedig a statisztika nem hazudik: 100 emberből 100 hal meg.
-
neilszab
őstag
A GTL-ben minden kocsi alapsetupban nagyon alulkormányzott, gondolom nem véletlenül, hogy ne menjen el tőle a kezdők kedve. Pár kattintással azonban gyönyörű drifteket lehet leírni, csak győzd utolérni a kocsid fenekét!
trükk:
-utánfutást és kerékdőlést maxra feltolni (kerékdőlés negatívba)
-rugók bekeményítése hátul
-hátsó stabilizátor növelés
-diffizár csökkentése
-fékerő hátratolása...aztán jaaaaj
Az öreg V8 hangjánál meg nincs szebb
[ Szerkesztve ]
Szimulátoros versenyek - www.GTR-Masters.hu
-
neilszab
őstag
Pont múlt héten volt bajnoki futamunk a 65'-ös Corvettel, és hát az a dög vmi elképesztő ...kábé mint a 400 lóerős teli fürdőkád!
Kanyarba befordulni az istennek sem akar, de amint kibillentetted az egyensúlyából a legkisebb gázra is beelőz a fara, iszonyatosakat lehet vele driftelni. És az a hannnng!
De amúgy szinte minden kocsit fenékcsapkodósra lehet varázsolni a GTL-ben a fent említett beállításokkal, a lényeg az, hogy a kanyar bejáratánál jól kell elkapni a terhelésváltást, egy jó időben elkapott kormányrántás, gázfröccs, vagy akár gázelvétel sokat segíthet.
A féket pedig azért kell hátratolni, amennyire csak lehet (de azért ne annyira, hogy blokkoljon), hogy a kanyar bejáratánál ne csússzon orral előre a kocsi, hanem szépen rácuppanjon az ívre!
Szimulátoros versenyek - www.GTR-Masters.hu
-
neilszab
őstag
Háát, a GTL-ben Mustang-nál kezdődik az élet, aztán a Cortina meg az Alfa... én a Minit sosem csíptem (pff... elsőkerekes), az Abarth meg nagyon gyenge. Aztán az igazi hepaj a GTC-65 tetején van, az AC Cobra, a Corvette és a GT40 az halál, messze a legburtálabb kocsik az egész felhozatalban...
Szimulátoros versenyek - www.GTR-Masters.hu
-
neilszab
őstag
Hát ez fura, tekintve, hogy az rF és a STCC, meg a GTL tök ugyan az a játék, az FFB-jük paraméterezése is dettó ugyan az.
A Tippek, trükkök, turpisságok című írásomban a "PLR fájl rejtelmei" részben olvashatsz róla bővebben, hogyan is kell tényleg faszán személyre szabni a FFB-t. Körülbelül vagy 40 dolgot lehet állítani a játékokban, így könnyen haza is lehet vágni az élményt, de szerencsére van hozzá leírást és a beállítási sorok mögött is vannak magyarázó kommentek.
Szimulátoros versenyek - www.GTR-Masters.hu
-
-
neilszab
őstag
Őőőő... ne haragudj a tapintattlan megfogalmazásért, de csöppet sületlenség amit írsz...
"Ismeri az utat és ha önállóan nem is tud végigmenni rajta, de segít a kanyarokban úgy hogy csökkenti az ellenerőt, viszont megnöveli ha el akarod hagyni a nyomvonalat."
Az FFB nem egy bobpályát csinál az útból, hanem a futóműből eredő erőhatásokat érzékelteti a kormányon, konkrétabban elnehezül, elkönnyül, illetve vmelyik irányba elhúz, attől függően, hogy a kerekeidre milyen erők nehezednek épp. Ez segíti az érzékelést (pl tapadásvesztés, túlkormányzás) illetve "testet" ad az vezetési élménynek.
Az igazi kocsikban is szervó nélkül össze vissza tépi ki a volánt a kezedből a futómű csapatáskor, ezt igyekszik szimulálni az FFB... már ha jól van beállítva!
[ Szerkesztve ]
Szimulátoros versenyek - www.GTR-Masters.hu
-
zodo
nagyúr
Köszönöm mindhármatoknak, hogy segíteni próbáltok ill. leírni, hogy-mi mért van úgy vagy épp az ellenkezőjét.
Grid-el játszom szinte minden nap több, mint egy éve, utóbbi időben kontrollerel.
Játék topikjának van egy al topikja is amiben leírtam, hogy hogy látom jelenleg a kormányzást, milyen beállításokkal megyek ill. mi az amiben segítséget kérek.
Címzést ill. nem a témához tartozó részt, hagyjátok figyelmen kívül![ Szerkesztve ]
-
neilszab
őstag
Igazad van abban, hogy amit a játékban érzel a kormányon, az nem minden esetben egyeztethető össze a valósággal, ennek két oka van:
- nem jó a szimuláció, vagy csak rosszul van beállítva vmi. Az utóbbi eset is könnyen lehetséges, mivel pl az ISI engines játékokban vagy 40 féle paraméterből áll össze az összhatás, ezekben el kell mélyedni, ha igazán fasza FFB-t akarsz... ebben segít a második cikkemben lévő leírás.
- a játékban próbált kocsi futóműve másogy van beállíva, mint az utcai autódé. A kerékdőlés, össze és szétartás például nagyban befolyásolja a kocsi egyenesfutását, kormányzását, ami a volánon is megérződik. Vagy például a játékban beállított kormány/kerék elfordulás arányon is sok minden múlik.
[ Szerkesztve ]
Szimulátoros versenyek - www.GTR-Masters.hu
-
agemate
addikt
Igazad lehet, mert pl ha kicsit szórakozok a beállítással, már érzem fordulásnál is, csak akkor meg a középre húzó erő túl nagy Egyébként ez csak a RaceOn-ban van így, LFS-ben és pl Dirt2-ben nem.
Érdekes, ezek a kormányok már nem úgy rezegnek mint pl egy PS2-es controller, tök más, komplexebb.
Amúgy ha 105-109%-ra teszem a driverben a FFB erejét és a játékban alacsonyra (ahogy a Kormány Kalauzban is írva van), rezeg a kormány forgásnál is, viszont ha ezeket a beállításokat ellentétesen végzem el, akkor nem.[ Szerkesztve ]
-
kulfoldi
aktív tag
Nagy kiraly vagy! Kosz szepen!
Ennyi volt ugyanis, beallt szepen 0-ra, en hulye meg mar mindenre gondoltam csak erre nem! Egyebkent ez normalis, hogy igy elallitodik? Mondjuk gondolom az FFB szetrazhatja a dolgokat bent, szoval annyira nem lep meg csak kerdezem. Az is hozzatartozik az igazsaghoz, hogy mar 3 napja nem kapcsoltam ki a gepet, es eleg sokat jatszottam a hetvegen.
-
thedriver
tag
Ujjheggyel lehet elérni? Nem tudom, szerintem egy átlagos kézmérettel rendelkező ember simán eléri, és egyáltalán nem mondanám nehéznek a lenyomásukat. Teljesen kényelmes szerintem.
Egyébként ha minden igaz, az alábbi linken 28500-ért van DFGT, érdemes rákérdezni telefonon:
[link][ Szerkesztve ]
The Driver
-
neilszab
őstag
Én is cáfolnálak, én DFP-ről váltottam G25-re, és a mai napi úgy gondolom, hogy a DFP váltópöcke kényelmesebb és jobban kézre áll, mint a nagy lapátfülek a G25-ön. Az első hetekben szabályosan azon gondolkoztam, hogy letöröm őket a francba a G25-ről... sőt, a DFP fogása a gumi ellenére is ergonómikusabb és kényelmesebb a G25-énél sztem...
[ Szerkesztve ]
Szimulátoros versenyek - www.GTR-Masters.hu
-
bertalanimre
tag
Szerintem nem olyan rossz ez. Szobatársamnak az albiban van egy nem FF-es kormánya és azzal kipróbáltuk az Euro Truck Simulatort meg pár egyebet. Hát ne tudjátok meg micsoda sz*r volt az úgy ... Ahhoz képest az én kormányom az egy csoda. Most elküldték nekem a kormányomnak a második verziójának ( HY-857 ) a kézikönyvét ... csak tudnám minek. Állítólag abban már ki lehet kapcsolni ezt az "aktív módot". Gondoltam rákérdek náluk, hogy azt mennyiért adják itthon és, hogy beszámítják-e a régit.
Majd írom, hogy mik a fejlemények.
Az amerikaiak 51 százaléka szerint az informatikai felhő működését a rossz időjárás is befolyásolhatja.
-
őstag
. Én is ott úntam meg a Drift-et .
Ezt a kormányszöget hol lehet állítani?
Jelenleg 90 fokot tudok jobbra és balra is fordítani a közepétől számítva.
10%-nál vagyok a játékba, de nagyon szívok...joceehunt felhasználónak 60 pozitív és 0 negativ értékelése van a fórumon! http://phmegbizhatosag.atw.hu/phtabla.php?nev=joceehunt
-
neilszab
őstag
Szia, ez így nem teljesen korrekt.
Önmagában csak a fokokról beszélni semmi értelme, mert magát a kormányzást a kormányelfordulás és a kerékelfordulás aránya határozza meg. Pl ha beállítasz 270 fokhoz 15-ös steering lock-ot, akkor az tök ugyan az, mintha 540-hez állítanál be 30 fokot...csakhogy az előbbivel felére csökkented a kerékelfordulási spektrumodat, azt meg ugye minek tennéd, ha lehet több... bármikor jó jöhet az!
A legokosabb hozzáállás az, ha a játék által elérhető maximális kerékfordulást állatsz be (jellemzően 35-40 fok körül) és ehhez állítasz be egy kényelmes kormányelfordulást... de 30-35 fokhoz sztem már 900 fok dukál. (sokan túl idegesre állítják be: 270/15= 18...de a tapasztalat az, hogy akkor igazán jó, ha ez az arányszám 22-24-26 körül mozog...
Tényleg megéri onboard felvételeket nézni, és akár rally, akár GT, vagy akár F1-ről van szó, mindig látszik, hogy igencsak forgatják azt a volánt, az F1-ben is nem egyszer kitekerik a 400 fokot is akár!
Amúgy meg a játékok nagy része észrevétlenül is aládcsal.... alacsony sebességeknél megnöveli a kerékelfordulást, csak is ezért nem tűnik fel, hogy egy 270 fokos kormánnyal a valóságban ki sem bírnál állni a boxból!
Szimulátoros versenyek - www.GTR-Masters.hu
-
minas
aktív tag
Éppen erről van szó. Most jó lesz nekik egy Saitek 4in1, Thrustmaster 5in1 ....vagy hasonló. Most ezek kaphatók megfelelő árban, amelyek talán jobbak a Manta, Genius* borzalmaknál.
Most Logitech Rumblepad II.-vel játszanak, de az nem az igazi autóhoz. És tényleg nem kell ffb sem. Egy R220 is jó lenne, ha kapható lenne újonnan. De szinte mindenhol az *utóbb említett kormányok vannak, azokért meg nem adok egy fillért sem. -
KaraDani
addikt
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen