- Okosóra és okoskiegészítő topik
- iPhone topik
- Megérkezett a Google Pixel 7 és 7 Pro
- Samsung Galaxy Z Fold3 5G - foldi evolúció
- Milyen okostelefont vegyek?
- Samsung Galaxy Z Fold5 - toldozás-foldozás
- Hivatalos képen a Samsung hajlíthatók
- Nem lesz idén Nothing Phone (3)
- Ezeket a telefonokat mutatják be az idei nyár folyamán
- Most 2027-re tippelik az Apple iFoldot
Hirdetés
-
Computex 2024: a jövőt vázolta fel az NVIDIA
ph A korábban bemutatott fejlesztések mellett a 2025-ös és 2026-os tervek kerültek elő.
-
PC-s demót kap a The Alters
gp A teljes kiadás már konzolokon is elérhető lesz majd, a próbaverziót azonban csak Steamen és Microsoft Store-ban érjük majd el.
-
Szilícium-karbid chipekkel tompíthatnak az AI energiaéhségén
it 1 százalékot tud spórolni az Onsemi, de ez is elég lehet ahhoz, hogy 1 millió háztartást 1 évig ellássanak árammal.
-
Mobilarena
Új hozzászólás Aktív témák
-
izomman1
senior tag
válasz Menthirist #4500 üzenetére
Semmi baj ha többet is tudna , ha ez tényleg így van várjuk a gyakorlati teszteket - tapasztalatokat.
Nem volt célom felbosszantani benneteket , de talán kicsit felpiszkáltam újra a kíváncsiságotokat és letesztelitek.. Főleg azért mert rengeteg HTC Vive játék van már ami mint native an megy Touch al azért nem mindegy lenne .. Bulet Train egyébként Revive al már megy HTC Vive al mi is nagyon örülünk, hogy lesz egyre több tartalom mert hozza magával a Touch megjelenés :-) -
veterán
válasz izomman1 #4501 üzenetére
Én nem tesztelek le semmit, nekem nincs, ha jön velem szembe ilyen teszt (akár itt, akár máshol), természetesen megnézem, de nem állok vigyázban hogy az egyik vagy a másik orrába dörgöljem hogy "íííí gyáááá". És nem fogalmazok szándékosan provokatív módon, mint Cshavez tette, mivel ezzel sosem lehet normális társalgást indítani.
de részemről is befejeztem. biztos lesz több ilyen teszt, amikor az emberek nagyobb mennyiségben hozzájutnak, vagy megunják az eddigi felállást és elkezdenek kísérletezgetni.
Cshavez: ezt mi is meg tudnánk tenni.
#2: kérdés melyikből tudnánk többet előhúzni (ne kezdjük el). Csak mert amióta rendszeresen ebbe a topicba járok (nagyon nem most kezdődött, annak ellenére hogy nem írok olyan gyakran ide), inkább az ocululus oldaláról való védekezést tapasztaltam, mintsem a támadást. Mert volt már minden szar, a szemüveg, a kamera, stb. Nem igazán az a kép jött le hogy szegény Vive-osok el vannak nyomva a gaz Oculusosok által. Sőt.[ Szerkesztve ]
Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
Raymond
félisten
válasz izomman1 #4499 üzenetére
Mondom, rajzold le, ne linkelj mast. Foleg olyat nem amit lathatoan nem is ertesz. Az 1,5mx1,5m play area nem azt jelenti hogy nem fedi le az egeszet hanem azt hogy az a biztos resz hogy ne vagd bele a kezed a falba/butorba/akarmibe. Mondom, ha akarnad akkor mar talaltal volna ra barmennyi bizonyitekot hogy mukodik nagyobb tavolsagokon is es egy kis logikaval vagy alap matematikaval azt is tudnad hogy a 100x70 fok FOV konnyen lefed egy 2,5mx2,5m teruletet a ket ellentetes sarokbol. Nekem mindegy, en siman hasznalom a 2x2,5m teruleten es te meg gondolsz amit akarsz.
Privat velemeny - keretik nem megkovezni...
-
törölt tag
válasz Menthirist #4503 üzenetére
-
Dyingsoul
Topikgazda
válasz vaakuum #4510 üzenetére
Eléggé valószínűtlen, hogy valaki csak Touch-ot rendelt volna Rift nélkül főleg a topiklakók közül, ezért a legjobb amit tehetünk az az, hogy használjuk a google-t. (nem hiába nem kaptál választ, senki nem használ csak touch-ot)
"Negative. The controllers do not connect directly to the computer, but to the headset.
...
No. You need the rift since it is also the device connecting the pc to the Controllers."Azaz a Touch az a Rift headseten keresztül csatlakozik a PC-hez (nyilván nem kábellel mielőtt még valaki belekötne).
Szerk: Egyébként az is benne van a postban ami még hasznos lehet, hogy a Touch DK2-vel sem használható, mindenképp a CV1 kell hozzá.
[ Szerkesztve ]
- Szakmai kérdésekre privátban nem válaszolok, mivel másoknak is hasznos lehet. Erre való a szakmai fórum! -- YT: youtube.com/dyingsoulgaming -- FB: facebook.com/DyingsoulGaming/ Stream: http://twitch.tv/dyingsoul
-
Doki-HUN1978
senior tag
Sziasztok!
Tegnap volt szerencsém kipróbáli egy demó erejéig az Oculus Rift-jét.Vegyes érzelmekkel vettem le a fejemről a konzolt.
Negatívumok:
A képpontokat szinte meg tudtam volna számolni a képernyőn.
A fejest nem tudtam úgy a fejemre nyomni, hogy az orrnyergemnél, ne legyen nyílás.
Elég melegem volt a kipróbálás alatt és a képernyő elkezdett párásodni az alatt a néhány perc alatt! (vagyis a szellőzése egyáltalán nem megoldott)
Miután levettem a fejemről a látásom egy picit furcsa volt. Azt gondolom, hosszú távon kimondottan káros az egészségre a használata
Azt a 700 €-t -amennyibe jelenleg kerül- eltúlzottnak érzem.Pozitívum:
Ami kellemes csalódás volt, az, hogy többször is valóban ott éreztem magam az adott helyszínen.
A súlya és a hangok kielégítőek tűntek számomra.Én mindenkképpen várok a következő szériára.
"A szórakozottság a zsenik erénye"
-
whYz
addikt
válasz Doki-HUN1978 #4512 üzenetére
Maximalisan egyetertek rift tulajkent.
Ez meg sajna nem eleg kiforrott, de az irany az jo.
4K kijelzovel lesz az igazi, de ahhoz meg fejlodni kellene kicsit pc szinten, hogy olcsobban jobb VGA-kat lehessen kapni. Meg 2-3 ev es kovetkezo generacios VR headsetek igazan elvezhetoek lesznek.
-
clyvejhamma
aktív tag
válasz izomman1 #4508 üzenetére
Valaki akinek van Vive-ja is már nézegeti a 3 szenzoros trackinget.
Elég jónak tűnik...[ Szerkesztve ]
-
izomman1
senior tag
válasz clyvejhamma #4516 üzenetére
Nem túl nagy beruházás 3 szenzor se ha annyival kényelmesebb és szebb a képe a Riftnek.. Valaki aki ilyen szerencsés lesz és lesz 3 szenzoros rendszere majd írja már meg milyen VIve room scale játékokkal (Raw data - Sword Master VR , Arizona Sunshine stb.) .. gond nélkül megy e és élvezhető e .. 2*2 M már elegendő rá bőven....
Egyébként én is vettem 6 cm es szivacsot a Vive hoz és szélesebb a látómező.. Rifthez hasonló kiegészítő létezik? Igaz, hogy a Vive -ba kicsit nagyobb a látómező? Good Rays -re hajlamosabb azt hallani a Rift esetében, de valóban vagy ti nem tapasztaltátok? Páran még panaszkodnak a Riftnél, hogy nyomja az arcot nagyon szorosan és piros csíkot hagy.. Valóban? Bár a Vive is tud nyomni ha erősebben meghúzod... És igaz nehezebb is .. orr nehéz... Picikét azt mondják pixelesebb is mint a Rift egy srác úgy jellemezte kb. 15 % al kevesebb pixelt lát kb. a Riftben mint a Vive -ban..Őszintén kicsit , hogy a Vive csak most alakít saját stúdiót felismerve , hogy az Oculus is ezt teszi kicsit késői... De jobb később mint soha, mert felismerték hosszú tartalmak kellenek a Vive ra is, hogy jobban kapósabb legyen.. -
törölt tag
Arizona sunshine ,eddigi legnagyobb vr élményem. Nagyon jó játék ,ajánlom mindenkinek. Van benne hdr,felskálázás,stb. a grafikai is nagyon szép. Jó rég játszottam ,fura is volt,ráadásul fél órát a frimware-kat frisítettem. Most kapott a fejszett is ,és végre működik a szemtávolság állítás is.
-
clyvejhamma
aktív tag
válasz izomman1 #4517 üzenetére
Szerintem ha elégedett vagy a Vive-al, akkor nem érdemes váltani.
Igen, valamivel könnyebb, kényelmesebb a Rift, jó, hogy ott a füles és nem kell bénázni még külön azzal is.
Igen, már 10 perc után is nyomot hagy az arcon a Rift, pedig nincs is megszorítva....
"Godray" zavaróbb a Riftben, Vive-nál koncentrikus körök formájában jelentkezik, a Riftnél meg mintha fénycsóvát bocsátana ki az objektum. Egyértelmű hátrányban van itt a Rift!
A látómező érdekes kérdés, van aki azt mondja egyforma, van akinek a Vive-é nagyobb, van akinek a Rifté. Valószínűleg az eltérő arc anatómia és a különböző szem pozíciók miatt mindenki kicsit máshogy tapasztalja.Vive tracking technikája összetettebb, távolabbra is pontosan követ, a Rift követésének vannak fizikai korlátai, de egy normál méretű szobában mint olvashattuk szinte tökéletesen működik. A Rift full "passzív", talán strapabíróbb, időtállóbb a technikából adódóan, a Vive-nál idővel szerintem lesznek gondok a lighthouse station-ökkel. Mozgó alkatrészek, motorok...A fejlesztések is ez irányban haladnak a Valve/HTC berkein belül: kisebb, olcsóbb boxok, egy motorral a mostani kettő helyett. Gondolom nem véletlenül.
Szoftveresen a Rift jobban tápolt (ASW, ATW), ez sem egy lényegtelen dolog.
[ Szerkesztve ]
-
izomman1
senior tag
válasz clyvejhamma #4519 üzenetére
Arizona Sunshine teszt :
[link]
Egész jó lett talán Vive on is tolható eddigi legjobb cím lehet .. Igazából nem akarok váltani , még annak ellenére se , hogy sajnos a Vive ra tartalom szegényesebb , mint a Riftre most hogy kijött a Touch és sok AAA játékok. .. Apropó játékok.. Ha valaki egy kettőt kipróbál egy pár sort írhat róluk hogy tetszik... mi az első benyomás..
Illetve az Arizona Sunshinet sajna én csak 1 hét múlva tudom kipróbálni mert garanciába van a VGA-m .. (Kiment az egyik HDMI port rajta és cseréltetem.) napi egyszer volt hogy rádugtam a TV re a HDMI 2 kimenetre néha szikrázott is a kábel lehet az vágta haza? (2 hónapig nem volt gond vele így használva) Kábeleket csak kikapcsolt gép és TV mellett lehet bedugdosni, hogy ne okozzon kárt? -
suniland
csendes tag
válasz clyvejhamma #4519 üzenetére
"Mozgó alkatrészek, motorok."
Ez nekem új, miért vannak benne mozgó alkatrészek? Mi célt szolgálnak?
Giroszkópok?virtuall.hu - érdekelnek már ma a jövő technológiái, mint pl a VR
-
clyvejhamma
aktív tag
válasz izomman1 #4520 üzenetére
Igen, HDMI-t ajánlatos kikapcsolt állapotban dugogatni!
(#4521) suniland:
A Vive-nál a két base station folyamatosan pásztáz lézerfénnyel, x, y tengelyen. Ezeknek két külön motor van, az egyik fel-le mozgatja a lézert a másik oldalra. Ezt próbálják most egybe gyúrni, hogy kisebb, hatékonyabb, olcsóbb egységeket gyárthassanak. -
veterán
válasz suniland #4521 üzenetére
a vive lighthouse-ában a lézeres modulokat két vinyókban is használt motor hajtja, amit a szemüveg detektál. Míg rift esetén fordított a helyzet, ott a szemüveg adja ki a jelet (infravörös ledek), és a kamerák érzékelik azt.
Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
suniland
csendes tag
válasz clyvejhamma #4522 üzenetére
Koszonom a linket. Nem semmi miket talalnak ki, erdekes latni az animacion a mukodest.
Viszont igy akkor tenyleg lehet mozgo alkatreszek miatti meghibasodas?
Bar ha winyo motorok vannak benne, akkor azoknak birnia kell sokaig, vegulis nalam napi atlag 12 orat mennek a szamitogepek es a winyok 3-4 evenkent nem cserelem.
Hangja a mozgo alkatreszek miatt van? Vagy az nagyon minimalis?
Es melegedes, mondjuk nyaron van barmifele hatranya, vagy az is minimalis? Pl melegedes miatt pihentetni kell.virtuall.hu - érdekelnek már ma a jövő technológiái, mint pl a VR
-
suniland
csendes tag
válasz Menthirist #4523 üzenetére
Akkor a lighthouse megoldas (lezeres pasztazas) miatt nagyobb a hasznalhato es bejarhato terulet?
Ha igen, akkor az Oculus miert nem ilyen megoldast hasznalt? (szabadalom vagy licensz miatt esetleg?)
Vagy mondjuk az oculusos megoldasnal kisebb a kesleltetes vagy mas elonye van?
Mert ha az Oculusnal 3 szenzorral kb a 60%-kat fedik le annak amit a Vive-nel 2 lighthouse-val akkor az nem ciki az Oculusnak?
Elnezest a sok kerdesert.virtuall.hu - érdekelnek már ma a jövő technológiái, mint pl a VR
-
izomman1
senior tag
válasz suniland #4525 üzenetére
uhm ... uhm... na azért az utolsó mondatod eléggé provokatív :-)
A viccet félretéve... Azért remélem ha meghibásodnak 1 év múlva a motorok a Vive biztosít javítási lehetőséget és nem hagyja magára a Vive tulajokat..
Bár nekem lesz 1 éven belül úgyis abból a touch utánzat prototipusból is ami elvileg szintén 2 szenzorral fog rendelkezni tehát lesz tartalék.. :-)[ Szerkesztve ]
-
ludi85
tag
válasz suniland #4524 üzenetére
Alig van valami kis bugó hanja a base-eknek. Legalább 1m-re kell állnom síri csendben, hogy haljam. Azt nem tudom mikor dobják majd be a törülközőt, de ha volt 900€-d a vive-ra, nem hiszem hogy gond lenne évek múltán venni egy 140€-s alkatrészt.
Én szerintem a vive tracking-ja nagyon jó. Én a teljes 360-as verziót használom. Az egyik a "b" , a másik a "c" csatornára van állítva. A vive szerint ha csak egy base-t használnék, gondolom az lenne az "a" csatorna, sokkal pontosabb követést érnék el. Ezt nem tudom megerősíteni. Sosem próbáltam. Nekem 2 baset használva is tökéletes. Akkor volt csak gond, mikor a terasz ajtó kerethez erősítettem, és mikor az asszony kiment és bevágta az ajtót, gondolom kicsit beremeget és elment a tracking. Mióta a falon van tökéletes. Erre oda kell figyelni.Mindenhol jó fiatalon, Kivéve a ravatalon!
-
suniland
csendes tag
válasz izomman1 #4526 üzenetére
Termeszetesen nem provokacionak szantam, de azert jol latom az aranyokat? Igazabol csak nem latom, hogy miert hatraltatja magat az Oculus ezzel, hogy tobb szenzor kell es kisebb helyre.
Tehat
1. vagy azert mert kevesbe gondoljak, hogy az embereknek van nagyobb teruletuk, es inkabb ulve vagy siman allva de nem mozogva akarjak haszanlni a VR eszkozoket
2. nem akarjak elloni a puskaport az elkovetkezo evekre, amikor ujabb fejleszteseket akarnak bemutatni, akkor ott lesznek a "forradalmi" megoldasok, hogy 5x5 m-es bejarhatosag is lesz 2 szenzorral.
Tovabra sem provokacio, csak nekem a 2. tunik valosnak. Mert szerintem az embereknek van igenye nagyobb szabadsagra a VR terben.Viszont ha az elkovetkezendo evekben beigazolodik a 2. pont amit irtam, akkor meg felek, olyasmi lesz mint most az Apple eseteben, hogy lassabban jonnek ki a regi-uj forradalmi megoldasok.
Nem provokacio ez se, mert Apple IPhonom van mar kb 8 eve es nem cserelnem le semmiert sem. Csak hianyolom azt a foylamatos innovaciot, a termekekbol amihez az elejen hozzaszoktattak. Es nem szeretnem ha VR fronton is ez lenne.Azert is foglalkoztatnak ezek a kerdesek (es hogy masok hogyan latjak, vagy hogy masok ravilagitsanak olyan dolgokra amire nem gondoltam), hogy melyik a jobb legalabbis szamomra, mert szeretnek minel hamarabb sajat rendszerbe beruhazni es ez egy nagy dontes.
virtuall.hu - érdekelnek már ma a jövő technológiái, mint pl a VR
-
M3nyus
aktív tag
Héten megjött a 2 darab USB 3.0 5 és 10 méteres hosszabbító kábelem, 1 kamerával le is teszteltem:
Inatek 3.0 (Oculus ajánlás) - Unitek 10 méteres - USB 2.0 (Poor traking quality) ->
Inatek 3.0 (Oculus ajánlás) - Unitek 5 méteres - USB 3.0 ->
Alaplapi ASMedia 3.1 - Unitek 10 méteres - USB 3.0 ->
Alaplapi (Intel Z97) 3.0 - Unitek 10 méteres - USB 3.0 ->
Alaplapi (Intel Z97) 2.0 - Unitek 10 méteres - USB 2.0 ->Összes USB -nél MS Win 10 driver van fent, ASMedia és a Inatek -nél jelzi az Oculus szoftvere hogy rakjam fel a sajátjukat, Inatek -nél felraktam de akkor folyamatosan föl-le csatlakoztatta az eszközöket.
Érdekes hogy a külön 3. kameránál külsős cég USB 2.0 (5M) hosszabbítóját csomagolja az Oculus , gondolom idő hiányában döntöttek ennél:
Tegnap feladták a Touch rendelésem is, előtte pedig a 3. kamerát, jövő hét kedden érkezik egy Német címre + onnan a hazaút, legkésőbb 19. héten már tudom őket tesztelni.
Aki esetleg Oculus fali vagy asztali tartó gondolkodik, tudom ajánlani ezt az oldalt:
3D nyomtatott modelleket lehet letölteni, azt pedig sok helyen kitudják nyomtatni.
Én konkrétan ezeket csináltattam:
Oculus Remote fali tartó:
http://www.thingiverse.com/thing:1627258
Oculus Rift fali tartó:
https://www.thingiverse.com/thing:1496343
Mindkettő jól illeszkedik és tökéletesen használható.
Én vagyok M3nyus!
-
veterán
válasz suniland #4525 üzenetére
Egyszerűen mindkét oldalnak megvannak a maga előnyei és hátrányai. Nem az egyik vagy a másik az egyetlen igazi, jó, üdvözítő megoldás. Korán sincs így hogy a rift 60%-át tudná 3 szenzorral annak, amit a vive 2-vel. Egy átlagos lakásban egy átlagos felhasználó számára maximum 2,5 x 2,5 méteres területet kell tudni lekövetni (nálam a legnagyobb szoba maga is csak 3,5 méter széles, ebből ha levonom a bútorokat, stb akkor marad vagy 2 méter). Szóval ezt a területet kell lefedni, ezt pedig mindkét rendszer képes megtenni. Nem tudom hogy milyen hatékony a rift csak 2 szenzorral egy ilyen területen (a 3 szenzoros felállás, elől 2, hátul 1 csak az egyik kísérleti felállás), de a vive sem 100%-osan hatékony kettővel. Szóval két cég, két eltérő megközelítés, a maga előnyeivel és hátrányaival, de mindkettő tudja azt amit tudnia kell.
Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
Raymond
félisten
-
akoska07
nagyúr
Már egy ideje követem a srácot a VR videói miatt.
Egyszerű ember,nem reklám ember,folyamatosan fejlődik a yt csatornája.
Gondoltam megosztom ezt veletek,bárki hozzájuthat egy HTC Vive-hoz általa.FREE HTC VIVE!! (Nathie's Christmas VR Giveaway)
Már sikerült kibontanom a csomagot,ma még teszt is lehet a Touch-al.
Az Amd a jövőbe mutat...De amikor az a jövő jelenné válna akkor az a jelen már régen a múlté... :DDD ....Na meg a horpadós ájemdééé
-
clyvejhamma
aktív tag
-
arn
félisten
aktualisan az olcson beszerezheto mobilos headsetek kozul most melyik jo vetel? nexus6om van.
facebook.com/mylittleretrocomputerworld | youtube.com/mylittleretrocomputerworld | instagram.com/mylittleretrocomputerworld
-
Márton
nagyúr
Mire akarod használni?
A Samsung féle low persistence és a stabil fps iszonyú sokat számít.
A cardboard appok a közelébe sem érnek.Emlékszem, mikor meglátogattam a vidéken élő nagymamámat, azt mondta: "fiam, egy napon még emberek fogják pazarolni az idejüket arra, hogy elolvassák amit írsz"
-
izomman1
senior tag
válasz clyvejhamma #4537 üzenetére
Köszi a vidit.. Egy nagy probléma van ezzel... Nekem nem éri meg váltani, mert 2,6 * 3 M es szobám van (sok más Vive osnak sem) amit jelenleg a Vive teljesen lefed a play area a teljes szoba. Oculus viszont ebből is levágna valamicskét mert kevesebb a play area.. Igazándiból már értem miért nem preferálják a room scale játékokat és miért kísérleti a két és három szenzoros megoldásuk (sokat levág a szobából középen van csak tökéletes play area.. Nappaliba ok ha oldalt vannak a bútorok, de ha egy kis szobád van elég nehézkes.. Sajnos így az Oculus nem is fog room scale játékokat tervezni inkább a front facing megoldása marad ... Talán az Oculus 2.0 ba beletesznek egy fejlettebb követést a 4 K kijelző mellé , de hogy az is nem most lesz az is biztos..
Feltehetőleg azt gondolták hagyni kell puskaport a Oculus 2 es verzióra is felmutatva lám lám ez már tényleg tudja majd azt is ez a második generációs cuccunk.. -
akoska07
nagyúr
Na volt egy kis játék.
Hát azt kell mondjam így teljes a Rift.
Fruit Ninja nagyon intenzív tud lenni,sztem még sokat fogok játszani vele.
Ripcoil-nál simán beleb@sztam a falba az öklöm.
Nagyon jó játék,csak tanulni kell hogy kapd el a disc-et.Bármerre forogtam nem vesztette el a követést a kontorollerről a két szenzor.
Ami a Touch dobozán van játék hogyan aktiválódik ?Climb helyett a Quill van a játék könyvtárban.
[ Szerkesztve ]
Az Amd a jövőbe mutat...De amikor az a jövő jelenné válna akkor az a jelen már régen a múlté... :DDD ....Na meg a horpadós ájemdééé
-
clyvejhamma
aktív tag
válasz akoska07 #4544 üzenetére
Igen, ugyanezt gondoltam én is. Így VR a VR.
Climb nincs, 2-3 oldallal korábban írtam mik vannak.Baromi érdekes dolgot láttam. Tegnap kipróbálta a kislányom a Touch-ot. 5 és fél éves, nem nagyon szoktam engedni játszani, max. 5-10 perc táblagépes Angry birds, kéthetente 1x, esetleg wiizés, kb. 2 havonta 1-2 óra.
Fogtam, felraktam a fejemre a Riftet és elindítottam a First encountert. Ez egy kis labor szerű lakókocsi, ahol meg lehet tapasztalni a Touch működését. Kb. 1 percig élvezkedtem, felvettem az egyik kockát az asztalról, forgattam, nézegettem, miközben elmondtam neki, hogy tulajdonképpen erre való. Ráadtam a Riftet, kezébe adtam a Touchot és itt jött Számomra a döbbenet. Miközben azon agyaltam, hogy hogyan magyarázzam el neki a gombok\touch működését a legegyszerűbben látom ám, hogy odafordul és elveszi a lemezt a robottól. Kérdezi, hogy hova kell rakni. Mondom a lapos gépbe, fogta sitty-sutty rakta a helyére és már gyártódtak is a pillangók. Mindezt olyan természetességgel, mintha ceruzát vett volna a kezébe, hogy rajzoljon. és ez kb. így folytatódott végig. A ravasszal voltak gondjai, még nem éri el rendesen, mert kicsi a keze
Nekem azért jó néhány percig tartott mire automatikussá vált a fogás mozdulat, kb. 10 perc volt mire alkalmazkodtam hozzá. Nála ez azonnali volt. Lehet, hogy pont azért mert nincs megszokva neki az egér, stb., nem tudom. Nekem még mindig nem jön magától pl. a thumbs up, mert sokszor nem hagyom a hüvelykujjam fent a tárcsás részen.
Mindenesetre úgy tűnik elég jó munkát végeztek a mérnökök, amikor megtervezték.
-
Segal
veterán
válasz clyvejhamma #4545 üzenetére
Ez természetes dolog. Nézd csak meg a mai idősebb embereket. Nagy részüknek nincs érintőképernyős telefonja (nyomógombos azért már elég soknak van de csak azért hogy elérjék mobilon), nincs számítógépe, "lapos" tv-je, facebook-a és még holnapig lehetne sorolni egész egyszerűen van egy sima tv, többnyire vhs meg rádió. Egész egyszerűen mert ezeket használta, ezekhez szokott, ezeket ismeri.
Egyszer eljön majd az az idő is amikor mi leszünk ők és a fiatalság meg csodálkozik rajtunk hogy hogyan lehet élni az akkori dolgok nélkül."Ez nem változtat azon, hogy tisztességtelen dolog botokkal felvásárolni 160-180e indulóáron a 3060 Ti-t, aztán 250e-ért árulni a HA-n." Ez miért lenne tisztességtelen? Te is meg bárki lesheti botokkal a boltokat, ugyanúgy meg tudod venni a cuccot azon az áron, mint a scalper.(1 házigazda válasz...)
-
izomman1
senior tag
válasz clyvejhamma #4545 üzenetére
3 éves fiam is folyamatosan követeli, ha Vive al lát játszani , hogy ő is ő is.. :-)
Persze még nagyon kicsi szűrt tartalmat mutatok neki néha , és felügyelni kell nehogy a kontrollert eldobja a kezéből, de nagyon tetszik neki :-)
A VR egy nagyon jó dolog és remélem sose kerül a süllyesztőbe .. (Sok cikket olvasni így meg úgy nem éri meg fejleszteni VR -ra mert nem térül meg )
De idővel fokozatosan fog lemenni az ára és egyre több tömeghez fog eljutni.. Addig meg úgy néz ki szükség lesz Oculus és Vive stúdiókra , hogy legyen AAA kategóriás tartalom....[ Szerkesztve ]
-
izomman1
senior tag
válasz izomman1 #4547 üzenetére
Apropó időleges exclusivitás..
Ti tudjátok egyes Oculus exclusive játékoknál kb . mikorra jöhetnek a Vive os verziók? fél év - 1 év?
Bár valamelyik kifejezetten ujjak használatára épül ahhoz majd kelleni fog a touch koppintása a Vive részéről.. (nem véletlenül dolgozhatnak rajta.) -
M3nyus
aktív tag
válasz aerosmith #4535 üzenetére
Aliexpressen vettem, az átlagnál drágább kivitelek, de szép, minőségi kidolgozásúak (alumínium ház, aranyozott csatlakozás, a 10 méteresnek alumínium az USB csatlakozás borítása is).
A 10 méteres képe csalóka, középen van egy ugyan olyan egység mint ami a végén van, így ha esetleg kábel csatornába szeretnéd behúzni az probléma lehet.
Lehetőség van külső táp rádugására is, de az nem kell a Rift szenzorához.
Az 5 méteres kivitelem eladó lesz, csak a 10 méterest használom.
Én vagyok M3nyus!
-
Márton
nagyúr
GearVR-hoz tudtok olcsón pótszivacsot?
Vagy valami mosható DIY megoldás létezik?Emlékszem, mikor meglátogattam a vidéken élő nagymamámat, azt mondta: "fiam, egy napon még emberek fogják pazarolni az idejüket arra, hogy elolvassák amit írsz"
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen