- Xiaomi Watch 2 Pro - oké, Google, itt vagyunk mi is
- Megérkezett a Google Pixel 7 és 7 Pro
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Új Reno12 modellek is érkeznek
- Samsung Galaxy Z Fold5 - toldozás-foldozás
- Apple iPhone 13 Pro Max - őnagysága
- Huawei Watch Fit 3 - zöldalma
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Mobil flották
Hirdetés
-
SGF24 - Megjelenési dátumot kapott a Dragon Ball: Sparking! Zero
gp A sokak által várt játék a tervek szerint októberben érkezik.
-
Pénzt akar a WhatsAppból a Meta, az AI majd segít
it Új AI-eszközöket kapnak a cégnek, a Meta célja, hogy több bevételt szedjen ki a WhatsAppból.
-
Computex 2024: monstrumhűtő a DeepCoolnál (videóval!)
ph Az Assassin IV széria legújabb verziója egy vapor chamber talpat kapott, így már 300 wattig használható.
-
Mobilarena
Új hozzászólás Aktív témák
-
akoska07
nagyúr
válasz #15779328 #5399 üzenetére
Grat a cucchoz mindenképp.
Lehet előbb beszélned kellett volna velük.
Amikor még versenyeztem,majdnem rendeltem tőlük egyet.
Azóta rengeteget fejlődtek és fejlesztettek.Az Amd a jövőbe mutat...De amikor az a jövő jelenné válna akkor az a jelen már régen a múlté... :DDD ....Na meg a horpadós ájemdééé
-
Dyingsoul
Topikgazda
válasz #15779328 #5399 üzenetére
Hátöööö... Ahha! Minden esetre valami képet vagy anyagot akár gameplay-t működés közben igazán hozhatnál a szomjazó népnek!
- Szakmai kérdésekre privátban nem válaszolok, mivel másoknak is hasznos lehet. Erre való a szakmai fórum! -- YT: youtube.com/dyingsoulgaming -- FB: facebook.com/DyingsoulGaming/ Stream: http://twitch.tv/dyingsoul
-
fulton
addikt
-
Raymond
félisten
Az AC nem nagy igenyu, egy 380X-el is megy rendesen.
Privat velemeny - keretik nem megkovezni...
-
-Solt-
veterán
A szép VR alatt relatív, nem kapsz olyan látványt mint monitoron, de ahhoz, hogy a kép minél élesebb legyen és még a 90 FPS is meglegyen, bizony kell az erőgép. Azt tudom, ha beállítok mindent úgy ahogy nekem a leginkább tetszik, akkor bizony nincs meg a 90 FPS... az meg a legrosszabb, amikor ide-oda váltogat a 45 és a 90 között.
www.smart-bus.hu
-
Raymond
félisten
Az AC-val kapcsolatban tobbszor felmerult itt hogy nem megy rendesen 1080 kartyakon se VR-ben es hogy erogep kell hozza, de nekem teljesen ellentetes a tapasztalatom. Desktop modban megy egy 750Ti-vel is 90-120 FPS volt 1680x1050-ben es VR alatt 380X-el az elejetol fogva problemamentesen futott 90-el az akkori VR beallitasok alatt (postprocess off), sot meg 1.3x supersampling is belefert. Milyen beallitasokkat hasznaltok hogy nincs meg a 90FPS?
[ Szerkesztve ]
Privat velemeny - keretik nem megkovezni...
-
fulton
addikt
tehát itt is kijön az élsimitással játszott különbség VR on keresztül?
Egyébként a Oculus Rift demoja nem tudom alapba milyen élsimitással fut, de az tetszett. Nem volt zavaró a pixel, teljesen kápótolt az élmény. Olyan azért van 2 szeres simitassal egy project cars játék mint a demoja az oculus riftnek?
(nem a texturákra gondolok, hanem az élekre)De akkor valszeg megvárom a 1080 ti kártyákat, némi áreséssel. Proci elég lesz hozzá? I5 6600K
[ Szerkesztve ]
-
-Solt-
veterán
A VR gyengéje jelenleg a pixelesség, ami közeli képen egyáltalán nem annyira zavaró, viszont minél távolabbi dolgokat nézel, annál inkább az, mivel egyszerűen nem éles a kép a nagy pixelek miatt... ezen egyetlen dologgal lehet finomítani, az pedig az élsimítás, vagy a Pixel Density. (Pl: DCS)
Az a beállítás amivel 980Ti mellett megvan a 90 FPS nem ad olyan éles képet, látványt sem Assetto Corsa, sem PC alatt mint mondjuk az Oculus Dreamdeck, vagy Showdown.
Ha ennyire bizonytalan vagy és nincs kereted az OR mellett az éppen aktuális csúcs VGA-ra, akkor mindenképpen azt javaslom, hogy vásárlás előtt próbáld ki, hogy milyen látványt nyújt abban a játékban amivel játszani szeretnél. Az én véleményem az, hogy ahhoz, hogy az OR-ből kihozzuk a maximális látványt, tehát azt amit alapból a kijelzője tud, és ne még annál is gyengébb képet nézzünk ami a kevés pixelből következik, kell a legerősebb GPU, adott esetben szerintem az 1080Ti lesz az első kártya amivel már kevés kompromisszumot kell kötni.
Ettől függetlenül mondjuk Assetto vagy PC alatt élhető egy 980Ti-vel is a dolog, de ehhez szerintem már kell a kompromisszum készség és erősen júzer függő, hogy ki képes beváltani a látványt az élményre.
www.smart-bus.hu
-
bbmt
senior tag
Újra felmerült a kérdés, hogy van-e most már olyan fórumtárs aki Szolnok,Békés,Bács-Kiskun,Csongrád megye valamelyikében lakik és van Oculus Rift-je?
Egy gyors demózást szeretnék,mielőtt rendelek. Akár fizetnék is érte.
Egy kedves pesti fórumtárs már felajánlotta, de olyan keveset vagyok Pesten és akkor annyira ki van számolva az időm, hogy nem tudtam összehozni.
Szóval megköszönnék egy lehetőséget!A kanál a gyengék villája
-
fulton
addikt
Hát ez így már csalódás.
"Az a beállítás amivel 980Ti mellett megvan a 90 FPS nem ad olyan éles képet, látványt sem Assetto Corsa, sem PC alatt mint mondjuk az Oculus Dreamdeck, vagy Showdown."Javítom: 980Ti vel 90 fps-re hozva, nem ad olyan látványt élességet. Értem
De egy erősebb kártyával mondjuk majdani 1080ti vel már gondolom hozza azt a látványt. nem?
Ezt tényleg látni kéne. Nekem is ajánlott egy lehetőséget Pesten egy fórum társunk, de sajna nem lesz dolgom arra, így én is szeretném megkérdezni esetleg nincs itt SzabolcsSzatmár, Debrecen környékén valaki aki rendelkezik rift cv1 el? és ki lehetne próbálni a demot, /ha igen részleteket priváton/
[ Szerkesztve ]
-
-Solt-
veterán
Nem lehet ezt így konkrétan kijelenteni... már csak azért sem, mert a demókban direkt olyan tartalom van, ahol alacsony a látótáv. Próbáld ki, csak ezt tudom mondani, enélkül nem lehet releváns véleményt kialakítani.
Részemről én lefostam a bokámat az élménytől szimek alatt, pont leszarom, hogy nem néz úgy ki mint monitoron. Nem mellesleg én sem maxon játszom például AC-val sem, mert a fix 90 FPS fontosabb mint a látvány, de ennek ellenére sem játszottam szinte semmivel monitoron amióta megvan az Rift...
www.smart-bus.hu
-
Raymond
félisten
A tobbi cucc mind maximumra van huzva? Mert van aminel erdemes lejjebb vinni mert lathato kulombseg nincs. Vagy van a Reflection Render Frequency ami gyakorlatilag megoli az FPS-t. Ultra es Static kozott nalam 60% sebessegvesztes van. A beallitasaim egyebkent:
AA - Off vagy 2x (PD/SS-tol fugg)
AF - 16x
World Detail - Very High
Shadow Resolution - High
Smoke Gen - Normal
Postprocess Effects - Off (ez az elejetol igy van, ezt ajanlotta a gyarto)
Mirror - Normal
HQ Reflections - Off
Reflection Quality - Low
Reflection Render Frequency - StaticMertem picit nem VR-ban mert igy latni konnyen az FPS-t. Ezekkel a beallitasokkal ad 3840x2160-ban 114FPS-t. Kiprobaltam 4xAA-val es 16xAF-el is es 86FPS az eredmeny.
Egy 980Ti-nel en azt hiszem a Reflection Render Frequency beallitassal van ertelme jatszani. Ha minden mas full-on is van a Reflections szekcioban de azt Static-ra allitod szerintem megeri mert latvanyban nemigen van erdemleges kulombseg. Lehet erdemes kiprobalnod.
Privat velemeny - keretik nem megkovezni...
-
-Solt-
veterán
válasz Raymond #5422 üzenetére
A Geforce Experience Assetto Corsa VR Optimális beállítását használva van meg a 90 FPS, máshoz nem is nyúltam csak az AA-t és az AF-t vettem feljebb és máris nem volt meg a fix 90 FPS. Azért megnézem majd a javaslatod... kíváncsi vagyok, hátha.
A 4K-s mérés azért csalóka, mert például ETS/ATS alatt Ultra + 400%-s Scaling mellett szinte mindenhol megvan a 60 FPS-m, de 45 alatt még nem láttam a számlálót, VR alatt Ultra + 200%-s Scaling mellett sokkal többször beesik még 30-ra is...
www.smart-bus.hu
-
Raymond
félisten
Igen a Single screen meres nem az igazi mert VR-ben ket nezetet szamol egy helyett, de ugy kenyelmetlen FPS-t merni es az aranyokra voltam kivancsi a felbontas novelesevel es hogy egy-ket beallitas mennyit csokkent. Igy eleg gyorsan lefuttattam 15-20 benchmark kort Egyebkent az alapbeallitason amit irtam a skalazodas igy nez ki:
Res FPS CPU
---------------------
1920x1080 - 218 - 90%
2560x1440 - 181 - 75%
3200x1800 - 144 - 61%
3840x2160 - 114 - 48%
---------------------
3200x1800 - 132 - 56% - AA2x/AF8x
2560x1440 - 142 - 60% - AA4x/AF16x
3840x2160 - 86 - 37% - AA4x/AF16xPrivat velemeny - keretik nem megkovezni...
-
fulton
addikt
Én már megvárom ezeket a verziókat.
Itt szerintem ha lesz lehetőség ugyan akkora gépi erőforrás mellett (viszonítva pl a rift-hez) vagy nagyobb felbontásra a fókuszban, vagy szebb grafikára használni. (a felszabadult erőforrást használva ugye)Nem tudom milyen lehet élőben használva, mennyi késleltetés van a között hogy a szememmel hova nézek, és a szoft milyen gyorsan módosítja élességben amit kell...de ha ez észrevehetetlen lesz, akkor komoly előre lépés.
És nekem kifejezetten tetszik hogy olyan hatása lesz mintha élőben néznék. Akkor is elmosódnak a fókuszon kívül eső, háttérben lévő tárgyak stb...[ Szerkesztve ]
-
Raymond
félisten
válasz Raymond #5424 üzenetére
Megneztem a ket leggyanusab egyent ami lehuzza az FPS-t azon az alapbeallitason amit lejebb irtam es 1080p alatt, ez lett a vegeredmeny:
MIndent ugyanugy hagyva csak a Shadow Resolution Ultra-ra allitva (2048-rol 4096-ra) az a 218FPS leesett 146-ra. A Reflection Refresh Frequency Ultra-ra allitasa (Static-rol) 178-ra nyomta le az FPS-t. Akkor ennek a kettonek a maximumrol egyel lejjebb allitasaval lehet potencialisan 80%=al tobb FPS-t elerni, legalabbis az en (nem eppen high-end) AMD kartyamon. Ha nem is ennyit valamit talan hoz a 980Ti-nal is.
Privat velemeny - keretik nem megkovezni...
-
Borote
addikt
Majd én is írok időnként tapasztalatot játékokról GPU kapcsán. Első körben szeretném megköszönni a tanácsot, nem vettem még meg a GTX 1070-et, a mostani HD 7950-nel (ami kb az R9 280 környéke) is egész élvezhetően futott az, amit kipróbáltam.
A játék persze mindent minimumra vett, de a játszhatóságot nem rontotta érdemben - most Robo Recall-t játszottam, az szépen futott nagyon. Meg jó pár demó program is.The Unspoken-nel játszik valaki? Várható szerintetek, hogy lesz leárazás? (Mondjuk a 30 dollár nem vészes ár, még az 50 dollár ingyen creditből is van egy kevés )
[ Szerkesztve ]
-
Raymond
félisten
Igen lefut, de az aranyokat latni kenyelmesebb volt deskyop-ban. A beallitasokkal amit megadtam 2xAA es 1.3 PPD a config file-ban stabil 90FPS. Ahogy irtam az arnyekokat erdemes egyel lejebb venni es a reflections Static-ra sokat dob az FPS-en, latvanyba pedig nem zavar bele. Irtak meg hogy az AF is nagyon terhelo a jatekban, de inkabb hagytam 16x ha mar stabil a 90FPS.
Privat velemeny - keretik nem megkovezni...
-
izitom
tag
Igen, de itt a teszt jelleg miatt az AF ugyan csak 8x volt, de a PPD 1.5 és rajta van az alap PP is, ezeket
azért VR-ban lejjebb lehet venni, az élményből nem sokat vesznek el.
Érdemes megnézni, hogy 1.12 után is olyan sokat zabál-e a PP, mert ez elég konfig. függő.
Kikapcsolt PP-vel meg elég gyengék a féklámpák, az meg mezőnyben nem az igazi -
Raymond
félisten
válasz Raymond #5431 üzenetére
Lefuttattam VR-ben is, 86-ot irt, ez az ATW-vel pont jo. Ugy csinaltam hogy tartottam a nezetet abban az allasban amit nem-VR modban is latok, mert amikor eloszor probaltam siman 90-et mutatott mindig balra fent, de ahoz oda kelltt neznem igy nem az akciot mutatta ami a kocsi elott van
Privat velemeny - keretik nem megkovezni...
-
bbmt
senior tag
Ma sikerült egy hozzám közel lakó fórumtársnál kipróbálni az Oculust. ( még egyszer köszi! )
Összességében jobban tetszik a Vive-nál, mind képileg, mind kényelemben.
Viszont eléggé nyomta az alsó része az arcom, nem is nyomta hanem vágta a kemény műanyag része.
Így utólag rájöttem, hogy talán azért mert csak a két oldalsó szalagot állítottam méretre, a fejtetőn levőt nem.
Jól sejtem, hogy ha az jól van belőve akkor az tartja jobban a súlyt és akkor nem vágja az arc alsó részét?
Lefele nézéskor eléggé zavaró volt az, hogy ki lehetett látni a külvilágra az orr résznél.
Ez is csak a rossz beállítás miatt volt?
Az Araya-t próbáltam, azért 10 perc után megvolt az émelygés , de a store-os demo vetítésnél abszolút nem jelentkezett.
Az émelygés mennyire van összefüggésben a videókártya teljesítményével? Itt egy 290X-en futott.
Jah valaki használja mostanában Euro Truck 2-vel? Élvezhető?
Köszi a válaszokat!A kanál a gyengék villája
-
-Solt-
veterán
A felső pánt beállítása után nem fogja vágni az arcod az biztos... az orr résznél kilátni (mértéke orr függő is ), ez sajnos valóban zavaró tud néha lenni, főleg amikor nagyon világos van. Csökkenthető ha szorosabbra húzod az összes pántot, csak akkor már kényelmetlen lehet...
Az émelygés az én tapasztalatom szerint akkor jelentkezik leginkább, ha nincs meg a fix 45/90 FPS és a két érték között ugrál az FPS. Érdemes úgy beállítani a játékokat, hogy vagy bárhol meglegyen a 90, vagy sehol és eszébe se jusson felugrani 90-re 45-ről... persze a fix 45 azért legyen meg, mert az alatt már borzalmas tud lenni.
ETS/ATS beszarás, de itt is érvényes, hogy ez leginkább annak, aki tud áldozni a látványból az élményért cserébe. Fontos nagyon a Scaling, 200% legalább kell, különben nem sok mindent látni... Az összes játék közül nálam az ETS/ATS fut a legszarabbul, Ultra beállítás + 200%-s Scaling mellett elég gyakran előfordul főleg városokban az újabb területeken, hogy beesik az FPS 45 alá... Mivel a Scaling értéken nem érdemes csökkenteni a rengeteg rece és vibrálás miatt, ezért marad a "látvány" elemek csökkentése, viszont azok meg Normal beállításon sem hoznak annyit, hogy a fix 90 FPS meglegyen, köztes beállításnál meg ide-oda ugrál a 45-90 FPS között, ami a legrosszabb. Kis türelemmel talán lehetne találni egy optimálisabb beállítást, de ahhoz fixálni kéne az FPS-t 45-re, hogy ne tudjon feljebb ugrálni...
Amíg nem váltanak legalább DX11-re, addig ezek érdemben nem nagyon fognak változni.
[ Szerkesztve ]
www.smart-bus.hu
-
Raymond
félisten
Ha rendesen van felrakva es beallitasokkal akkor nem szorit vagy nyom. Meg kell lazittani mindharom pantot, a hatso haromszoget a fej hatuljan inkabb lejebb rakni, meghuzni es beallitani a felso pantot majd az oldalsokat. Nem kell hogy szoritsanak es ranyomjak a HMD-t az arcra, eleg ha annyira van ott hogy be mozogjon magatol. Utanna meg a HMD-t magat lehet a vizszintes tengely menten elore es hatra donteni picit hogy idealis legyen a kep. A lenyeg hogy olyan beallitas mellet nincs warping a kep szelein, nem teljesen 100% beallitasnal van ilyen. Ha minden OK es nem tul szoros akkor fel es le tudod venni mint egy baseball sapkat.
Privat velemeny - keretik nem megkovezni...
-
Raymond
félisten
Hullamzo, csavarodo kep. Peldaul ha a Home-ban vagy az oszolopok es falak picit valtoztatnak a formajukon ahogy forgatod a fejed. 100% beallitas mellett ilyen nincs, ott ugyanolyan mintha egy sisakban nezned a vilagot es forgatod a fejed. Nem tudom ertheto-e amit irtam, de latni nagyon konnyu, a kep hamar nem OK ha a HMD picit feljebb vagy lejjeb van az arcon mint kene es a dolesszog nem ul.
Privat velemeny - keretik nem megkovezni...
-
-Solt-
veterán
No, ez is új nekem... nem is tudtam, hogy van AC-ban külön oculus.ini. Látszik, hogy eddig leragadtam az élménynél, és a variálásba még nem vágtam bele!
Egyébként támogatás szempontjából szerintem a DCS a legjobb... ott ez már a játékon belül menüből állítható.
www.smart-bus.hu
-
Raymond
félisten
Az elejen en se, de egyszer par het hasznalat utan erszrevettem hogy valami nem OK, utanna figyeltem ra. Akkor tudtam meg azt is hogy lehet donteni a HMD-t mert kerestem hogy masnak is volt-e ilyen problema Most ha nem tokeletes akkor idegesit, azonnal eszreveszem.
Az AC-nal nem kell allitanod a PPD-t kulon ha az Oculus debug tool-ba mar allitottad mert mindenhol hasznalsz mondjuk 200%-ot. En nem hasznalok globalisan, jatekonkent allitom be ami hogy birja, kezd alap lenni hogy van ilyen a beallitasoknal szerencsere.
Privat velemeny - keretik nem megkovezni...
-
veterán
Az émelygés a virtuális kameramozgás miatt is volt. Ez vr-ban eléggé ellenjavallt, mert ez az egyik olyan dolog (a másik pl a horizont forgatása), amitől az emberek nagyobb része rosszul tud lenni rövid idő alatt is. Ezért van több játékban teleportálás mint mozgás, vagy legalább 45 fokonként való fordulás.
Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
izitom
tag
Motion cockpit+VR elég érdekes téma.Mert ami tényleg "motion" azt elég érdekes VR-ban lekezelni, mert ha fix helyen van a kamera akkor a mozgó testet úgy fogja érzékelni, hogy össze-vissza pattogsz a térben, ha pedig veled mozog akkor pedig egy folyamatos IKEA tesztet kap a hardware,+ a vázon átjövő rezgéseket is nehezen kezeli.
Én inkább ezt ajánlottam volna:
[link]
Nem ezért készült, de jelenleg talán VR-ban jobb ez az elgondolás mint egy next level, vagy simexperience rendszer.
Új hozzászólás Aktív témák
- Ilyen még nem volt: sztrájkba kezdtek a Samsung dolgozói
- Nyaralás topik
- Xiaomi Watch 2 Pro - oké, Google, itt vagyunk mi is
- Politika
- Medence topik
- Megérkezett a Google Pixel 7 és 7 Pro
- AMD GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- TheLázs: ADHS
- Vodafone mobilszolgáltatások
- További aktív témák...
- HP Elitebook 850 G3 i5 / 15.6" Full HD / 8Gb / 512Gb ssd / USB Type C / Win10
- TP-Link TL-SG1016D 16 portos gigabites Switch, első magánszemély tulajtól
- Dell Latitude 5590 / i5 8350u / IPS FHD 15,6" / 16GB DDR4 / 256Gb SSD / Win11
- Bomba ár! Acer Travelmate P215 - i3-8GEN I 8GB I 256GB SSD I 15,6" FHD I HDMI I Cam I W10 I Gari!
- Bomba ár! HP Pavilion 15 - i5-8GEN I 8GB I 256SSD I 15,6" FHD I Nvidia MX150 I Cam I W11 I Garancia!
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen