- Netfone
- Tényleg jobban fogyaszt a Peugeot, az Opel és a Citroen?
- Elnéztük a mai dátumot
- Prohardver app (nem hivatalos)
- MIUI / HyperOS topik
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Mobil flották
- Samsung Galaxy A55 - új év, régi stratégia
- Honor 90 - modellalkat
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
Hirdetés
-
Retro Kocka Kuckó 2024
lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!
-
Elnéztük a mai dátumot
ma Nem holnap, ma mutatkozik, pontosabban mutatkozott be a HTC U24 Pro, csak elnéztük (mármint én) egy nappal a dátumot.
-
Újabb államok perelik az Apple-t, mert sok pénzt szed ki a vevőkből
it Négy újabb amerikai állam csatlakozott az USA Apple ellen indított, monopolellenes peréhez.
-
Mobilarena
A legtöbb kérdésre (igen, talán arra is amit éppen feltenni készülsz) már jó eséllyel megtalálható a válasz valahol a topikban. Mielőtt írnál, lapozz vagy tekerj kicsit visszább, és/vagy használd bátran a keresőt a kérdésed kulcsszavaival!
Új hozzászólás Aktív témák
-
#85552128
törölt tag
-
TTomax
nagyúr
Mivel új fajta memória kerül kipróbálásra,így az könnyen indokoltja.
(#10651) Szaby59
Tudom...
[ Szerkesztve ]
★★★★★ I got too much soul, rhythm and blues R&B ya see, all that's cool, but hip-hop and rap yeah that's where my heart's at Even back when I used to break on a box ★★★★★ "Chief Rocka"
-
#85552128
törölt tag
Nem tudom mennyi lesz igaz ebből a ~65%-os a gyorsulásból 290X-hez képest:
De mindenesetre érdekes, hogy szinte pont ennyivel több Stream Processzor is van a kártyában (4096 vs 2816 az +68% a 390X javára) szóval nagyon úgy néz ki, hogy teljesítmény szempontjából egyáltalán nem profitál a GPU a "jóval gyorsabb" HBM-ből...
[ Szerkesztve ]
-
TTomax
nagyúr
-
nagyúr
válasz #85552128 #10660 üzenetére
Ne számold le csak úgy az SP többletet, mert ahhoz, hogy az SP többlet kifussa magát, ahhoz kell extra a GPU többi részén is. Ha a 45%-kal több ALU-hoz hozzácsapod az extra sávszélességet, akkor a fele már el is ment. Ill. továbbra sem tudjuk, mennyi ROP van.
Pedro... amigo mio... ma is konzervvért iszunk! Kár lenne ezért a tehetséges gyerekért...
-
pibor
csendes tag
válasz #85552128 #10662 üzenetére
Gondolom AMD azért sem siet kiadni az új VGA szériát, mert amíg nem jelenik meg az új Windows és vele a DX12, addig az új kártyák is csak korlátozottan mutatnák meg a foguk fehérjét. Gyanúsan egybeesik az új Win és az új AMD kütyük megjelenése. DX11 alatt túl sok csodát nem lehet várni szerény véleményem szerint. Logikusabbnak tűnik, hogy megvárják az első olyan DX12 progikat, amin már lehet látni az új kártyák előnyeit.
-
do3om
addikt
Csak az ilyenek miatt mint Te a sok hiszékenyebb fajta fórumos a megjelenéskor igen csak csalódott lesz.
Meg amikor kijön egy új játék, termék amit előtte már egekig magasztalnak hogy hú de jól fog menni, aztán megjelenéskor csak a kuss van a sarokba, vagy amikor újra előmerészkedtek akkor az hogy jó lesz csak várni kel rá.
Amit művelsz a teljes tudatlanság ismeretében elég érdekes, hiába találgatós topik de úgy látom a szakmai részbe van vagy nem?
Kéne nyitnod egyet a logout-on mondjunk nagyobbat címmel.Ha érdekel valami szerelési anyag írj privátot. Eladó Schneider Mágneskapcsoló 18,5kW/38A
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Jelen pillanatban a friss roadmapben 4 DX12 játék szerepel erre az évre. Viszont lesz majdnem 10 Vulkan játék és 4 Mantle, bár utóbbi esetben nem tudom, hogy pontosan melyik Mantle verzióra vonatkozik, mert a mostani 1.0-s után lesz három új verzió is, és azok közül bármelyik lehet. Az is kérdés, hogy mekkora az átfedés. Egy játék akár mindhárom API-t is támogathatja és ilyen lesz biztosan.
A SteamOS lesz itt a nagyobb indikátor. Most mindenki a Vulkánra írja át magát, mert a SteamOS megjelenésére hajtanak, és a Vulkán ugye fut Windows 10-en is. Azt a Valve mondta, hogy több idén megjelent és még érkező játék kap Vulkán portot, amilyen hamar csak lehet, de legkésőbb a SteamOS megjelenésére.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
7time
senior tag
Én semmi olyat nem mondtam ami nem igaz, és nem írtam sem %/gyorsulást sem +FPS értéket, ekkora hisztit azért nem kellene kelteni egy találgatós topikban és érdekes mód mindig ugyanazok az emberkék tiltakoznak.
mobal A Mantle nincs lezárva tovább fejlesztik aztán azt majd megint átveheti aki akarja mint most a DX12 vagy a Vulkan esetében.
[ Szerkesztve ]
-
do3om
addikt
Ha jól számolom ez 18 játék.
Kíváncsi leszek ebből hány lesz amit vesznek is, meg jó, és volt értelme kiadni.Ha ebből csak játszani játszok majd 2-vel és esetleg 1-re azt mondom hogy jó volt akkor az még szerintem sok is ahogy a Te előrelátásoddal számolni lehet.
Ha érdekel valami szerelési anyag írj privátot. Eladó Schneider Mágneskapcsoló 18,5kW/38A
-
veterán
szelektíven olvasol, mert ez nem 18 játék (csak azért mondom, mert utána meg jön a hiszti meg a picsogás hogy hol a 18 játék, Abu már megint hazudott). Írja, hogy lesz játék ami akár mindegyik api-t támogatja. Tehát ez 10+, de éppúgy lehet csak 10 mint 13 mondjuk.
amúgy meg a lőtéri kutyát nem érdekli hogy ezekből a címekből téged konkrétan mennyi érdekel. Az apik szempontjából meg aztán pláne lényegtelen.
[ Szerkesztve ]
Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
do3om
addikt
válasz Menthirist #10679 üzenetére
Pislogni majd akkor lehet ha már csak 10-ből 1 sem lesz ami megütné az elvárt szintet.
Persze játék játék, mint a trabant is autó meg egy BMV X6 mindegy az mit kapsz igaz?Xmister
A W3 mindjárt megjelenik te miről beszélsz?
Ja hogy majd (szeretitek ezt a szót), szóval le is írom nektek megint legyen öröm: majd egyszer csinálnak hozzá támogatást ami utólag megtákolva tutira igen jó lesz.
Sőt talán hamarabb lesz kész mint a 4. rész.[ Szerkesztve ]
Ha érdekel valami szerelési anyag írj privátot. Eladó Schneider Mágneskapcsoló 18,5kW/38A
-
veterán
picsogást mondtam amúgy, nem pislogást.
"1 sem lesz ami megütné az elvárt szintet."
Jah, mert ezt tapasztalni. Leszámítva ha beveszed a hype-ot és az elvárt szint valahol a teljesíthetetlen szinten van nálad. Nem tudom te mikkel játszol (szerintem kb semmivel), de az utóbbi időben nem egy, nem két igen jó játék került ki a polcokra. Igen, mantle támogatással is.[ Szerkesztve ]
Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
-Solt-
veterán
válasz Menthirist #10682 üzenetére
Szerintem a GTA V is megkapja majd a DX12 támogatást...
www.smart-bus.hu
-
do3om
addikt
válasz Menthirist #10682 üzenetére
Nem vagyok nagy játékos az igaz, meg sok időm sincs rá, amikkel játszottam az elmúlt időben szerintem nagyrészt népjátékok.
A W3 is várom már, GTA5 (ez ugye már kiderült mi kel neki intel+NV mint a játékok 80%-ának, mert rohadtul nem jött be a konzol miatt az AMD előnyben lesz sem szinte sehol mennyit olvastam ezt már szinte el is hittem , nem is lehet játékot említeni)Solt
Szüksége is volna rá a jelenlegi helyzetben.
(már ha egyáltalán valóban jobb lesz az AMD DX12 alatt vagy ez is a szokásos nagy felhajtás amit már szánalmasan sokszor elkövetett)[ Szerkesztve ]
Ha érdekel valami szerelési anyag írj privátot. Eladó Schneider Mágneskapcsoló 18,5kW/38A
-
veterán
válasz -Solt- #10683 üzenetére
A már kiadott játékokkal kapcsolatban óvatos vagyok, de hogy pl az új Battlefront nem dx11 alatt produkál olyan látványt, amilyet, az halálbiztos.
Szaby59: trailerben mutattak early engine videót + twitterek alapján elég ütős az új is, ami napokon belül debütál.
[ Szerkesztve ]
Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
#85552128
törölt tag
válasz Menthirist #10685 üzenetére
Én még nem láttam in-game videót...
Egyébként a Dragon Age: Inquisition is néhol olyan látványt nyújt DX11 alatt amit megjelenés előtt el sem hittünk volna.
Még úgy is, hogy a promó videókban az is sokkal szebben nézett ki.Szerk.: Az "in-engine" videókkal pont az a gond hogy a végső játék nem úgy fog kinézni. A DA:I-nál is az első trailer FB-vel volt renderelve, de a végleges játék nem volt annyira szép... Ilyen promo trailereknél mindent ráraknak amit csak tudnak.
[ Szerkesztve ]
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Az 1.0-s verzió tűnik el, illetve átalakul Vulkánná. De lesz egy VR, egy HSA és egy source verzió.
A VR verzió természetesen az AMD LiquidVR-hez kell. Nélküle ez az SDK nem üzemképes. Konkrétan ez a verziója az AMD API-jának bele lesz integrálva a SteamOS-be, míg Windows platformon a driveren keresztül jön. Persze az eredmény ugyanaz, csak a SteamOS esetében a frissítést a Valve végzi el.
A HSA verzió részben a driveren keresztül jön, bár itt maga a HSA Runtime egy külön csomag, amit a HSA alapítvány ad ki, de ez szállítva lesz a Catalysttel.
A source verzió arra szolgál, hogy a fejlesztők a játékban szállítsanak olyan hozzáférést, amely konkrétan egyedi. Ilyen esetben a játék futtatásához még driver sem kell, viszont ez a támogatási forma csak egy adott hardvergenerációra vonatkozik.[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
-
félisten
Nem. A Vulcan-nak olyasmi szerepe lesz, mint az OpenGL-nek, csak remélhetőleg nagyobb sikere lesz.
Vagyis elvileg minden platformon, mindegy gyártó által támogatható lesz. A nagy hardvergyártók már dolgoznak a támogatáson.Még nem tudjuk, hogy az AMD kártyák mennyire fognak profitálni abból, hogy a Mantle 1.0-ra sokban hasonlít a Vulcan.
[ Szerkesztve ]
Eladó régi hardverek: https://hardverapro.hu/apro/sok_regi_kutyu/friss.html
-
-Solt-
veterán
Ha egy picit mélyebbre tekintenél, akkor más megvilágosításból látnád ezeket.
mert rohadtul nem jött be a konzol miatt az AMD előnyben lesz sem szinte sehol mennyit olvastam ezt már szinte el is hittem
Először is, a konzolok előnye majd akkor mutatkozhat meg, ha itt lesznek a low level API-k PC-n is, mert addig amíg konzolról DX11-re jönnek a portok, ugyanott vagyunk mint eddig, szóval ezzel a "rohadtul nem jött be" megállapítással én várnék még a helyedben!
Az AMD eddigi fejlesztései azért nem mutatkoztak meg VGA fronton, mert ott volt (van) a szoftveres korlát, ergo a jelenlegi helyzet lényegesen más mint az eddigiek, szóval ezzel a megállapítással is várnék még...
(#10685) Menthirist: Én is óvatos vagyok, de, ha már a BIS (ArmA) is olyan kijelentéseket tesz, hogy nem az a kérdés támogatják-e majd a DX12-t, hanem, hogy mikor, akkor azért az ember kezd egy picit optimista lenni!
[ Szerkesztve ]
www.smart-bus.hu
-
#85552128
törölt tag
"Majd", "ha itt lesznek"
Ezek tényleg örök igazságok AMD-nél
Mantle vs dx11 alatt annyira nem látom azt a szoftveres korlátot sőt, néhol még a DX11 jobb: [link]
[ Szerkesztve ]
-
do3om
addikt
válasz -Solt- #10690 üzenetére
Ok ez tök jó akkor:
Várunk!!!
Azért az AMD VGA-it nagyon jónak tartom, nem tudok sok rosszat mondani róla.
Csak az ami itt megy már olyan mint az FX megjelenésénél, és pont elég a VGA terén az NV oldalon az FX jelölés (bár később javítottak rajta de az sosem felejti el senki aki ismerte )A konkurenci is nagyon jó nem kel lenézni meglépik ők is azonnal amit kel, igen csak tudják mit mikor.
[ Szerkesztve ]
Ha érdekel valami szerelési anyag írj privátot. Eladó Schneider Mágneskapcsoló 18,5kW/38A
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Nem. A Vulkan és a DirectX 12 szabvány. Ahhoz nem kell feltétlenül Radeon.
Az AMD-nél lényegében a saját API, ami nem szabványos, és formai szinten most már biztos, hogy sosem lesz az. Minden ami erre épül, például a LiquidVR, megköveteli a Radeont.Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
-
jani04
aktív tag
Az amd érdemeit nem lehet elvitatni fejlődés terén.Írom ezt örök nvidiaskent.Lehet nincs zöld szemüvegem ezért merem leírni ezt.
-
veterán
válasz #85552128 #10691 üzenetére
facepalm... Őszintén mintha a levegőbe beszélnénk... i7 3930k mellett nem volt cpu limit?
mintha nem lett volna százmilliószor meg egyszer elmondva, hogy a mantle ott mutatja meg JELENLEG az erejét, ahol a cpu limitáló tényező (mivel sokkal kevésbé terhel egyetlen magot, ellentétben a dx11-el). De nem. Szartok is bele, csak hajtogatjátok a magatok hülyeségét, hogy "nézmá', egy 1000 dolláros 5960x cpu mellett egy cpu limit eltörlésére készített api nem hoz előnyt"
Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
#85552128
törölt tag
válasz Menthirist #10697 üzenetére
Vártam mikor hozza fel ezt valaki
Akkor ne szoftveres hanem hardveres korlátról beszéljetek amelyek gyengébb (<i3) CPU-k esetében jönnek elő és ebben az esetben egy új API hozHAT előrelépést.Mellesleg az utóbbi 2-3 évben a 4 magos i5/i7-ek azért nem ritkák játékosok körében és ezek is hasonlóan teljesítenek DX11-ben, azt meg kétlem, hogy DX12 alatt drasztikusan csökkennének a gépigények és nem i5/i7-ek lennének a minimum/ajánlott gépigényben... De szeretnék én is ilyen optimista lenni és várom jövőre ilyenkor mi llesz a helyzet meg azt is amikor az AAA játékokhoz a bika GPU mellett elég lesz egy i3/AMD APU.
Btw. nincs CPU limit, egyenlőek az esélyek: miért lassabb a Mantle a DX11-hez képest ?
[ Szerkesztve ]
-
veterán
válasz #85552128 #10698 üzenetére
Azért szoftveres, mert az api maga egyetlen magon végzi a gpu-val való kommunikáció jelentős részét. Mint itt is látható. Ez a dx11-ből fakad. Onnantól hogy eloszlik a terhelés, egész más sebességet hoz majd.
"Mellesleg egy 4 magos i5/i7 azért nem ritka játékosok körében és ezek is hasonlóan teljesítenek DX11."
És amd-s procik sem annyira, pláne idehaza. Nem mindenki dobálózik azért 3-400 dolláros procikkal (nálunk 70-100k-sakkal). Az FX8320-amat egy gyengébb i3 árából vettem (a legolcsóbb i5 kb 40-50%-al lett volna drágább), és mantle alatt elég szépen meggyorsul."Btw CPU limit ide vagy oda miért lassabb a Mantle a DX11-hez képest ?"
Talán mert a linkeden kb mérési hibán belül volt az eltérés (pláne hogy más teszteken meg gyorsabb, tesztekből mindig átlagolni kell és tendenciát nézni, nem egy kiragadott chartot nézni), de nálam pl stabil 15 MIN (!) fps-t hozott az fx8320-asom mellett a mantle DA:I-ben a 290X-emmel, mivel dx11 alatt a 290X-hez már kicsit kevés az FX. BF4 alatt meg pláne hozott.[ Szerkesztve ]
Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
#85552128
törölt tag
válasz Menthirist #10699 üzenetére
Aha mérési hiba és pont a DX11 a gyorsabb
Az nem mérési hiba, CF-ben is van különbség.De itt egy másik kártya másik játékkal: [link]
Ja és ráadásnak még egy DA:I [link]
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
A topikban az OFF és minden egyéb, nem a témához kapcsolódó hozzászólás gyártása TILOS!
MIELŐTT LINKELNÉL VAGY KÉRDEZNÉL, MINDIG OLVASS KICSIT VISSZA!!
A topik témája:
Az AMD éppen érkező, vagy jövőbeni új grafikus processzorainak kivesézése, lehetőleg minél inkább szakmai keretek között maradva. Architektúra, esélylatolgatás, érdekességek, spekulációk, stb.
- Politika
- Debrecen és környéke adok-veszek-beszélgetek
- st3v3np3t3r: Windows 7 frissítése 10-re,ingyen és legálisan!
- Autós topik
- Netfone
- Elektromos rásegítésű kerékpárok
- Az Xbox Series X|S konzolnak három új verziója jön idén
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Épített vízhűtés (nem kompakt) topic
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- További aktív témák...