- Megérkezett a Google Pixel 7 és 7 Pro
- DIGI Mobil
- Android szakmai topik
- MIUI / HyperOS topik
- Redmi Note 13 Pro 5G - nem százas, kétszázas!
- Samsung SmartTag2 teszt
- Sony Xperia 1 V - kizárólag igényeseknek
- Samsung Galaxy Note20 Ultra - a tollnak nincs ellenfele
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Samsung Galaxy Watch (Tizen és Wear OS) ingyenes számlapok, kupon kódok
Hirdetés
-
Prémium külsőt kaphat a Motorola Moto G85 5G
ma A 300 eurós ár mellé kifejezetten igényes megjelenés társulhat.
-
Jó dolog az AI, de emberek nélkül nincs játékfejlesztés
it A Tomb Raider franchise tulajdonosa szerint egy dolog az AI térhódítása – de a sikeres játékfejlesztéshez emberi kreativitás kell.
-
Olcsó és visszafogottan elegáns kompakt AIO jön az ID-Cooling berkeiből
ph Az előzetes tesztek alapján korrektül teljesítő modellnek nem kenyere a cicoma, és akár titkos favorit is válhat belőle a kategóriájában.
-
Mobilarena
Új hozzászólás Aktív témák
-
Nestor16
senior tag
Nemrég jött meg egy Fix it Pro javító cucc. Kipróbáltam és működik, bár nem igazán világos hogy működik. Egy 18 éves autóhoz pont illik ez a céleszköz szerintem.
Üdv, Dávid
-
senior tag
Ezek a Surf City Garage Paradise Road termékek milyenek lehetnek? Valakinek volt már dolga vele?
Your car, your life ;)
-
BRIKLY
veterán
válasz Formaster #24088 üzenetére
Köszi, igyekezni fogok,hogy az legyen.
Előre,vagy hátra tennél 2 télit?
A gumis ismerős előre,mert az a hajtott kerék,Én hátra,mert a hátulja szerintem könnyebben megcsúszik. Az eleje max elkapar induláskor. Na bumm, mi van akkor?De még az is lehet,hogy ha így folytatja az időjárás, veszek 4db 4 évszakost..
-
Formaster
Topikgazda
válasz BRIKLY #24103 üzenetére
Bocs, kicsit nyers voltam, de ilyen időben nekiindulni egy ilyen útnak, ilyen gumikkal őrültség. Ezzel nem csak a magad épségét, de mindenki másét is kockára tennéd. Ez bármikor is felelőtlenség, de gondolj bele, ha szenteste előtt történik valami. Mondanám h bele se gondolj, de gondolj!!!
Gumikra visszatérve... ha jól értem egy használt szetten vacilálsz, ami ki tudja hány éves. Annyit tudnod kell, h a téli gumi nem csak a mintája miatt téli, hanem jóval puhább is, hogy a rideg aszfalton jobban tapadjon. Na pont ez az a puhaság amit az idővel elveszít.
Amit a gumis mond részben igaz, h hajtott kerék... Nem csak hajtott, de fékezett és kormányzott is. Jobban mint a hátsó, valamint a súly is itt van. Ha feltétlen ezt az utat választod akkor elölre tetesd, mert ha meg is csúszol, még az elsővel tudsz korrigálni, viszont ha az eleje csúszik ki b@szha...d. És így meg is tudsz állni vészbelyzetben.
Mindezek ellenére, ha módodban áll vegyél valamit, 4 évszak, vagy bámit. Sose tévesszen meg ilyenkor az se ha kisüt a nap. Szálltam mar el hajszál híján, mert azt hittem jó idő van, de az az 1 bizonyos kanyar be volt fagyva.
[ Szerkesztve ]
-
Formaster
Topikgazda
válasz Laca1212 #24105 üzenetére
Na jó, ezen lehet vitázni Személy szerint a hozzászólót tökömrúgnám. Mi a jobb? Egy kormányozhatatlan, fékezhetetlen autóval kitörni egy szituációból, vagy egy, a farát megcsúsztató autót ellenkormányozni, gázadással visszahozni?? Akinek nincs tapasztalata elárulom, hogy csak egyszer csússz meg, vagy próbálj megállni úgy, hogy az első kerekek nem tapadnak... Persze csak, ha alulról akarod szagolni az ibolyát...
Nem kell mindent elhinni amit a TC-n olvasol. Máskülönben, ha megfelelő fordulaton, motorfékkel közlekedsz, nem fog kicsúszni a hátulja, max megcsisszan, de nem veszted el az uralmat az autó felett. De ha az eleje nem tapad, fékezhetsz motorral vagy sarokkal is, akkor sem tudsz semmit csinálni, csak a törésteszhez imátkozni
Minden esetre ne játszunk az ördöggel.
[ Szerkesztve ]
-
Formaster
Topikgazda
válasz Formaster #24106 üzenetére
Oké, utánaolvastam, mindenhol ezt szajkózzák, hogy a rossz kerék menjen előre. Lehet hogy csak nekem megy kvára a vezetés és én kapnék idegbajt attól, ha kanyarban nem tudnék kormányozni, mintha kicsit megcsúszna a háta Kicsit olyan, mint ha ezt a baromságot a gumis cégek pumpálnák azért, hogy a laikus az első kanyarban szívrohamot kapjon és szaladjon lecseréltetni a másik két kopott gumit is
"A világ egyik legnagyobb gumigyára megrendelt nálunk 2005-ben egy háromhetes tréningsorozatot, aminek egyik lényeges eleme volt, hogy a gyár szerződött partnereivel tudatosítsa a gyári követelményt, mindig hátra kell szerelni az ügyfélnek a jobb állapotú gumikat."
Nekem mondhat bárki bármit, +500e km-el a lábamban mindig is elöl volt és lesz a jobban fogó gumi. Tojok rá, ha megcsusszan a hátulja, amíg van mivel kormányozni, fékezni, gázt adni.
[ Szerkesztve ]
-
Nestor16
senior tag
Téli gumi teszt - elég csak a táblázatokat megnézni, a használt gumik nem teljesítenek jól, sőt a legrosszabb helyezést érték el...
Üdv, Dávid
-
FeRRaR1
őstag
válasz Nestor16 #24108 üzenetére
Hogy klasszikust idézzek, "csak annak a gumi tesztnek hiszek, amit magam hamisítottam meg" ADAC
euzsolt
Nagyon messze kalandoztatok
Maradjunk annyiban, hogy plusz fokban szárazon, aszfalton elgurul valahova, akkor egyszer sem fog megcsúszni, még használt slick gumikon sem.Egyébként kinek mi az egyszerűbb, a fenti hátra a jót teória megfelelőbb az emberek 90%-nak, mert az orr tolással tudnak mit kezdeni, hátuljával meg nem. Ez tény, nézz körül a forgalomban, olyanokat látni, hogy felfoghatatlan hogy vezethetnek, hát még egy necces szituációban.
Nálam pl az XC-n elöl nyári, hátul négy évszakos van, így vettem, mind új volt, csak városban van használva, majd jövőre lecserélem. Lényeg hogy a 4 évszakosak hagyományosan gyengék vizen, ezt tapasztaltam is, siettem, 50-el estem be egy közepes körforgalomba, és lassan elmászott a hátulja, tartottam a gázt, ellenkormányoztam, majd a kijárat közelében csak nagyobb gázt adtam, és örültem a fejemnek, hogy én vagyok a lakótelepi Toretto.
Majd hazafelé elgondolkoztam, hogy miért nem szólt közbe az elektronika, másnap ugyan ott, ugyan úgy vizesen, de nem esett. 50, elmászott ugyan úgy, de nem ellen kormányoztam, ha nem még jobban alá szedtem, most megmutatom mekkora kenblokk vagyok, de amint mozdult a kormány, azonnal villant és egyenesbe rántotta az elektronika a kocsit.
Na sebajj, legközelebb kikapcsolt elektronikával
Persze kihalt gyártelepes rész, sehol egy lélek.[ Szerkesztve ]
-
Richard!
addikt
válasz FeRRaR1 #24109 üzenetére
Maradjunk annyiban, hogy plusz fokban szárazon, aszfalton elgurul valahova, akkor egyszer sem fog megcsúszni, még használt slick gumikon sem.
Ezt honnét tudod ilyen biztosra??? Illetve nem a sarki boltba akarunk elgurulni, hanem az ország másik felébe...
Ma kezdődik életed hátralevő része!
-
FeRRaR1
őstag
válasz Formaster #24111 üzenetére
+ richie900812
Szerintem egyszerű a helyzet, alap szabály hogy úgy vezetsz, hogy biztonságosan meg tudj állni a belátható útszakaszon, így nem érhet meglepetés.
Másik szabály, ami egyben tény is, a legtöbb gyorshajtásos baleset relatív, nem mutatható ki kamerával, csak az adott körülményekhez képest volt gyors. Így ha a körülménmyeknek megfelelő tempóban közlekedik + betartja az első szabályt + extra figyelmesen és körültekintően vezet, szárazon, plusz fokban, akkor mi történhetne?
Nem Forma 1 vagy WRC futamon indul, csak elgurul, aszfalton, közepes, vagy lassú tempóba valahova, követve a forgalom ritmusát, biztonságos távot tartva az előtte haladótól, mindezzel együtt már messze túl biztosított a dolog.
Amennyiben nem biztos a dolgában, akkor én is azt mondom, hogy inkább ne.
[ Szerkesztve ]
-
Formaster
Topikgazda
válasz FeRRaR1 #24112 üzenetére
Folyamatosan jelentenek fagyott útszakaszok miatt balesetet Átlaghőmérséklet -5/+3, utóbbit jó ha délutánra eléri
Amit ígértem, a gumis tesztek...
Az első videóban a gumibabás cég által szponzorált bllshit teszt. Részleteket persze nem ismerünk, sem a gumik állapotát, sem a sebességet, csak annyit veszünk észre, hogyrossz gumikkal hátul még bíztatja is a csaj, hogy nyomjad-nyomjad, ami egy kicsit szürreális, mert ha érzed, hogy ficánkol a hátulja nem veszed teligázzal a kanyart.
Második videóban Eric a CarGuy mutat be egy sokkal hitelesebb tesztet. Nézze meg mindenki, vegye le a következtetéseket. Az alulkormányzottság/kormányozhatatlanság magáért beszél (kb 50km/h-nál) Annyival lehetne hitelesebb, ha GPS-el mérte volna a sebességet, mert így nem derül ki forgó keréknél, hogy mennyivel is csinálta a féktesztet, valszeg ezért jött ki egyforma eredmény.
És végül, amiről szó volt itt is, 2 téli - 2 nyári formáció... Tisztán látszik, hogy egyik sem jó, de egy fokkal jobban vette a kanyar, ha elöl volt a két téli gumi és a kisodródás mértéke közel sem volt kontrollálhatatlan.
[ Szerkesztve ]
-
-
Nestor16
senior tag
Kínai polírpaszta (wax?) + szivacs - ilyesmivel tapasztalat?
Ebből mégis mennyi kellhet egy egész autóhoz? Régi autóhoz vállalható, eredményes lehet?Üdv, Dávid
-
brumi1024
veterán
Sziasztok!
Budapest környékén tudtok ajánlani mostanság elérhető, megbízható helyet polírozásra?
-
dannyl
addikt
Hátha itt valaki tud segíteni nekem alváz- és üregvédelemben. Hol érdemes csináltatni, és mennyibe kerül? Köszi.
-
-
dannyl
addikt
válasz z123456789 #24132 üzenetére
hát... Fejér megye (Székesfehérvár), Veszprém, Siófok, Budapest, Nógrád megye... Ilyesmi.
-
z123456789
addikt
válasz dannyl #24133 üzenetére
A fórumos ajánlások szerint akik fotós dokumentációt is csinálnak:
Csontos autó Sopron
Gustavsson Budapest. Bár ők azt hiszem már csak renoválnak.
Illetve van még a Rusztika BT, akikről a TC is írt cikket. Náluk azt hiszem még senki sem volt. Én is csak januárban viszem az autót.
Jól nézd meg, hogy ki csinálja! És hogy hogyan. Nagyon sok kókler barom van. Mindenképp kérj valami fotós dokumentációt!(#24134) boogie84
Nyúl? Na ne szórakozz! Az itt van tőlem nem messze!
Rohad el, akkor is elviszem most már Pestre.[ Szerkesztve ]
-
boogie84
veterán
válasz z123456789 #24135 üzenetére
Saját magam csinálnám legszívesebben, de nincs csápos emelőm, néztem a dinitrol viaszt 20 litert [link], de drága, és bőven sok lenne az autóra. Ennyiért már majdnem kész ha céggel csináltatja az ember. Nagyon kíváncsi vagyok milyen lesz.
Van olyan ismerősöd aki felniket fúj? Lehet h jövő héten veszek egy garnitúra felnit, állapottól függően majd festetni fogom. Aztán lehet h csak plasti dip kerül rá.
(#24136) dannyl: Mx5 tulajok dicsérik a munkájukat! rusztika bt munkája
[ Szerkesztve ]
A sütiknek is szükségük van szeretetre.
-
z123456789
addikt
válasz dannyl #24136 üzenetére
(#24136) dannyl
Imádják a fórumosok.(#24137) boogie84
Ezt én nem merném magam csinálni. Illetve bízom a cégben. Remélem nem kell csalódnom. Igen, ehhez valóban még hozzádobsz pár 10est, és megcsinálja a cég.Akad. Milyen felni, hogy plasti dippel akarod lefújni? Sima lemez?
Jó volt végig nézni ezeket a képeket. Remélem nekem is lesz ilyen képsorom, aztán akkor tolom ide fel.[ Szerkesztve ]
-
-
Sza_Sa
senior tag
válasz z123456789 #24140 üzenetére
Jogos, nem ártana előbb oda mennem...
"Van három rágóm, pont hárman vagyunk. Egy kell holnapra..."
-
boogie84
veterán
válasz z123456789 #24138 üzenetére
Versenyre lesznek csak használva. Szóval nem prémium minőség kell nekik csak valahogy nézzenek ki. Ezeket nézem meg jövő héten, ha emészthető akkor veszem őket. Eredeti Mx5 felnik.
(#24139) gyomordzsák: Nálam csak jövőre kerül sor erre a mutatványra. Előtte a lengőkarokat meg a karom szabadítani a felületi rozsdától, majd lekenni Hammerite fekete festékkel. Utána jöhet az alváz védelem és üregvédelem.
Arra gondoltam, hogy ajtókba, küszöbökbe fújok dinitrol üregvédő viaszt.A sütiknek is szükségük van szeretetre.
-
szepsy
senior tag
-
SimS
senior tag
Üdv
Bénáztam ma, meg is lett az eredménye, meghúztam a vezetőoldali ajtót.
Mivel nem értek hozzá, fogalmam sincs mi szükséges a javításhoz.Ehhez kérném a segítségeteket: szakembert keresek, aki 22, 23-án, vagy inkább a két ünnep között ezt elvállalja és be is fejezi! Normális minőségben. Akár felárért. Lehetséges ez vajon?
Íme a remekmű (garázsban készültek, holnap tudok napfényeset is): [kép] [kép] [kép] [kép]
Köszi,
SimS
Your journey will not end well. You cannot change your fate... no man can BattleTag: hamboo#1540
-
SimS
senior tag
válasz dannyl #24147 üzenetére
Üdv
Budapest és környéke a legoptimálisabb, Szolnok / Debrecen is ok, de bárhova elviszem a szekeret, ha arról van szó. (persze is attól függ meddig tart a javítás, mert 21-30 között meg kell legyen)
Szerintem sérült a festés is.SimS
Your journey will not end well. You cannot change your fate... no man can BattleTag: hamboo#1540
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest