- Android szakmai topik
- Milyen okostelefont vegyek?
- Ilyen lehet a Samsung Galaxy Watch7 Ultra
- Közönségkedvenc Galaxy vált One UI 6.1-re
- Nokia 3210 - felélni az örökséget
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Samsung Galaxy Watch5 Pro - kerek, de nem tekerek
- Telekom mobilszolgáltatások
- Huawei Mate 40 Pro - a csúcson kell abbahagyni?
- Íme az új Android Auto!
Hirdetés
-
Békésen legelészik a májusi hardvercsorda
ph Ezúttal monitorokat, processzorhűtőt, házat, routert, tápokat, egérpadot és akciókat tereltünk be a szombati karámba.
-
Ilyen lehet a Samsung Galaxy Watch7 Ultra
ma Renderképek mutatják meg a Samsung júliusban megjelenő új felső kategóriás okosóráját.
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Mobilarena
Új hozzászólás Aktív témák
-
Formaster
Topikgazda
válasz z123456789 #24400 üzenetére
Szerintem zseniális, szabadalmaztatni kéne!
-
Formaster
Topikgazda
válasz z123456789 #24405 üzenetére
Nem tudom, talán mert folyton félre értesz Szerintem tényleg zseniális, ezért is linkeltem a cikket. Ha benzines autóm lenne 100.000km-enként megcsináltatnám.
-
veterán
válasz Morris #24404 üzenetére
Köszönöm a tippet, kipróbálom ha nem is Valvoline, de pl. SCT spray-vel.
Este 1,5 órát suvickoltam wd-40, Turtle Wax kátrányoldó, majd végül "varázsszivacs" bevetésével. Egy ponton azt gondoltam, hogy ez gyárilag fekete. Kb. a fele lejött, a maradék viszont nagyon makacs.
-
Imibácsi
aktív tag
válasz z123456789 #24389 üzenetére
A 95-ös benzin többsége elég hoki. Nekem volt egy octaviám, 1.4 benzin. 95-össel csörgött a motorja és hangos volt. Három megoldás van a problémára.
1. Veszel magasabb oktánszámú üzemanyagot. Shell vpower racing 100-as pl jó. Ettől nem csörgött, viszont hangos maradt a kocsi.
2. Veszel 95-ös benzint meg oktánszám növelő adalékot. Az eredmény ugyanaz mint fentebb.
3. E85 + 95ös benya, legalább 30-70%os arányban. Az eredmény csend és + néhány ló.
Volt Volvo 740-em is, az elment tisztán etanollal, meg Ladám is, az is szerette az etanolt. Adalékok helyett inkább etanolozz, nekem bevált.
Egy Isten, egy család, egy élet, egy barát, Egy csepp vér, egy csepp könny, egyszer lenn, egyszer fönn, Egy nép és egy lélek, egy ország, egy érdek, Egy becsület, egy szerelem, egy mikrofon ez mindenem.
-
z123456789
addikt
válasz Formaster #24406 üzenetére
Óvatosan mondom akkor, hogy szerintem is frenetikus ötlet, ha tényleg garantálják, hogy nem marad benne dióhéj.
Ha nem haragszol meg, lehet indítok egy vitát ezzel kapcsolatban más fórumokon, topicokban.
(#24409) Imibácsi
1. Ahogy fentebb is írtam, nekem ugyan olyan a hangja, a futása, a füstje, a szaga, bármelyik üzemanyaggal. Sima 95-tel sem hangosabb, mint egyébként.
V-Power NItro+ 100-as van most benne már 4 teli tank óta. Semmi. Előtte Evo Neo 100-as volt, szintén semmi. Még hátra van a Maxx Motion szuperbengája, illetve kipróbálom az osztrák prémium benzineket is.2. Megrendelve. A prémium benzinek tesztelése után az fog jönni 95-ös simával. (3 teli tankon keresztül tervezem, hogy releváns eredmény szülessen...a körülményekhez mérten persze. )
3. Ki van zárva, hogy etanolt töltsek bele. Ha nem is Zsolti által is említett káros hatások miatt (amiket most nem tudok felsorolni, de ha utánuk olvasok, biztos eszembe jutnak), akkor azért, mert az előző tulaj is kísérletezett egy kis krajcár közösüléssel, lévén, hogy beszereltetett egy akkoriban divatos átalakítót, hogy tudjon etanollal közlekedni. Az vetett véget a dolognak, hogy a sok hibaüzenet, megtorpanás, és egyéb érdekes viselkedések miatt, egy napon fogta, és "kitépte" a pics@ba a szerkezetett, és elment a kútra teletankolni 95-össel. Aztán le is tett arról, hogy ez az autó etanollal fog menni. Ahogy kiszedte a szerkentyűt, megszűntek a fent említett jelenségek. Szóval ez az autó pont nem bírja az etanolt.
[ Szerkesztve ]
-
Formaster
Topikgazda
válasz z123456789 #24411 üzenetére
Nem haragszom, de ebben nem kételkednék. A japán autók nem annyira kihegyezettek, mint a németek, ezért nem érzel semmit.
-
z123456789
addikt
válasz Formaster #24412 üzenetére
Őőő, igen, egyébként, még erre jutottam, hogy esetleg a japán, igénytelen motorok nem éreznek sok mindent a plusz adalékoktól. Ezt már felvetettem máshol is. Illetve pont ebből kifolyólag el tudom azt is képzelni, hogy az európai motorokat és benzineket szorosabb együttműködéssel fejlesztik, mint mondjuk az ázsiai, vagy tengerentúli motorokat.
-
Formaster
Topikgazda
válasz z123456789 #24413 üzenetére
Mivel nincs annyira kihegyezve a fogyasztásra és a teljesítmenyre így az öngyulladás is nehezebben következik be, ezért nincs kopogás, egyenetlen járás, vagy teljesítmény növ/fogyasztás csökk. Próbáld meg elgázosítani
-
z123456789
addikt
válasz Formaster #24414 üzenetére
Nem minden áron akarom a változást. Inkább örülök az állandó, egyenletes működőképességnek.
Valami ilyesmiben gondolkozom.[ Szerkesztve ]
-
j.bravo
addikt
válasz Imibácsi #24409 üzenetére
Ez jutott eszembe: Jön a benzin amitől elromolhat az autó
Whatever.
-
Formaster
Topikgazda
válasz z123456789 #24415 üzenetére
Ezzel megkapná a törődést
-
HuTi.HUN
tag
válasz z123456789 #24411 üzenetére
Ezt itt már lehet, hogy kicsit off, de a karbantartásba még belefér, ezért leírom a tapasztalataim:
Nem marad benne dióhéj. Eleve viszonylag finom szemcseméret kell a tisztításhoz és csak tökéletesen zárt szelepnél lehet csinálni. A szóróanyag még a szelep hátsó részét is fémtisztára pucolja anélkül, hogy kárt tenne a hengerfejben vagy a szelepben. A leválasztott kokszot és elhasznált szóróanyagot a műhelyporszívó azonnal ki is szívja, utána legfeljebb kompresszorral ki kell fújni az esetleges maradékot.
Az enyémen még olajlecsapatóval is max 30e km-enként kell csinálni egy tisztítást, de sajnos a legtöbb közvetlen befecskendezéses benzines ilyen. BMW N54, Mini N14/N18/PUG THP, VW TSI, TFSI, stb. Ezeknél a motoroknál a kokszosodást semmiféle adalékkal, vagy prémium benzinnel nem lehet meggátolni, mivel a benzin sosem érintkezik a szívószelepekkel, így nincs ami lemossa azokat. Ami segít az a mechanikus tisztítás (pl dióhéj) és a kartergázból az olaj (legalább részbeni) leválasztása. Ettől függetlenül csak 100-ast tankolok bele, mert legalább a beizzó koksz miatt nem detonál.
-
HuTi.HUN
tag
válasz Formaster #24420 üzenetére
Én is hozzá hordom, bár minden eszközöm megvan hozzá a szemcseszórótól a gyári szívócsonk adapterig. Az az igazság, hogy meglepően drága a szóróanyag és ha az időmet is beleszámolom, akkor nem tesz rá annyit, hogy megérje nekiállnom. Jó szakember, tőle nem sajnálom a pénzt.
Dízellel kapcsolatban sajnos semmi okosat nem tudok mondani.
-
veterán
válasz z123456789 #24423 üzenetére
VW esetén 100+Áfa; nekem ennyit nem ért, így 18-ért vegyszeres (BG) pucolást kapott a gép. Semmi baja nem lett, utána még egy jó évig használtam az autót.
-
veterán
válasz z123456789 #24425 üzenetére
Hondán nem kell. Direkt befecskendezéses bengás esetén 100 000 km-ként mondják hasznosnak.
-
-
Formaster
Topikgazda
válasz Pardise #24431 üzenetére
Egyébként nem, ezekkel szépen le tudod vakarni a króm festéket a műanyagról... Merthogy ez műkróm, messziről sem króm galvanizált fém. Nem értem mit kell letisztítani, nekem a 8 éves autómon van pár "króm" elem, de mind újnak néz ki, nincs mit "tisztítani" rajta. Az egyszerű mosás elég.
-
senior tag
válasz Formaster #24432 üzenetére
Minimálisan volt koszos, átmentem rajta csak sima desztillált vizes mikroszálassal, ami lehozta a koszt. Miután megtisztítom a krómcsíkot, utána szerettem volna majd a jövőben néha ilyen pasztával átkenni, ez ápolja, meg szép fényt ad neki, meg tán a mini arcokat is kiszedi, ha van benne. Ilyen célokra szerettem volna használni a linkelt termékeket, de akkor ezek szerint felejtősek?
[ Szerkesztve ]
Your car, your life ;)
-
::Trunks::
senior tag
Sziasztok.
Használ valaki : Milwaukee AP12E gépet?
Esetleg : Makita 9237CB ?
Vagy : Metabo PE 12-175 ?
Vagy a Rupes replica gépeket használja valaki kínából?
Gondolkozom ezeken, 80ezer alatt vannak, egy rupes-ra nem éri meg befektetni nekem. Esetleg valami más alternatíva ebben az árszegmensben? Köszönöm a választ!
[ Szerkesztve ]
::Trunks:: felhasználónak 26 pozitív és 0 negativ értékelése van a fórumon! /Régi rendszer szerint, plusz a mostani/
-
MunezXBK
nagyúr
válasz ::Trunks:: #24443 üzenetére
Metabot szerintem többen is használunk.
-
Imibácsi
aktív tag
válasz Formaster #24410 üzenetére
Még egy gondolat erejéig az etanolról. Soha semmi nem ment tönkre a kocsiban tőle. Sőt, lepucolta pl a koromlerakódásokat. Egy cső sem ment tönkre. A skodában 50-50%ig nem volt torpanás se hibakód. A Volvo és a Lada karburátoros volt. Ott kellett fúvókát cserélni. Sőt, testvéremnek van egy Volvo S80 4.4 V8, az sokkal jobban megy 100% e85-tel, mint 95-ös benzinnel. Nem mint ha amúgy nem menne mint a zsírozott villám
Egy Isten, egy család, egy élet, egy barát, Egy csepp vér, egy csepp könny, egyszer lenn, egyszer fönn, Egy nép és egy lélek, egy ország, egy érdek, Egy becsület, egy szerelem, egy mikrofon ez mindenem.
-
Formaster
Topikgazda
válasz Imibácsi #24446 üzenetére
Azért tudnék erre ellenpéldát is. Nyilván konstrukció kérdése, de vannak dolgok amiket kiszárít, megeszik az alkohol. De olvastam már h sokaknak megy gond nélkül. Anno én is tankoltam párszor 40-60-ba a volvoba. Úgy ment, mint a rakéta, de hosszú távon nem mertem kockáztatni.
-
Formaster
Topikgazda
válasz z123456789 #24448 üzenetére
Az marad, de lesz még egy kis változás
-
Dara
csendes tag
válasz ::Trunks:: #24443 üzenetére
Én dolgoztam már az emlitett Makitával,849-es DeWaltal,és most pedig LHR 21 Rupest nyúzok.
DeWaltot én nagyon nem szerettem,mindig elmászkált,nagyon rázott/rezgett. Makita már egy sokkal jobb gép volt számomra,azt szerettem nagyon. Viszont Rupes után semmi mást egyenlöre Nem éget,nem kell hologramtol félni,könnyü,magátol járja az utját az autón szinte.
Nem tudom hogy a kínai milyen lehet,de én makitára szavaznék.Das Beste oder nichts
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen