- Poco F3 - a mindenes, de nem mindenkinek
- Telekom mobilszolgáltatások
- Milyen okostelefont vegyek?
- Samsung Galaxy Note20 Ultra - a tollnak nincs ellenfele
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Megérkezett a Google Pixel 7 és 7 Pro
- Szimpatikusnak tűnik a T Phone új generációja
- iPhone topik
- Jobb zoom, egyszerűbb kijelző - megérkezett a Sony Xperia 1 VI
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
Hirdetés
-
Skull and Bones - Egy hétig ingyen játszhatunk vele
gp Az önjelölt kalózok ránézhetnek az Ubisoft játékára, hátha valaki úgy dönt, hogy megvásárolja azt.
-
Beszáll a kézikonzolok világába a PC-s házairól elhíresült az Antec
ph Csak éppen nem saját fejlesztésű dizájnnal, hanem korábbi koncepció átnevezésével.
-
Prémium külsőt kaphat a Motorola Moto G85 5G
ma A 300 eurós ár mellé kifejezetten igényes megjelenés társulhat.
-
Mobilarena
Új hozzászólás Aktív témák
-
Mauzes
őstag
Sziasztok!
Autószervizzel kapcsolatos tapasztalatomat osztanám meg. Nem a szerviz lehúzása vagy eltántorítás, csak azért írom, hogy a hozzám hasonló laikusok legyenek különösen résen.
Szóval nagyjából egyszerre vettem észre két hibajelenséget a 2004-es Mazda 6-os autómnál: egyrészt a jobb első lengécsillapító felől bukkanóknál koppanást hallottam, másrészt pedig a jobb hátsó kerék felől egy halk, de állandó magas sípoló hangot. Nem ismerek Budapesten jó szervizt, márkakereskedőhöz meg az árak miatt nem akartam vinni, így elvittem a Szentendrei úti KwikFit-hez, hogy nézzék át.
Gyorsan fogadtak, rendesek voltak, majd hívtak a vizsgálat után, hogy mi van: 1. jobb első lengőkar rossz, 2. bal hátsó féknyereg megszorult, elkoptatta a betétet és a tárcsát is. Megoldás: új lengőkar, új féknyereg, új fékbetét, 2 új tárcsa (párban), összesen 120 ezer + 30 ezer szerelés futóműállítással.
Kicsit sokallottam, meg fura volt az is kicsit, mindent egyből cserélni kell, ráadásul a tárcsát párban, így inkább nem kértem a javítást, és felhajtottam vidéki rokonokon keresztül egy általuk ismert szerelőt, ahová egy autókhoz értő rokonom vitte el a kocsit. Lényeg a lényeg, a lengőkar valóban cserés volt, de Unix-tól kb. féláron lehetett megkapni egy közepes minőségűt, a féknyereg simán javítható volt készlettel, és a tárcsa sem kopott el annyira, hogy cserélni kelljen, csak fel kellett csiszolni. Cakumpakk 30 ezer volt a dolog, ami ugye ötöde a KwikFit ajánlatnak.
Csak hogy írjak valami pozitívat, a KwikFit semmit nem kér az átvizsgálásért. Egy korábbi alkalommal is vittem hozzájuk, hogy klímatisztítás mellett vizsgáljanak meg egy dolgot, és ott sem kértek pénzt a javításért, mert nem volt szükség komoly szerelésre. Ez szimpatikus volt.
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest