- Bivalyerős lett a Poco F6 és F6 Pro
- Garmin Instinct – küldetés teljesítve
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Samsung Galaxy Watch6 Classic - tekerd!
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Milyen hagyományos (nem okos-) telefont vegyek?
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Netfone
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Megérkezett a Google Pixel 7 és 7 Pro
Hirdetés
-
Összemoshatja a Google és a Magic Leap a valódi és a digitális világokat
it Együttműködésbe kezdett a Google és a Magic Leap nevű AR-startup.
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Megjelenési dátumot kapott a Tomb Raider animációs sorozat
gp A tervek szerint október elején debütál a teljes első évad Netflixen.
Új hozzászólás Aktív témák
-
"...ilyen 2,7 tonnás autókra van nagy szüksége a bolygónak..."
Ennek az autónak jóval alacsonyabb a környezetterhelő hatása, mint egy hasonló benzines vagy gázolajos autóé, ami jóval (?) könnyebb.
A belsőégésű motorok hatásfoka jelentősen alacsonyabb, mint az elektromos motoré.
Figyelmen kívül hagyjátok a rekuperációt. Fékezéskor a jármű felgyorsításába befektetett munka egy jelentős részét visszafordítja a generátor elektromosárammá és visszatölti az akkumulátorba. Én elautózók úgy, hogy napokig a fékre sem kell lépnem, a legnagyobb vissza töltési hatásfok választása esetén. A gázpedál állásával tudom a fékerőt is szabályozni.
Egy hagyományos belsőégésű motoros jármű mennyi energia visszatöltésére képes?
Nem kell gondolkodni. Nulla a visszaforgatható energia. A fékek emésztik el a felesleges mozgási energiát.
A hibridek esetében, ha van rekuperáció, akkor az elektromos hajtás teljesítményével arányos.Városi, indulok - megállok, torlódásos forgalomban az elektromos autók fogyasztása alacsony. Az Otto motornak folyamatosan kell üzemelnie. Álló helyzetben is szennyez. A sok indulástól litereket nőhet a fogyasztása. A start-stop rendszerek, ha egyáltalán van az autóban elég hamar feladják a harcot. A kocsihossznyi út alatt a torlódásban nem képesek visszatölteni az akkumulátort. Az akku védelmében gyorsan áll le az automatikus rendszer. Hét másodpercnél rövidebb várakozás esetén amúgy sem gazdaságos a motor lekapcsolása.
Legyen béke! Menjenek az orosz katonák haza, azonnal!
Új hozzászólás Aktív témák
- Bivalyerős lett a Poco F6 és F6 Pro
- Garmin Instinct – küldetés teljesítve
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- HP notebook topic
- TCL LCD és LED TV-k
- Kínai, és egyéb olcsó órák topikja
- PlayStation 5
- Samsung Galaxy Watch6 Classic - tekerd!
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Otthoni hálózat és internet megosztás
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen