Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • i2k

    senior tag

    válasz Crus #141001 üzenetére

    Abszolút így van - a fejlesztők a lusták és a ludasak.

    DE nem szabad elmennünk az Nvidia paszakodása mellett sem:

    A 4xxx-es (azaz aktuális generációs) VGA-it már egyértelműen a DLSS3-al promózta alsó-tól a felsőházig -- az, hogy a brute force egyik-másik VGA-nak megy, hadd ne legyen már plusz pont, mikor elvárható, hogy a külföldön is 3 havi fizuba kerülő 4090-es tudjon valamit felmutatni... --, és a NÉPkártyának érkező 4060-as DLSS3 nélkül (nem egyszer) LASSABB, mint az előző, leváltani "kívánt" 3060-as társa...
    Ezt tetézi, hogy a technológia létezésével nem csak az általa (még mindig nvidia) támogatott játékoknál, hanem az "ellenfélnél" is elvárják már a játékosok a DLSS3 és FSR2 létezését - ha a zöldeké nincs implementálva, akkor kábé újkori francia forradalom szintű lázongás tör ki mindenhol...

    ...mert az idióták nem tudják, hogy mit is érnek ezzel a technóval = lustább fejlesztők, magasabb gépigények, drágább és sosem, vagy naaaagyon lassan olcsóbbá váló hardverek, és olyan címek megjelenése, melyek nem CSAK azért lesznek 1-2 év múlva játszhatóak, mert ilyen-olyan gamebreaking bugokban tocsog, hanem mert a plebsnek (a nem 5-10000 dolláros gépekkel játszók) csak addigra tudják "optimalizálni" azt a foskódot, amit kiadtak végtermékként - ideértve azt is, hogy DLSS3 itt, FSR3 amott...

    Ja, hogy 5-6 évente belerohanunk ezekbe a +fejlődés diktálta" falakba, mert hát kell a játékokba (is) a jobbnál jobb techno, hiszen az jó nekünk (PhysX - emlékszik még rá valaki? TAA - van aki egyáltalán használja még? stb. stb.)...?

    Nem. Ilyen áron nem kell.

    Vesszőparipám:

    Olyan gépeink vannak már az irodáinkban is, otthon is, amik 4-5 GHz-et zsebből kirángatnak, sok maggal, 8-64 GB RAM és 8-24 GB VRAM-mal is akár - és közben MIRE megy el az egész FORCE: a felbontás és az FPS hajkurászására!

    Közben mindenki jótékonyan elnézi, ahogy a karakterek
    - haja vicces szénaboglya, és vagy statikus mesh, vagy átlóg mindenen
    - fizika vicc
    - számos baltával faragott, és/vagy tök egyforma mozgású, alkatú NPC-kkel van tele a játéktér
    - a hangok még 5.1-ben is sokszor csak sztereó alaphangok, feltrükközve
    - számos játékban arc mimika (ami a 21. században alapnak kéne lennie) 0, vagy ahhoz tendál,
    etc. etc. (mert semmi kedvem végtelen sokat gépelni).

    Szóval, ja:
    Rühellem, hogy ezekre a technókra megy el a fejlesztői idő, miközben a játékkészítés nem az, aminek lennie kellene.

    A világ játékosai meg minden szarra ráugranak - perverz/katasztrófa kíváncsiságból, elfogultságból, vagy csak a puszta "csillogóan új tehát kell" elv mentén, miközben 80+%-ban mindenkinek 100 - 2000 végigjátszatlan játéka van minden platformon.

  • FunPro

    senior tag

    válasz Crus #141001 üzenetére

    Az OOP egy programozási stílus, amire sok programnyelv áttált, mert egyszerűen jobb. Ez most olyan, mintha azt mondanám, hogy a sok hülye autóversenyző nem tud vezetni, mert kormányváltót használ bot helyett. Lásd pl.: a c++-ban is található oop, pedig ott tudod programozni közvetlenül a hardvert is.

    Arról sem tehet a programozó, hogy rajta akarnak spórolni, és senki nem hajlandó megfizetni egy normális port árát vagy kifizetni egy új engine lefejlesztését. Vagy hogy lehetetlen elvárásokkal állítják szembe.

    Az egyetlen magyarázat a pc-s rossz portokra az a sok birka, akik semmiből nem tanulva megvesznek minden szutykot, így a pénztárcájukkal azt üzenik, hogy ez az üzleti modell tökéletes ahogy van, és hajlandók megvenni a minél drágább hardvert az optimalizáció helyett.

    Itt is például vagy egy hétig (ha nem tovább) ment a last of us shadder building panaszkodás, ahelyett, hogy az illető visszakérte volna a pénzét és leköpte volna azt, aki csinálta...

    [ Szerkesztve ]

    I'll try my best, and that's the best anyone can do.

Új hozzászólás Aktív témák