- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- iPhone topik
- Az Apple is mesterséges intelligenciával turbózza fel a teljes kínálatot
- Google szolgáltatás (GMS) Huawei telefonokra
- KuKirin G4 - a sebesség ára
- Okosóra és okoskiegészítő topik
- Ilyen lesz a CMF Phone 1
- Motorola Moto G54 5G Power Edition - nem merül le
- T Phone 2 5G - kétszer olyan jó
- Telekom mobilszolgáltatások
Hirdetés
-
Tényleg jobban fogyaszt a Peugeot, az Opel és a Citroen?
ma Mármint magukhoz képest, a Stellantis csoport márkáiban használt CMP platformhoz tartozó hajtáslánc optimalizációjának eredménye a mindennapokban is érezhető.
-
Musk meggondolta magát, mégsem pereli az OpenAI-t
it Az előbb még az OpenAI-együttműködés miatt akarta kitiltani a cégeiből az iPhone-okat, most Elon Musk váratlanul ejtette az OpenAI ellen indított perét.
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
Új hozzászólás Aktív témák
-
WATERDACA
őstag
válasz kicsako #37010 üzenetére
Köszi, tetszik ez a beállítás, megpróbálom.
Nekem igazából az a legfőbb problémám még, hogy ha lassú kanyarból jövök ki, akkor a 2-esből nagyon nehezen vált fel 3-asba, igen, automata váltóban vagyok, de ezt nem igazán értem, mert próbálom minél finomabban adni a gázt kigyorsításnál (elvileg így kell, nem? ), de érzem hogy itt időt veszítek mindig. Nem igazán értem, mit rontok el.És nem a TC, mert off, nálam csak ABS van bekapcsolva.
[ Szerkesztve ]
u wanted, i got it \o/
Új hozzászólás Aktív témák
- Bambu Lab X1/X1C, P1P-P1S és A1 mini tulajok
- Politika
- Diablo IV
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- ubyegon2: Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- f(x)=exp(x): A laposföld elmebaj: Vissza a jövőbe!
- Kerékpárosok, bringások ide!
- EAFC 24
- Computex 2024: Íme a Project NeonStorm
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen