- Apple iPhone 15 Pro Max - Attack on Titan
- iPhone topik
- Yettel topik
- Poco F3 - a mindenes, de nem mindenkinek
- Telekom mobilszolgáltatások
- Okosóra és okoskiegészítő topik
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Szárba szökken a Galaxy Buds 3 Pro
- Az Apple is mesterséges intelligenciával turbózza fel a teljes kínálatot
- Huawei Watch Fit 3 - zöldalma
Hirdetés
-
Retro Kocka Kuckó 2024
lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!
-
Computex 2024: újfajta tápdizájn a Lian Li boszorkánykonyhájáról
ph Az L alakú Edge széria három kapacitással közeleg, és a legszerényebb variánsa kap egy picit olcsóbb kiadást, ami levehető mesh hálóval jön.
-
Az Apple is mesterséges intelligenciával turbózza fel a teljes kínálatot
ma Az új iOS, az új iPad OS és a Mac OS is megkapja az Apple Intelligence nevű megoldást, amely a ChatGPT-re is támaszkodik.
-
Mobilarena
Téma összefoglaló:
Új hozzászólás Aktív témák
-
trion74
csendes tag
We apologize for this delay and sincerely regret to hear that you have not received your order.
After reviewing your order in detail, we have found that you haven't purchased any insurance during the check-out. Please understand that in such case we can only compensate you partially.The shipping company is actually responsible for this loss which is sadly beyond our control.
Please review in detail our shipping and insurance policy in our terms and conditions here:
http://www.gearbest.com/about/warranty-and-return.htmlHowever, as you are a valuable customer, we are willing to help you the best way we possibly can.
Here are the best solutions we can offer you in this situation:
1) Resend the item upon repaying 30USD.
In this case we will send you an invoice to submit the payment of 30USD via PayPal.
Please confirm your exact shipping address in this format:
Consignee Name:
Detailed Address:
City:
State (Province):
Postal Code:
Country:
Phone Number:2) Partial refund to your original payment account.
In this case, we can refund 80USD to your original payment account.Kindly let us know your decision
Once again we apologize for any inconvenience caused.Best Regards
Ray
Gearbest Customer Service
http://www.gearbest.com ezt a levelet kaptam.
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen