- Szárba szökken a Galaxy Buds 3 Pro
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Az iPhone 15 frissítésgaranciát, a 16 szép rendereket kapott
- MIUI / HyperOS topik
- Google Pixel topik
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Xiaomi Mi 11 Ultra - Circus Maximus
- KuKirin G4 - a sebesség ára
- Az Apple is mesterséges intelligenciával turbózza fel a teljes kínálatot
Hirdetés
-
A Samsung elkezdte árulni új Micro LED tévéit
ph A vállalat elsőként az Egyesült Államokban küldi boltokba a friss Micro LED televíziókat, amelyek nem lesznek kimondottan olcsók.
-
Nem szavazza meg Musk 56 milliárd dolláros csomagját a norvég állami vagyonalap
it Az 1,7 billió dollárt kezelő norvég állami vagyonalap jelezte: nem szavazzák meg Elon Musk 56 milliárd dolláros juttatási csomagját a Teslánál.
-
Az Apple is mesterséges intelligenciával turbózza fel a teljes kínálatot
ma Az új iOS, az új iPad OS és a Mac OS is megkapja az Apple Intelligence nevű megoldást, amely a ChatGPT-re is támaszkodik.
-
Mobilarena
Téma összefoglaló:
Új hozzászólás Aktív témák
-
trion74
csendes tag
válasz gergo1012 #16548 üzenetére
Sajnos èn is úgy jártam ,hogy agusztus 9. èn elküldtèk a csomagomat a mai napig nem èrkezett meg . Beszèltem a gearbestel ,a DPD vel senki nem mond semmit csak hogy várjak türelmesen.Most már a paypalt is bevontam. Ès csak levelezès van . Nekem is DPDUK 1 az utolsó információm.
-
trion74
csendes tag
Èn augusztusban rendeltem a GB ről nyolcadikán adták fel azóta semmi . Levelezek a gearbestelba dpdvel develegem van már. Eu express rendelès volt. Utolsóvcím DPDUK1 .
-
trion74
csendes tag
Az ismerős beszèlt a DPD vel ,azt mondták neki hogy utaljak mèg 30 usd t mert nincs biztosítás a csomagra ès nem vállalnak felelősèget. Csak azt nem tudom ,hogy mièrt nem írják a megrendelèsnèl ezt le .vagy fizetek 30 usd t biztosításra vagy vissza utalnak 80-at ès nincs csomag.
-
trion74
csendes tag
Igazatok van .Nem a DPD-nek hanem a gearbestnek kellene küldenem a 30 USD-t.
-
trion74
csendes tag
We apologize for this delay and sincerely regret to hear that you have not received your order.
After reviewing your order in detail, we have found that you haven't purchased any insurance during the check-out. Please understand that in such case we can only compensate you partially.The shipping company is actually responsible for this loss which is sadly beyond our control.
Please review in detail our shipping and insurance policy in our terms and conditions here:
http://www.gearbest.com/about/warranty-and-return.htmlHowever, as you are a valuable customer, we are willing to help you the best way we possibly can.
Here are the best solutions we can offer you in this situation:
1) Resend the item upon repaying 30USD.
In this case we will send you an invoice to submit the payment of 30USD via PayPal.
Please confirm your exact shipping address in this format:
Consignee Name:
Detailed Address:
City:
State (Province):
Postal Code:
Country:
Phone Number:2) Partial refund to your original payment account.
In this case, we can refund 80USD to your original payment account.Kindly let us know your decision
Once again we apologize for any inconvenience caused.Best Regards
Ray
Gearbest Customer Service
http://www.gearbest.com ezt a levelet kaptam. -
trion74
csendes tag
válasz trion74 #20743 üzenetére
Thank you for your letter.
We feel very sorry for the late reply.
Please note that the shipping time can also be affected by bad weather,custom clearnce and other reasons.
Please note that your package is now on the way to your area.
We can refund you 30 USD for the parcel delay.I sincerely hope you will receive the package soon.
We thank you again for your understanding and your patience.
Best Regards
Ray
Gearbest Customer Service
http://www.gearbest.com -
trion74
csendes tag
Na szóval arra jutottunk a Gearbestel,hogy csak el kell utalnom 30 USD t ahhoz hogy megkapjam a terméket . Kifizettem a terméket a szállítást elküldték angliába és onnan sehova indok : tomi.mogor@gmail.com At10/24/2017 12:48:54
We apologize for this delay and sincerely regret to hear that you have not received your order.
After reviewing your order in detail, we have found that you haven't purchased any insurance during the check-out. Please understand that in such case we can only compensate you partially.The shipping company is actually responsible for this loss which is sadly beyond our control.
Please review in detail our shipping and insurance policy in our terms and conditions here:
http://www.gearbest.com/about/warranty-and-return.htmlHowever, as you are a valuable customer, we are willing to help you the best way we possibly can.
Here are the best solutions we can offer you in this situation:
1) Resend the item upon repaying 30USD.
In this case we will send you an invoice to submit the payment of 30USD via PayPal.
Please confirm your exact shipping address in this format:
Consignee Name:
Detailed Address:
City:
State (Province):
Postal Code:
Country:
Phone Number:2) Partial refund to your original payment account.
In this case, we can refund 80USD to your original payment account.Kindly let us know your decision.
Once again we apologize for any inconvenience caused.Best Regards
Ray
Gearbest Customer Service
http://www.gearbest.com -
trion74
csendes tag
Sajnos biztos igazad van. Leveleztem A DPD vel a Gearbestel paypalon keresztül is . Ha esetleg tud valaki tanácsot adni szívesen fogadom, még nem küldtem el a 30 USD t. Beszéltünk DPDs ismerőssel az mondta , hogy még angliában van a csomag . Azt sem érti akkor hogy juthatott el odáig ha valami még nem volt kifizetve. Meg a hajóziási társaság a felelős össze vissza beszélnek .
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen