Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • x64

    aktív tag

    válasz cidalain #28519 üzenetére

    Új fejlemény, hogy a második megrendelésemre sikerült elküldeniük a csomagot a spanyol raktárból GLS-sel. Az első megrendelést refundolták, plusz kaptam 100GB pontot.
    Mivel az ügyintéző, "Chipo", korábban bizonygatta, hogy egyik európai raktárukból se tudják nekem elküldeni, holott az oldalukon mindegyikből meg lehetett rendelni Mo-ra, ezért rákérdeztem, hogy akkor végülis mi volt a probléma. Az ékezetes karakterek a nevemben?

    A válasza:
    "Your parcel has been shipped out and is on its way, it is not the reasons by the special characters in your name or Polish warehouse . it is for the shipping company . I contacted the shipping company many times about it . yesterday they dealed with it . so we can ship your order out ."

    Csak én érzem úgy, hogy ez mellébeszélés? A lengyel raktárból UPS-szel küldték volna, a spanyolból GLS-sel, a franciából elvileg DHL-lel. Mennyi az esélye, hogy a háromból egyik futárcég se tud megbírkózni elsőre ezzel a roppant bonyolult feladattal?

    (Négy napja még ezt írta: "We have it in stock , however, there is no shipping method to ship your order . I tryed it many times . Howver, it was always returned back . so we have to ship it out from China warehouse .", hétfőn meg ezt: "It was always returned back to us if we shipped your order with the original shipping method, so we have to ship it out from China warehouse.")

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák