- Dobta a zoomkamerát az új Sony Xperia 10
- Google Pixel 6/7/8 topik
- Elcsípte a Huawei kameratelefonja az első helyet
- Okosóra és okoskiegészítő topik
- Poco F3 - a mindenes, de nem mindenkinek
- Mobil flották
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Megérkezett a Google Pixel 7 és 7 Pro
- Milyen okostelefont vegyek?
- Fotók, videók mobillal
Hirdetés
-
Retro Kocka Kuckó 2024
lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!
-
Huawei Watch Fit 3 - zöldalma
ma Megnéztük, hogy tényleg okosóra lett-e a Huawei fitnesz karperecéből.
-
A tüntetések ellenére is bővítheti német gyárát a Tesla
it Hiába a nagy tüntetések, a helyi önkormányzat rábólintott a Tesla német gyárbővítésére.
-
Mobilarena
Téma összefoglaló:
Új hozzászólás Aktív témák
-
x64
aktív tag
Sziasztok!
Olyannal találkoztatok már, hogy egy adott termék megrendelhető a kínai mellett az EUs warehouse-okból (spanyol, francia és lengyel) is, de miután feladtam a rendelést a lengyel warehouse-ban, és kifizettem a terméket, másnap ír a support, hogy bocsi, de nem tudják küldeni...(?)
Napok óta levelezek velük, mert azt nem hajlandó megírni, hogy MIÉRT nem tudja küldeni, csak azt, hogy nem megy, állítólag egyik EUs warehouse-ukból se.
Ezt írta a support: ""it was always returned back to us if we shipped your order with the original shipping method".
Alternatívaként a kínai warehouse-ból DHL-es küldést ajánlottak fel (mondtam, hogy köszi, de nincs kedvem + 100 USD ÁFA-t és vámot fizetni + vámkezelési ktsg), vagy visszatérítést.A szóban forgó termék egyébként ez.
Most megrendeltem a spanyol warehouse-ból is, hátha csak a support a béna. Max visszatérítik azt is.
PS: még egy kérdés - a kínai warehouse-ból a "Priority Line" küldés ÁFA mentes? (mert ott csak ez az egy opció van, EU express nincs)
Köszi![ Szerkesztve ]
-
x64
aktív tag
-
x64
aktív tag
válasz cidalain #28519 üzenetére
Új fejlemény, hogy a második megrendelésemre sikerült elküldeniük a csomagot a spanyol raktárból GLS-sel. Az első megrendelést refundolták, plusz kaptam 100GB pontot.
Mivel az ügyintéző, "Chipo", korábban bizonygatta, hogy egyik európai raktárukból se tudják nekem elküldeni, holott az oldalukon mindegyikből meg lehetett rendelni Mo-ra, ezért rákérdeztem, hogy akkor végülis mi volt a probléma. Az ékezetes karakterek a nevemben?A válasza:
"Your parcel has been shipped out and is on its way, it is not the reasons by the special characters in your name or Polish warehouse . it is for the shipping company . I contacted the shipping company many times about it . yesterday they dealed with it . so we can ship your order out ."Csak én érzem úgy, hogy ez mellébeszélés? A lengyel raktárból UPS-szel küldték volna, a spanyolból GLS-sel, a franciából elvileg DHL-lel. Mennyi az esélye, hogy a háromból egyik futárcég se tud megbírkózni elsőre ezzel a roppant bonyolult feladattal?
(Négy napja még ezt írta: "We have it in stock , however, there is no shipping method to ship your order . I tryed it many times . Howver, it was always returned back . so we have to ship it out from China warehouse .", hétfőn meg ezt: "It was always returned back to us if we shipped your order with the original shipping method, so we have to ship it out from China warehouse.")
[ Szerkesztve ]
-
x64
aktív tag
válasz agroman #28562 üzenetére
Paypalnál egyébként a buyer protection egyáltalán nem terjed ki a motorizált járművekre - így elvileg az elektromos rollerekre, illetve egykerekűekre sem.
"What’s not covered with PayPal Purchase Protection
- Real estate
- Motorized vehicles
- Custom-made goods that are significantly not as described
- Industrial machinery
- Prepaid cards
- Items that violate our policies
- Anything bought in person (not over the internet)
- Send Money transactions to friends or family
- Disputes filed more than 180 days after the purchase for item not received and significantly not as described claims
- Unauthorized transaction claims reported more than 60 days after the transaction date of the transaction
Items that were described accurately by the seller"[ Szerkesztve ]
-
x64
aktív tag
válasz anadroid #28711 üzenetére
Ugyanez a tapasztalatom.
Hibás terméket kaptam (DOA), felajánlották, hogy küldjem vissza, ha tényleg hibás, akkor még a postaköltséget is kifizetik utólag. Mivel a cuccot itthon is forgalmazzák, megkerestem a márkaszervizt. A hibajelenség alapján adtak egy kb. árajánlatot, ami a vissza posta (kb. 40000!) negyede lett volna. Megírtam GB-nek, másnap válasz, hogy OK, mehet a javítás, számla ellenében fizetik. Kiderült, hogy bonyolultabb az ügy, cserélni kell egy főegységet, de még így is csak picivel lesz drágább a postaköltség felénél. Megírtam nekik, másnap válasz, OK, mehet a javítás.
Miután elkészült, elküldtem scannelve a számlát, 2 nap múlva már jött az értesítés a Paypaltól a refundról. Plusz még maguktól jóváírtak 200 GB pontot kárpótlásul. -
x64
aktív tag
Nekem is már 900 felett van. Sajnos flash sale és/vagy kupon használat esetén nem lehet beváltani, a "normál" áras termékek meg jellemzően sokkal drágábbak (postaköltséggel együtt), mint amennyiért Aliexpressen meg lehet őket venni. Általában pontok felhasználásával lehet hasonlóra (vagy picit kevesebbre) kihozni a végösszeget.
-
x64
aktív tag
A mobilos appjukon a daily sign in is teljesen megbolondult. Április másodikát hiányzónak mutatja (pedig beléptem), és összességében eddig 6 cumulative rewardot jelez (pedig a pontnyilvántartás szerint "csak" 4-et kaptam), amiből az egyiket ma kaptam, ráadásul a "számlálójuk" szerint még 1 bejelentkezés kell a "BIG" rewardhoz.
-
x64
aktív tag
Miért kell a GB-nek állandóan szarrágóskodnia?
Rendeltem tőlük egy szúnyogcsapdát május 15-én. 14.93 USD volt az ára, 4.5-öt GB ponttal fizettem, többi Paypal. Max. egy héten belül ígérték a szállítást.
Május 25-én rájuk írtam, hogy mi a helyzet. Másnap válaszoltak: nincs raktáron, várjak 31-ig, vagy válasszak másik terméket, vagy full refund.
Ok, írtam, hogy mit választanék - az sajnos nincs. A következő sincs. Akkor mit választhatok? Következő nap ajánlott egyet amiből van, másnap már tudná is küldeni. 14.53 USD volt flash sale-ben (19.8 a "normál ára"). Mondom OK, küldje.
Rendben, de a különbözetet majd ki kellene egyenlíteni. Mondom OK, akkor visszautalhattok 0.4 USD-t.
Ehelyett kaptam egy számlát 9.37 USD-ről. Mondom mi van??? Ember, ez olcsóbb, mint, amit eredetileg rendeltem. Azt követő nap válaszolnak, sorry, benéztük, "csak" 4.1 USD-t kell fizetni. Na, mondom elmentek ti a búsba. Akkor full refund.
Mire ők, OK, de akkor bukom a felhasznált GB pontokat, merthogy azt ők nem tudják jóváírni. Wtf???Már május 31-nél tartottunk (amikorra ugye az eredeti árunak már elérhetővé kellett volna válnia), írtam nekik, hogy OK, akkor ha beérkezett (nyilván nem), akkor lesznek szívesek elküldeni a rendelésem, ha nem, akkor meg kérem a pénzem refundját, és egyébként meg nagyot csalódtam bennük.
Mire ma reggel: full refund a paypal számlámon, és a felhasznált GB pontjaimat is csak sikerült jóváírniuk.
Csak az a -költői- kérdés, hogy ehhez miért kell ennyi kört futni? (nyilván azért, mert arra játszanak, hogy majd elunom)[ Szerkesztve ]
-
x64
aktív tag
Gearbest support próbálkozásai:
május 31:
I am sorry to hear you haven't received the items yet.
In order to resolve it,please kindly confirm the following points:
1)Please contact your local post office in charge of your area,stating your name and address.In some cases,post office may require customers to collect parcels over there.
Kindly let us know the results.
2)We shipped on date 19-04-2018.Therefore your delivery deadline will expire on Date 19-06-2018.
Once again we are sorry for this inconvenience, and we will do best to resolve it to your satisfaction.Thank you for your patience and collaboration.
Kellyjúnius 22:
We apologize with this delay and sincerely regret to hear that you have not received your order.
After reviewing your order in detail, we have found that you haven't purchased any insurance during the check-out. Please understand that in such case we can only compensate you partially.
The shipping company is actually responsible for this loss which is sadly beyond our control.
Please review in detail our shipping and insurance policy in our terms and conditions here: http://www.gearbest.com/about/terms-and-conditions.htmlHowever, as you are a valuable customer, we are willing to help you the best way we possibly can.
Here are the best solutions we can offer you in this situation:
1) Resend the item upon repaying 50% of the order value.
In this case we will send you an invoice to submit the payment of -- USD via PayPal.
Please confirm your shipping address again in this format:
...2) Partial refund to your Wallet as store credit.
We can refund 4 USD as a gesture of good will to your Wallet and exceptionally reward you with extra points (You will receive 1 points for every 1 USD refunded, e.g 1 USD=1 points, 3 USD=3 points).
You can use both your Wallet and points to purchase your future products.
We will refund you within 1 working day.Learn more about wallet benefits : http://www.gearbest.com/m-article.htm?id=111
Learn more about points benefits : http://www.gearbest.com/about/about-points.html3) Partial refund to your original payment account.
In this case, we can refund 4 USD to your original payment account.Kindly let us know your decision.
Once again we apologize for any inconvenience caused.
Kellyjúnius 23:
Thanks for contacting us.
We are deeply sorry for this issue.
As we said before, we have checked that you haven't purchased any insurance during the check-out. Please understand that in such case we can only compensate you partially.
You are a valued customer, and we are committed to providing you with the best service possible.
5.6 USD is our maximum refund.
Please tell us where could we refund you.
I am looking forward to your reply.
Chris,
Senior Customer Service AgentInnentől paypalon folytattuk a beszélgetést:
június 23:
We sincerely apologize for this delivery issue.
We are happy to resend a new parcel to you free of charge.
Here are our terms and conditions for your reference: http://www.gearbest.com/about/terms-and-conditions.html
Before we resend a new parcel please confirm again your exact shipping address in this format:
...When you receive your package later kindly contact us to let us know.
We kindly ask you to repay us once you have received your item.
We look forward to hearing from you soon.
NancyIdőközben viszont megrendeltem a mid-year sale-ben 20%-kal olcsóbban, úgyhogy továbbra is ragaszkodtam a full refundhoz.
június 24:
Dear Valued Customer,
We apologize for the delayed response.
We would like to express our sincerest apologies for any inconvenience caused to you.
With international flat rate shipping (registered/unregistered), the delivery time is slower than expedited shipping (i.e. DHL).
The delivery time may also be affected by extenuating circumstances such as extreme weather conditions, national holidays and peak delivery seasons.
According to the situation and your request, we can offer you a full refund of $8.05 USD to your PayPal account.When you receive your package later kindly contact us to let us know.
We kindly ask you to repay us once you have received your item.
Please confirm I can go ahead with this solution.
Thank you for your understanding and patience.
Nancy -
x64
aktív tag
Akkura ritkán adnak garit, de ha mégis, akkor is max. fél évet.
Nekem egy concorde roadcam hd 40-esem van, már 4 éve. Folyamatosan be van dugva a szivargyújtóba, gyújtásra beindul, ha leáll az autó, akkor még elmenti az aktuális felvételt és leáll. A 350mAh-s akkuja kb. 6-7 hónap alatt "megdöglött", de annyi kraft, hogy nlg elmentse az aktuális felvételt azért maradt benne.
-
x64
aktív tag
Én meg azt tapasztaltam, hogy azért nem szállítanak sokan Magyarországra, mert a postán lenyúlják, amit csak tudnak. És a PP szabályai szerint, ha nem kapod meg a terméket, akkor az eladónak vissza kell térítenie az árát, függetlenül attól, hogy miért nem kaptad meg.
Nekem több olyan megrendelésem is volt már Aliról, GBről, amik soha nem érkeztek meg (jellemzően a nem regisztráltak, egy kivétellel). Olyan is volt, ami hetekkel később jött meg, mint az újrafeladott cucc, ezekben az esetekben jeleztem az eladónak - volt, hogy nem foglalkozott vele, volt, hogy elkérte az árát PP-on.
[ Szerkesztve ]
-
x64
aktív tag
válasz Silent77 #30221 üzenetére
Dehogy nincs, ha shipped státuszba se kerül soha, csak hitegetnek, hogy most épp még nincs készleten, de mostmár tényleg nemsokára lesz (miközben az oldalon továbbra is úgy árulják, hogy készleten van), az mégis mi? Nekem is volt már, hogy egy hónap után megírtam nekik, hogy na jó, akkor cancel és pénz vissza.
És erre még benyögi első körben, hogy oké, de a felhasznált GB pontokat nem tudja visszaadni... (aztán persze végül mégis)Szóval a GB sem "szent", és bármi probléma esetén első (második-harmadik-negyedik) körben tolják el a felelősséget ezerrel.
-
x64
aktív tag
válasz Turbobacsi #30329 üzenetére
Azért az "szép", hogy a június 10-én rendelt csomag trackingje július 16-án még nem aktív.
-
x64
aktív tag
válasz bubogabor #30341 üzenetére
Szvsz, ha nem jon meg, nyugodtan elkezdheted a levelezest veluk mar az 50. nap kornyeken, eleinte ugyis csak a BS, idohuzo, elore megirt valaszokat fogod kapni.
Ha meg idokozben befut, akkor megirod nekik, hogy megjott, mar nem aktualis.
Mondjuk bo egy honappal a feladast kovetoen meg mindig inaktiv csomagszam mellett sok jora azert ne szamits...[ Szerkesztve ]
-
x64
aktív tag
válasz Toninho13 #30350 üzenetére
Ha átvétel után 1-2 napon belül már jelezted a GB-nek, akkor ez sztem DOA (dead on arrival), ami alapján meg kellene (utólag) téríteni a visszaszállítás díját, a saját szabályzatuk szerint.
Amúgy lehet velük egyezkedni, ha a javítás díja jóval alacsonyabb, akkor számla ellenében azt is téríthetik.
Ha nem jutsz dűlőre az ügyintézővel, akkor 4-5 üzenetváltás után lehet eszkalálni a feletteséhez.Ha végképp nem boldogulsz velük, akkor Paypal. Elvileg a paypal is téríti a visszaszállítás díját (ha a feladó nem). Legalábbis ezzel szokták reklámozni magukat. De lehet, hogy már a fényképek alapján is megítélik a refundot.
-
x64
aktív tag
válasz TomKEE #30431 üzenetére
Paypal fiókot kb. 2 perc alatt be tudod regisztrálni, hozzákapcsolod a bankkártyádat, beállítod, hogy a bank váltsa majd a pénzt, ne a Paypal, és már meg is vagy. Semmi plusz költséget nem jelent.
Paypal nélkül GB-ről rendelni hazárdjáték, mert bármi probléma van, csak a GB ajánlataira számíthatsz. Ha visszaolvasod a topikot, akkor látni fogod, hogy biztosítás ide vagy oda, nem sok jóra számíthatsz, ha nincs mögötted a Paypal.
-
x64
aktív tag
válasz Beni2360 #30417 üzenetére
Ezt úgy néz ki automatikusan bedobják minden elektronikai termékük mellé, mert nekem meg eleve EU csatlakozósként hálózati USB adapter mellé tették oda. Mikor bontottam a csomagot és elsőnek megláttam, már fogalmaztam magamban a reklamációt, de ahogy kinyílt a doboz örömmel konstatáltam, hogy nem b*sztak át, tényleg európai csatlakozósat kaptam.
-
-
x64
aktív tag
válasz Digitalpimp #30465 üzenetére
Köszi!
-
x64
aktív tag
válasz Silent77 #30500 üzenetére
Europe Registered-re van élő tracking? (a neve alapján gondolom kellene, hogy legyen)
10 napja ilyen módon rendelt és feladott csomagnál normális, hogy a megadott, LK kezdetű, SK végű 13 karakteres trackingszám nem látszik sehol? ("Az Ön követési száma nem található ebben a pillanatban. Lehet, hogy még nem került be a fuvarozó rendszerébe. Kérjük, keressen rá később.")[ Szerkesztve ]
-
x64
aktív tag
31 napi folyamatos belépésért is 5 pont jár - nem jelezte előre, csak ma adta.
-
x64
aktív tag
A másik kérdés, hogy te dobtad kétfelé, vagy a GB, önkényesen. Mert ha te egyben rendelted meg Europe Registered-del, és ők a felét úgy küldték, a másik felét meg DHL-lel (expedited), akkor teljesen jogos, hogy fizessék ők a vámkezelés MINDEN költségét (azaz az eljárási díját és az ÁFA-t is), mert nem úgy küldték, ahogy rendelted, és közvetlenül ez okozta az extra kiadást.
Erre szerintem nyugodtan hivatkozhatsz.
Viszont ha te választottad a DHL-es küldést, akkor szopóroller...[ Szerkesztve ]
-
x64
aktív tag
válasz walakyb #30729 üzenetére
Az esettől függetlenül (szerintem is a GB-t kellene kontaktálnia, hogy mit tegyen) azt azért tisztázzuk, hogy a nemzetközi vásárlás viszonylatában az eladót terheli a felelősség azért, hogy a csomag rendben megérkezzen a vevőhöz. Ha a posta útközben ellopja, az az eladó kára, nem a vevőé (Paypal, Amazon, Aliexpress, Ebay stb.). Ha gyakran ellopják útközben, akkor kiveszik az adott országot a lehetséges célországok közül (pl. Ebay-en ez viszonylag gyakori).
Egyedül a GB gondolja azt, hogy erre külön biztosítást kellene kötnie a vevőnek. Ami ellentmond a Paypal szabályozásának, ezért van az, hogy vitás esetekben csak az összeg felét (vagy még annyit se) akarnak visszatéríteni, egész addig amíg a Paypal dispute szóba nem kerül...
[ Szerkesztve ]
-
x64
aktív tag
válasz tomazin #30849 üzenetére
Nekem nem jutott ide a dolog, mert sikerült megjavíttatni helyben, számlával (amit ki is fizetett a GB a paypalomra), de ígérte a GB ügyintéző, hogy ha tényleg nem működik (DOA), akkor utólag térítik a visszapostázás (egyébként ca. 40 000 forintos) költségét.
Ez szerepel a szabályzatukban is. -
x64
aktív tag
Nem Gearbest, de olyat láttatok már, hogy a "posta nyomkövetés"-re rágooglezve konkrét csomagszámokat ad ki az "altalálat"?
Az első "Magyar Posta Zrt. - Nyomkövetés-1" találat alatt jobbra lévő "Nyomkövetés" nevű altalálatban random létező, már lezárult (?) csomagkövetési számok jelennek meg - pl. PNM5Y60378675 (valakinek a 2016-os üzleti csomagja), PBVF183545681 (2018 áprilisi küldemény a posta pénzforgalmi osztályának), PNVF187255502 (2018 szept.-i üzleti csomag).
Gondolom az oldal kódolói szúrhattak el valamit, elég rendesen, ezért hozza a google találatok között...
Mindenesetre aggasztó.[ Szerkesztve ]
-
x64
aktív tag
válasz Castell #32008 üzenetére
Szintén EU express szállítás: okt. 12-i rendelés, okt. 13-án postázták, okt. 30-án jelent meg először info a GB trackingben, hogy UK-ben feladták, nov. 3-án ért Magyarországra, nov. 5-én hajnalban a DPD telephelyére.
Ami furcsa, hogy azóta semmi info nincs róla, noha elvileg már tegnap ki kellett volna szállítaniuk.
A 10 jegyű "tracking" szám csak a 1tracking.net oldalán ad találatot, a DPD ügyfélszolgálat szerint náluk 14 jegyű a trackingszám, ami nélkül nem tudnak semmilyen infot adni a csomagról.
Neked a DPD oldalán működött a tracking, vagy a GB-en nézted?
Új hozzászólás Aktív témák
- Mercedes topic
- YouTube
- WoW avagy World of Warcraft -=MMORPG=-
- bb0t: Gyilkos szénhidrátok, avagy hogyan fogytam önsanyargatás nélkül 16 kg-ot
- Dobta a zoomkamerát az új Sony Xperia 10
- Elfelejtettem egy játék címét
- PlayerUnknown’s Battlegrounds
- Mozilla Firefox
- Premier előzetesen a Gray Zone Warfare
- A tüntetések ellenére is bővítheti német gyárát a Tesla
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs