Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • x64

    aktív tag

    válasz anadroid #28711 üzenetére

    Ugyanez a tapasztalatom.
    Hibás terméket kaptam (DOA), felajánlották, hogy küldjem vissza, ha tényleg hibás, akkor még a postaköltséget is kifizetik utólag. Mivel a cuccot itthon is forgalmazzák, megkerestem a márkaszervizt. A hibajelenség alapján adtak egy kb. árajánlatot, ami a vissza posta (kb. 40000!) negyede lett volna. Megírtam GB-nek, másnap válasz, hogy OK, mehet a javítás, számla ellenében fizetik. Kiderült, hogy bonyolultabb az ügy, cserélni kell egy főegységet, de még így is csak picivel lesz drágább a postaköltség felénél. Megírtam nekik, másnap válasz, OK, mehet a javítás.
    Miután elkészült, elküldtem scannelve a számlát, 2 nap múlva már jött az értesítés a Paypaltól a refundról. Plusz még maguktól jóváírtak 200 GB pontot kárpótlásul.

Új hozzászólás Aktív témák