Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • x64

    aktív tag

    válasz walakyb #30729 üzenetére

    Az esettől függetlenül (szerintem is a GB-t kellene kontaktálnia, hogy mit tegyen) azt azért tisztázzuk, hogy a nemzetközi vásárlás viszonylatában az eladót terheli a felelősség azért, hogy a csomag rendben megérkezzen a vevőhöz. Ha a posta útközben ellopja, az az eladó kára, nem a vevőé (Paypal, Amazon, Aliexpress, Ebay stb.). Ha gyakran ellopják útközben, akkor kiveszik az adott országot a lehetséges célországok közül (pl. Ebay-en ez viszonylag gyakori).

    Egyedül a GB gondolja azt, hogy erre külön biztosítást kellene kötnie a vevőnek. Ami ellentmond a Paypal szabályozásának, ezért van az, hogy vitás esetekben csak az összeg felét (vagy még annyit se) akarnak visszatéríteni, egész addig amíg a Paypal dispute szóba nem kerül...

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák