Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • walakyb

    aktív tag

    válasz x64 #30732 üzenetére

    Igen, valóban az eladót terheli az eltűnt csomagért a felelősség, hiszen nem szállította le (teljesen lényegtelen, hogy ők nem adták fel, vagy mondjuk a posta ellopta), a vevő a nagy semmit kapta a pénzéért. Soha sehol nem állítottam, hogy akár csak véleményes lenne ilyen esetben (értelemszerűen megállapodás hiányában) a PP-hez fordulni, hogy visszakapja az ember a pénzét.
    Hogy mennyire nem GB seggnyalás :) maximálisan nem értek egyet én se azzal, hogy nekem (elnézést, a vevőnek) kellene biztosítást fizetni, eddig se tettem, ezután se fogom. És amennyiben a GB köti az ebet a karohoz, hogy csak felét fizet én is a PP-hez fogok fordulni. Már ha eltűnik csomagom.
    Ez a verzió akkor lenne rentábilis ebben a beszélgetésben, ha egy refundos csomag érkezik meg később. De itt nagyon nem erről van szó, ráadásul akkor is jelenti illene :)
    Egyébként én ezeket az eltűnt csomagokat refund után figyelném, és ahol sunnyogas van, ott simán lehetne valamiféle retorzió.

Új hozzászólás Aktív témák