Hirdetés
-
Retro Kocka Kuckó 2024
lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!
-
Konzolokra is megjelenik a The Glass Staircase
gp Alig néhány nap múlva PlayStationre, Xbox-ra és Nintendo Switch-re is elérhető lesz a program.
-
One UI 6.1 frissítésekkel túlórázik a Samsung
ma Középkategóriás telefon és ütésálló tablet is részesült belőle a hétvége előtt.
-
Mobilarena
Téma összefoglaló:
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
New Bluestar
tag
válasz Golfplusz #33401 üzenetére
Szia !
Az én csomagomat 25-én adták fel, és 13-án érkezett Németországba, és ahogy nézegettem, a többieké is kb 15-20 nap alatt ért oda.
Gondolom akkor mostanában lenne várható a tiéd is, de most azért jön a hétvége meg a karácsony, lehet, hogy késni fog, még nem aggódnék. -
Golfplusz
csendes tag
válasz New Bluestar #33402 üzenetére
Köszi az infót.😊
-
PepeDon
tag
Valaki járt már úgy, két ticket-ben is kapott értesítést csomag átvételéről?
November 20 óta jön a csomag feucht-ból. Már el is kezdték kerestetni. Erre ma jön egy üzenet, hogy siessek vegyem át. Tudom, hogy ez csak egy sablon szöveg. De így most két ticket van egy csomaghoz. Írjam meg a másodikhoz, hogy xxx számmal már nyitva egy ticket, vagy hagyjam a fenébe. Vagy ha az első elrendeződik, akkor kezdjek el reklamálni a másodiknál, hogy hol a csomag? (najó, ez az utolsó mondat csak vicc, nem nyúlnak le a 'drága' céget). -
aktív tag
A november 26-án rendelt Mi Pad 4-et vajon mikor méltóztatnak majd feladni? Hétfőn nyitottam rá egy ticketet, arra azt válaszolták, hogy szerdán várható a feladás, természetesen azóta is 'Paid' a státusz.
Rokonoknak segítettem intézni a rendelést, mondtam nekik, hogy idén semmiképpen ne számítsanak már rá, de azért ez, hogy még fel sem adták, lassan már kezd túlmenni egy határon... -
Lomas
tag
válasz PepeDon #33406 üzenetére
Hát így karácsony előtt nagyon elkezdtek dolgozni... Én is megkaptam ma ugyanezt az e-mailt, mint a nyomozásuk "eredményét". Írtam nekik, hogy ott az általuk megadott link a nyomonkövetésre. Látnak változást? Akkor miből gondolják, hogy a csomag megérkezett Magyarországra?
Ilyen, komolyan, csak a mesében van... -
ladanyi
tag
Sziasztok! Én még új vagyok a vásárlásban, ebben kérnék segítséget. Azt olvastam lehet Kínából telefont rendelni vám és áfa nélkül Eu priolity line szállítással. Nem tudom milyen régi volt a cikk, mert vásárláskor már csak priolity line módot ad fel HK4 raktárból.
https://www.gearbest.com/cell-phones/pp_685215.html?wid=1527929#goodsDetail
Erről a telefonról beszélnék. Milyen szállítási módot kell akkor választani?
Köszi a segítséget! -
zedok
senior tag
Sziasztok!
Ti kaptatok mar insurance declaration doksit hogy ki kell tolteni? Ha nem kotottem van sansz a komplett karteritesre?
Köszönöm.
Hyosung GT650N, Asus K52 "fagyós-pista" JE-EX225D
-
Lomas
tag
válasz ladanyi #33409 üzenetére
Azért egy pár oldalt - úgy nagyjából kettőt - visszaolvashatnál, ha már idehozott a szerencséd... Jelenleg kb. öten vagyunk itt, akik a GB-n rendeltek telefont EU Priority Line szállítással, és egyikünk telefonja sem érkezett meg, elveszett, ellopták. Nagyjából mind Black Friday környéki rendelés. Illetve keress rá a Feucht kifejezésre - ez a németországi tréfamentesítő központ - csodákat fogsz olvasni, itt a topicban csak a dicső "Bermuda-háromszög" néven émlítik - ugyebár ahol minden eltűnik... (Az EU Priority line szállítás mind ott jön át.) Remélem, nem látom újra a neved ebben a blogban, úgy kb. 1 hónap múlva, mint a "legújabb klubtag". Szóval a helyedben kétszer meggondolnám azt a rendelést. (Zoknit, gatyát, tokot talán érdemes, de nagyértékű terméket én az életben többé nem rendelek a GB-nél.)
-
ladanyi
tag
-
yossarian14
tag
válasz Savageboy #33407 üzenetére
Én november 25-én rendeltem a kínai ROM-os 4/64GB-s verziót. Nekem december 12-én feladták a csomagot. Bár igaz, hogy én szorgalmasan minden nap nyomogattam a 'Dispatch faster' gombot az oldalon (amiről meg voltam győződve, hogy semmi hatása nincs ), illetve egyszer ticketet is nyitottam, hogy miért nem adták már fel akkor, amikor eredetileg kiszállításra írták a termék oldalán. Akkor azt írták, hogy a beszállító nem számított ennyi rendelésre és késésben vannak, de megígérte, hogy az én rendelésemet előre veszik (itt megint nem gondoltam, hogy tényleg így lesz) és kapok GB pontot is a kiszállítás után kárpótlásként.
Úgyhogy ha szeretnéd felgyorsítani a folyamatot, akkor érdemes lehet írni nekik normális hangnemben. Arra kell figyelni, hogy első körben egy robot választ kapsz, utána arra még legyen egy válaszod, amiben megint csak normális hangnemben kifejezed a csalódottságod.
-
aktív tag
válasz yossarian14 #33415 üzenetére
Én 3/32-eset rendeltem, eredetileg azt hiszem 17-20 közötti szállítási dátum volt megadva, ami aztán folyamatosan változott (és változik azóta is) a termék oldalán. A dispatch faster-t már vagy 3x megnyomtam én is, de szerintem az csak ilyen placebo gomb, a türelmetleneknek. Valószínűleg az lesz akkor, hogy írok megint nekik, ilyen sokáig még soha nem húzták egyik rendelésem feladását sem, eléggé bosszantó...
-
Flexy90
senior tag
Sziasztok!
Olvasgatom már egy ideje a DENUEB/Feucht postázással kapcsolatos problémákat.
Van olyan akinek a novemberben feladott csomagja NEM tűnt el? (Én nem láttam ilyen hozzászólást, persze az ír először akinek gondja van)
Nekem még úton van a csomagom, de kezdek aggódni...Második kérdésem, hogy ha az enyém is eltűnne van-e esély a 100%-os pénzvisszatérítésre ($240), ha nem kötöttem biztosítást, de PayPal-el fizettem?
Xiaomi Fan
-
scourge
csendes tag
válasz Flexy90 #33417 üzenetére
Van, ha kivárod a 60 napot és csak azután indítasz papypal disputot. Ha GB-ről rendelted akkor a GB a reklamációdra csak 50%ot akar majd adni. Ilyenkor kell paypalhoz fordulni. Ők visszaszerzik a teljes összeget. De szigorúan 60 nap után szabad csak a paypalhoz fordulni. Én azt kívánom neked, hogy erre ne kerüljön sor
[ Szerkesztve ]
-
benfolds
őstag
hogy lehet elérni, hogy ne a flash sale árat vegye figyelembe fizetéskor, hanem az eredeti árat mínusz pontok? sokra megyek az 10% flash sale-lel, ha pontokkal 30%-kal olcsóbban tudnám megvenni az adott terméket. elméletileg, de a gyakorlatban nem tudom, mert most akciós.
-
Lomas
tag
válasz Tierce #33421 üzenetére
Nos, miután írtam nekik, hogy a helyi postánál nincs, és ezt ők is látják, mert még Magyarországra sem érkezett be, ezt a válasz kaptam:
Kedves ....!
Köszönöm a türelmed.
Őszintén bocsánatot kérünk minden kellemetlenségért és késedelemért.
A magyarországi posta helyett a legközelebbi helyi DHL-be kell menni.
A logisztikai információk nem szinkronizálhatók.
Megkerestük a logisztikai céget, hogy ellenőrizze, a hajózási ügynökség azt mondta, hogy a csomagja megérkezett a rendeltetési helyre, kérjük, forduljon a helyi DHL-hez, hogy minél hamarabb vegye fel a csomagot.
Általában a csomagot elküldjük a legközelebbi DHL-nek a címed köré.
Tisztelettel kéri a legközelebbi helyi DHL-t, hogy ellenőrizze a pacakge-t.
Elnézést kérünk az általunk okozott kellemetlenségért.
Ha segítségre van szüksége, kérjük, lépjen kapcsolatba velünk bármikor.
A GearBest kellemes karácsonyi ünnepeket és boldog új évet kíván!
dédelget
GearBest Ügyfélszolgálat
http://www.gearbest.com/Mi a bánatom ez? A magyar DHL tudhat a DHL Deutche Post-os szállításról? Lehet, hogy a Magyarországon ismert DHL szállította a csomagot? Mit kezdjek ezzel? Gondolom ez is egy formalevél, kapott ilyet valaki?
-
Golfplusz
csendes tag
válasz Pzoli2 #33422 üzenetére
Szia!
Amíg nem érkezik meg hozzánk és ezeket a lépéseket nem látod még a posta nyomkövetőjében addig IGEN "tranzitban van"
Esetemben ezek a fülhallgatók (Holland regisztrált posta), ami sokkal hamarabb ideért mint a telefon amit Priority line postával kértem.
[ Szerkesztve ]
-
Golfplusz
csendes tag
Előre elnézést kérek mindenkitől, ha a most feltett kérdés már vmikor elhangzott.
Hol tudok levelezni az eladóval, ha látom a "STORE" nevét de nem találom az opciót a levelezéshez? Mindezt azért kérdezném, mert Alin van erre lehetőség, és soxor használtam ( úgy gondolom ,ha a vásárláskor az eladóval váltasz néhány kedves mondatot, akkor ő is pozitívan fog hozzá állni.)
Volt rá példa nem 1x hogy China Registered Airmail postával küldött csomagok 9 nap alatt a kezemben volt. Igen tudom hihetetlenül hangzik de igaz. Mindez azért lehetséges, mert nem telt el 4-5 nap mire megkaptam a tracking number-t, és nem telt el újabb 4-5 nap mire frissült is, hanem 1-2 órán belül megtörtént minden.
[ Szerkesztve ]
-
Golfplusz
csendes tag
-
kissit
csendes tag
Sziasztok! Rendeltem egy drónt a kisfiamnak a gearbest-en eu priority line szállítással. Hogyan tudok a csomagra tracking number-t kérni? 12.15.-én rendeltem, pay pal-os fizetéssel, jelenleg a rendelés Payment Received státuszban van. Köszönöm.
-
Golfplusz
csendes tag
válasz Pzoli2 #33443 üzenetére
Szívesen.
Én úgy gondolom, ha meg is érkezik országunkba még idén, akkor is kicsi az esély rá, hogy a kézbesítés megtörténik, tekintettel arra,hogy nálam 2 nap telt el mire a posta nyomkövetőjében megjelentek az adatok, pedig már itt volt. Most is feldolgozás alatt van, pontosabban éppen halad a helyi postázó felé, ezután ott is feldolgozzák és jöhet a kézbesítés.
Talán a 2 ünnep között átvehetem majd.
-
Golfplusz
csendes tag
Arra mi lehet a válasz, hogy bizonyos termékeknél csak a priority line, meg az expedited shipping szállítási módok érhetőek el. (pld. pénztárca, karóra, cipő...)
Ez csak azért érdekes, mert legtöbb esetben többe kerül a posta (15 dodo), mint maga a termék (10 dodo)
A kettő együtt meg nagyon nem éri meg, hogy megvegyem.Ezt nem vágom még, de biztos van rá magyarázat.
Új hozzászólás Aktív témák
- Alkoholista nevelde
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- Ukrajnai háború
- Bugok, problémák a PROHARDVER lapcsaládon
- Samsung Galaxy S24 - nos, Exynos
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- Autós topik
- Politika
- PlayStation 5
- Melyik tápegységet vegyem?
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest