Hirdetés
-
Az EU-s bejegyzésekkel tréningezi az AI-t a Meta
it A Meta közölte: az AI tréningezéséhez ezentúl az európai közösségi médiás bejegyzéseket is felhasználják.
-
Computex 2024: a TravelMate sem kerül el az AI-t
ph Az Acer üzleti notebooksorozatába érkező P4 16 és P6 14 sem menekül a CoPilot megjelölés elöl.
-
Retro Kocka Kuckó 2024
lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!
-
Mobilarena
Téma összefoglaló:
Új hozzászólás Aktív témák
-
Tommmysun
senior tag
válasz grimm2015 #26766 üzenetére
Ha még mutat életjelet, az már jó jel ... reméljük nem kamu - "megnyugtatós" - bejegyzés, de egy biztos, hogy ez alapján fel van adva, csak még a DPD nem kapta meg.
_Karesz_ Szerintem ezen még abszolút nem kell aggódni, semmi vámolásra utaló bejegyzés nincs, kicsit utazgat, meg várakozik egyik-másik raktárban arra, hogy észre vegye végre egy munkás, hogy nagyon poros a csomag teteje és ideje lenne tovább dobni
-
Tommmysun
senior tag
válasz rongyféreg #27582 üzenetére
Sziasztok!
Holland postával esetleg másnak nincsenek mostanában problémái? Csak mert nekem négy csomagom is van innen, ami egyre inkább úgy néz ki, hogy már nem fog megérkezni és mind úgy néz ki, hogy a drága országunkba beérkezés után tűnik el. Tudom, hogy itt már megszűnik a nyomkövetés, meg stb. de már hetek óta, vagy több mint egy hónapja elvileg itt vannak a csomagok az országban .... a két legkorábbi csomagra már nyitottam ticketet, az egyik biztosítva is volt azzal tuti nem lesz gond, remélem a másikkal sem, de ha egymás után bedobok 4 reklamációt, akkor már tuti, hogy a GB sem hiszi el nekem, hogy tényleg ennyi csomagom nem jön meg.
Nem szeretnék feltételezésekbe bocsátkozni, de kezdem úgy érezni, hogy a postán valaki dézsmálja a csomagjaim
-
Tommmysun
senior tag
válasz sambenez #27585 üzenetére
Nekem is 1db dec 23 óta nem mozog, 2 db jan. 8 óta. Ezek a "szokásos" LVS nyomkövetési számmal vannak, aztán van egy SB nyomkövetéssel, ami szintén belga posta, de csak egy oldalon találtam rá nyomkövetést, ott viszont van két magyarországi nyomkövetési bejegyzés és az utolsó feb. 9-es vámkezelés (kis értékű, szóval nem kéne, hogy fennakadjon), ez még nem vészesen régi csomag, csak gyanús, hogy ez is a másik három sorsára jut.
Zoli-bácsi: Már komolyan ránéztem a hirdetésekre is, hátha látok ilyen cuccokat, de nem ... lehet pihentetik még
MPeter87 eddig nekem nem igazán volt ilyen jellegű problémám, bőven 100 rendelés fölött vagyok (nem GB-n, hanem összesen) és eddig emlékeim szerint két csomagom tűnt el nyomtalanul, ebből egy kb 4-5 hónapra rá előkerült valahogy a postán (ezt máig nem értem). Most viszont úgy látszik, hogy kénytelen leszek én is a kisebb értékű csomagoknál is nyomkövetést kérni :/ (kb 5-6E fölött amúgy is szoktam biztosítani, vagy trackinges postát, de most ebből a 4-ből egy volt 6E fölött, a másik 3 3-4E forintos csomag, amik külön-külön nem nagy értékűek, de egyben ha bukom, azért nem esne jól!)
[ Szerkesztve ]
-
Tommmysun
senior tag
válasz Zoli-bácsi #27589 üzenetére
Igen, tudom, láttam
De ahogy ezt leírtad, gyorsan fogtam is magam és csekkoltam, hogy Google hoz-e ki találatot mostanában ilyen termékere, hogy vaterán, jófogáson, stb.-n van-e ..... hátha
-
Tommmysun
senior tag
válasz Tommmysun #27588 üzenetére
Azért még lekopogom, de úgy néz ki, probléma nélkül rendeződni fog a 4 elveszett csomagom ügye. A legutoljára feladott - bár már nem bíztam benne - pont tegnap jött meg, erre szerencsére még nem is nyitottam Ticket-et. A másik háromnál meg úgy néz ki nem problémáznak, hogy egyszerre ennyi csomagom van megreklamálva (Igazából nem egyszerre, hanem pár nap eltolódással írtam miattuk, hátha így kevésbé akadékoskodnak. Nem tudom, hogy nekik mennyire futnak össze ezek a dolgok, de látszólag három különböző ügyintézőhöz került mindegyik ügy, lehet ezért sem problémáztak rajtuk). Mindegyikre újraküldést kértem, hogy ebből is lássák nem a pénzt akarom "visszanyerni". Ami biztosítva volt, azt már újra is küldték, de a másik kettőnél is úgy néz ki, hogy minden különösebb vita nélkül 1-2 napon belül újra postáznak.
Igazából nem is értem, hogy nekem volt eddig mindig szerencsém velük, vagy mások, akik lepattannak az ügyfélszolgálatról, ők állnak rosszul a dolgokhoz. Nyilván a szokásos automatikus első válasz mindig megvan, meg nyilván mindig kérik, hogy erősítsem meg a címem, ami tök hülyeség, hiszen fel van töltve a profilomba, meg elküldik állandóan a szabályzatukat is, de ezeket végigjátszva, meg megírva, hogy türelmesen várom a megoldásukat, eddig sosem akadtam fent rajtuk, közben meg állandóan csak az ügyfélszolgálat rossz hozzáállásáról olvasok itt a fórumon.
-
Tommmysun
senior tag
válasz anadroid #28711 üzenetére
Én is csak az általad leírtakat tudom alátámasztani!
Biztos van pár problémás ügy, meg problémás ügyintéző, de nagyon nem értem azokat, akik azt mondják, hogy sosem sikerül nekik megegyezniük! Nekem is kb 1,5 hónapja volt egyszerre 3 elveszett csomagom is (ebből csak egy biztosított). Mostanra már mind a 3 csomag újraküldése megérkezett! Mindegyik külön ügyintézőhöz került, de mindegyikkel elég hamar sikerült megállapodni (az egyik volt kicsit nehézkesebb de ott nem 5 hanem 6 levélváltás volt és kb ennyi), nem volt semmi különösebb vita, vagy PP-vel történő fenyegetőzés, stb.. első sablon levél után, rákérdeznek, hogy tuti nincs meg, az ágy alatt sem, stb., aztán utána már csak az egyeztetéssel kell futni pár kört, hogy jó a cím, újraküldést szeretnék, stb.... és ráadásul én még angolból is gyenge vagyok, így sokszor én is Google fordítót használok (persze igyekszem ésszel), de eddig mindig megértették mit akarok.
-
Tommmysun
senior tag
válasz nadragulya #28715 üzenetére
"mindig adtak valami jó távoli határidőt és utána kezdődött....."
Ha az ember két hét múlva rágja a fülüket, hogy nincs csomag küldjék újra, nyilván várakoztatni fognak. Hamar csődbe menne minden kínai webshop, ha ez úgy működne, hogy egy levélre rögtön küldenének új terméket, vagy visszafizetnék a pénzt!
"az meg hogy milyen ünnep van arra, meg neki jó lesz-e vagy sem, nem igazán érdekel"
Bocs de már ebből az egy mondatodból látható, hogy valószínűleg a te hozzáállásoddal van a probléma. Gondolom te sem vagy sosem szabadságon, nem vagy otthon ünnepeken, stb. (már ha dolgozol valamit) és téged mindig lehet munka ügyben zargatni. Meg tippelem akkor március 15.-én is rázod a rácsot a MediaMarkt előtt, mert téged pont nem érdekel, hogy az ott dolgozóknak milyen ünnepük van, ha pont aznap akarsz venni egy hűtőszekrényt, hiszen te vagy a "VEVŐ"!
Mivel nyilvánvalóan ők is nyereségorientált cég, mint általában minden vállalat, igyekeznek minden üzletből nyereségesen is kijönni. Ezért nyilván az erősen korlátozott lehetőségeik mellett igyekeznek kiszűrni a kamu reklamációkat, ezt persze lehet mellébeszélésnek, sz@rakodásnak, megalázásnak, bárminek venni, vagy esetleg el is lehet fogadni, hogy csak ők is szeretnék, ha a vevő nem nézné őket hülyének, nem beszélne nekik mellé és nem akarná őket átvágni és hidd el, ha ebből az irányból közelíted meg őket, ők is így fognak az ügyedhez hozzáállni!
-
Tommmysun
senior tag
válasz nadragulya #28721 üzenetére
Ok mindenki máshogy látja a dolgokat.... elhiszem, hogy neked nem jött be a dolog, de vagy nem volt velük szerencséd, vagy nem volt jó a hozzáállás, vagy azóta fejlődtek.... passz, a lényeg hogy emiatt kár róluk egyértelműen kijelenteni, hogy szemét, hazug banda!
Abszolút nem kell velük "cigánykodni", meg "alkudozni", én sem szoktam, csak amit kérnek arra normálisan és türelmesen válaszolni kell, ha meg olyat írnak, amivel nem tudsz egyet érteni, leírod, hogy te más megoldást szeretnél. A legvégén az elköszönésnél meg semmibe nem kerül egy szép napot, vagy egy jó pihenést, stb elköszönés odabökése. Ez még nem haverkodás, meg személyeskedés. Hivatalos levelezésben (NAV, rendőrség, bíróság, stb.) nyilván nem írunk ilyeneket, de egy vevő - eladó kommunikációban nincs ebben semmi különös szerintem.
-
Tommmysun
senior tag
válasz gaben0211 #29046 üzenetére
Szerk.: bocs idő közben már megjött a válasz
Ilyen minimális tételnél simán unregistered opciót célszerű választani .... totál fölösleges +400 Forintot költeni arra, hogy nyomkövethető legyen egy 200 Ft-os tétel ... plusz a nem regisztrált cuccok tapasztalat szerint (ha nem vesznek el ... de nem jellemző), akkor gyorsabbak is mint a regisztráltak, mivel gondolom a szállítmányozó cégeknek, meg a postának sem kell annyit sz@rakodnia velük!
[ Szerkesztve ]
-
Tommmysun
senior tag
válasz gaben0211 #29051 üzenetére
EU raktár elvileg gyorsabb, de gyakorlatilag sokszor nem így van ... nekem ilyen apró unregistered csomagok nem egyszer jöttek már meg Kínából kevesebb mint 10 nap alatt (persze ne alapozz erre, mert akár két hónap is lehet, de ilyen "holt időszakban", hogy nincs karácsony ,stb. nem jellemző).
-
Tommmysun
senior tag
válasz Silent77 #29098 üzenetére
"Már csak az áraknak kéne picit lentebb menni, de nem nagyon akar."
Sőt... inkább felfelé mennek sajnos ... a használható kuponokból meg úgy tapasztalom egyre többször kizárják a magyarokat .... azt hiszem kezd megjönni az eredménye, a jófajta "magyaros" hozzáállásunknak, hogy mindenre rögtön full refund, ha már nem jön meg két nap múlva, vagy nem is tetszik amit kért, stb....
-
Tommmysun
senior tag
válasz beginnerguy #29478 üzenetére
A termék ára amúgy mennyi lenne? Csak a cserélhető szíjat rendelted, vagy komplett okos karkötőt?
-
Tommmysun
senior tag
válasz beginnerguy #29480 üzenetére
Erre akartam kilyukadni
-
Tommmysun
senior tag
válasz spiky03 #29509 üzenetére
"Mivel mar ugye magyar lett a Paypal igy magyarul irtam."
Maximum a felület lett magyar... a kommunikációnak ugyanúgy angolul kéne folynia, mivel nincs magyar "kirendeltsége" a Paypal-nak... így valószínűleg szimpla jóindulatból dobták be Google translate-be, amit írtál!
-
Tommmysun
senior tag
válasz kigyi_23 #29520 üzenetére
Vagy mivel nem annyira érti magyarról kínaira fordítva, lehet kevesebbet akar veled levelezgetni és így rövidre zárja inkább a dolgokat ... ahogy cidalain is írta, kizárt, hogy a magyar kínai translate jobb legyen mint az angol kínai, így csak a fent említett ok miatt lehet amit írsz.
[ Szerkesztve ]
-
Tommmysun
senior tag
válasz viktorhu #29519 üzenetére
Végül is a spanyolt kb annyian beszélik mint az angolt, így ha egy fórumon úgy ír valaki, elvileg kb annyian is értik meg mint az angolt ... persze ez nem így működik, de azért akárhogy nézzük a Spanyol benne van a top 5 legelterjedtebb nyelvben, így kicsit jobban elvárható mondjuk egy Paypal-tól, hogy kommunikáljanak azon a nyelven is.
-
Tommmysun
senior tag
válasz cidalain #29524 üzenetére
Ez így van ahogy írod, csak én abból indultam ki, hogy kigyi_23 azt írta, "Nem okozna gondot angolul leírni", ebből merem feltételezni, hogy ez nem a translate-re utal , hanem egy stabil angol tudásra... de persze ki tudja.
Én bevallom gyakran használom, de akkor ahogy írtad is, minél egyszerűbben próbálok fogalmazni és mindig megnézem milyen egyéb alternatív fordításokat ad még a google, illetve van olyan is, hogy akkora hülyeséget ír, amit még én is felismerek . -
Tommmysun
senior tag
válasz Dyingsoul #30198 üzenetére
Én is csak gratulálni tudok, ahogy a többiek is !
Ezért a csodás hozzáállás miatt van, hogy már pl Nigériába is több ország-specifikus kupont tolnak, mint ide.
Csak egy kérdés: Tudod mit jelent az "Estimated Shipping Time" ? Segítek, becsült szállítási idő!
A kínai webshop ugyan hogy vállalhatna garanciát tőle kívül álló okokra? Biztos ők a felelősek pl. azért is, amikor a Magyar Posta egy hónapot ül egy csomagon, meg nyilván ő közvetlen szerződéses kapcsolatban van a mi drága postánkkal, így le tudja verni rajta, a költségeket! Ne legyünk már ennyire beszűkültek!
(Szerk.: Közben jött a te válaszod is, de ez nem sokat változtat. Fura módon van, aki sosem tud megegyezni pl a GB.-vel, van akinek meg ezzel kb sosem volt problémája ... biztos sorsolásos módszerrel IP cím alapján van akivel direkt rendszeresen kiszúrnak)
[ Szerkesztve ]
-
Tommmysun
senior tag
válasz CactuS #30230 üzenetére
Saját tapasztalat nincs! De a kijelzője ezeknek a valóságban azért nem ilyen színes szagos, arra azért készülj fel (bár itt még egész korrektek a reklám fotók, halványan látszik, hogy a háttér is elszíneződik pl.). Igaz olcsó, de sokat nem is tud, még csak külső hőmérő egysége sincs, ebből adódóan multifunkciós időjárás állomásnak azért bátor dolog nevezni . Van rajta egy piktogram, ami kb varázsgömb módszerrel igyekszik kitalálni a várható időjárást (páratartalomból, hőmérsékletből, meg jó esetben valami kezdetleges légnyomás mérőből igyekszik kitalálni valamit, de mindezt a lakás belső adataiból) ... kérdés mik az igények!? De egy "Weather Station" kereséssel szerintem elég sok ennél jobb alternatívát találsz ... persze minden egyéni elképzelés függő!
Új hozzászólás Aktív témák
- Xiaomi Smart Cooking Robot. Teljesen új bontatlan 2 év garanciával!
- Üzleted van? Akkor ilyen nyitvatartás matricával dobd fel! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Arlo Smarthub VMB4540 Féláron!
- Prémium autómatricák kedvező áron! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Gyönyörű autómatricák azonnal gyors országos kiszállítással! PH-soknak 30% kedvezmény!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen