- Telekom mobilszolgáltatások
- Letiltás - hogy is van ez?
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Érintésnélküli fizetési megoldások - PayPass via NFC
- iPhone topik
- Samsung Galaxy A34 - plus size modell
- Mobil flották
- Samsung Galaxy S21 Ultra - vákuumcsomagolás
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
Hirdetés
-
Az Xbox Series X|S konzolnak három új verziója jön idén
ph A trió egyik tagja egy Blu-ray olvasótól mentes, olcsósított kivitel lesz.
-
Olcsó USB WiFi AC adapter
lo Egy olcsó WiFi AC USB adapter jó szolgálatot jelenthet, ha az új router csak elvileg támogatja a 2,4 GHz-es átvitelt.
-
Destiny 2: The Final Shape - Mi vár ránk a jövőben?
gp A készítők egy rövid videóban beszéltek a rövid- és hosszútávú terveikről.
-
Mobilarena
Téma összefoglaló:
Új hozzászólás Aktív témák
-
kóóó
aktív tag
Tegnap en is irtam nekik, hogy nov 23.an leadott rendelesem nem mozdul, kerem vissza a penzem, volt ra biztositasom is.
Ezt irtak:We are sorry to hear you haven't received the items yet.
With international surface mail the delivery is slower than expidited shipping(ie DHL).
There are some external factors which may cause some delay on delivery time,such as remote locations, peak shopping and shipping periods, Holidays and Festivals, weather, customs clearance.
In order to resolve it, please kindly confirm the following points:
1)Please contact your local shipping company in charge of your area, stating your name and address. In some cases, Post office may require customers to collect parcels over there. Kindly let us know the results.
2)We shipped on date Nov 28. Therefore your delivery deadline will expire on Date Jan 27.
Once we receive all details above, we will offer you the right resolution for your case on this date.Please note this timeframe is only decided by the carrier to consider the item lost. Some other providers would even use a 60 day deadline after shipment. As a proof of goodwill, we commit to help our customer the best we can, by resolving delivery issues as early as possible.
Once again we are sorry for this inconvenience, and we will do best to resolve it to your satisfaction.
Thank you for your patience and collaboration.
Üdv.: kóóó!
Új hozzászólás Aktív témák
- Sharp ES-NFH814 8kg os inverteres 3. eves mosogep
- Eladó Családi Ház Nőtincsen 70 négyzetméter Lakó rész + 40 négyzetméter beépíthető rész
- Autómatrica és prémium minőségű matricák PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Robot porszívó Mi Robot Vacuum Mop 2 Pro eladó
- Üzleti és kirakat matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezmény!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen