Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • cidalain

    veterán

    válasz imis #31249 üzenetére

    én is benéztem.
    az utolsó oszlop nem a 45 napon túli adat, hanem az első 4 oszlop átlaga. buzi a táblázat szerkesztése, na.

    ettől függetlenül bármikor lehet nekik írni, max erre a táblázatra hivatkozva nyugira intenek.
    és 10 nap után nem kezdeményeznék paypal vitát sem, mert nincs még értelme.

    [ Szerkesztve ]

    >> GearBest Club Veszprém << >> https://www.facebook.com/gbc.veszprem <<

  • zacci

    aktív tag

    válasz imis #31249 üzenetére

    A GB nem nez utana semminek. Magasrol lexarja, hogy megkapod-e a cuccot vagy sem. Eloszor behazudnak egy 10 napos turelmi idot, mig utana jarnak, aztan ha nem veszi be a kavintont a kici kinai, te meg erdeklodsz, akkor ismet felteszi a szokasos lemezt es ker 10 napot, mig utana neznek a szallitonal. De van 5 napos lemezuk is, azt mar tipikusan akkor porgetik 45-os fordulaton, mikor mar kozel a deadline.
    Aztan mikor lejar, feldobjak a vegso 50%-os Best of lemezt. Ez igy mukodik. Sok esetben totalisan ertelmetlen a supporthoz fordulni, mert elore tudom, hogy mit fognak irni. Viszonylag kicsi a lemezgyujtemenyuk es nem is tul valtozatos. Ezek sajnos bizonyitott tenyek. Le kell egyszerusiteni a dolgot, azt a PP is jobban szereti. Megrendelted, kifizetted, nem jott meg, cash back, ennyike.

    DPD-nel kb. 21 nap az a hatarido, amig reklamalhatsz. Utana is foglalkoznak veled, de termeszetesen vegul elhajtanak, mert 1. megtetszett nekik amit rendeltel, 2. lejart a reklamacios hatarido. Naaa ezert nem szabad bedolni annak, hogy varj 45-60 napot! totalisan felesleges!

Új hozzászólás Aktív témák