- Samsung Galaxy S22 és S22+ - a kis vagány meg a bátyja
- Samsung Galaxy A55 - új év, régi stratégia
- Bivalyerős lett a Poco F6 és F6 Pro
- Yettel topik
- Google Pixel 6/7/8 topik
- Okosóra és okoskiegészítő topik
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- iPhone topik
- Android szakmai topik
- Mobil flották
Hirdetés
-
Csak 2025-ben érkezik a Little Nightmares III
gp A sokak által várt folytatás sajnos nem fog idén megjelenni, kicsit tovább kell rá várnunk.
-
Retro Kocka Kuckó 2024
lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!
-
Összemoshatja a Google és a Magic Leap a valódi és a digitális világokat
it Együttműködésbe kezdett a Google és a Magic Leap nevű AR-startup.
-
Mobilarena
Téma összefoglaló:
Új hozzászólás Aktív témák
-
zolee3000
tag
válasz #04441088 #37692 üzenetére
Szia,
Egy konkrét számsor sincs magában a levélben, csak általánosságok. Illetve van egy szám, amire kérték, hogy az e-mail subject mezőben hivatkozzak (AWB 2737225304 B2C), de ez csak a saját rendszerükben kiosztott regisztrációs számuk lehet szerintem, mivel köze sincs egyik tracking/shipping number-hez sem, amit a feladók megadtak - ez nem vitt közelebb hozzá, hogy beazonosítsam a csomagot.
@Beni2360 (#37693): Ár sem szerepel a levélben, csak általános vámtarifadíjak, raktárdíjak, meg hogy 14 napom van reagálni, különben megy vissza. Azt nem értem, hogy ezt miért nem konkrétan akkor küldik ki, amikor már itt van a csomag a határon.
Am. a dolog úgy történt, hogy kaptam egy sms-t, amiben megadták a fent nevezet AWB kezdetű alfabetikus karaktersort, hogy a tárgy mezőben arra hivatkozva írjam meg nekik az e-mail címemet, ahová elküldhetik a vámkezeléssel kapcsolatos tájékoztatást. Mondjuk ezt sem értem, hogy a mobilszámomat tudták, de az e-mai címemet nem?[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs