- Magisk
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Ezek a OnePlus 12 és 12R európai árai
- Poco F3 - a mindenes, de nem mindenkinek
- Samsung Galaxy A55 - új év, régi stratégia
- Samsung Galaxy S22 és S22+ - a kis vagány meg a bátyja
- Bivalyerős lett a Poco F6 és F6 Pro
- Yettel topik
- Google Pixel 6/7/8 topik
- Okosóra és okoskiegészítő topik
Hirdetés
-
Mobvoi TicWatch Pro 5 Enduro - kitartás kartárs?
ma WearOS 3.5, két kijelző, hosszú üzemidő, és zavaró apróságok a legújabb TicWatch modellben.
-
Nyárköszöntő hardverszemle
ph A desktop gép, notebook és ház nyomába sokféle periféria szegődik, sőt, még egy VR headset is tiszteletét teszi heti rovatunkban.
-
EU: a bankoké a felelősség, ha AI-t használnak
it Az EU tőzsdefelügyelete szerint ha AI-t használnak a bankok és befektetési cégek, akkor övék a felelősség.
-
Mobilarena
Téma összefoglaló:
Új hozzászólás Aktív témák
-
zolee3000
tag
Sziasztok,
Kérhetnék egy kis segítséget?
Kaptam ma egy levelet, hogy "a DHL Express Magyarország Kft. forgalmában küldeménye érkezett, vagy érkezni fog, melyet vámkezelni kell".
Ez rendben is van, de semmi konkrétum nincs benne megjelölve, hogy pontosan miről van szó, ki a feladó etc. Ez csak nekem furcsa?
Mivel jelenleg 3 AliExpress-es rendelésem és egy Gearbest-es van függőben Kínából, egy pedig az USA-ból (Ringke), hogyan tudnám beazonosítani, hogy pontosan melyikről küldjem meg a rendelési/fizetési visszaigazolást a DHL-nek?A Gearbest order summary-jában szerepel olyan shipping method, hogy "DHL(HK-PLT)". Ez lehet az? Azért furcsállanám, mert ezt még fel sem adták. (A tracking oldalon még csak "Packed" státuszban van), szóval szerintem még minimum egy hónap, mire a magyar határon lesz.
A Ringke-től rendelt cucc még az USA-ban van szintén. Azt az UPS fogja szállítani, gondolom Mo.-on belül is, szóval azt kizárnám.
Az Alis cuccok kétféle szállítással jönnek: China Post Registered Airmail ill. AliExpress Standard Shipping - utóbbi cucc van a legközelebb a határhoz, jelenleg "accepted by airline".
Ki lehet ezek alapján kopkázni?
[ Szerkesztve ]
-
zolee3000
tag
válasz #04441088 #37692 üzenetére
Szia,
Egy konkrét számsor sincs magában a levélben, csak általánosságok. Illetve van egy szám, amire kérték, hogy az e-mail subject mezőben hivatkozzak (AWB 2737225304 B2C), de ez csak a saját rendszerükben kiosztott regisztrációs számuk lehet szerintem, mivel köze sincs egyik tracking/shipping number-hez sem, amit a feladók megadtak - ez nem vitt közelebb hozzá, hogy beazonosítsam a csomagot.
@Beni2360 (#37693): Ár sem szerepel a levélben, csak általános vámtarifadíjak, raktárdíjak, meg hogy 14 napom van reagálni, különben megy vissza. Azt nem értem, hogy ezt miért nem konkrétan akkor küldik ki, amikor már itt van a csomag a határon.
Am. a dolog úgy történt, hogy kaptam egy sms-t, amiben megadták a fent nevezet AWB kezdetű alfabetikus karaktersort, hogy a tárgy mezőben arra hivatkozva írjam meg nekik az e-mail címemet, ahová elküldhetik a vámkezeléssel kapcsolatos tájékoztatást. Mondjuk ezt sem értem, hogy a mobilszámomat tudták, de az e-mai címemet nem?[ Szerkesztve ]
-
zolee3000
tag
Ma ismét küldtek egy levelet, amiben (magábban a levél szövegében is) fel van tüntetve a fuvarlevél száma.
Mint sejtettem, ugyanaz, amire korábban a tárgymezőben is hivatkoztak, csak az okozott ugye gondot, hogy a Gearbest oldalán lassabban dolgozták fel az adatokat, és amikor ott ránéztem, még a csomagolás fázisban volt, de ma már küldték ők is az értesítést, hogy feladták, és megjelent az ő honlapjukon is a szállítmány száma és a követési szám - ami megegyezik a DHL által hivatkozott fuvarlevélszámmal, így minden a helyére került.@all: Köszönöm mindenkinek a segítséget. Nincs még tapasztalatom ilyen EU-n kívüli rendelésekkel.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen