Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • hevizms

    addikt

    válasz tibcsi0407 #5734 üzenetére

    Ne haragudj,de ezzel közel sem értek egyet.
    Ha probléma van az az esetek nagy részében NEM A VEVŐ hibájából keletkezik hanem az eladó.
    Ott azért én úgy gondolom az eladónak kellen toleránsnaklenni az esetleges nyelvi problémák miatt.
    Főleg ha rohadtul egyértelmű.
    Ahhoz miért kell felsőfokú angol végzettség hogy az igért EU szállitás 4-5napos procesingjével szemben már 1 hónapja nem történik smmi?Azért az elég egyértelmű és ha a vevő csak annyit ír hogy refund,akkor nyomassák vissza a pénzt és ne értetlenkedjenek meg ajánlgassanak másik telefont,mikor a vevő olyankor már a háta közepére sem kívánja őket.Komolyan gondoljákhogy azokután még ott akar venni valamit?

    Vagy amikor képeken látszik egyértelműen mi a probléma,akkor ne tegyenek úgy mint aki nem érti,ahhoz sem kell szerintem felsőfok.

    Amiről írsz az biztos hasznos olyan ügyekben amikor nem lehet másképp csak írásban leírni a problémát.Az okés,az rendben van hogy kell egy bizonyos magasabb fokú nyelvtudás.

    ui:amikor valaki csak tőszavakban érdeklődik egy telefon iránt,a termék alatt,érdekes sosem okoz nekik problémát a megértése.Csak akkor ha visszakellene a pénzt utalni vagy hasonló esetekben.Nem fura?

Új hozzászólás Aktív témák