- Vodafone mobilszolgáltatások
- Huawei P30 Pro - teletalálat
- Elnéztük a mai dátumot
- MIUI / HyperOS topik
- Tényleg jobban fogyaszt a Peugeot, az Opel és a Citroen?
- Redmi Note 13 Pro 5G - nem százas, kétszázas!
- Yettel topik
- Apple iPhone 15 Pro Max - Attack on Titan
- Realme GT Master Edition - mestermunka
- Samsung Galaxy S22 Ultra - na, kinél van toll?
Hirdetés
-
Az üzleti szférának szól a SmartThings Pro
ma A kütyüket összefogó megoldásból irodák, üzletek és hotelek is profitálhatnak.
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Meggyőző arcjátékkal reagál a kínai humanoid robot
it A kínai Ex-Robots hiperrealisztikus humanoid robotjai meggyőző arckifejezésekkel dolgoznak, a pszichoterápiában és az egészségügyben is bevethetik ezeket.
-
Mobilarena
Szeretettel köszöntünk a sztereó otthoni/szobai Hi-Fi világában !
Új hozzászólás Aktív témák
-
Dißnäëß
veterán
Oké, ezekkel egyetértek és hasonló is a látásmódom nekem is.
A váltó elhangolódása passzív váltónál értelmezhető kábelcsere alkalmával. Aktívnál nem másznak el keresztezési frekik és az erősítőre gyakorolt hatása is minimális, még ultra alacsony damping factor esetén is.
Nekem spec. tetszik ez a fajta hozzáállás. A zenéhez, élvezethez..
Na ja, ha a Tidal felülete tetszik, bejön, akkor .. az marad. Amúgy szarnak nyilván nem szar, csak a maximalizmus jegyében egy kicsit bűzlik az egész sztori nekem. Mondjuk ezzel világszerte nem vagyok egyedül.
POKE 16017,44 ..... SYS 2077
-
#58092032
törölt tag
válasz Dißnäëß #107451 üzenetére
Meg nagyon-nagyon kevés pénzt kapnak a zenészek a streamelésből, bár talán valamit emelni akarnak rajta. Én egy-egy koncert után szívesen veszem meg a zenész táskájából a CD-t, hiszen annak a bevétele nála landol (meg lehet, hogy magánkiadás.) A Tidalt elhallgatom a laptopon, sok új zenét is mutat, de ha kell valami, azt megveszem (akár használtan is, ha nincs agyonkarcolva). Zenehallgató vagyok inkább, valahogy úgy, ahogy sejt jól megfogalmazta. Arra viszont rájöttem, hogy valamennyire jó ismerni a műszaki hátteret, meg érdekel is.
Az MQA-át veszteségesnek vélem, ami pont szembemegy az első mondatoddal. Én is ismerek olyanokat, akik mindent alárendelnek a minőségnek, és imádják ezt a formátumot. De imádni fogják a következőt is. A zeneipar/gyártók meg őket imádják, hiszen megveszik, streamelik, mit tudom én.
-
ozzy711
őstag
Aztán jönnek a kábelek (pl. valaki épít hangsugárzót, próbálja a frekvencia menetet egyenesre hozni, majd beteszi a kábelt aminek van ellenállása, kapacitása és induktivítása, amivel már el is hangolta a jól megtervezett hangváltóját),
Ez így ebben formában nem "teljesen" igaz. A hangsugárzó kábellel ( aminek a hangváltótervezés szempontjából zéró nagyságú az ellenállása, induktivitása, kapacitása, -sokszor pl. 0,1 mh eltérést sem lehet észrevenni a soros ágban, nemhogy százados vagy ezredes nagyságrendűt, ami igaz a kapacitásra és az ellenállásra is- )
nem a hangváltót hangolod el, ha eltérések vannak a kapott hangban, akkor az oka máshol keresendő. -
kukulec
őstag
válasz Mathiask #107445 üzenetére
a másik tesztet ismerem, csak ilyenkor nem tudok dönteni, hogy melyiknek kell hinnem. mindenesetre szubjektíve nagyon szeretem, mert életszerű a hangja
#107427Kvardlipot SSD-s PC-től (Samsung 970 Evo Plus) kapja a hangot egy nagyon baba USB kábelen (QED Reference High Resolution) keresztül. ettől még bőven van feljebb kiszolgálásban.
#107442Dißnäëß köszi.
ventilálás: az egész ott lett elcseszve, hogy nem akartunk megmaradni a jó öreg 16/44.1-en veszteségmentesen. meg ott, hogy amikor feljebb lehetett lépni, akkor több formátum és platform lett. a dvd (film) esetén mindenki tudta, hogy jött a blu-ray. a cd esetén volt ott minden mint a búcsúban. nem volt egyértelműen kommunikálva, hogy akkor mi is pontosan az sacd meg a hi-res, illetve hogy mire "kell" fejleszteni (a népek felé, nem az "audiofileknek"). ráadásul ellentétben a blu-ray-re való váltással filmeknél, itt a magasabb minőség nem feltétlenül hozott hatalmas ugrást. ha bármelyik nem hifista cimborám megkérdezem a témához kapcsolódó fogalmakról (flac, wav, dsd, mqa, sacd, streaming) akkor max két dolgot tudnak: mp3 és Spotify szóval ezek után nem meglepő, hogy bármit el lehet adni, Tidal-el az élen. mennyivel egyszerűbb lenne, ha 16/44.1 maradt volna mindenhol és kész. se lefelé, se felfelé, se tömörítés, se hi-res, csak a zene és masterelés minősége. tipikus példája ez annak, amikor a kiváló sem elég jó, aztán a sok álmodozás közepette mi generáljuk, hogy átverjenek bennünket. supply/demand vagy valami ilyesmi.Luxman L-507ux II, Primare i22, Yamaha A-S801 // Pro-Ject Dac Box S2, SMSL SU-9 PRO // Elac Vela 408, Elac FS 147, Q Acoustics 3030i
-
s4tch
veterán
válasz kukulec #107456 üzenetére
+1
Ugyanehhez a mondakörhöz tartozik az apple music elképesztően nagy kínálata, benne az hihetetlenül sok, ultra hi-res anyaggal, ami találkozik az apple bődületesen nagy felhasználóbázisával, akiknek döbbenetesen nagy aránya használ bt fülest/fejest.
Imádom a gondolatát, hogy valaki bekapcsolja a 24/192 streamet az iPhone 13 Ultra Max Prón, majd aac-n keresztül tolja az airpodra a zenét. A tökéletes parasztvakítás.
Én úgy örülnék, ha redbook felbontás mellett nem lenne hiányérzetem.
-
kukulec
őstag
válasz s4tch #107460 üzenetére
na az a másik része. a füles zenére eleve furcsa, mert a praktikussága mellett szerintem semmi nem mellette. kollégám alig olcsóbban vette az airpodot a sennheiser momentumomnál. kipróbálta, majd láttam az arcán, hogy kicsit megbánta a döntését. na most az fejes, különösen kékfoggal azért nagyon nem egy komoly cucc. de remélem ez a része is fejlődik majd és "airhead" néven 720 euroért dizájnolt fehérműanyag fejesekért állnak sorban az almások.
#107462denesdr az a probléma, hogy pl én Tidal-re már nem megyek. semmi bizalmam bennük. eleve nem nagyon vagyok a streaming célközönsége. Spotify is azért van, hogy a. megtaláljak olyan számokat, amelyek nehezen beszerezhetőek cd-n (90-es évek szégyent kiváltó előadói, pl. C-block ) b. érdekes előadókat találjak. de az van meg, ami a te birtokodban van. szóval cd+rip.
Spotify: a középtartomány némely nótánál olyan, mintha kapott volna egy mosást. de legalább nem zsibbasztanak kamu címkével.
Luxman L-507ux II, Primare i22, Yamaha A-S801 // Pro-Ject Dac Box S2, SMSL SU-9 PRO // Elac Vela 408, Elac FS 147, Q Acoustics 3030i
-
Bass
addikt
Sziasztok ismeri valaki ezt a modellt? [link]
Köszönöm"The gods who light up the sky at the gate of sethu"
-
s4tch
veterán
válasz kukulec #107463 üzenetére
Vannak jó fülesek is. Tulku mutatott egyszer egy 64 Audio U16-ot, az egészen brutális volt. De árban nem kell addig elmenni, egy Westone W60 is bőven végállomás. Sőt, nekem hangra a Massdrop EDC3 is megfelelt, csak a kényelme volt pont annyira kifogásolható, hogy fájó szívvel eladtam. Mókás műfaj, hasonlóan el lehet benne veszni, mint a fejhallgatókban vagy a hangfalas rendszerekben. Nyilván a szimuláció elkerülhetetlen.
-
denesdr
addikt
válasz dgyuri0123 #107466 üzenetére
Miért kerülöd Quadral dobozokat (így általánosságban)? Lehet másnak pont az jön be, ami neked nem tetszik bennük.
-
dgyuri0123
nagyúr
válasz denesdr #107467 üzenetére
Száraz, katonás, érzelemmentes, az újabbak (pl. Platinum stb) túldimenzionáltak, hivalkodók, indokolatlanul és állandóan döngő mélyekkel, de ettől még szintén érzelem mentesek kb. mindenben. Nem tudnak szalon zenélni, csak ordítva bulizni. Dióhéjban. Kivétel talán akad, mert nem ismerem az összes típusát, de kétlem, hogy kutyából lenne szalonna. Aztán meglehet, hogy más pont ezt szereti bennük...és persze egészen másképpen jellemezné őket. Mondjuk kíváncsi lennék rá, hogy más milyen címkét akasztana rájuk, de vannak sejtéseim, mert mikor a forgalmazónál sikerült meghallgatnom pár dobozukat, láthatóan be voltak zsongva az eladók, én meg legszívesebben menekültem volna.
[ Szerkesztve ]
"csak a zene van"
-
denesdr
addikt
válasz dgyuri0123 #107468 üzenetére
Ha jól rémlik, akkor a kérdező rock/metál stílushoz keres dögösebb állványos dobozokat, ez szerintem pont feküdne a Quadralnak a leírásod alapján, szóval talán nem a szalonzenélés a cél.
Olcsóbb, régi Quadralokkal nincs tapasztalatom, de amiket hallotam azok nekem tetszettek.
[ Szerkesztve ]
-
dgyuri0123
nagyúr
válasz denesdr #107469 üzenetére
Rockban nincs érzelem?
Pont hogy az ilyen stíluson kellene a még jobb hangszer szeparáció, mert különben csak "értelmetlenül" zúzni fog. Bár, aki ezt szeretné, hajrá.
Még egy indok ellene... szalon hangerő mellett sem árt, ha "érted" a rockot. A Quadral egyszerűen elhal normál szobai hangerő mellett. De nekem aztán mindegy. Beszéljétek rá Quadralra, nekem nem fog fájni.Pontosítok...ha semmi más nem fontos, mint a hangerő, akkor Quadral. Ha kell a zene "érthetősége" is, akkor bármi más, pl valami öreg Canton, Elac, stb...szerintem.
[ Szerkesztve ]
"csak a zene van"
-
Panthera
őstag
válasz dgyuri0123 #107470 üzenetére
"elhal" - Úgy érted, nincs benne erő, dinamika?
-
#58092032
törölt tag
válasz Dißnäëß #107454 üzenetére
Megkövetem a Tidalt, ezt ma kaptam egy Facebook-csoportban: ennyit fizetnek a zenészeknek a streaming szolgáltatók
Aki nem akarja végigolvasni az egészet, a legvégén van a lényeg, a számok. Elkeserítő, de a Tidal a maga 6,85 dollár/1000 stream díjával még a "jobbak" közé tartozik, ez háromszor annyi, mint amit a Spotify csenget. De mind a kettő elkeserítően alacsony összeg.
Nagyon durva ez az üzleti modell. Lehet mondani, hogya semminél több, de azért na...
-
denesdr
addikt
válasz dgyuri0123 #107470 üzenetére
Milyen érzelemre gondolsz? A düh is egy érzelem, meg a szerelem is egy érzelem. Vagy ezeket úgy összességében nem tudja visszaadni? Hmm...
Vajon mi lehet az általános érzelemvisszaadás mértékegysége egy hangsugárzónál/hifi készüléknél?Én nem akarok rábeszélni senkit semmire, csak élből elvetni egy komplett (régóta működő) márkát nem biztos, hogy mindig célravezető. Lehet pont a linkelt doboz jönne be neki, meg különben is konkrétan arról a sugárzóról kérdezett.
-
Bass
addikt
válasz dgyuri0123 #107466 üzenetére
Szia rock/metalra keresek valami régi cumót még mindig(imádom a veteránokat😁) Valahol olvastam erről a márkáról ,hogy jó kis holmik viszont ez egy picit talán nagy lenne . Ajánlottak itt egy arcust is csak az is 45cm magas és ahogy mértem nem lenne ideális(kb 40cm ami okés)
"The gods who light up the sky at the gate of sethu"
-
#58092032
törölt tag
Ez az orosz úriember dicséri a videójában, a vége fel rock lemezeket emleget. Link
(részletes, kiegyensúlyozott hangképről beszél például egy Radiohead lemeznél). Gondolom, nem tudod meghallgatni vagy igen? Az lenne a legjobb.Én 2,5 évig egy Quadralt hallgattam, többféle erősítővel és kombinációban. Tud szépen szólni, persze nem mindegy, mivel párosítod. A Vincenteteket például szeretik, akár már az SV500-at is. A semleges Audiolabbal sem volt rossz. Nekem időnként sok volt a magas, de ez ízlés dolga, van aki épp ezt szereti. Rockra nekem jobbnak tűnt a Q Acoustic 3050i ugyanabban a helyiségben, ugyanazzal az erősítővel, CD-vel, stb. Mondjuk ott meg néha túlszaladtak a mélyek, szóval semmi nem tökéletes. A Q Acoustic 3050i-t mostanában 220 er Ft körül el lehet fogni itthon (pár), de egy román oldalon 160 ezerért is láttam leszállítva. (a párt!)
Sok hangdoboz gyártónál azt tapasztaltam, hogy egy-egy modell család eltérő hangú is lehet, például a Q 3050 magasba húz, a 3050i már nem. A Quadralnak is van ribbon magassugárzós hangdoboza, biztos más, mint a fém.
-
dgyuri0123
nagyúr
válasz #58092032 #107472 üzenetére
Nézd máshonnan. 40 millió meghallgatás után 274 000 USD üti a markát. Manapság ez a szám akár néhány hét/hónap alatt összejöhet. És vannak ennél sokkal hallgatottabb zenék is, akár x10. Ott már millió USD összegekről beszélünk. És ez csak egy track, nem komplett album.
De tény, Kovács Kati nem ebből gazdagodik tovább.
"csak a zene van"
-
Dißnäëß
veterán
válasz #58092032 #107472 üzenetére
Elég szar, ja.
1000 stream osztva átlagosan (mittoménmennyi..) 8 számmal albumonként, az mondjuk 125 album - 6.85 dollárért.Tehát átlagban úgy 100x-osnál is nagyobb szorzóval dolgoznak, a profitot illetően, arányaiban. (Függetlenül attól, hogy 1000 stream megy ki a hallgatókhoz a rendszerből, vagy 1millió, szóval az oké, hogy David Guetta csilliárdokkal gazdagabb, mint Loreena McKennitt, mert előbbiből kimegy az 1M stream, de arányaiban nézve mindkettő éhenhalás-közelibb modellt követ azzal, ha enged ennek az üzleti modellnek, mondjuk ahhoz képest, amikor megvesznek tőle 125 CD-t vagy 125.000 CD-t).
A problémát pedig már más is látja, téma is a jogalkotásban: [link]
És ehhez buta tömegek asszisztálnak (nem az ide írókról beszélek), akik nincsenek teljesen tisztában a folyamatokkal, mindenkinek csak az a fontos, hogy szarért-hugyért "kapjon meg" xy művésztől zenét, amit "bármikor" elővehet és hallgathat, közben egy életre eladja a lelkét egy iparnak, nem beszélve arról, hogy a niché előadók az éhenhalás szélén, mert alig hallgatják őket (nem, Loreena még csak nem is ez a kategória), míg a Snoop Dogg hülyegyerekei meg tarolnak. És a baj nem az, hogy Elvis vagy Aviicii nagyobb sztár, mint Vollenweider, hanem hogy a kontraszt sokkal nagyobb: korábban sokkal több művész tudott a zenéjéből megélni normálisan. Persze, indulni nehéz, sok kezdő banda elhal, kipotyog, de aki már mondjuk X éven túl van és megjelent pár lemeze, annak kisebb valószínűséggel kopott fel az álla, mint a mai streaming korszakban. Hullottak akkor is, ma is, de nem mindegy, hol van ez a határ.
És ehhez asszisztál természetesen az edukáció hiánya, a tömegek butítása, nézzen tv-t, ne is gondolkodjon itt értelmesebb dolgokról vagy összefüggésekről, minél kevésbé látját át emberek a dolgokat, annál jobb az úgy mindenkinek.
A helyzet az, hogy Amerika a digitalizáción keresztül, amiben mocskosul élen járnak, az egész világot "privatizálja" és letarolja. Vagy így, vagy úgy. Összeköti az emberi gyengeséget, a tömegek kényelmét, árérzékenységét ilyen-olyan okos üzleti modellekkel olyan megoldásokkal, amik teljesen függővé és kiszolgáltatottá teszi lényegében az egész bolygó teljes lakosságát ezen tech óriásoknak. És onnantól náluk a piros gomb.
Ezért kell letölteni, ezért kell megvenni, ezért kell a régi, klasszikus módon élvezni. Kell a FLAC, kell a CD, kell az LP. És a fogyasztást a tényleges fogyasztónál tartani, nem pedig távolról kiszolgálni őt, és kiszolgáltatottá tenni ezáltal egy nagyon keveseknek jó, de többnyire torz rendszert. Tekintet nélkül arra, hogy vannak ajánlások és rengeteg "új" előadót megismer az ember.
De amíg tömegek milliói csatlakoznak önként és dalolva a masszív függést jelentő köldökzsinórra, és ez válik pszichológiai- és minden egyéb értelemben is "menővé", mert az árnyoldalába a folyamatoknak már senki nem gondol bele, addig .. addig lényegében menetel mindenki fütyülve a "rendszerbe".
A listához visszatérve: ma ez még egy marék szolgáltató, holnap, ahogy egyik veszi meg a másikat, már csak 10 darab, holnapután újabb fúziók után már csak 3, 2, .. 100 év múlva pedig lesz 1 nagy "OCP" (Robotzsaru), Mátrix, Központi egyéb szervezet, ami kormányokon és világokon átívelve szolgáltat zenét, autót, mosóport, péksüteményt, és minden mást. Eszetlenül nagy tőkét, és ebből kifolyólag, hatalmat és befolyást koncentrálva a kezében, lesz ennek a rendszernek egy ezt élvező nagyonszűk köre, meg lesz pármilliós sleppje, aki az egészet üzemelteti, kiszolgálja olyan bérért, amit kínálnak neki (nem pedig ami fair-nek nevezhető).
Én ehhez a disztópiához nem szeretnék asszisztálni ennek az egésznek a kőkorában, ahol kezdődik, lásd streaming és az IT-ban a Cloud. Tekinthettek Sarah Connor-nak, aki "látja" a véget, az ítélet napját , de sajnos egyelőre nem látok ellentétes alternatívát, és a nagy "piaci verseny" is csak addig tart, amíg egyenlő, vagy közel egyenlő kaliberűek a felek, amint egyikük nagyon megnő a másikhoz képest, megveszi. Nagy hal, kis hal .. És ha nem is mértéktelenül, de valamilyen mértékben igenis be kell ebbe avatkozni jogalkotói és törvényi oldalon. Nem vagyok a kommunista Kína módszereinek híve, sem a diktatúráké, de az a mértéktelen agyatlan-eszetlen kapitalizmus (capital - tőke, kapitalizmus = lényegében tőkekoncentráció), ami jelenleg megy már pár évtizede, nekem kib*büdös.
Bocs, messzire mentem.
Tehát: szabályozni kell a nagyokat, és csökkenteni ott ahol csak lehet, a tőkekoncentrációt, a világ összes országában, a világ összes giga cégénél, mert ők azok, akik utána szenátorokat, politikusokat, törvényhozást tudnak saját kedvükre formálni-alakítani legitimnek tekintett (!!!) lobbitevékenység, "adományok", satöbbi által. Katasztrófa.
POKE 16017,44 ..... SYS 2077
-
dgyuri0123
nagyúr
válasz denesdr #107474 üzenetére
Bruce Springstreen, Peter Gabriel, David Gilmour, Supertramp, LGT, Omega, stb. szerinted mi? Popzene? Csak düh van a dalaikban? No sensibility?
Hű, te nagyon lekorlátozod a rockot acévillámdécére.
"Lehet pont a linkelt doboz jönne be neki, meg különben is konkrétan arról a sugárzóról kérdezett."
Igen, arról kérdezett, én meg mondtam egy általános véleményt a Quadralról. Mi ezzel a bajod? Nem kötelező elfogadni, de ne akarj kérdőre vonni, hogy mi az érzelemmentesség egy doboznál, mert erre azt fogom mondani, hogy hallgass meg egy Quadralt és tudni fogod. Ha így sem tudod, az nagy kár. Sajnálom, ha nem hallottál még "érzelmes" hangú rendszert, vagy bármit.
"csak a zene van"
-
Dorian
félisten
válasz dgyuri0123 #107480 üzenetére
Igen, ezek popzenék. Nem szégyen ez a műfaji besorolás, csak baromi sok szar kommersz pop van.
[ Szerkesztve ]
Kétfajta ember van. Kerüld mindkettőt!
-
válasz fererencz89 #107476 üzenetére
Kicsit nagyobb, és drágább, de már tényleg magasabb ligából: [link]
Fészbúkon hirdetnek ilyet, biztos jófogira is felkerül. 45eFt.Nem szotkam hibázni.
-
dgyuri0123
nagyúr
válasz Dorian #107481 üzenetére
Qrvára el vagy tévedve... David Gilmour/Pink Floyd pszichedelikus/progresszív rock volt és ma is az. Össze karod párosítani Dua Lipával? Ezt te sem gondolod komolyan ugye?
LGT mint popzene? Eszem megáll.Nem csak a Prodigy és a Metallica számít valamiféle rockzenének, ezt jó ha tudod.
"csak a zene van"
-
dgyuri0123
nagyúr
válasz #58092032 #107477 üzenetére
"A Quadralnak is van ribbon magassugárzós hangdoboza, biztos más, mint a fém."
Van. Faszán sikítanak is vele. De mondom, van aki azt szereti, ha a dobhártyája folyamatosan küzd az életben maradásért. A Quadral nem tud szépen szólni, csak annyira, amennyire egy varjú szépen tud károgni. Természetesen szerintem. Szikár, pattogós, száraz, hideg, reszelős, érces, karcos, de bírja a hajtást. Én ezt tudom mondani róluk. A Rockzenét olyan módon változtatja át, hogy tényleg az LGT-ből farag Metallicát, csak azzal, hogy olyan a karaktere, amilyen. De mondom, mindenki azt vesz amit akar és azt szeret, ami csak akar. Én egy véleményt mondtam.
Csak egyvalami nem fér a fejembe.. A "srác" kérdezett valamit. Válaszra sem méltatta senki. Én mondtam egy első véleményt neki, mire mindjárt jött a szokásos hacacáré, csak mert írtam valamit. Ha itt mindenki ennyire szereti a Quadralt, miért nem írta oda neki valaki, hogy "klassz öcsém, vedd meg". De még mindig nem segít neki a "nép", csak engem győzköd, hogy jó az a Quadral. Engem nem kell meggyőzni, mert nem szeretem a hangjukat és ennyi.
Ezt nem neked írom, ne vedd magadra, hanem azoknak, akik "le se szarják a kérdezőt", csak ha szájkaratézni kell, akkor előkerülnek. Rajtad és még egy-egy emberen kívül még most sem ajánlott neki semmit, csak engem baxtatnak. Jó ez a fórum...
"csak a zene van"
-
#58092032
törölt tag
válasz dgyuri0123 #107478 üzenetére
Sajnos ez nem ilyen egyszerű, de a #107479 -ban nagyon részletesen leírja Disznész. Pont a kicsikkel, a feltörekvőkkel babrálnak ki, de a nagyon is rendesen szívnak. 1000 eladott CD után azért nem ennyit kapna a zenész.
A magyar zenészek viszonyai megint mások, az is elég cifra történet.
[ Szerkesztve ]
-
fehér_ember
addikt
válasz #58092032 #107486 üzenetére
Amúgy az előadókat sem értem.
Miért nem adják olcsóbban legalább a letölthető fájlokat a saját honlapjukon. Főleg ahol még számonkénti vásárlásra sincs lehetőség.
Sőt azt is megléphetnék, hogy ha már ennyit kérnek egy cd-ért, akkor elküldöm hogy mit tegyenek fel a korongra és azt küldenék. Mindjárt lenne munkája a foglalkoztatottaiknak is . Persze tudom, vegyek greatest hits, very best ...stb. albumokat.[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
válasz dgyuri0123 #107485 üzenetére
"mindjárt jött a szokásos hacacáré, csak mert írtam valamit"
Nem azért jött a "hacacáré", mert írtál valamit, hanem azért, mert általánosságban, minden típusára kiterjedően véleményeztél egy márkát. Oké, hogy állandóan odaírod a kommentjeidbe, hogy "szerintem", és értjük, hogy y meg x típust hallottad quadralból és nem tetszett neked, de még több tucat quadral-típus létezik (ki tudja milyen hangkarakterrel), másrészt simán lehet, hogy a kérdezőnek pont amiatt a tulajdonság miatt tetszik valami, amiért neked nem. Szerintem ennyi volt Dénes mondanivalójának veleje.
[ Szerkesztve ]
-
Mathiask
senior tag
válasz #58092032 #107472 üzenetére
"a Tidal a maga 6,85 dollár/1000 stream díjával még a "jobbak" közé tartozik,"
És gondolom ebbe benne sincs az az új módszer a Hifi plus esetén ahol azt írták, a befizetés akár 10%-a is ahhoz az előadóhoz kerülhet, amelyiket az adott hónapban hallgatott az adott user.
-
Mister X
tag
Sziasztok. egy kis segítséget kérnék(a hangfal topikban le se szartak ) vettem egy [ilyen] hangfalpárt és az lenne a kérdés hogy aktív vagy passzív mélynyomót kell rákötni? És még annyi hogy mekkora teljesítményűt nézzek egy 16 négyzetméteres szobába? Filmezéshez,zenehallgatáshoz(disco,pop,funky) lenne használva. köszi a segítséget!
" Nem eshet le a telefonod,ha repülőgép üzemmódban van... "
-
Ezek a szolgáltatók nem a kiadóktól veszik meg legtöbb esetben a zenei anyagot és jogot?
Nem csak ezen felüli "bónusz" az előadók közvetlen támogatása? Nem tudom, csak kérdezem.Nem szotkam hibázni.
-
dgyuri0123
nagyúr
válasz #58092032 #107486 üzenetére
Ma itthon 1000 eladott lemez, már-már aranylemez. Anno ez 100.000-től indult.
Ma senki nem akar CD-t venni, mert egy adott albumon van esetleg egyetlen track, amit szeret róla. Ki ad ezért 3-5e Forintot? De őszintén... Én is hallgatok mai zenéket, akár magyart is, de amint mondtam, egy albumon van egy két dal, amit mondjuk hallgatok tőlük. Emiatt a két dal miatt tuti nem fogok megvenni egy lemezt sem. No és itt jön a képbe a stream, mert akár ha csak egyetlen számot hallgatsz egy előadótól, soha többet, akkor sem fog fájni a havi 1-2e Forint. Nyilvánvalóan ezért kap kevesebbet a streamelt zenéért, mint egy eladott nagy lemez után. Szerintem ez tiszta sor."csak a zene van"
-
fehér_ember
addikt
válasz Mister X #107490 üzenetére
Aktív szub kell.
A semminél szinte bármi jobb lesz hozzá.
Az hogy mekkora az sokmindentől függ. Valaki csak egy kicsit hallani akarja a mélyet is mellette. Van aki a gyomrában érezni. Van aki meg azt szereti ha még a talaj is remeg.
Van akinek a minőség is fontos. Van akinek a kinézet is. Van akit úgyis behatárol a rákölthető összeg.
Inkább házimozis fórumon vannak jobban képbe a szubokkal, bár egy kis aktív dobozpár mellé nem kell házimozis szubteljesítmény.[ Szerkesztve ]
-
kukulec
őstag
válasz #58092032 #107486 üzenetére
a streaminges zenehallgatást nehéz direktben a cd-vel összehasonlítani. ugyanis ott meghallgatsz olyat is egy-két szám erejéig, akinek az albumát amúgy az életbe nem vennéd meg. ezekből a "töredékekből" tehát generálódik bevétel az előadónak, még ha valóban méltatlan összeg is. azt külön érdekes lenne tudni, hogy magának a dalszerzőnek (aki ugye főleg a nagy énekeseknél nem ugyanaz) mennyi jut.
muszáj egy picit ördög ügyvédjét játszanom, még akkor is, ha a fizikai hordozókat pártolom. amikor a youtube elindult, illetve még utána is a világelső látogatottsága mellett is veszteséges volt. ahhoz, hogy mi a kütyünkön a nap bármely szakaszában bárkinek a dalát lejátszhassuk elég masszív folyamatosan fejlesztett és karbantartott infrastruktúrára van szükség. ez k*rva drága játék és a kockázat az üzemeltető cégnél van, nem az előadónál. nyilván a havi szolgáltatás árát nem lehet a végtelenségig emelni, tehát a profit maximumát ez csökkenti a szolgáltatónál. ez azt is jelenti, hogy az előadónak sem lehet akármennyit adni.
még valami: mióta zenét hallgatok és nézek zenészekkel interjút mindig ment a sírás, nem csak itthon. amikor jött a netes zenehallgatás, akkor viszont állandóan az ment, hogy ez majd demokratizálja és igazságosabbá teszi a zeneipart. muhaha. csak az erőközpontok változtak meg.
a másik: a hagyományosabb zeneiparban sem csak az előadónak volt kockázata. a producertől a menedzseren át a koncertszervezőig mindenki sokat kockáztatott újoncok esetén. ezért voltak kemény szerződések. de most amikor bejön egy szende lány énekelni, honnan a francból tudod, hogy ő lesz a Taylor Swift és nem pedig - 100.000 dolcsi a számládon? nehéz témák ezek és amikor monetizálni kellene a tehetséget, ott sosem lesz mindenkire vonatkozó, teljesen korrekt rendszer.Luxman L-507ux II, Primare i22, Yamaha A-S801 // Pro-Ject Dac Box S2, SMSL SU-9 PRO // Elac Vela 408, Elac FS 147, Q Acoustics 3030i
-
alphamooncam
őstag
válasz Mister X #107490 üzenetére
Láttatlanban aktív sub kell neki.
Hifi topic és a szub nem barátok.
Házimozi haladóknak topikban jó eséllyel.kapsz ajánlatot.
A film és zene műfajra mást fognak ajánlani, előbbire nyitott bassreflexet, utóbbira zártat.
Forgalmazót/gyártót azért a helyedben megkérdezném mit ajánl mellé.
Retteg a szegénytől a gazdag s a gazdagtól fél a szegény. Fortélyos félelem igazgat minket s nem csalóka remény.
-
dgyuri0123
nagyúr
válasz liszi70 #107488 üzenetére
Érdekes, mert a kérdezővel most sem foglalkozik senki, csak az én általánosításom fáj némelyeknek. Nem különös?
Amúgy biztos hallottam vagy 10 féle Quadralt úgy kb. a 7-800 ezres ár sávig és mindegyik ugyanolyan otromba volt. Ettől még szeresse, aki akarja, de én veszem a bátorságot és kiírom magamból, hogy a Quadralt én messze elkerülöm. És még most sem értem mi a baj ezzel a kijelentésemmel. Pacalt sem eszem, mert undorítónak tartom és ??? Sokan szeretik, hát egyék... ettől még elmondhatom, hogy utálok valamit ezért vagy azért. Mit kell ezen lovagolni. Oda kell írni, hogy "én, meg én, szeretjük a Quadralt", mint anno "BBéci" is tette. Nem fogok senkit lehülyézni érte.."csak a zene van"
-
fehér_ember
addikt
A kérdező amúgy belinkelt egy 47cm-es dobozt: [link] holott húzott egy 40cm-es határt.
Szóval így is tök feleslegesen volt vele foglalkozva .[ Szerkesztve ]
-
#58092032
törölt tag
válasz fehér_ember #107487 üzenetére
Gondolom köti őket a szerződés a kiadóhoz, nem ismerem ezt a részét. De amiket írtál, azok szerintem is jó ötletek. Vagy hogy egy-egy koncert felvételét meg lehessen venni (volt, aki ezt csinálta).
-
#58092032
törölt tag
válasz kukulec #107494 üzenetére
Ez is logikusan hangzik, köszönöm a tartalmas hozzászólást (szerintem amúgy nem off). Volt valamelyik nap egy magyar cikk ebből a témából, ha megtalálom, belinkelem. Na meg is lett
-
fehér_ember
addikt
válasz fehér_ember #107497 üzenetére
Ha valaki szimpátiára meg méretre megy az ár mellett, akkor legyen egy Sony is.
És még soundsticks-et is árul.[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Tudástár Parazitaeffektusok az áramkörben 1.
- Tudástár Melyik áram merre folyik a NYÁK földhálózatán?
- Tudástár Erősítők tápellátása
- Bemutató DSD: divatőrület vagy a zene új dimenziója?
- Bemutató Audio-gd Precision 2 erősítő teszt
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Projektor topic
- Milyen légkondit a lakásba?
- Vicces képek
- Elektromos rásegítésű kerékpárok
- Forza sorozat (Horizon/Motorsport)
- Vezetékes FÜLhallgatók
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Call of Duty: Mobile
- További aktív témák...
- CTO ÚJ Bontatlan MacBook Pro 16 M3 Pro 12CPU/18GPU 18GB/1TB SSD Magyar billentyűzet Azonnal átvehető
- ÚJ BONTATLAN Apple Watch Series 8 S8 41-45mm Azonnal Átvehető DEÁK TÉRNÉL 1 Év Apple Garanciával.
- Új APPLE AIRPODS PRO 2 GEN USB-C bontatlan aktiválatlan 1 év garancia AZONNAL ÁTVEHETŐ Deák Térnél.
- BONTATLAN Új Iphone 15 és 15 Plus 128-512GB 1év APPLE garancia gyári független Deák AZONNAL Átvehető
- BONTATLAN Új Ipad 2022 10th Minden szín 1 év hivatalos Apple Garancia AZONNAL ÁTVEHETŐ DEÁK TÉRNÉL.