- Huawei Watch GT 3 Pro - korlátolt szépség
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Ezek a OnePlus 12 és 12R európai árai
- iPhone topik
- Ilyen lehet a Samsung Galaxy Watch7 Ultra
- Samsung Galaxy A52s 5G - jó S-tehetség
- Okosóra és okoskiegészítő topik
- Mi nincs, grafén akku van: itt a Xiaomi 11T és 11T Pro
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Új HMD modell bukant fel
Hirdetés
-
Beszáll a kézikonzolok világába a PC-s házairól elhíresült az Antec
ph Csak éppen nem saját fejlesztésű dizájnnal, hanem korábbi koncepció átnevezésével.
-
Két újabb előzetesen a MultiVersus
gp A fejlesztők az egyik új pálya mellett Jasonhöz is készítettek egy trailert.
-
Retro Kocka Kuckó 2024
lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!
-
Mobilarena
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
Zola007
veterán
-
Zola007
veterán
válasz Teasüti #17825 üzenetére
Ez csak ilyen nagyon vész esetére, de működik a dolog.
Főleg mtb-vel, egyik srác fórumán tanultam én is, túrán elfogyott az összes pótbelsője mikor valami tüskeáradatba hajtott bele és így oldotta meg, hogy haza tudjon gurulniMʏ ᴘʜɪʟᴏsᴏᴘʜʏ ɪs: Iᴛ’s ɴᴏɴᴇ ᴏғ ᴍʏ ʙᴜsɪɴᴇss ᴡʜᴀᴛ ᴘᴇᴏᴘʟᴇ sᴀʏ ᴏғ ᴍᴇ ᴀɴᴅ ᴛʜɪɴᴋ ᴏғ ᴍᴇ. I ᴀᴍ ᴡʜᴀᴛ I ᴀᴍ ᴀɴᴅ I ᴅᴏ ᴡʜᴀᴛ I ᴅᴏ. I ᴇxᴘᴇᴄᴛ ɴᴏᴛʜɪɴɢ ᴀɴᴅ ᴀᴄᴄᴇᴘᴛ ᴇᴠᴇʀʏᴛʜɪɴɢ. Aɴᴅ ɪᴛ ᴍᴀᴋᴇs ʟɪғᴇ sᴏ ᴍᴜᴄʜ ᴇᴀsɪᴇʀ. - Sɪʀ Aɴᴛʜᴏɴʏ Hᴏᴘᴋɪɴs
-
Goblin12
őstag
válasz Teasüti #17961 üzenetére
Üdv,
keress rá: The Hornit
-
-
sssent
senior tag
válasz Teasüti #18560 üzenetére
Nekem a városi cirkálóm jelenleg egy rettenetesen lepukkant, elméletileg váltós, de gyakorlatilag egysebességes, dögnehéz MTB, jó kis bütykös gumikkal. Fehérvár ugyan nem egy hegyes város, de azért nem is az Alföld, és egyáltalán nem szakadok meg, pedig nincs hajtókarszaggató fizikumom. Tény, hogy ezzel az áttétellel a végsebességem 30 körül van, de városi közlekedésre ez szerintem elegendő is. Előbb-utóbb akarok is csinálni ebből egy rendes egysebességest, ha addig meg nem fújja valaki vasnak.
-
wxppro
aktív tag
válasz Teasüti #18892 üzenetére
Normális oktatók régen úgy tanították a tanuló vezetőknek a kerékpáros kikerülését, hogy fejben határozza meg a kerós magassága alapján azt a pontot, ahova a feje kerülne, ha oldalra eldőlne. Na, akkorát kell kerülni, hogy azt a pontot is kikerüld.
Ezzel szemben manapság hogyan tanítják? Szigorúan sávon belül, és index nélkül természetesen. Ettől forr fel az agyam, mindenki indexelés nélkül előz kerékpárost. A mögötte jövő meg nem tudja, minek kacsázik, ha nem indexel, megy tovább egyenesen, aztán ebből van az elbaszás, vagy jobb esetben egy centizés... -
Toomy
senior tag
válasz Teasüti #19082 üzenetére
A vásárlást tolom csak ki ezzel a csere berével. Nekem soha semmilyen gondom nem volt még azzal, hogy kopottabb gumi került előre.
Autókázásnál ez teljesen más, mert a kopott gumi elől hip-hop megcsúszik. Viszont a megtett 50 ezer km alatt nálam 1x sem csúszott meg az első kerék, mert hátulról előre került a kopottabb. Hangsúlyozom, hogy az amúgy is slick gumiról beszélek!
Vészfékezésnél egyből kiállok és keresztbe rakom az outit. Idáig mindig megmentett azoktól az autósoktól is akik akkor indexelnek amikor már kanyarodnak - hogy rohadnának meg mint krumpli a zacskóban -. -
SimonYana
addikt
válasz Teasüti #19082 üzenetére
6.0-val én is megszenvedtem most nem rég a téli álom után.
Én rájöttem , hogy egy picit elmozdul a küllőn lévő jeladó , már nem adja a jelet!
A legbosszantóbb az , hogy nincs napi km mérés és ha elemet cserélsz mindent elfelejt!Valaki tud olyan km-órát ami megbízható , van napi mérés is és nem felejti el az elem csere esetén az addig eltároltakat?
Nem szeretnék azért 30 ezreket sem költeni rá , mert az már luxus!® SimonYana ®
-
Zola007
veterán
válasz Teasüti #19235 üzenetére
A láncnyúlásmérőn 0,75 és 1 % van feltüntetve
Általában a láncok hossza méretre szabva 104-106-108 szem szokott lenni
1 pár szem = 2,54cm
Ez 106 szemnél 134,62 cm-t jelent, tehát 1%-os nyúláshatáron a lánc 13,5 mm-et nyúlt már meg az ideális hosszához képest, tehát a valós hossz durván 136 centiVonalzóval méricskéléskor 10 pár szemet szoktak alapul venni, ez 254 mm, ennek az 1%-os nyúlása 2,54mm, valószínűleg neked innen rémlik a mm-es nagyságrend.
Mʏ ᴘʜɪʟᴏsᴏᴘʜʏ ɪs: Iᴛ’s ɴᴏɴᴇ ᴏғ ᴍʏ ʙᴜsɪɴᴇss ᴡʜᴀᴛ ᴘᴇᴏᴘʟᴇ sᴀʏ ᴏғ ᴍᴇ ᴀɴᴅ ᴛʜɪɴᴋ ᴏғ ᴍᴇ. I ᴀᴍ ᴡʜᴀᴛ I ᴀᴍ ᴀɴᴅ I ᴅᴏ ᴡʜᴀᴛ I ᴅᴏ. I ᴇxᴘᴇᴄᴛ ɴᴏᴛʜɪɴɢ ᴀɴᴅ ᴀᴄᴄᴇᴘᴛ ᴇᴠᴇʀʏᴛʜɪɴɢ. Aɴᴅ ɪᴛ ᴍᴀᴋᴇs ʟɪғᴇ sᴏ ᴍᴜᴄʜ ᴇᴀsɪᴇʀ. - Sɪʀ Aɴᴛʜᴏɴʏ Hᴏᴘᴋɪɴs
-
rétisün
veterán
válasz Teasüti #19377 üzenetére
én is noname 2032-es elemeket használok (tescoban, decathlonban is vettem már, ahogy éppen eszembe jutott) de nem volt még ilyen gondom...nem lehet, hogy az órádnak van valami érintkezési hibája, vagy más problémája? ha éppen eltalálod, hogy rakd be, működik, ha nem, nem működik...
war...war never changes.... hol kezdődik a valóság, és hol ér véget a képzelet.....Ron Swanson for president !!
-
Krisz79
őstag
válasz Teasüti #19417 üzenetére
Őt néztem ki:
[link]
Ezért lőttem be a 60e-ft-ot.
Erről a márkáról vélemény?
Kross Hexagon X1
[link]
Véleményed szerint a feltéteimnek megfeleve,Te milyet vennél és mennyi lenne az ára. Link esetleg.
Köszönöm.
Krisz.[ Szerkesztve ]
http://phmegbizhatosag.atw.hu/phtabla.php?nev=Krisz79
-
Because
őstag
válasz Teasüti #19440 üzenetére
aki 10-20k-ért vesz bringát még lájtosan se fog lejtőzgetni ettől kellene elrugaszkodni... akik ennyiért keresnek még talán padkázni se fognak soha
ahogy írtam van egy kross hexagon 2012-es x2-öm, megnéznéd a felszereltségét egyből mondanád mekkora ratyi, de én ebbe a gépbe 2 éve napi közel 30km-t teszek, lánc és pedál lett rajta cserélve, azon kívül, hogy most szeretnék gyorsabban menni és kap egy másik hajtást (de erre semmi szükség) szerintem ha számolnánk jóval felülmúlnák a kilométereim a fórumátlagot, mert télen nyáron hajtom 2-3 fokig jégeralsóban[ Szerkesztve ]
-
válasz Teasüti #19511 üzenetére
lehet venni régi jó manitou telókat eléggé baráti (10 környéke) összegért.
olajos csillapítás, becsúszószár-védő gumival, tekergethető, és nekem még a 227es tárcsát is eléggé jól viseli.
például.ezek után a sok suntour meg hasonló (ahogy írtad) telókat tényleg nem értem.
どんな時代だろうが、機械は決断しない、 戦闘は人間がやるんだ。
-
Zola007
veterán
válasz Teasüti #19940 üzenetére
Nagy fenét!
16,5-es felnimen 2.0-s gumi volt gyárilag és most is 1.9 van
19-re 2,1-2.25 is jó
23-ra pedig már a 2.5-s DH gumik
Yasec munkásságát elismerem, de az a táblázat nem helytálló, nézz csak rá a gyártói ajánlásokra[ Szerkesztve ]
Mʏ ᴘʜɪʟᴏsᴏᴘʜʏ ɪs: Iᴛ’s ɴᴏɴᴇ ᴏғ ᴍʏ ʙᴜsɪɴᴇss ᴡʜᴀᴛ ᴘᴇᴏᴘʟᴇ sᴀʏ ᴏғ ᴍᴇ ᴀɴᴅ ᴛʜɪɴᴋ ᴏғ ᴍᴇ. I ᴀᴍ ᴡʜᴀᴛ I ᴀᴍ ᴀɴᴅ I ᴅᴏ ᴡʜᴀᴛ I ᴅᴏ. I ᴇxᴘᴇᴄᴛ ɴᴏᴛʜɪɴɢ ᴀɴᴅ ᴀᴄᴄᴇᴘᴛ ᴇᴠᴇʀʏᴛʜɪɴɢ. Aɴᴅ ɪᴛ ᴍᴀᴋᴇs ʟɪғᴇ sᴏ ᴍᴜᴄʜ ᴇᴀsɪᴇʀ. - Sɪʀ Aɴᴛʜᴏɴʏ Hᴏᴘᴋɪɴs
-
szjoci
őstag
válasz Teasüti #19940 üzenetére
Igen, én is ezért kérdeztem rá mert két féle táblázatot találtam. Az egyik a te féléd, a másik pedig amit Zola007 linkel #19944-ben.
Múlt héten voltam egy picit az erdőben, és a felnin félrecsúszott az 1.95-ös gumi. Először azt hittem 8-as van benne, utána néztem meg jobban hogy el van csak csúszva a külső. Most megigazítottam hogy szépen párhuzamosan fusson a felnivel, meglátom hogy jó lesz-e.Más, bár szintén ehhez a túrához kapcsolódik: földút van végig amerre mentem, egy jó 2-3 km-es lefelé lejtős szakaszon traktorgumi szépen felbarázdálta az utat. Mire leértem, szinte az összes (!) csavar fellazult a montimon. Még jó hogy belekapaszkodtam a szarvba kézpihentetés céljából (akkor vettem észre hogy kilazult a kormányszár) és nem csak rátettem a kezem, mert akkorát zúgtam volna hogy ihaj. Szerencsére volt nálam szerszám. Érdemes lenne menetragasztóval meghúzni a csavarokat? Nem szeretnék ismételten így járni...
Üdv,
Joci[ Szerkesztve ]
-
Zola007
veterán
válasz Teasüti #19955 üzenetére
Az teljesen mindegy, hogy Te és én mit hiszünk
A Yasec féle táblázat egy elméleti táblázat, a realitáshoz semmi köze
19mm-re már nem csak elméletben, hanem gyakorlatban is minden gumi rámegy amit az átlag júzer használ. (1.5-2.25)Szóval Yasec ide vagy oda, az sületlenség, hogy 17c esetén 37 és 19c esetén 44 milliméternél véget érne a lehetőségek tárháza.
Nézd meg, hogy az XC gépek 90%-át 17-19 felnikkel szerelik és rendre 1,9-2.0-2.1 gumikkal jönnek ki gyárilag. Gondolom egy egész szakág épült fals infókra
Ha nekem nem hiszel, akkor nézd meg a többi gumigyártó oldalát is és a felnigyártókét is
pl. Mavic EX 721 egy 21 széles felni, Yasec szerint 2.0 a max ami rátehető, ezzel szemben nézd meg a tulajdonságoknál, hogy 2.3 - 3.0 közötti gumikhoz ajánlják
Vagy a Mavic XC 717, ami deklaráltan egy XC felni 17-es belső szélességgel és 1.00 - 2.1 között ajánljákRengeteg hasznos infó van egyébként a Yasec oldalán, de pont sikerült megtalálnod egy hibás pontját.
De majd jön Runner és Lasali kolléga és megmondja a tutit, ha nekem nem hiszel. Ők szakmabeliként láttak már pár vasat.[ Szerkesztve ]
Mʏ ᴘʜɪʟᴏsᴏᴘʜʏ ɪs: Iᴛ’s ɴᴏɴᴇ ᴏғ ᴍʏ ʙᴜsɪɴᴇss ᴡʜᴀᴛ ᴘᴇᴏᴘʟᴇ sᴀʏ ᴏғ ᴍᴇ ᴀɴᴅ ᴛʜɪɴᴋ ᴏғ ᴍᴇ. I ᴀᴍ ᴡʜᴀᴛ I ᴀᴍ ᴀɴᴅ I ᴅᴏ ᴡʜᴀᴛ I ᴅᴏ. I ᴇxᴘᴇᴄᴛ ɴᴏᴛʜɪɴɢ ᴀɴᴅ ᴀᴄᴄᴇᴘᴛ ᴇᴠᴇʀʏᴛʜɪɴɢ. Aɴᴅ ɪᴛ ᴍᴀᴋᴇs ʟɪғᴇ sᴏ ᴍᴜᴄʜ ᴇᴀsɪᴇʀ. - Sɪʀ Aɴᴛʜᴏɴʏ Hᴏᴘᴋɪɴs
-
#48525824
törölt tag
válasz Teasüti #19963 üzenetére
Ha normalis tempoval haladsz es tartja a mogottes jovo a kovetesi tavolsagot, akkor meg kell tudnod allni, ha nem, akkor valamit elbasztal, mindig ez a kozlekedes biztonsaga duma szokott lenni a mentoov, pedig az esetek 98 szazalekaban nincs olyan korulmeny, amire ra lehetne fogni. Nekem fixivel tobb szokott lenni, mint negy meter.
-
Runner_fxr
Ármester
válasz Teasüti #19973 üzenetére
Van róla elvileg, csak a gépemen elég nagy a kupleráj és nem találom a legrégebbi képeket, az meg már igen rég volt. Vicces volt az biztos, de egyébként le a kalappal a sun xc felnije előtt, azt hittem hamar kinyírom, de állta a sarat, pedig kapott rendesen. Mondjuk 18 centi rugóút, fox dhx 5.0 tag és egy brutál 3.0 gumi védte, ami nem ugyan az mint egy merev vázban 2.0 gumival. Kisebb 8-as volt csak benne, párszor centíroztam, azért megnyugtató volt lecserélni egy erősebbre.
bigbuda: Gondolom a crs 200 és 200 pro jöhet szóba, ezek vannak 100 alatt.
200pro-n jobb a hajtómű és a hátsó váltó. Illetve a villa legalább suntour. Én inkább azt venném. -
Zola007
veterán
válasz Teasüti #19973 üzenetére
de itt nem 21-es belső szélességű felniről beszélünk, hanem Lasalinak és nekem is 21mm külső szélességű felnink van.
Na ez a nem mindegy, mert ez belül ~17mm mindkettőnknek és ezen van nekem 50-es, neki 55 széles gumiYasec táblázat viszon C-s szabványméretre, tehát belső szélességre van, ezt fel is tünteti.
Tehát szerinte a Lasali és az én 17C-s felnimre is max 37mm széles gumi mehetne, ami röhej[ Szerkesztve ]
Mʏ ᴘʜɪʟᴏsᴏᴘʜʏ ɪs: Iᴛ’s ɴᴏɴᴇ ᴏғ ᴍʏ ʙᴜsɪɴᴇss ᴡʜᴀᴛ ᴘᴇᴏᴘʟᴇ sᴀʏ ᴏғ ᴍᴇ ᴀɴᴅ ᴛʜɪɴᴋ ᴏғ ᴍᴇ. I ᴀᴍ ᴡʜᴀᴛ I ᴀᴍ ᴀɴᴅ I ᴅᴏ ᴡʜᴀᴛ I ᴅᴏ. I ᴇxᴘᴇᴄᴛ ɴᴏᴛʜɪɴɢ ᴀɴᴅ ᴀᴄᴄᴇᴘᴛ ᴇᴠᴇʀʏᴛʜɪɴɢ. Aɴᴅ ɪᴛ ᴍᴀᴋᴇs ʟɪғᴇ sᴏ ᴍᴜᴄʜ ᴇᴀsɪᴇʀ. - Sɪʀ Aɴᴛʜᴏɴʏ Hᴏᴘᴋɪɴs
-
Because
őstag
válasz Teasüti #19991 üzenetére
ha meridára meg menő szerkóra tellett nekik gondoltam....
de amúgy életképtelen az ötlet sok embernek arra sincs pénze, hogy a 8-ast kiszedesse a rozsdás kerékpárjából, viszont, hogy munkába menjen szüksége van rá... ez Magyaro.LógaGéza : eladod a lelked és lesz a bankkal egy közös tulajdonotok
[ Szerkesztve ]
-
Because
őstag
válasz Teasüti #19995 üzenetére
gondolom nem voltál sose abban helyzetben, hogy hajnalban órát kellett tekerned naponta hóban havi 70000ft-ért, nem mondom, hogy az ilyen emberek nem jelentenek problémát, de más megoldást kell keresni rá... legyen inkább ingyen az az oktatás és bárki számára elérhető
[ Szerkesztve ]
-
Runner_fxr
Ármester
válasz Teasüti #19991 üzenetére
Hát ez azért nagyban függ a kerékpározási stílustól, de egy össztelós bringában, egyértelműen többet kibírnak a felnik, mint egy merev vázban. Én kb. 2 m-es letöréseket ugráltam, meg elég tempósan 45-50km/h csapattam lefelé az erdőbe, rengeteg kőhöz, gyökérhez, gödörhöz vágtam oda a hátulját, nem vagyok benne biztos, hogy ezt mondjuk kibírta volna egy merev vázas dirt gépben. Tényleg durvákat kapott és mégiscsak egy xc felniről beszélünk.
LógaGéza: 26.-ára szerintem már itt lesz, de nincs kizárva, hogy már érkezése napján el fogjuk adni.
De ha akkor nem is, pár napot jósolok neki. A 2014-es modellből viszont jön egy csomó nemsokára: [link], de ez szezonáron 160-165 körül lesz sajnos.A hitelhez ez kell:
- Személyi igazolvány, lakcím kártya
- Adókártya
- Utolsó két havi bankszámla kivonat (ha a fizetés számlára érkezik) vagy
Munkáltatói igazolás
- Befizetett közüzemi számla és a hozzá tartozó számlalevélMik a feltételek?
- Minimum 25%-os kezdőrészlet
- Minimum 75.000 Ft-os hitelösszeg
- A futamidő szabadon választható 6 és 48 hónap között[ Szerkesztve ]
-
Stauffenberg
nagyúr
válasz Teasüti #19991 üzenetére
Én nem vagyok ennyire szigorú, szerintem a kerékpáros/gyalogos KRESZ vizsga simán lehetne ingyenes és bele lehetne építeni az iskolai oktatásba. Ne felejtsük el, hogy a gyalogos is részt vesz a forgalomban, így legalább KRESZ alapok legyenek.
Most is tanítanak ilyesmit az iskolában, de ez kimerül abban, hogy a legfontosabb KRESZ szabályokból összeállítanak egy szórólapot és azt osztogatják. Legyen egy vizsga általános iskolában, meg egy másik középiskolában. Ha már hittant meg erkölcstant be lehet vezetni, akkor ezt is simán.
Azért a gyerekkorban felszedett alapok sokat segítenének. Én 12 évesen önszorgalomból mentem az iskolai sportnapokra, ahol kerékpáros feladatokra jelentkeztem. Volt akadálypálya, meg bójákkal kirakott útvonalak, amikhez A4-es lapra nyomtatott KRESZ táblák tartoztak, ezeket a tanárok cserélgették random, nem tudtad mi kerül majd eléd, de szóban is volt kikérdezés extra pontokért (felvázolt szituációt miként oldod meg). Jópofa volt, nem hiszem, hogy ezt egy mai gyerek ne tudná jobban élvezni, mint a matek vagy irodalom órát.
Ehhez képest siralom, hogy mennyire tudatlanok az emberek. Nem csak a KRESZ kapcsán, hanem úgy alapvetően a törvények és alkotmány terén is teljesen kukák, ezért tudnak velük packázni a hivatalok és köztisztviselők, mert nem ismerik a jogaikat.
-
DjKoxi
senior tag
válasz Teasüti #19995 üzenetére
Nekem most ilyen Sun DS2 XC, felnin van 54mm-es gumi, 4 bar-ra fújom a 92 kilóm alatt, de nem érzem, hogy mozogna oldalirányban.
Mai utam során két érdekes biciklistával találkoztam. Mindkettő olyan vázméretű bicajon tekert, hogy mellettük törpe voltam a 20"-os montimmal. A felsőcső nem sokkal volt alacsonyabban mint az én nyergem. Fura látvány volt.
-
#48525824
törölt tag
válasz Teasüti #19991 üzenetére
De akkor mar bovitsd ki gyalogosokra is, addig ne lehessen kimenni a szabadba amig nincs gyalogos jogsid. Remelem azert atjon az ironia. Foleg az olyan idiota barom gyalogosok miatt, akik miatt egesz hetvegen feleslegesen koptattam a gumit, mert direkt akkor indul el, amikor neki pirosra valt a gyalogaftkelonel a lampa, mert o a nagymeno gyerek es meg be is pofazik. Vagy a nenike aki a 2x3 savon szaladgal at ugy, hogy 10 meterre ott a lampas gyalogatkelo. Nagykoruton folyamatosan piroson szaladgal at mindenki, mert pont beall a villamos. Az ilyenek ha kozel vannak kapjak a finom kis tockost, mert legkozelebb lehet egy ZIL fogja adni es az nem olyan kedves, mint en.
Bar megigertem magamnak, hogy soha tobbet nem fogok autos-bringas vitaba belemenni, mert az autosok allandoan bizonygatjak, hogy ok bizony a kresz megszallott hivoi es hordozoi, akik mindig minden pontjat betartjak, igy jogosan abuzaljak mindig a bringasokat, foleg az az igen intelligens egyed, aki beszolt multkor a hungarian meg mutogatott, hogy ott a bicajut, de a telipiroson azert atment a teherkocsival, bar igaza van, gyalogos nem jott, nem kaszabolt el senkit.
En tenyleg leszarom ki hogy kozlekedik, de az alszenteskedest nagyon ruhellem. En itt reszemrol le is zarom.
-
Zola007
veterán
válasz Teasüti #19995 üzenetére
Még mielőtt terelnénk a szót, én is csak ETRTO méretekben írtam anno a felnim méretét,.
110-130kg-al kerékpároztam több ezer km-t terepen, köveken, igaz nem nagyon emelgettem el a talajtól, de 2,25-s freeride gumival, persze megfelelő nyomáson
soha nem volt problémám az oldalfallal, az utolsó ilyen gumi még mindig megvan, nincs kirepedve, pedig van benne vagy 4000km és még 2000 körül vettem.(#20001) Stauffenberg: nagyon is támogatnám mind a bringás vizsgát intézményét, mind a kötelezővé tételét.
Amennyit ültem gimiben Médián + Tánc és drámán bármiféle hasznos idő nélkül, abban belefért volna pár ilyen vizsga.
És nekem mondja senki, hogy nem fér bele az időbe, nekünk 40 óránk volt hetente az emelt képzés miatt + kötelező volt érettségiig a nyelvvizsga, ECDl, jogsi.(#20004) maummamut: a lábad nem minősített jármű, a kerékpár viszont az
Mʏ ᴘʜɪʟᴏsᴏᴘʜʏ ɪs: Iᴛ’s ɴᴏɴᴇ ᴏғ ᴍʏ ʙᴜsɪɴᴇss ᴡʜᴀᴛ ᴘᴇᴏᴘʟᴇ sᴀʏ ᴏғ ᴍᴇ ᴀɴᴅ ᴛʜɪɴᴋ ᴏғ ᴍᴇ. I ᴀᴍ ᴡʜᴀᴛ I ᴀᴍ ᴀɴᴅ I ᴅᴏ ᴡʜᴀᴛ I ᴅᴏ. I ᴇxᴘᴇᴄᴛ ɴᴏᴛʜɪɴɢ ᴀɴᴅ ᴀᴄᴄᴇᴘᴛ ᴇᴠᴇʀʏᴛʜɪɴɢ. Aɴᴅ ɪᴛ ᴍᴀᴋᴇs ʟɪғᴇ sᴏ ᴍᴜᴄʜ ᴇᴀsɪᴇʀ. - Sɪʀ Aɴᴛʜᴏɴʏ Hᴏᴘᴋɪɴs
-
fpeter07
veterán
válasz Teasüti #20683 üzenetére
Én a biológiát jobban szeretem, mint a kémiát. Nem is említeném ezt a két szót egy hsz.-ben, tűz és víz. Egyébként az emésztési folyamattal illik tisztában lenni. A táplálkozás szempontjából is fontos. A kettős hélix felépítése is érdekes a kodonokkal, de azt nehezebb megemészteni.
-
Runner_fxr
Ármester
válasz Teasüti #24947 üzenetére
Egy minőségi xc gép nagyon sokat kibír, valóban. Viszont egy jó Am géppel sokkal nagyobb tempót tudsz menni, mivel egy merev xc, 80-as vagy 100-as telóval már rég elpattog ott ahol mondjuk egy 140mm-es össztelóssal még bőven csapatod. Tehát fizikai képtelenség az, hogy olyat adj neki mint egy jó Am gépnek, nem tudsz vele olyan gyorsan menni durva terepen, mert elpattog és ledob magáról a bringa, fékezni kényszerülsz ott ahol az AM-el még akár beletekersz, nagyjából ennyi a lényeg.
fpeter07: Így igaz, ahogy a Dh gépek is átalakultak, úgy a pályák is egyre durvábbak lettek. Ettől függetlenül le a kalappal az ős déhások előtt, mert azok is kihozták a maximumot azokból a pár centi rugóutakból és az is legalább olyan vakmerő mutatvány volt mint manapság, de tény, hogy ma már vicces látni őket, egy mai profi Dh-hoz képest.
[ Szerkesztve ]
-
Teasüti
nagyúr
válasz Teasüti #25042 üzenetére
Amúgy mi a szakvéleményetek erről a gépről az előző hsz-ben?
Írtam egy levelet a tulajnak kíváncsiságból, ő 183 cm és neki "tökéletes" a 18".
És 186 vagyok.
Azt írta a felső cső 58 cm, a nyeregcső 48 cm.
Majd megmérem az enyém mekkora.
Amúgy nagyon tetszik a gép, csak kicsinek hangzik nagyon az a 18".Scandium váza volt már vkinek? Milyen érzés?
[ Szerkesztve ]
-
Zola007
veterán
válasz Teasüti #25174 üzenetére
miért görbülne el álló helyzetben, ha úgy hagyja valaki?
egyébként is célszerű hosszabb kihagyáskor vagy télen kissé keresztbe váltani legkisebb fogszámok felé elöl-hátul, hogy ne terheld fölöslegesen a hátsó váltó rugójátbe is b-na, ha attól elgörbülne a lánc, hogy kicsit keresztbe van váltva álló helyzetben
Mʏ ᴘʜɪʟᴏsᴏᴘʜʏ ɪs: Iᴛ’s ɴᴏɴᴇ ᴏғ ᴍʏ ʙᴜsɪɴᴇss ᴡʜᴀᴛ ᴘᴇᴏᴘʟᴇ sᴀʏ ᴏғ ᴍᴇ ᴀɴᴅ ᴛʜɪɴᴋ ᴏғ ᴍᴇ. I ᴀᴍ ᴡʜᴀᴛ I ᴀᴍ ᴀɴᴅ I ᴅᴏ ᴡʜᴀᴛ I ᴅᴏ. I ᴇxᴘᴇᴄᴛ ɴᴏᴛʜɪɴɢ ᴀɴᴅ ᴀᴄᴄᴇᴘᴛ ᴇᴠᴇʀʏᴛʜɪɴɢ. Aɴᴅ ɪᴛ ᴍᴀᴋᴇs ʟɪғᴇ sᴏ ᴍᴜᴄʜ ᴇᴀsɪᴇʀ. - Sɪʀ Aɴᴛʜᴏɴʏ Hᴏᴘᴋɪɴs
-
dqdb
nagyúr
válasz Teasüti #25217 üzenetére
Vinném a Fox-okat
Na, még itt lehet szépen ráfaragni a fenntartásra, ha probléma van a teleszkóppal. A Fox drága újonnan, drága keveset használtan, olcsó agyonhasználtan, de az alkatrész hozzá bármilyen állapotban drága, és nem szervizelik neked akárhol (a forgalmazó magához vonta ezt, és nem ad a boltoknak alkatrészt, hanem hozzá kell vinni).ha meglátok egy hirdetésben vmit, ami alacsonyabb rangban, mint az XT, akkor máris lapozok. SLX, LX, Deore? Next...
Ha azt mondod, hogy azért ugrod a Deore hajtóművet, mert "csak" octalinkes, arra azt mondom, hogy oké, én is így tennék. De a többi érthetetlen sznobság számomra, mert annyit nem hoz az XT, mint amennyit visz: az FC-M580 LX hajtóműhöz 37 euró a tányérkészlet, az FC-M770 XT-hez 74 euró, a régebbi FC-M761 XT-hez 76 euró.XT fékváltókar pótolhatatlan? Húha, akkor ha dual control-t vennék, akkor jobban járnék, ha megtartom a jelenlegit is pótnak? Gondolom azért át lehet építeni hagyományos karokra is.
Nincsen olajos dual control Shimanónál már egy ideje. Átépíteni valószínűleg át lehet, de egy fékváltókartörésből rossz esetben két váltókar és két fékkar vásárlása lesz.tAm6DAHNIbRMzSEARWxtZW50ZW0gdmFka5RydIJ6bmkuDQoNClOBc4Ek
-
Runner_fxr
Ármester
válasz Teasüti #25336 üzenetére
Minden nyilván nem megy le, de a java igen, meg én itt komoly edzésről beszéltem, nem bohóckodásról.
Még egy valamit hozzáfűznék, aztán befejezem a témát, van ismerősöm aki 12 évig súlyemelő volt, világranglistán első 10-ben volt a súlycsoportjában. Ő valamikor 2004 körül fejezte be a súlyemelést, nem azt mondom, hogy már nincs rajta izom, most is látszik, hogy sportolt, de a régi fényképeihez képest sehol nincs, az már csak a múlt, a nagy része lement. Egyébként szín izom volt, nem volt kövér, erőemelő alkat.
Edzést nem hagyta abba, csak már inkább kerékpározik és fut.[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Huawei Watch GT 3 Pro - korlátolt szépség
- Autós topik
- Politika
- Milyen egeret válasszak?
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Fortnite - Battle Royale & Save the World (PC, XO, PS4, Switch, Mobil)
- Eredeti játékok OFF topik
- WoW avagy World of Warcraft -=MMORPG=-
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Milyen belső merevlemezt vegyek?
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen