- Bemutatta első fejhallgatóját a Sonos
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Milyen hagyományos (nem okos-) telefont vegyek?
- Samsung Galaxy S22 Ultra - na, kinél van toll?
- Bivalyerős lett a Poco F6 és F6 Pro
- Touroll J1 - amikor az átlagos is elég
- Xiaomi Mi 9 SE - csúcsimitátor
- Samsung Galaxy Watch4 és Watch4 Classic - próbawearzió
- Mobil flották
- Apple iPhone 15 Pro Max - Attack on Titan
Hirdetés
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Újra kiadták a Redmi Pad Prót
ma Néhol Poco Pad a neve, a jókora kijelző és a versenyképes árazás maradt.
-
Galax GeForce RTX kártyák jönnek a szűkösebb házakba
ph A gyártó Super sorozatú, 12, valamint 16 GB VRAM-mal ellátott megoldásai a szabadba nyomják a meleg levegőt.
-
Mobilarena
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
trialboj
őstag
válasz Hasaggymeg #147044 üzenetére
Igazából nem tudom, nem volt koppanás, de elmentem 2 vastagabb ág mellett, de nem mentem rá szerintem. Egyszer csak blokkált a kerék, és a küllők között volt a váltó. 20 al gurultem, nem tekertem, és semminek nem vertem oda, minden úgy volt beállítva ahogy kell, a limit csavarok stb.
Igazából én azt nem értem, hogy veletek hogy nem történik ilyesmi, annyira általános hogy felverődnek az ágak, de h ez miért adta meg magát az elsőtől az is rejtély. Talán van valami köze ahhoz, hogy most minden szuper könnyű kell legyen, akkor is ha emiatt kicsit kevésbé strapabíró, lásd m7000 fékkar hajlongása.
Az előző M786 os váltóm, rengeteget kapott a kb 7000km alatt amit belepakoltam, és mikor azzal történt akkor is inkább a váltófül ment el, most viszont a visszaegyengetett, tehát meggyengült váltófül, tökéletesen egyenes maradt, és a kanál része görbült csak be a küllők közé, és tört is el egyben.
Senki nem tud segíteni a kompatibilitási kérdésben? Ha jól emlékszem az SickBiker YT arc, bemutatta a deore-t és az SLX váltót is és ott azt mondta hogy ugyan az a kettő, a váltó karra is meg erre a hátsó váltóra is, ez elméletben azt jelenti, hogy ha rendelnék, legalább egy külső kanalat az M6000-hez, akkor az rámegy erre is?
A kuplungról meg annyit, h ahogy már régebben írtam, nekem a szervizes haverok azt mondták, és láttam hogy ők is úgy használták, hogy csak leejtőzésnél kell bekapcsolni. Személy szerint bekapcsolt állapotban nehezebb és talán picit lassabb volt a váltás, ezért nem használtam eddig. Azt nem tudtam, hogy esetleg segített volna elkerülni az ilyen helyzeteket.
Kösz, azt kitől tudnám még ma este megtudakolni, hogy a 11 sebességes kanál, passzol-e az én 10 sebességes váltómra?
[ Szerkesztve ]
"Do not go where the path may lead, go instead where there is no path and leave a trail." // Ralph Waldo Emerson //
-
belsodavid
aktív tag
válasz Hasaggymeg #147044 üzenetére
A gyári fékolajosat égettem ki, az újakat garantáltan tisztán raktam össze!
Új hozzászólás Aktív témák
- Külföldi rendelések: boltok, fizetés, postázás
- Arena Breakout: Infinite
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Bemutatta első fejhallgatóját a Sonos
- Csak nekem ilyen lassú a PH?
- Mesterséges intelligencia topik
- Hálózati / IP kamera
- Milyen légkondit a lakásba?
- Hatalmas, 16K felbontású, szemüveg nélküli 3D kijelzőt villantott a BOE
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen