- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Milyen hagyományos (nem okos-) telefont vegyek?
- Samsung Galaxy S22 Ultra - na, kinél van toll?
- Bivalyerős lett a Poco F6 és F6 Pro
- Touroll J1 - amikor az átlagos is elég
- Xiaomi Mi 9 SE - csúcsimitátor
- Samsung Galaxy Watch4 és Watch4 Classic - próbawearzió
- Mobil flották
- Apple iPhone 15 Pro Max - Attack on Titan
- Samsung Galaxy S10 és S10+ duplateszt
Hirdetés
-
Touroll J1 - amikor az átlagos is elég
ma A megszokott konstrukciót, vagyis pedálszenzort és hátsó agymotort kínál a Touroll, nincs benne semmi rendkívüli, de kedvező az árfekvése.
-
Call of Duty: Modern Warfare III - Új szezon, újabb ingyenes hétvége jön
gp Napokon belül indul a negyedik évad, amely ismét számos újdonsággal érkezik.
-
Megfizethető és viszonylag kompakt ház született a Lian Li-DAN Cases frigyből
ph A 26,3 literes térfogatú, két színben választható típus moduláris belsővel és korrekt szellőzéssel igyekszik magára vonni a figyelmet.
-
Mobilarena
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
trialboj
őstag
válasz Hasaggymeg #147044 üzenetére
Igazából nem tudom, nem volt koppanás, de elmentem 2 vastagabb ág mellett, de nem mentem rá szerintem. Egyszer csak blokkált a kerék, és a küllők között volt a váltó. 20 al gurultem, nem tekertem, és semminek nem vertem oda, minden úgy volt beállítva ahogy kell, a limit csavarok stb.
Igazából én azt nem értem, hogy veletek hogy nem történik ilyesmi, annyira általános hogy felverődnek az ágak, de h ez miért adta meg magát az elsőtől az is rejtély. Talán van valami köze ahhoz, hogy most minden szuper könnyű kell legyen, akkor is ha emiatt kicsit kevésbé strapabíró, lásd m7000 fékkar hajlongása.
Az előző M786 os váltóm, rengeteget kapott a kb 7000km alatt amit belepakoltam, és mikor azzal történt akkor is inkább a váltófül ment el, most viszont a visszaegyengetett, tehát meggyengült váltófül, tökéletesen egyenes maradt, és a kanál része görbült csak be a küllők közé, és tört is el egyben.
Senki nem tud segíteni a kompatibilitási kérdésben? Ha jól emlékszem az SickBiker YT arc, bemutatta a deore-t és az SLX váltót is és ott azt mondta hogy ugyan az a kettő, a váltó karra is meg erre a hátsó váltóra is, ez elméletben azt jelenti, hogy ha rendelnék, legalább egy külső kanalat az M6000-hez, akkor az rámegy erre is?
A kuplungról meg annyit, h ahogy már régebben írtam, nekem a szervizes haverok azt mondták, és láttam hogy ők is úgy használták, hogy csak leejtőzésnél kell bekapcsolni. Személy szerint bekapcsolt állapotban nehezebb és talán picit lassabb volt a váltás, ezért nem használtam eddig. Azt nem tudtam, hogy esetleg segített volna elkerülni az ilyen helyzeteket.
Kösz, azt kitől tudnám még ma este megtudakolni, hogy a 11 sebességes kanál, passzol-e az én 10 sebességes váltómra?
[ Szerkesztve ]
"Do not go where the path may lead, go instead where there is no path and leave a trail." // Ralph Waldo Emerson //
Új hozzászólás Aktív témák
- Csak nekem ilyen lassú a PH?
- Mesterséges intelligencia topik
- Hálózati / IP kamera
- Milyen légkondit a lakásba?
- Hatalmas, 16K felbontású, szemüveg nélküli 3D kijelzőt villantott a BOE
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- bb0t: Gyilkos szénhidrátok, avagy hogyan fogytam önsanyargatás nélkül 16 kg-ot
- A PC-ből az asztalunkra is kilép a Noctua
- Újra kiadták a Redmi Pad Prót
- Samsung LCD és LED TV-k
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen