- Milyen okostelefont vegyek?
- Megérkezett a Google Pixel 7 és 7 Pro
- Mobil flották
- Ismét egyedit alkotott a Sharp
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- Samsung Galaxy S21 és S21+ - húszra akartak lapot húzni
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Variáció egy témára
- Fotók, videók mobillal
- Íme az új Android Auto!
Hirdetés
-
Homeworld 3 - Amit a játéktól várhatunk
gp Akik a drágább verziót vették meg, már játszhatnak a teljes változattal.
-
Három éve fontos döntést hozott az AI-ról az Apple
it A Bloomberg szerint saját chipekkel működtetné az AI-szervereket az Apple.
-
Enduro változatot kapott a Mobvoi TicWatch Pro 5
ma WearOS 3.5 rendszerrel és kettős FSTN és AMOLED kijelzővel érkezik az új modell.
-
Mobilarena
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
eddie1978
aktív tag
válasz BurgBurg #113994 üzenetére
Dettó ugyanezt az utat jártam be. Sok év országúti. Miközben sokszor volt olyan, hogy csak nézegettem befelé, hogy milyen jó lenne oda bemenni. Országúti ment. Jött a CX majd mellé egy XC fully. Most van a CX egy SS orszságúti rohangálós társaságában. Nagyon imádom a CX-et. Majdnem országúti. Az én szintemen mindegy a különbség. Elmegyek terepen is szinte mindenhol ahol az XC géppel elmentem, csak picit lassabban. Lefelé jóval lassabb vagyok. Ennyi nekem belefér. Amire én használom a bringát arra nekem, ismétlem nekem, pont jó.
[ Szerkesztve ]
-
BurgBurg
tag
válasz kacsyx #113998 üzenetére
Durván 100al lenne több. Ha én 300 fölött adnék ki bringáért akkor már azt a 100at nem sajnálnám és lenne egy többfunkcios patika gépem. (Később meg vennék még hozzá egy kerékszettet es akkor a gumicserevel nem kellene foglalkozni.)
De az anyagi lehetőségeidet te látod. -
Toobee
veterán
válasz jjeahh #113995 üzenetére
Egy nagyon apró karikát én is mentem tegnap. Ma megjött az új markolatom, de csak fekete volt készleten, úgyhogy nem lesz továbbra sem színes a bringa Fékbetétet jól elbaszták BF75 helyett küldtek 2 dugattyúshoz valót. Remélem kibírja még azt a 2 hetet a hátsóm...
https://barbieripnk.hu/
-
jjeahh
nagyúr
-
tacto
aktív tag
válasz kacsyx #113998 üzenetére
A Tiagra, ez a Tiagra mar nagyon jo. Am ha raszantad magad, a te sulyoddal, talan tenyleg hidros tarcsa kellene. A mechanikus engem meg kb. mindenhol megfog (60 kg alatt vagyok). Szinten gravel, ezek jo kis mindenes massziv vazsk, es tenyleg, ahogy elöttem is megemlitödött, barhol le lehet termi szinte a betonrol, szabadsag
-
Tibal
tag
válasz StLui #113988 üzenetére
Akkor marad a linkelt 2.2-s, annak elvben jónak kellene lennie. Köszi a választ
_____
Kérdésem lenne, hogy ehhez a monoblokk kihajtóhoz mekkora villáskulcsra lenne szükségem? [link][ Szerkesztve ]
<<Samsung Galaxy A52S 5G>> <<Processzor : i5 14500 Ram : 32 GB 6000 DDR5 GPU : asus strix gtx 1070 8g>>
-
kacsyx
aktív tag
válasz tacto #114005 üzenetére
Hidraulikus féket használok már 3 éve, valószínűleg a neten fellelhető tesztek mellett ezért sem vennék szívesen mechanikus féktárcsával bringát. Tényleg csak azért húzom a szám a gravel esetén, mert rengeteg pénzt kérnek el pluszba a gravelsége miatt.
Egyébként kinek milyen gravel bringája van és mik a tapasztalatok velük?
-
pc360
addikt
-
HEAHEA
tag
válasz kacsyx #114007 üzenetére
+1 a gravelre. A vázkialakítás miatt jobban variálható a gumiméret, lehet országútiasítani, aki akarja. Mechanikus tárcsafékek közül a Tektro Spyre, Avid BB7 amik ajánlottabbak. Nézni kell különböző akciókat, esetleg külföldieket is. A Cannondale gravelemet itt vettem egykor: [link], nézz szét más (külföldi) webáruházakban is az akciók végett, pl. amik itt pl. az ajánlóban szerepelnek.
-
cozmo
őstag
Ide van valakinek kuponja, hogy lehet szerezni?
www.bike-components.deEladó dolgaim: https://hardverapro.hu/tag/cozmo
-
tacto
aktív tag
válasz kacsyx #114007 üzenetére
Igen, sajnos, trend, divat, mittudomen, ez egy ilyen mufaj, marketinges lenyulas, En hosszu evekkel ezelott mar valami ilyesmit szerettem volna, de legalabbis a majdani "jovore nezve", es tessek, megjelent a spanyolviasz. Ugyhogy anno az akkor legjobban nekem tetszot (Diverge) azonnal megvettem. En nem bantam meg, de teljesen ertheto a dilemma, lehuzas ize van kicsit a par "extra ficsornek".
[ Szerkesztve ]
-
Redneck
veterán
Na hívtak az üzletből. Sajnos csak augusztus elsején tudnak legkorábban fogadni. Mondtam a kattogást a telefonban, azt mondták valószínűleg csak monoblokk beálítás és zsírozás kell neki, legrosszabb esetben csere. Ez 3900 Ft ha valóban cserélni kell. Garanciális bringa esetén ezt vajon nekem kell állni, vagy erre is kiterjed a jótállás?
Play Hard GO pr0! - A bugfix, a hiba véglegesítése a programban.
-
Redneck
veterán
válasz Runner_fxr #114024 üzenetére
A szervizük teljesen be van táblázva addig. Nem tudom mit csináljak, de tuti nem fizetek egy garanciális cserét. Az a baj hogy használnom kell, addig is megyek párszor napi 25 kilométert.
Play Hard GO pr0! - A bugfix, a hiba véglegesítése a programban.
-
ivana
Ármester
válasz Redneck #114023 üzenetére
monoblokk beálítás Hogy mi? Szóval a monoblokkot nem nagyon lehet állítani, az egybe cserélendő. Szerintem ez garanciális hiba amúgy is.
augusztus elsején tudnak legkorábban fogadni Kb. 20 perces művelet
Kell egy szép nagy alátét, egy monoblokk szerszám, egy lehúzó és elég gyorsan megvan. És legalább ha ésszel csinálod a szervizesek nagyrészével szemben bezsírzod az összes menetet, meg a négyszög tengelyt is.
[ Szerkesztve ]
-
Runner_fxr
Ármester
válasz Redneck #114025 üzenetére
Ha egy nem ott vásárolt bringát vinnél a szervizbe, akkor teljesen érthető szezonban, hogy akár 1-2 hetes várólista van. Viszont az újonnan, általuk eladott kerékpárok esetleges garanciális ügyeire és kötelező átnézésre, kell szorítani időt, aminek elsőbbséget kell élveznie. Ez így korrekt. Ezért írtam, hogy ez nem túl vevőbarát hozzáállás. Tipikusan az a fajta, amikor addig vagy fontos amíg el akarják adni neked a bringát.
A hajtás kattogása egy új bringán, szinte biztos, hogy valamilyen alkatrész lelazulását jelenti. Viszont ha így használod annak lehet az a következménye, hogy tönkremegy a hajtókarod, pl a pedál kiszedi a menetet a hajtókarból, vagy a négyszög tágul ki, ha ott lazul le. Legrosszabb opció a monoblokk lelazulás, mert az akár a vázba is megtágíthatja a menetet. Persze ezek a legrosszabb lehetőségek, de előfordulhatnak.
Én azt javaslom hogy keress egy megbízható szervizt és bízd inkább rájuk, még ha fizetned is kell érte pár ezrest.ivana: Feltételezem, hogy a monoblokk beállítás alatt arra gondolt, hogy ha kilazult akkor meghúzza. Egyébként a négyszög tengelyt nem célszerű zsírozni. Hozzájárulhat a hajtókar lelazuláshoz. Szerelés közben valamennyi zsír úgy is kerül rá, az kb elkerülhetetlen, de külön rátenni zsírt, szerintem hülyeség. Ott inkább az a fontos, hogy tiszta legyen, át kell törölni, meg a hajtókar négyszög részét is.
[ Szerkesztve ]
-
Redneck
veterán
válasz ivana #114026 üzenetére
Nincs ezzel gond, biztos egyszerű, csak szerzámom sincs és életemben nem csináltam. Egy hónapos kerékpár, garanciális, nem szerelgetném itthon ha nem gond. Egyébként lehet nem mondott beállítást, csak zsírozást, nem emlékszem, akkor keltem. Nem találtam róla semmit hogy ki a monoblokk gyártója, de azt nem értem, hogy gyárilag nincs kenés a csapágyban? 300km alatt nem hinném hogy ki kéne száradnia.
Runner_fxr:
Rendben, holnap felhívom őket és megmondom hogy pár napon belül szükségem van a szervizre. Ha szarakodnak, viszem máshova, utána pedig küldök egy fizetési meghagyást a szervizszámlát mellékelve.Valami tipp hogy mit nézzek meg esetleg? A hajtókart és a pedálokat? Ha azok sincsenek meglazulva akkor bonyolultabb a probléma?
Egyébként lehet csak idén lesz meg a kerékpár. Az egyik dolog hogy kicsit bizalmamat vesztettem a márkában, a másik az hogy inkább valami tempósabb haladásra alkalmas, könnyebb gép kéne.
[ Szerkesztve ]
Play Hard GO pr0! - A bugfix, a hiba véglegesítése a programban.
-
Redneck
veterán
Az üzlet védelmében azért annyit hozzáfűznék, hogy mindenhol feltüntették, hogy 1-2 héttel a garanciális első felülvizsgálat előtt jelentkezzek be. Ezzel nincs is gond, szerintem érthető a szezon közepén.
Elvégre egy jól pörgő üzlet, tele ügyfelekkel, akik egymásnak adják a kilincset.
Szerk:
Tudtok ajánlani egy korrekt szervizt a budai oldalon?[ Szerkesztve ]
Play Hard GO pr0! - A bugfix, a hiba véglegesítése a programban.
-
zoli03
őstag
válasz Runner_fxr #114028 üzenetére
Szerintem meg kell zsírozni. Acél és általában alu, könnyen össze tud rohadni. Ha ép a hajtókar és a tengely is, és rendesen nyomatékra van húzva, sosem fog lelazulni.
-
ivana
Ármester
válasz Runner_fxr #114028 üzenetére
Ezzel ellentétes a tapasztalatom, volt egy nagyon makacs prowheel hajtásom ami állandóan meglazult, de szerencsére nem nyalta el a négyszöget. Találtam bicycle stack exchangen valami vérre menő vitát pont erről és végül bezsíroztam a tengelyt azóta nem jött le pedig leszedve is volt néhányszor. Mióta zsírzom nem voltak lelazulós problémáim szóval szerintem célszerű.
-
Csokicsibesz
tag
A hátsó sorom 11-50-es iszonyatosan mozog, kézzel simán 3-4 milliméter tudom mozgatni. Szabályosan játéka van. Nyilván ebből kifolyólag a váltás is teljesen szar.
Hátul 12 mm-es átütős agyon van a kerék (ha ez számít), minden teljesen gyári állapotban.A kerék már lett hátul kiszedve (defekt miatt), de mivel átütős agy van nem tudom rosszul visszarakni. A sorhoz egyáltalán nem gyúltam. A fent leírt mozgást okozhatja a hibás vissza tétel?
Szerintem szarul lett felrakva a sor és kilazult, amiért eléggé ideges is vagyok. Mivel egy nagyjából 2 hónapos és közel fél milliós bringáról beszélünk, amit a hivatalos márkakereskedésben vettem. 250 km után volt is egy átnézésem (szintén a márkaboltban), ami után semmi komment nem volt.
Ha holnap visszamegyek és megreklamálom, hogy ez így mi a fasz, akkor azt jogosan teszem?
Vagy bármi más okozhat ilyen jelegű hibát? -
ivana
Ármester
válasz Csokicsibesz #114035 üzenetére
Két helyen lazulhat le, a kazetta testet tartó csavarnál (de akkor az agy is kotyog) vagy a záró anyánál. Szerintem teljesen jogos reklamálni, am egy rendes szerszámmal simán csak meg kell húzni.
-
jjeahh
nagyúr
No, megint elvert az eső rendesen, + velem együtt még 8 montist ugyanott . Lejtőzéskor remegtem mint a nyárfalevél, 1000+ méteren távol a várostól azért sokkal hidegebb van ilyenkor, nem fűt a szmog .
Amúgy a Bollé Contour-t én megszerettem, ajánlom mindenkinek bringás szemüveg helyett. Előre fura volt, hogy hideg kékes a lencse színe, de megszoktam, cserébe sokkal világosabb mint a Komono napszemcsim, erdőben is simán használható általában. Éjszaka persze ez is sötét, olyankor valami semleges kell.Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
pittlaren
csendes tag
válasz varsam #113989 üzenetére
Szevasz, a környéken lakom, úgyhogy persze, bringázhatunk, de vedd figyelembe, hogy elég kutyaütő vagyok
Vasárnap a Hétforrás, Korona emlékhely, Szálasi bunker kurzuson voltunk, meg felderítettünk egy-két jó ösvényt a Szabó hegyen.
[ Szerkesztve ]
Milyen név az, hogy Azim? Cornwalli vagy ír? Mór...
-
6030D
Ármester
válasz Csokicsibesz #114035 üzenetére
Húznak rajta 2-3 kattanást és kész, nem kell túlgondolni. Nekem is volt már ilyen, ha koszos a sor akkor húzás után is visszalazulhat (ahogy a felületek között mozog a kosz).
Vagy vegyél egy kazettaleszedőt és húzz rá te. Ehhez nem kell láncostor sem.
[ Szerkesztve ]
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
trialboj
őstag
válasz jjeahh #114037 üzenetére
Én ma elkerültem a vihart, de bringázás szempontjából ez a nyár egy kalap x. Amilyen hamar beütött a tavasz annyira takony az idő, a fellazult utakat meg a traktorok szétbarmolták, kb járhatatlanná téve, még eső után 1 héttel is. Azokból az árkokból sosem párolog el a víz, áhh kinyírták a legközelebbi erdőnket.
Ez jónak tűnik van gumi rajta ahol kell, viszont nincs szellőző nyílás a tetején, izzadós mászásnál nem párásodsz be?
Én is kellene vegyek valamit, mert félek hogy ennek a rockbros cuccnak a lencséje tovább rontja a szemem, de csak hasonlóan bóvli minőségű és stílusú szemüveget vannak az itteni boltokban, a neten meg nyilván annyi van hogy ott hamar elvesződöm köztük : ))"Do not go where the path may lead, go instead where there is no path and leave a trail." // Ralph Waldo Emerson //
-
zoli03
őstag
-
inifini
tag
válasz kacsyx #114007 üzenetére
Nekem outim van már egy ideje, nemrég vettem mellé egy montit, hogy télen, taknyos időben is tudjak tekerni, de nem igazán jött be. Eladtam, helyette vettem egy Diverge-t, nagyon tetszik, hozza, amiért választottam. De nekem az igazi az outi, azzal megyek, amikor tehetem, igazán országúton használom, ahol azért nagyobb tempóval tudok tekerni az outival a geo, könnyebb súly, kerekek, gumik...miatt.
-
Zsohi
őstag
-
Runner_fxr
Ármester
válasz Redneck #114029 üzenetére
Oldal irányba érdemes megmozgatni a hajtóművet, ha laza a monoblokk, kottyanni fog a csapágy. Persze nem feltétlen kell kotyognia, ha kicsit meglazul, már az is okozhat kattogást, recsegést. 8-as imbusz kell a hajtóműhöz, és egy 15-ös kulcs a pedálhoz, de a jobb fajta pedálokat a hajtómű belseje felől, 6-os imbuszal is lehet csavarni. Viszont értelemszerűen a monoblokk feszességét csak úgy tudod ellenőrizni ha le is húzod a hajtóművet, ehhez kell egy hajtómű lehúzó szerszám is és egy monoblokk behajtó szerszám. Azért én kicsavarnám azokat a pedálokat, áttörölném a meneteket a hajtóműben és a pedálon, majd megzsíroznám. Ki lehet csavarni a hajtómű rögzítő csavarokat is, azokra is lehet rakni zsírt. A Cube-nak egyébként ehhez semmi köze, ők a váza gyártják, gyártatják, nem az alkatrészeket, tehát a márkában ezért még ne inogjon meg a bizalmad, mert alaptalan. Ez a kattogás egy 2 millió forintos új kerékpárban is előjöhet! Gyakori probléma, nem is mindig könnyű rájönni a hang forrására, ha az nem a hajtásból jön, de ha rendesen meg van húzva minden, elvileg a probléma megszűnik. Egyébként még a küllők is tudnak pattogó hangot adni, ha nem elég feszesek. Illetve a kormányszárban lévő csavarok is, ha nincs rajtuk zsír vagy van ott egy kis szennyeződés, esetleg sorja. Ha ezek után is kattog, akkor ki kell venni a monoblokkot és áttörölni, majd zsírozni a vázban a meneteket, vagy akár lehet ezzel is kezdeni, bár új bicóban általában elég ha csak a feszességét ellenőrzöd. Persze ahhoz is rutin kell, hogy érzed, meddig lehet a hajtóművet és a monoblokkot húzni, erre vannak előírt nyomaték értékek, de ezek sem mindig érdemes szent írásnak venni, mert meg lehet szakítani a vázban a menetet.
zoli03, ivana: Ha így látjátok jónak, zsírozzátok a tengelyt, én úgy tapasztaltam, hogy erre nem sok szükség van.
[ Szerkesztve ]
-
Runner_fxr
Ármester
válasz Zsohi #114047 üzenetére
Mindenképpen acél kell, ezek az alu kazetta testek engem is az őrületbe kergetnek, inkább legyen egy kis plusz súlya, de legyen megbízható, ha keményen taposod, akár már 1000km után kezd elszaródni. Vicc. Én is akartam venni egy új kazettát a formula agyara, de 20 rongy, és pillanatok alatt belemar a sor. Lehet jobban járnék egy új aggyal, csak mivel 157-es szélességű kell, szűkös a választék, és ami van, az is elég drága. Egy Hope Pro 4-es agyon gondolkodom, 12 X 157-es, 200 euro, de ezen rendes acél kazetta test van.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Kamionok, fuvarozás, logisztika topik
- Amatőr csillagászat
- Politika
- PlayStation 4
- Házimozi haladó szinten
- Milyen okostelefont vegyek?
- Vigneau interaktív lokálblogja
- A Corsair égisze alá kerül a Fanatec
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Megérkezett a Google Pixel 7 és 7 Pro
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen