- Huawei Watch GT 2 - épp ideje!
- Samsung Galaxy S21 és S21+ - húszra akartak lapot húzni
- Xiaomi 11 Lite 5G NE (lisa)
- MG5 menetpróba
- Indiában startolt a Poco X6 és X6 Pro
- Milyen okostelefont vegyek?
- Samsung Galaxy S24 - nos, Exynos
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Macrodroid
- Ezek a OnePlus 12 és 12R európai árai
Hirdetés
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Már nem hisz a nagy európai EV-forradalomban a Ford
it Meggondolta magát a Ford, a helyzetre való tekintettel 2030 után is kínálhat Európában hibrid és benzines autókat.
-
Homeworld 3 - Amit a játéktól várhatunk
gp Akik a drágább verziót vették meg, már játszhatnak a teljes változattal.
-
Mobilarena
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
Fall-N
veterán
válasz Ringman #292449 üzenetére
Nem, nincs mit. Igazság szerint már a Nakamura vázas építésből, ami az elején volt [link] , már nincs meg semmi az új biciklin. A legutolsó alkatrészek persze át lettek építve a Csepel vázra, bár jöttek új alkatrészek hozzá (Funn Stryge stucni, új Funn kormánycsapágy és markolat, Acor nyeregcső). A Kelly's női bicikli megörökölte a főbb dolgokat, így nem voltak felesleges vételek. A többi mellékvágányt (V-fékek, XCM teló, menetes, kónuszos kerekek) meg már rég eladtam. Egyedül a elgi váz a kormánycsapággyal és nyeregcsővel vam meg, meg egy KLS alu kormány.
-
válasz Roland861010 #292452 üzenetére
Nem kell ahhoz versenyzőnek lenni, hogy az ember komolyan vegyen egy hobbit. Azért nem ilyen elérhetetlen árú dolgok ezek, mindig a pecázás jut eszembe ellenpéldának, 10+ éve is volt ismerősöm, akinek már akkor is sokmilliós felszerelése volt. Csak nagyra nyílt az olló az eldobhatós, olcsó biciklik, meg az új autó árát érő karbon csúcsgépek között. Legtöbbünknek itt amúgy is 2-3 bringája van, esetenként még annál is több.
A legszörnyűbb abban a hozzászólásban, hogy bennem is egyre inkább érik a dolog, hogy csak kéne egy elektromos váltás, meg akkor már egy jobb kerékszett is, de ezzel dupláznám a bicaj árát. Vagy eladom, és veszek egy újat, dupla annyiért, mint amibe ez került. Nem azért dilemma, mert nem telik rá, hanem mert biciklire ennyi pénzt kiadni, amikor igazából a mostani is bőven jó, ahhoz még mindig smucig vagyok.
pI talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
nagyúr
vibrációcsillapításra szóba jöhet még egy géles kesztyű a markolaton kívül, illetve sokakat látok teljesen merev könyékkel, csuklóval tekerni, nekik még annak enyhe hajlítása, és akkor a az izületek helyett az izmok is dolgoznak. utóbbi ingyen van, viszont amíg meg nem szokod, enyhén diszkomfortos.
nyilván a tankcsapdák ellen nem hat ez se, azt érezni fogod, ezért célszerű kerülgetni.Tudod, mit jelent az, hogy nemezis? Az érintett, erősebb fél kinyilatkoztatása a méltó büntetés mértékét illetően. Az érintett fél jelen esetben egy szadista állat... én.
-
Csokicsibesz
tag
válasz parandroid #292454 üzenetére
Sok viszonylag "új" ember van a topicban, akik kevésbé értik a kerékpározást. Ami alapvetően nem gond, mert szerintem kell idő amíg megérti az ember (legalábbis nekem kellett).
Nehezen áll össze, hogy az álló képességi sportnak nem véletlenül ez a neve. Az állóképesség az egésznek az alfája és ómegája. Persze lehet menni összevissza meg lehet venni 50 felett olasz bicikliket .
Évekbe telik mire lesz az embernek egy kézzel fogható állóképessége, mire tudja, hogy mire kell figyelni stb.De azért itt ebben a hobbiban isvannak szintek. Van a vettem egy új bringát és most heti 40km nekem a bringázás a hobbim szint. Meg a van 3-4 bringám, okos görgőm , 12 hónapon keresztül edzek, figyelek a kajálásra és versenyzek szint.
Ebben a topicban van mind a kettő, eltérő arányban de lehet velük találkozni.
Mind a kettő bringás de mégis nagyon más szinten.Arról nem is beszélve, hogy a kerékpár egy elég drága sport, van egy réteg akinek itthon, mint sport teljesen elérhetetlen. Azért jelentősen magyar átlag feletti kereset kell ahhoz, hogy valaki tudjon hobbiból versenyezni. Még nem is a bringa a legdrágább része szerintem, hanem inkább az autó amivel oda meg vissza mész a versenyekre.
Plusz a legtöbb amatőr versenyző mindent magának csinál: szervizelés, kaja, vezetés, edzés, stb. Eléggé elhivatottnak kell lenni, ha ezt valaki szeretné csinálni, mindezt úgy, hogy a körülmények (értsd verseny helyszínek, résztvevőszám, díjak stb.) eléggé messze vannak az optimálistól. -
válasz Csokicsibesz #292456 üzenetére
A versenyzés megint egy másik szint, meg ahhoz affinitás is kell, nekem mondjuk nem hiányzik. Futásokra szoktam nevezni, de annak sincs az égegyadta világon semmi verseny jellege, csak ott vagyok, és teljesítem a távot. Biciklizésből eddig még el sem jutottam, de ha valaha eszembe jut ilyesmi, az is inkább csak ilyen bakancslistás dolog, hogy fel kéne menni mondjuk a stelvióra, vagy megcsinálni a 100km-es rad am ringet a nordschleifén.
Amúgy is a bicikli nekem mindig ilyen masodlagos dolog volt, eleve csak azért kezdtem el, mert egy sérülés miatt épp nem tudtam futni, aztán ez is rajtam ragadt. Mostanra meg van vagy 5 biciklim, de az is jelllemző, hogy az asszony pedelecje drágább, mint a karbon országútim, ami messze a legértékesebb bringám. Szóval ezek azert nagyon relatív dolgok. Meg persze az is igaz, hogy magyar viszonyok között valszeg én is sokkal visszafogottabban költenék.
p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
arcitec
addikt
-
m72
tag
Platform pedálra váltok, valami "tapadósabb", de nem menetes tüskés kivitelt keresek. Az utóbbi nekem túlzás lenne. A keret amit rászántam, kb. 15 k, tömegben nem bánnám, ha megállna 350 g körül. Bár egy nehéz, bike packing jellegűre "pimpelt" bringám van, ami nem könnyű. Preferálom a szabványos (ipari) golyóscsapágyas kiviteleket, bár az M520-asom kónuszos csapágyazásával sem volt bajom. Pl. egy ilyenre gondoltam: [link] Eddig úgy gondoltam, hogy a siklócsapágyas pedálok nagyon az alsó polc. Aztán szembe jött velem az XLC magnézium testű pedálja sikló csapágyazással, amit itt-ott iparinak írnak. Gondolom az ipari itt is a szabványosat jelenti. Ez az a pedál: https://ebike.hu/termekek/hajtas/pedal/normal-alu-haz/108686_xlc-pd-m13-ultralight-iii-normal-pedal/ Van a jobb (nem alsó polcos) sikló csapágyas pedálokkal valakinek tapasztalata, továbbra is a golyóscsapágyas a tuti választás?
-
Roland861010
addikt
válasz parandroid #292457 üzenetére
Tény és való hogy az elmúlt években nagyon sok pénzt tapsoltam el én is sok más haszontalan dologra (mások szerint) köztük a horgászatra. Egy alap egynapos max hétvégés peca alsó hangon is 30k körül van és ez az alja.
Évente 20-30 ilyen alkalom volt.
De bele untam és fáradtan.
A terembe járás megint ilyen az nekem vissza térő dolog de havi minimum 30k .
De lehet bármit nézni csak hogy rá kereste az egyik elektromos valtora amit írt és az első találat 400k dobot fel...
Azért tűnik nekem az már túlzottan is fanatikusnak aki egy valtora képes ennyit vagy akár csak fele annyit is költeni főleg ha tényleg csak az van, hogy "csak teker" és semmi versenyzés nincs.Kb. ez nekem ugyan olyan mint a grammokat kergetni hobbi szinten miközben egyszerűbb lenne diétázni..
-
dom1n0
aktív tag
40 kili 600 szint lett a mai nap a matraban, “kicsit” okosabb erobeosztassal, z2-ben gyakorlatilag.
Kucsit sajnalom, hogy tomeg volt Matrahaza fele, de feltalaltam magam es mashol gyujtogettem a szintet. -
zsocy
őstag
válasz Roland861010 #292462 üzenetére
Látod, le is írod hogy a horgászat neked napi 30K-ba került évi 30 alkalommal. Ez már magában 900K. Egy elektromos groupset kijön a feléből, vagy ezért a 900-ért olyan bringát veszel ami minden igényed kielégíti, akár versenyezhetsz is vele. És nem csak arra az 1 évre jó, hiszen a horgászat jövőre ugyanennyit elvinne, míg a bringát "csak" egyszer kell jól megvenni.
Minden relatív, mindenkinek más éri meg, és sosem fogja megérteni egy kívülálló (nem rád gondolok, te már elindultál a belső körök felé ) hogy mi kerül ezen ennyibe.
Egyébként semmiho-t érdemes megnézni Straván, olyanokat megy hogy azt akár versenyzők is megirigyelhetik, sőt versenyeken is indul, szóval ha valahol jó helyen van a technika, akkor az rá igaz.Csokicsibesz, "meg lehet venni 50 felett olasz bicikliket" kikérem magamnak, még csak 45 vagyok
[ Szerkesztve ]
-
pajinka
tag
válasz kocsis.adam_ #292232 üzenetére
Kérdezd meg a bölcseket, de hosszú gondolkodás és hasonló keret alapján szóba jöhet a Decathlon.
Az rc120 Microshift váltóval 220, az rc 500/Van Rysel Sora 3000-rel akciósan 280. Több marad külsőre, stb.-re, összes youtube portál dicséri az ár/érték arányt.
♫ Trying hard now, it's so hard now, getting strong now, won't be long now... B.É.R.CS.A.R.O-V.
-
dom1n0
aktív tag
válasz Csokicsibesz #292456 üzenetére
Tldr 50 felett elmegy az emberek esze es Olasz bringat vesznek, meg szerencse hogy 37 vagyok
-
BusinessGuy
senior tag
Én is taposó/platf pedálokat nézegetek... Imádom hogy van ahol odaírják a súlyhoz hogy / 2db és van ahol nem, így lehet totózni mert pl van olyan alu amire majdnem fél kiló van írva de nincs odaírva hogy /2db....Az meg nyilván vicces lenne ha fél kiló lenne egy ilyen alupedál...
-
Fall-N
veterán
Most néztem a FB-t, felfobott egy Giant posztot. A Reign Advanced bringa ODI markolattal van gyárilag. Jön fel a márka, már egyre több hazai webshop is árulja őket (jó drágán).
-
ZolkoW
őstag
válasz Fall-N #292438 üzenetére
ritkán írok ilyesmit, de az ESI-t nálam még nem közelítette meg semmi, amit eddig próbáltam, mondjuk simán lehet, hogy az 1-2000 Ft-os Alis ODI cucc az hamisítvány volt. Mind túl puha nekem, és csúszósabb a kelleténél. Nemrég vettem BBB-t, az ígéretes volt (nomeg ESI árban..), de az meg túl kemény, és rohadt nehéz volt felszenvedni, pedig tudom az IPA trükköt. A szivacsosokat amúgy elég könnyű ezzel szerelni, kivéve ha már megsérült a pereme, akkor könnyen tovább szakad. Koskormányon is ESI van, picit lehetne vastagabb, de a fogása, tapadása az tetszik.
Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
jjeahh
nagyúr
válasz ZolkoW #292471 üzenetére
Pedig ha jól rémlik neked "csak" Racers Edge van, ami jobb a markolatok 99%-ánál, de még ahhoz képest is dimenzió ugrás egy Chunky. Kár, hogy pici kezem van, különben kipróbálnám a Chunkynál vastagabbakat is, eskü, rázós nehéz terepen vagy hosszú tekerésen nagyon sokat segít és lejtőn is ad egy pici plusz magabiztosságot. Ami még jó lehet, az a Wolf Tooth, majd egyszer kipróbálom a trükkös bevágott markolataikat. A lényege az lenne, hogy tenyér alatt nagyon vastag és csillapít, amennyire csak lehet (elvileg), ahol meg nincs szükség csillapításra, ott vékonyabb, így kisebb kezekkel is kompatibilis lehet: [link] [link]
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
itouchfan
senior tag
válasz Csokicsibesz #292456 üzenetére
Kint vagyok most Etyeken a Tour de Hongrien, nagyon sokan mennek elég komoly bringakkal, amik újonnan minimum a 800k - 1 millió Ft-os kategória, de többségében 3-4 évnél nem régebbi modelleket hajtanak az emberek, akiken látszik, hogy sportcéllal tekernek, szóval úgy néz ki, megtehetik az emberek, legalábbis az ország ezen részén.
„Elvetsz egy cselekvést, és egy szokást aratsz. Elvetsz egy szokást, és egy jellemet aratsz. Elvetsz egy jellemet, és amit aratsz, az a sorsod.”
-
dom1n0
aktív tag
válasz itouchfan #292473 üzenetére
Szerintem akinel ez komoly hobbi lesz, osszesporolja ra a penzt. Lehet nem 2 fizetesbol, hanem 22-bol, vagy 32-bol.
A kocsi temat meg nem ertem teljesen, szerintem mindenkeppen hasznos a mai vilagban a csaladban egy kocsi, nem kell feltetlenul Porsche, a legtobb csaladban (itt Aszodon pl.) minimum 1 van, de sokaknal 2 is. -
PELLE
tag
Sagan verseny közben dedikál, hang is van.
[link] -
Csokicsibesz
tag
válasz dom1n0 #292474 üzenetére
Értem én, hogy IT-s fizetésből jól lehet élni itthon, de azért ez nem a lakosság túlnyomó része.
Egy autót fenntartani sokkal drágább, mint egy bringát. Arról ne is beszéljünk, hogy ez középkategóriás autó kb. 5-6 millió forint, egy jogosítvány meg kb. 500e ft (ha ügyes vagy és nem szivatnak a vizsgán se).
Persze lehet csapatni 20 éves autókkal (nekünk is az van ), csak hát azért az nem egy életbiztosítás.Ahhoz, hogy itthon el tudj járni rendszeresen versenyezni szezonban kb. 2-3 hetente utazni kell versenyre oda-vissza. Ehhez azért kell egy megbízható autó (nem Porsche), de egy olyan amivel el mersz utazni több száz kilométert egy hétvége alatt.
Tehát egy verseny az nem annyi, hogy befizeted a nevezési díjat (12-14 ezer Ft) és kész. Hanem alapból kell egy megbízható jármű, amivel el tudsz menni a versenyekre. Azt fenn kell tartanod, tankolnod kell (jelenleg 40l benzin több mint 24 ezer Ft), matrica, biztosítás. Ha ez megvan, akkor még mindig nem versenyeztél egy métert sem. Ehhez jön a ruha, kaja, gél stb.
Mtb szinten itthon van 3 Top maraton (vagy már nem tudom éppen mi a neve), meg azt hiszem 7 db Superioros verseny. Az összesen 10 hétvége ha mindegyikre elmész. Ennek csak a nevezési díja több mint 100k + még az utazás. Egy verseny hétvége simán 30-40k és ez mondjuk 10x. De megspékelheted még mondjuk Szlovák meg Osztrák versenyekkel, amik tovább növelik a költségeidet.
2 év alatt egy elég jó bringa árát el lehet durrantani versenyzésre.
-
dom1n0
aktív tag
válasz Csokicsibesz #292476 üzenetére
Nem szeretnék (és fogok) senkinek a zsebében turkálni, igen jelentős költségek ezek amit leírtál.
Viszont a legtöbb családban, hiába nincs kolbászból a kerítés, dohányoznak, piálgatnak, bulizgatnak, fixen mennek nyaralni balcsira-külföldre, mekiznek, éttermeznek minden hétvégén és még lehetne sorolni. Ezek árából bitang bicókat lehet venni ám, meg jobbra-balra menni.Én is 15 éves autóval jártam sokáig, vittem a gyerekeimet jobbra balra, nyaralni stb, teljesen jó az ha rendbe van tartva műszakilag.
-
Csokicsibesz
tag
válasz dom1n0 #292477 üzenetére
Csak onnan indult a történet, hogy drága a váltó Ez az egész életmód drága, felesleges egy elemet kiemelni, amikor van 30 másik összetevője. Van egy nagyon magas belépési küszöb, amit szerintem igen is el kell ismerni.
Ugyanakkor azt is figyelembe kell venni, hogy ha van rá pénzed még mindig nem állsz sehol, mert a munkát ugyan úgy mögé kell rakni. Ami munkát bele raksz, azt tudod majd a végén (versenyen) kiszedni belőle.
-
fattyu
veterán
válasz dom1n0 #292477 üzenetére
nem cigizek nem iszok nem bulizok. nyaralni szerintem 6 áve voltam (egy hosszú hétvége a tisza mellett)
kajára se költök szinte semmit, mert amugy sem eszem sokat, most meg műtétből gyógyulva izzadás megtiltva... ergó iszonyatosan kalória deficitesen élek...
igen így belefér, hogy meg tudod venni magadnak a dolgokat és tudsz hobbira költeni. akár egy új bringa, vagy uj puska vagy itt ott karton lőszer.
de ha lenne életem vagy család akkor azért nem ez lenne a módi.
és magyar viszonylatban nem panaszkodom....[ Szerkesztve ]
a hülyeséget, az embereket, a dugót, az időjárást, a késést, és a várakozást leszámítva szinte mindent jól viselek
-
Ringman
nagyúr
válasz lsebestyen #292461 üzenetére
-
dom1n0
aktív tag
válasz Csokicsibesz #292478 üzenetére
Nem olcso, ezt adom
De azt is, hogy az elektromos valto eletem egyik legjobban elkoltott penze volt -
Roland861010
addikt
válasz Csokicsibesz #292478 üzenetére
Azért ne rakjuk már össze a kerékpárt egy kocsival.
A kocsi jó ha kell bevásárolni jó ha kell a gyereket oviba iskolába vagy rosszabb esetben orvoshoz vinni.
Leugrani a nagyihoz - haverokhoz- sőt lehet rajta biciklit is szállítani...Minden hobbi drága de a hobbit el kell tudni különíteni a napi életben hasznos dolgoktól.
Én családos ember vagyok de a családon belül a kerékpározás és az edzés csak nekem fontos nekem esik jól.
Mindenki mást csinál viszont család fenntartóként mérlegelni kell mire is költ az ember.
A horgászat még okés volt mert oda azért jött a család is Együtt voltunk.Itt meg senkit nem érdekel az hogy én könnyen váltók vagy nehezen ...
Viszont az mindenkit érdekelt hogy 2022-ben a Samsung egyik csúcs 65" colos TV -je bekerült a nappaliba mert azt mindenki is használja.
Még egyszer mindenki oda rakja a pénzét ahová akarja csak én nem tudom össze rakni a dolgokat ha annak nincs valamilyen haszna akkor minek.
Kb.olyan mint a teremben az aki kokszol mert miért ne közbe meg semmi haszna belőle. -
BusinessGuy
senior tag
válasz itouchfan #292473 üzenetére
A részletfizetési lehetőséget se felejtsd el amikor azt mondod megtehetik.... Akarcsak amikor azzal dobálóznak egyes fórumokon hogy milyen jól él a magyar hisz nyaralgat meg szinte uj autók...
Vajon mindezek hány százaléka olyan hogy akár évekig spórolt/ hitelre vette....
Én is rohangálok a 420k-s Cube-al, de 10hó 0% thm-el.... Igaz kirakhattam volna kb 2 hó alatt kényelmesen kisebb nadragösszehúzással, de így kényelmesebb és mellette fejleszthetem.Ezt valahogy elfelti mindenki aki azt nézi mi minden van a nagyarnak. A lakosság durva részének hitelből van sokmindene.
-
Csokicsibesz
tag
válasz Roland861010 #292482 üzenetére
Szerintem itt óriási nézetbeli különbségek vannak.
Kocsi nélkül is meg lehet csinálni rengeteg mindent. Gyereket is lehet oviba vinni pl. bringával, vagy tömegközlekedéssel, ami elég jelentős tétel lehet. Kocsival persze kényelmesebb az tény.Nekem is van családom, de mi pl nem is nézünk Tv-t, nekünk nem jelent semmit. Sőt a gyerek se nézi
El lehet menni a családdal is kirándulni. Belenőhet a gyerek abba is, hogy nem az a normális, hogy bámul egy ládát, hanem az hogyha mozog, kint van a természetben, elmegy helyekre és élményeket szerez.Az, hogy fennakadsz egy váltó árán, de egy TV-én nem az jelenti, hogy másképp állsz a világhoz. Sokan akik bringáznak nem nagyon érdekli őket, a tv, a laptop, meg egy rakat dolog, mert nem az a hobbijuk. Én se tudom mennyi egy telefon vagy egy laptop, vagy egy kondi bérlet mert nem érdekel, nem foglalkozom vele.
-
válasz Roland861010 #292482 üzenetére
Jó, mondjuk a tv nekem is 65-ös, de a legolcsóbbat vettem, ami épp akciós volt, mert nem érdekel különösebben, hogy milyen arra a heti pár netflixes filmre/sorozatepizódra. Szóval azért erősen relatív dolgok ezek. Pedig telt volna TV-ből is drágábbra, de minek? Cserébe mondjuk új autóval járok, mert nekem meg ez a perverzióm.
Most csináltatok épp egy dioptriás/fotokróm lencsét a rudy biciklis napszemcsimbe, inkább nem mondom meg mennyibe fog kerülni, mert leteszed a telefont, és elmész inkább horgászni, hogy megnyugodj. És ez csak egy napszemüveg biciklizéshez / futáshoz, még csak muszáj se lenne, mert eddig is elvoltam sima napszemüveggel (annyira szerencsére nem szar a szemem), de megtehetem, és nekem ez a komforterzet ér annyit, amennyibe kerül. Cserébe mondjuk én nem járok versenyekre, szóval ezt a péntr ott megspóroltam.
p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
chubby2o6
senior tag
Ez most komoly???
Elmúltam ötvenhat, és olasz bringát vettem. Más ebben a korban Porsche-t vesz meg húszéves barátnőt. Nekem csak ez a Wilier jutott, most tényleg ezt kell sajnálni tőlem? Na jó, nektek is lesz kapuzárási pánikotok, majd akkor én is...
Most naon-naon szomorú lettem... -
Speedy007
őstag
Kb. 5.5cm vastag fém darab hogy a fenébe tud meghajolni? Decathlon Bike Oroginal Avanture 2 vonó szeme de persze rendelni a neten nem lehet hacsak nem megyek érte Budaörsre van a Corvinon található üzletükbe
-
semmiho
tag
válasz Roland861010 #292452 üzenetére
Dehogy, sőt! Nagyon későn, 30 évesen kezdtem el montizni. Van rendes "civil" munkám, mérnök-infósként végeztem és ebben is dolgozom már nagyon régen - a sport nálam szenvedély és sajnos túl sokat költök rá.
-
Zoliwrc
aktív tag
Mai montizásom a Börzsönyben nyugisan
Ha jól rémlik Kro fórumtárs megy most hétvégén Börzsönyözni, tetszeni fog neki biztosan, jó a terep.
-
ReFleXx
addikt
válasz BusinessGuy #292426 üzenetére
En hasznaltam c3 ceramic dry muc off-t, tisztabb volt a hajtas sokkal mint most a smooveval, csak legalabb 3x gyakrabban kellett kenni es a legkisebb eso is lemosta.
[ Szerkesztve ]
2020-as dakota közmondás: "Intel a csórók AMD-je"
-
meri
aktív tag
Sziasztok! Tudnátok segjteni, hogy milyen első tárcsafék-adapterre lenne itt szükség? A kék merevvilla lenne kicserélve az ezüstszínű Suntour T950-re, aminek még efféle oldalsó furatai vannak. Köszi szépen!
uff
-
avl
aktív tag
válasz chubby2o6 #292486 üzenetére
remélem csak tréfának írtad
ez is annak szánva: naná, hogy ez már a vég / midlife crisis / kapuzarasi panik Nálad ! én már elmúltam 56 és 2008-as az orszagutim ...igen, izgatna egy újabb, de evvel is lehet menni, jobban, mint én tudok ....nem a tárgyak a fontosak (pláne nem egy szint felett)
-
Roland861010
addikt
válasz Csokicsibesz #292484 üzenetére
Hát hozzád képest igen.
Nekem fontos pár dolog. Mondjuk a telefon nem téma mert céges van.
Viszont minden más igen.
Bocs a bunkó hasonpatert de én nem tudok Nomád lenni.Nem akarom a beteg családot mondjuk biciklivel vinni csak mert tekerni jó vagy a 20kmre lévő ügyeletre vonattal busszal vagy villamossal.
A jogsi ma már alap és én se mostanában csináltam nincs 7M-ás autónk de arra pont jó hogy bármerre elinduljak vele.
Kertes házban élünk szóval maga a természet a szánkba van az hogy nem mindenkit érdekel ez a mai világban hát bum.
Engedjük el a váltót az egész felvázolt kép nem okés amiről beszélsz szerintem.
Én szeretem a természetet ezért is horgásztam de ma már az is inkább egy túl tolt szar lett.
Régen kimentünk haverokkal jól éreztük magunkat. Ma meg már ha nem a legmarkánsabb cuccokat használod akkor kinéznek.Na mindegy is legyen szép napod.
-
flash-
veterán
úgy látom a Rose Count Solo 1 hez nincsen kormányról állítható teleszkóp lock kapcsoló.
ha ezt megveszem hozzá akkor csak rá kell kötni ész ennyi?
[link]
bár nem tudom hogy olyan emelkedőn ahol kikapcsolt telszkóppal nem bírnátok már felmenni, van olyan eset hogy bekapcsolttal meg igen? vagy van értelme mindenképp ilyen karnak? vagy ez inkább cska versenyen kell?[ Szerkesztve ]
"Embrace our fellow man, no longer vilified"
-
-
Tin
veterán
válasz dom1n0 #292464 üzenetére
Nekem még mindig nem megy igazán, de valójában még mindig nem jöttem helyre teljesen
Egy ultralight 42km/300m-es síkot mentem ma, hosszú egyenesekkel, konkrétan Z3 volt a nagy része, de túltolni sem mertem. Odafele minimális lejtés de full szembeszél, visszafelé viszont kis emelkedés és hátszél.
Arra tök jó volt, hogy lássam, hogy bizony közel 3 km/h-rel gyorsabban megyek csak attól, hogy a stucnihoz közel (koskormánynál ez a "tops") fogom a kormányt, nem a 660 széles kormányom végén a markolatot. Többször, több helyen kipróbáltam, azonos pedálfordulat, szél, minden körülmény, és mindig 30 feletti sebességnél. Úgy tűnik, hogy itt a keskenyebb fogás már jelentősen gyorsít.
A végén még egy jó képességű sofőrszerű balkáni észlény is rám támadt, amikor az asszonykáját (egyébként egész udvariasan) számon kértem, miután már másodszor jött nekem majdnem az ezeréves mercijével, amikor az út közepén szerencsétlenkedés (parkolás?) közben próbáltam volna kikerülni. Mondjuk én voltam a hülye, meg is várhattam volna. A fazon erre kiszáll az anyósülésről, felém jön, majd lök egyet, aztán megüt, én meg annyira meglepődtem ezen, hogy először nem is értettem, hogy mi a francot akar. Leraktam a bringát, aztán csak hátráltam előle, mert rohadtul nem akartam balhét. Szerencsére észrevették a "kollégái", és egyből kiabáltak neki hogy nyugodjon le, utána az egyik még le is fogta, a másik meg jött oda hozzám és vagy 10x bocsánatot kért a balhézó nevében, csak ne hívjak rendőrt. Nem hívtam, mert semmi kedvem nem volt ezzel szórakozni, ők 4-en egyedül ellenem azt mondanak, amit akarnak, és különben sem történt semmi (a faszi se ütni, se futni nem tudott). És az egészet végiggondolva igazából én voltam a hülye, hogy egyáltalán számon kértem bármit is egy láthatóan fejletlen processzorral szerelt bioroboton. Dehát még ezt is tanulom a bringázásban, az autósok láthatóan nem szeretik, ha szembesítik őket a baromságukkal, úgyhogy ezt inkább hanyagolom, jobb a békesség.
Csak azért kár, mert erre a hétvégére ilyen 60-70km közötti túrák voltak tervezve, nem ilyen. De holnapra se merek komolyabbat behúzni, úgyhogy most Komootozok egy újabb lightosat.
[ Szerkesztve ]
-
cattus
őstag
Ma kilátogattam a Hősök terére megnézni a rajthelyszínt. Sajna elég korán érkeztem, fél 10-kor még elég sok stand csak kipakolt, de nekem meg mennem kellett tovább Verőcére. Egy Kométás kulacsot meg szalámit azért sikerült behúznom.
Do the thing!
-
chubby2o6
senior tag
válasz flash- #292503 üzenetére
Szernitem se erőltesd. Ez a fajta kar amúgy sem a legjobb, meg a Judy villavállon lévő lock megoldása is elég gáz. ( Egy műanyag gyűrűben van egy hármas fém csavar, ennek a kéne fixen tartani a gyűrűt és záráskor feszesen tartani a bowdent. Ha nem húzod meg eléggé, simán elfordul és nem zár a teló. Ha egy picit túlhúzod, a műanyagba fúrt menet azonnal elköszön.) Egyébként sem nehezebb elérni a vállon lévő kart, plusz amíg meg nem szokod, vagy zárni felejted el a telót, vagy nyitni .
-
dom1n0
aktív tag
válasz cattus #292506 üzenetére
Egy Kometas kulacsot meg par aprosagot mi is haza tudtunk menekiteni tegnap a matrabol
Tin: A betegseget, egyebet szerintem fekudd ki becsulettel, aztan lehet csapatni, igazabol az okosak szerint 2 het kihagyasig nem enged le az ember szervezete egyaltalan, igy azert annyira nem kell siettetni.
-
Atke
senior tag
Sziasztok!
Van egy kona lanai (2020) bringám, amibe hajtás váltás cserét tervezek. Igazából csak a hajtókar nincs meg sram sx eagle 1x12 váltás szett van. (135-ös hátsó agy)
Amit leszedtem hajtókar FC-M315-2 annak 49 a lánc vonala, amit szeretnék hajtást, race face affect annak 52. Ezt csak valami offser ringgel lehet megoldani, vagy inkább felejtsem el,vagy az a 3 mm "nem olyan nagy wasistdas"? -
-
Ka999
tag
Sziasztok! Balatont tervezünk körbetekerni haverokkal 3 nap alatt (tudom, 1 nap alatt is lehet ). Van a keleti medence környékén őrzött vagy zárt parkoló, ahol 3 napra ott lehet hagyni az autót?
-
Fall-N
veterán
válasz Csokicsibesz #292484 üzenetére
Kocsi nekünk nincs itthon, nekem nem is hiányzik. Gyereket is biciklivel hordja az asszony. Nagy bevásárlást nem szoktunk csinálni, mindig azt hozunk haza ami kell.
-
Speedy007
őstag
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen