- Google Pixel 8 Pro - mestersége(s) az intelligencia
- Xiaomi 11 Lite 5G NE (lisa)
- Megérkezett a Google Pixel 7 és 7 Pro
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Mobil flották
- Prémium külsőt kaphat a Motorola Moto G85 5G
- iPhone topik
- Redmi Note 12 Pro - nem tolták túl
- Okosóra és okoskiegészítő topik
- Bugfix van, magyarázat nincs az iOS-ben újra feltűnő, korábban törölt fotókra
Hirdetés
-
Beszáll a kézikonzolok világába a PC-s házairól elhíresült az Antec
ph Csak éppen nem saját fejlesztésű dizájnnal, hanem korábbi koncepció átnevezésével.
-
Ilyen lehet a Samsung Galaxy Watch7 Ultra
ma Renderképek mutatják meg a Samsung júliusban megjelenő új felső kategóriás okosóráját.
-
Készül a Warhammer 40,000: Mechanicus 2
gp A folytatás PC-re és konzolokra készül, a megjelenési dátum egyelőre nem ismert.
-
Mobilarena
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
Tin
veterán
válasz dom1n0 #291498 üzenetére
Azt még nem tudom, de majd idővel beszámolok. A zero friction cycling azt javasolja, hogy 300 km (terepen 6-8 óra) után érdemes levenni a láncot és újrawaxolni, mert az a helyes balansz a lánc élettartama és a nem túl gyakori waxolás között. Állításuk szerint kb. 100 km-ig konkrétan nulla a kopás, és elmegy a lánc 600+ km-t is, de akkor már jobban kopik, és ezért nem éri meg annyita megnyújtani.
A Silcás videóban a srác amúgy azt mondja, hogy ő elmegy a főzős waxolt lánccal annyit, amikor már kezd romlani (300+ km), de akkor még nem cseréli le, hanem csöpögetős waxolja megadott időközönként úgy 1000 km-ig, és utána forgatja át a következő láncra, ami frissen waxolt.
Szerintem én is ezt a módszert fogom követni.
-
A Zéé
addikt
Vagánykodok, mert menet közben is mertem ma fotózni!
baltérgy:
jobbtérgy:
meg a célpont, amihez ma mentem:
Just a simple Lineman...
-
szuszinho
őstag
Én ~400 körül szoktam waxolni, de még bírná a mostani is, ami fent van.
Nekem elég a forró vizes fürdő egy szűrőben, fém tiszta lesz a lánc. -
Tin
veterán
válasz dom1n0 #291503 üzenetére
Gyakorlati tapasztalatot a főzős waxról nem tudok mondani, de a csöpögtetősről azért igen. Azzal az első csöpögtetés a bajom, ami rohadtul macerás. A zsírtalanítás ugyanúgy melós, viszont ezután az olajmentes láncot fel kell raknod a hajtásra, én kicsit fel is melegítem előtte, ezután két irányból keresztbeváltva (láncszemeket "kinyitva") több menetben becsöpögteted, közben vársz kicsit, mert a lényeg, hogy a lehető legtöbb folyadék bejusson és odabent megszilárduljon, kitöltve a csapok körüli üres teret. Az újracsöpögtetéskor gyakorlatilag ezt a teret töltöd fel újra waxszal.
Ehhez képest a főzős waxnál a tisztítás ugyanaz, majd belemeríted a forró viaszban, benne hagyod amíg picit visszadermed, és kiveszed belőle. A lánc belsejének 100%-a ki van töltve, így pedig a későbbi újracsepegtetéssel sem fogy el annyi. Hátránya, hogy be kell törni a láncot használat előtt, de az elvileg nem sok idő.
-
addikt
A Smoove != wax. Azt semmi nem szedi le, kivéve UH mosó, az is a megfelelő UH vegyszerrel. Ezért is tart 4-500 km-en át, cserébe normál módszerekkel képtelenség levakarni bármiről. Főleg, hogy ahogy az a lánc kinéz, cseppet túltoltad az adagolást.
Így néz ki nálam a lánc pár 100 km után:
S a görgőkről még így is vakarhatom le.[ Szerkesztve ]
Dark Archon | i5-12600KF - RTX 3070 | Canyon Endurace 7 | BF4: DarkArchonHUN
-
Hasaggymeg
Topikgazda
Azt hittem kemény vagyok mígnem egy velem egyidős német faxi feljött mellém...ezzel.😳 [kép] 😆..jó, tolta kicsit, de akkor is, a Kevély nem éppen rendeltetésszerű használat egy Kelly's Clea női trekkingnek.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Speedy007
őstag
válasz Hasaggymeg #291509 üzenetére
Végül is Cross Trekking azok valamilyen szinten elboldogulnak terepen is csak a lovason múlik minden
-
mauimagic
aktív tag
válasz Hasaggymeg #291509 üzenetére
Itß not ze Reid butt ze Reider
ősi német mondás -
Tin
veterán
válasz Dark Archon #291508 üzenetére
Első alkalmazáskor nekem is így nézett ki, de már 800 km felett volt benne, és mivel rendszeresen megyek poros úton is, koszosodik. Ezért is leszek kíváncsi a waxra.
Könnyen lehet, hogy sokat rakok, pedig mindig annyit, amennyit az előírás mond, de én is soknak érzem.
Amúgy ázott egy jót Brigéciolban, most szép tiszta. Kell még egy kör, aztán az alkoholos áztatás, de a Brigéciol gyönyörűen lekapta az összes dzsuvát róla.
Tényleg, vettem még a télen Smoove Prep-et is kíváncsiságból, na most kipróbálom, mit tud
[ Szerkesztve ]
-
Speedy007
őstag
Ha korábban gyors zárral volt szerelve az eszköz de viszont ebben a méretben nem lehet kapni ilyen jellegű felnit akkor lehet csavaros felnit használni? Mivel csak csavaros duplafalú felni van..Ez a Decás futó egyre több bosszúságot okoz. Olyan 8-s ment bele a kerékbe a rossz minőségű úton hogy csámpásan forgott valamennyire kézzel vissza hajtogattam hogy hazáig ki bírja.
-
Mezga Aladár
veterán
Láncszem kalkulátor.
Évek óta sk szabom a láncaimat.
Azért kell láncSZEM kalkulátor, hogy ha az 50/34-11/30 áttételről feljebb lépek a 52/36-11/36 szettre akkor 116 vagy 126 vagy 138 szem hosszúságú láncot vegyek?Accuphase E-306 integrált erősítő eladó.
-
-=RelakS=-
veterán
válasz Mezga Aladár #291514 üzenetére
Hasra azt mondanám, hogy az 50-ről 52-re váltás 1, a 30-ról 36-ra váltás 3 csapot ad hozzá a lánchosszhoz, tehát összesen legalább 4 csappal/szemmel hosszabb lánc kell.
Már ha az 52/36 a hajtómű, a 11/36 meg a fogaskoszorú.
Itt streamelek játékot időnként: https://www.twitch.tv/relaks__
-
Ringman
nagyúr
válasz Mezga Aladár #291514 üzenetére
emlékeim szerint a 42-11/46-ra kalkulátor szerint a 116-os lánc pont jó lett 440-es láncvillahosszra, de vettem ki belőle szemet, mert nem váltott jól), szóval outinál a láncvillatávolság függvényében a 116-os vsz. elég lehet 1 patentszemmel.
-
krono.
tag
Sziasztok!
Jelenlegi bicós ruházatom ilyen Essentiel nadrágból, illetve Essentiel mezből áll, ezeken szeretnék upgradelni, bár örülnék ha budget maradna a dolog.
A nadrággal az a problémám, hogy kb 40-50km után baromi kényelmetlennek érzem, össze vissza elcsúszik, dörzsölődik mindenem, nyomja a seggem, hiába igazgatom. Gondolom érdemes volna egy kantáros nadrágra váltani, nézegettem ezt a Kemaloce nadrágot, ahogy láttam régebben nagy sztár volt a topikban, ez most is így van? Elsősorban gravelezni szoktam, olyan 50-50% aszfalt-földút/erdő arányban. Méretezésben van tapasztalat, 185cm 85-90kg vagyok, 2XL megfelelő lenne?
A mezzel alapvetően nincs nagy problémám, de beszereznék még 1-2t, talán kicsit jobb zsebbel. Ami fontos, hogy a feszülős cuccokat kerülném, nem szeretem. Ugyancsak a Kemaloce mezt néztem ki először, a hirdetés alapján ez "loose" szabás, mennyire lehet igaz ez? Sajnos review nincs.
Illetve cipő tekintetében is eljutottam oda, hogy vettem egy szett Shimano M520 spd-t, így cipőre is szükségem lenne. Gondolom itt kína annyira nem játszik, mert érdemes lenne felpróbálni is. Budapesten és környékén hova érdemes bemenni cipőket próbálgatni, illetve viszonylag szűk büdzsével miket lenne érdemes nézegetni? Fontos lenne, hogy gyalogláskompatibilis is legyen.
-
jjeahh
nagyúr
válasz krono. #291517 üzenetére
Nadrágból inkább Ykywbike 50km+ távra, itt linkelte valaki többször. Vagy itt a második Rion, aminél azt írja, hogy 6 órás tekerésekre is jó, gondolom igaz is, mivel ez egy viszonylag komoly márka. Mezből ha nem akarsz nagyon feszülőst, vegyél egy mérettel nagyobbat, vagy pl. ezt, esetleg RC500 decából. A Donen amúgy terepre, kánikulába nem az igazi, mert nem az az extra vékony szellőzős fajta, de aszfaltra jó lehet és jó minőség.
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
nagyúr
van még olyan cipőgyártó, amelyik normális minőségben csinál 2 3 lyukú cipőket? kissé széttapostak a mostanimat, és igazából már csak télre jó, nyáron a vékony zoknival már túl szorosra kell húznom, hogy ne lötyögjön, az meg nemgyerebe. viszont elhasználva nincs, kidobni nem nagyon akarom még a régit. szóval kéne nyári cipő, méretben kisebb, mint a téli. de ha már veszek, akkor szívesen váltanék pedált is valamilyen outisra. lehet kínai is.
[ Szerkesztve ]
Tudod, mit jelent az, hogy nemezis? Az érintett, erősebb fél kinyilatkoztatása a méltó büntetés mértékét illetően. Az érintett fél jelen esetben egy szadista állat... én.
-
Fall-N
veterán
Ez nem az HT pedál amit írtatok? [link] A Spyral amúgy is csak általában címkéz.
-
jjeahh
nagyúr
válasz Fall-N #291522 üzenetére
Igen, ez egy átcímkézett HT, ahogy ez is, vagy ez is, rengeteg márkának gyártanak, ha jól tudom a Race Face Chester is HT. Általában érdemesebb tőlük megvenni a pedálokat, HT márkanévvel, mert olcsóbban megkapod ugyanazt.
[ Szerkesztve ]
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
-
-
Csokicsibesz
tag
válasz Hasaggymeg #291525 üzenetére
Rendes bringát kell venni főnök úr
-
-=RelakS=-
veterán
válasz ReFleXx #291520 üzenetére
Elengedhetetlen Bárányok Hallgatnak gif?
Itt streamelek játékot időnként: https://www.twitch.tv/relaks__
-
Mezga Aladár
veterán
válasz Mezga Aladár #291486 üzenetére
Accuphase E-306 integrált erősítő eladó.
-
ReFleXx
addikt
válasz Hasaggymeg #291526 üzenetére
Azert az csaknem
2020-as dakota közmondás: "Intel a csórók AMD-je"
-
Speedy007
őstag
válasz Hasaggymeg #291525 üzenetére
Valóban durva így képen de a szerintem (nem okoskodni akarok) megfelelő tempóval el lehet menni anno gyerekként hasonló helyen jártam BMX-el később Camping kerékpárral ott a hajtókar állandóan leért az ilyen helyeken de el lehetet ott menni attól.
-
rétisün
veterán
válasz Csokicsibesz #291527 üzenetére
úgy van, Canyont
más: tudom, nem vagyunk itt túl sokan zalaegerszegiek/zalaiak. de azért beteszem ide is. Sárhidán, a MOL úton találtam egy kamerát:
[ Szerkesztve ]
war...war never changes.... hol kezdődik a valóság, és hol ér véget a képzelet.....Ron Swanson for president !!
-
Roland861010
addikt
Srácok az olaszok nem normálisak..
2k euró alatt nem volt kerékpár egész 9kig.
Kerékpáros sima nadrágok 90 eurok de egész 160-180ig -
Kro
tag
Van bevált alis speed sensor ami rendben teszi a dolgát?
Cycplus-t olvastam hogy nem vált be.
Garmin kicsit huzós árban. -
HEAHEA
tag
Színesítettem a bringát egy kis sárgával a Pirelli jóvoltából, most volt egy kis időm kimoccani. ui: tudom-tudom..... mea culpa
-
nagyúr
válasz Roland861010 #291534 üzenetére
alkudni próbáltál?
Tudod, mit jelent az, hogy nemezis? Az érintett, erősebb fél kinyilatkoztatása a méltó büntetés mértékét illetően. Az érintett fél jelen esetben egy szadista állat... én.
-
Tin
veterán
Miközben áztak a láncok, csináltam kampókat a waxoláshoz
Azt olvastam, egyszerre csak egy láncot célszerű a waxba tenni, szóval többet is hajtogattam, hogy egymás után be tudjam befőzni a láncokat.
Kipróbáltam ezt a Smoove Prep-et is. Két környi Brigéciol után a színe szinte teljesen ugyanolyan maradt, nem hozott le semmit. Majd az első tányérokat lepucolom a maradékkal, a láncok pedig már izopropil alkoholban áznak. Befőzés majd holnap.
Egyébként lemértem tolómérővel a láncot, amit most levettem. Sajnos a "nulla" állása nincs meg, így nem tökéletes a hasonlítás. Egy vadiúj dobozos, most felbontott lánc 1+3x2+1 szemen mérve átlagosan 10,668 cm hosszú, bár egy netes videó alapján meg 10,69 cm a HG701 lánc "nulla" állapota, szóval tudja fene. Mindegy, a két lánc közti különbség a legnagyobb mért hosszal számolva 0,17%-os nyúlást ad ki a 830 km-re, vagyis ha egyenletesen nyúlna tovább a lánc, akkor a 0.5%-ot lazán elérném 3x ekkora (kb 2500 km) táv alapján. Ennyire azért biztos nem rossz a helyzet, meg ahogy eddig tapasztaltam, a láncok az elején nyúlnak picit nagyobbat, aztán már lassabban, de majd meglátjuk. Meg hát innentől főzött waxon mennek. A 2-es lánc mérése majd jobb eredményt ad, mert annak már tudom a "nulla" állapotát.
-
nagyúr
válasz lsebestyen #291537 üzenetére
és ér valamit? amit egy garmin számol magától ahhoz képest mekkora eltérések vannak, és milyen irányba?
Tudod, mit jelent az, hogy nemezis? Az érintett, erősebb fél kinyilatkoztatása a méltó büntetés mértékét illetően. Az érintett fél jelen esetben egy szadista állat... én.
-
nagyúr
válasz Roland861010 #291541 üzenetére
Tudod, mit jelent az, hogy nemezis? Az érintett, erősebb fél kinyilatkoztatása a méltó büntetés mértékét illetően. Az érintett fél jelen esetben egy szadista állat... én.
-
lsebestyen
addikt
-
Khelben
nagyúr
Mennyire elvetemült ötlet gravel kereket rakni 29es montira? Mavic Crossride-ot nézegettem és közben jött szembe a Mavic Allroad. Szélesebb is, mint a Crossride és ha végre veszek egy gravelt, azon is tudnám használni átütőtengellyel. Most meg fel tudnám tenni a QRes montira. Súly határ stimmel, csak túrázok vele, semmi ugrálás semmi durva terep. A mostani 2600 grammos gyári kerék helyett 1800 gramm lenne, biztos megérezném, főleg hogy akkor már gumit is cserélnék valami tubelessre.
-
fulton
addikt
Utóbbi idöben próbálgatok nyergeket - finomítom a dolgokat a "tökéletes felé". Szeretem a Stealth Curved nyergem, jó betéttel es anélkül is nekem, de nem minden poziban. Drop on nem az igazi, vagy lehetne (van e jobb is? alapon)
Selle SLR boost endurance ti316.: más formaja van mint a stealth pro-nak, nekem jobban tetszett a párnazata, szerintem kényelmesebb volt. A formával volt bajom. Igaz h nagy a kivágása, de annyira keskeny elől a két oldala, hogy már már kényelmetlen lesz, nem tud jól megtámaszkodni azon a kétoldali keskeny részen az ülepnél (főleg ha a medence kicsit előrefordul) Nadrág is be be gyűrödött - zavaró volt. Visszament.
214gramm. 145mm.Ryet 3D from Ali: ez van fent most, úgy fest marad is.(am szerintem ez egy az egyben a Stealt Pro koppintása) Nem tudtam elképzelni milyen is lehet ez a 3D technology. Tetszik. Kevésbé kemény mint a Stealth.
De vannak hiányosságok: körbe a nyeregnek van egy kávája ami mint egy kiálló perem végig fut a nyerg szélén. Mivel könnyen benyomódik a burkolat, így ez érezhető... Nem ertem erre mi szükség volt ..másik, hamar elérni a kemény alját, mivel elég puha a méhrács. Betét nélkül haaat, necc lesz sztem a káva és emiatt. Éppenhogy nem dörzsöl a széles orra(szélesebb).
Alapjaiban így betéttel mindenben jónak találom egyelöre jobbnak mint a stealth-ot(?) meglátjuk majd kesőbbiekben.
amiben kiemelkedő: az a drop. Nincs elnyomás/zsibbadás tovább ott tudok kényelmesen maradni eddigiek alapján. Tetszik hogy kevésbé emelt farkú. Szellőzésben szerintem kiemelkedő lesz.
Tetszik a nyereg megjelenése is, sztem jól is mutat. Full carbon az egész.
165gramm 150mm. Am lemértem csak kulacstartóval 8.2kg a bringa. Nem rossz ez, úgy hogy mikor megvettem pedál nélkül volt 8.6 kg.
[ Szerkesztve ]
-
ReFleXx
addikt
válasz velizare #291540 üzenetére
Nekem is megane van, sztem jo cucc, bebootol a karooo nyomok egy startot es lehet is tekerni, nem kell muholdra varni, igazabol elozo komputernel megnagyobb volt az elony, az nagyon lassan talalt muholdakat, illetve aluljarokban, alagutakban is van speed adat.
2020-as dakota közmondás: "Intel a csórók AMD-je"
-
varmi2
nagyúr
Androidra keresek kerékpár navigációs app-ot. Mit ajánlotok? Nem baj ha kell neki mobil adat forgalom.
Klaustrofóbia- Félelem a zárt helyektől, például, ha zárva van a KOCSMA!
Új hozzászólás Aktív témák
- Opel topik
- Google Pixel 8 Pro - mestersége(s) az intelligencia
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Xiaomi 11 Lite 5G NE (lisa)
- Xbox Series X|S
- NVIDIA GeForce RTX 4060 / 4070 S/Ti/TiS (AD104/103)
- Megérkezett a legújabb és eddigi legátfogóbb 3DMark teszt
- Háztartási gépek
- Megérkezett a Google Pixel 7 és 7 Pro
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen