- Samsung Galaxy A55 - új év, régi stratégia
- Mi nincs, grafén akku van: itt a Xiaomi 11T és 11T Pro
- Új HMD modell bukant fel
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Xiaomi Mi 9T - a túl jó Redmi
- MIUI / HyperOS topik
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Telekom mobilszolgáltatások
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
Hirdetés
-
Jó dolog az AI, de emberek nélkül nincs játékfejlesztés
it A Tomb Raider franchise tulajdonosa szerint egy dolog az AI térhódítása – de a sikeres játékfejlesztéshez emberi kreativitás kell.
-
Olcsó és visszafogottan elegáns kompakt AIO jön az ID-Cooling berkeiből
ph Az előzetes tesztek alapján korrektül teljesítő modellnek nem kenyere a cicoma, és akár titkos favorit is válhat belőle a kategóriájában.
-
Warhammer 40k: Space Marine 2 - Középpontban az egyjátékos és a multi mód
gp A készítők a minap két új előzetessel jelentkeztek a sokak által várt programhoz.
-
Mobilarena
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
fulton
addikt
Am viszonyításként, /bár itt én is jelen vagyok 1 év alatt fejlődés stb árnyalja a képet/....de nagyjából az esti kis lazulós útjaim példának (nincs forgalom) ami ilyen 22-24km táv szokott lenni ha megyek, mindig szinte azonos útvonallal - anno csepellel (trekking-bár fitnessre építettem át) 125 bpm el olyan 29-30 átlag jött össze(nyáron!) tök mind1 milyen szél(ésszerű határokon belül). Most 125 bpm-el 31-32km/h átlag. Tehát úgy átlag tekintetében itt is áll az a +2km/h átlag növekedés - mint ami az éves viszonylatban látszik. /Persze kisebb "időtávon" nézve, lobbanékonyabba a cube nyilván, nagyobb sebességnél is jobb, jobban kitekerhető - nagobb pulzust el tudok érni vele, tehát jobb nyilván/
Ott az 50km es kis "teszt" pályám. Ott a csepellel 157bpm re kaptam 32km/h 1 éve(nyáron!). Idén 157bpm re 34 km/h. A sum-ma fejlődött, nem egyszerű azt a +2km/h összeszedni ilyen tempón.magam részéről cáfolnám hogy csak úgy tartani tudnék km-eken át haladósba 40 közelit egyedül több km-en át. oda azért kell valami hátszél és még akkor is szél fügvényében adott pulzus és nyilván csak míg úgy ér a szél...
Inkább az a kb 35km/h a reaális , körülményektől függetlenül - ha menni akarok de erős szembe szélben az is kemény sokat kivesz, am sokan mondják hogy alföldön nincs szint, nincs de van szél itt is - és azért főleg télen, egy szembe szél felér egy emelkedővel.Nem szabad lebecssülni az aero hatást, mert számít, minden sebességen, de ahogy növekszik annál jobban. én hiszek a sok kicsi sokra megy elvben
[ Szerkesztve ]
-
Zoliwrc
aktív tag
válasz ZavaBalazs #292361 üzenetére
Küldtem privátban útvonalat
-
nagyúr
válasz parandroid #292352 üzenetére
Futásnál fel tudom vinni a pulzust, szoktam sprintelni meg dombra felfutni.
De érdekes hogy bringán már nem tudom annyira felvinni. Azért próbálkozom majd.Més que un club!
-
Ringman
nagyúr
válasz (ex)Cat #292380 üzenetére
sqlab 611-est használok, eddigi legjobb nyergem, kb 30-40 km-ig betétes nadrág nélkül tekerek, eddig a viszonylag sík felületű nyergek jöttek be (pl wtb koda).
(most rendeltem be egy smp stratost próbának ami ennek pont az ellentéte, max visszaküldöm)
Brooks Cambium C17 volt, amin nem tudtam megmaradni.
-
hoffman_
nagyúr
válasz hoffman_ #292345 üzenetére
több nap olvasás után leszűkítettem a Bonero 3-ra a keresést (utólag köszi még egyszer Sebi, minél többet olvastam, annál jobban tetszik). mivel nem kifejezetten trail, hanem xc/trail vonalat keresek alkalmi bringázásra és a fs bringákat ár miatt kizártam, ezért elég szimpatikus. ráadásul az 'L' is befér 13kg alá. ennél jelentősen könnyebb csak egy mid-high xc gép lenne, de egy Reaction C:62 már 800k megint, messze túlzás nekem.
a kérdésem, mivel nem lehet kipróbálni a gépet itthon: méretválasztásban mit javasolnátok, próba nélkül? 183cm, 80-82kg, a lábam belső hosszát 85cm-re mértem. ez pont határon van az 'M' és az 'L' között szerintem. én az 'L' méretet venném, esetleg van más javaslat?
a városi egysebi egy 59-es Royal 3* ráadásul 110mm befogóval, ezt már nagynak érzem régóta.
[ Szerkesztve ]
"The time you enjoy wasting is not wasted time."
-
stickermajom
addikt
Szerintetek ez ugyanaz, mint amit Notubes néven is forgalmaznak? [kép] Mert az elvileg meg ugyanaz, mint a Doc Blue. Nincs kedvem kitakarítani a benne lévőt.
-
nagyúr
válasz Fall-N #292402 üzenetére
ha nem lenne képes, nem rakta volna fel. igen, síkon, ha semleges a szél, mennek ennyivel.
ha jó minőségű az aszfalt, és van egy hosszú 6-8fokos lejtő, százzal is. a world touros arcok nem szarral gurigáznak.[ Szerkesztve ]
Tudod, mit jelent az, hogy nemezis? Az érintett, erősebb fél kinyilatkoztatása a méltó büntetés mértékét illetően. Az érintett fél jelen esetben egy szadista állat... én.
-
-
lsebestyen
addikt
válasz balintbaba #292399 üzenetére
Romandián már tárcsás TT-vel ment Plapp.
-
semmiho
tag
Jön az elektromos dropper a Foxtól, FOX Transfer Neo néven. Egy fotó szivárgott ki pár érdekes részlettel:
Release date: 2024-07-05 , ár ~859 USD, remote 259 USD
[ Szerkesztve ]
-
válasz fulton #292362 üzenetére
SKS Airchecker
Én nem tudom rátenni úgy a szelepre, hogy ne szisszenjen egy kicsit. Meg amikor leeresztek vele a gombbal a gumiból, akkor nem jelzi valós időben a nyomást. Azt hittem olyan lesz, hogy eresztem, és látom a pillanatnyi nyomást. De nem. Vagy nem jól csinálok valamit.Egyébként tegnap 0.1bar-t emelkedett a nyomás menet közben (44km után). Azt hittem többet fog.
Reneltem gél-t a Decathlon-ból, meg bedobtam mellé egy zoknit is. Tegnap amikor megjött, akkor láttam, hogy ez téli zokni. De biztosra mentem mert még fekete is, hogy jól szívja a napot is! Én hülye, nem figyeltem a rendelésnél.„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
-
dom1n0
senior tag
válasz MPowerPH #292378 üzenetére
Nagyon sajnalom ami tortent, szerintem minden biciklisnek, de foleg orszagutisnak ez a legnagyobb paraja
Ami a kepzavaros es alacsony cukrot erinti: Kajaltal aznap normalisan? Volt Ch benne? Frissites volt, megfelelo Ch es so tartalommal? Gel-t szoktal nyomni?
Olyan tempot nem lehet menni ures hassal alacsony cukorral ahogy Te szoktal.
Mielobbi Jobbulast es visszaterest kivanok! -
ZolkoW
őstag
ja, módot kell váltani, de ha meg arra érted, hogy csökkent nyomást mutat, amíg nyomod a gombot, az nem tud másmilyen lenni, ugyanis az áramló levegőnek alacsonyabb a nyomása. el kell engedni, és akkor látod a valósat. frankó cucc.
Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
Ringman
nagyúr
Campagnolo Super Record EPS Groupset 2x12-speed - Hydraulic Disc Brake - Flat Mount
1500€, ha valaki olyan bringát építene, amiből nem jön szembe az utcán egy másik
-
Ringman
nagyúr
válasz lsebestyen #292418 üzenetére
azon nekem is megakadt a szemem, főleg 110 mm-es stucnival
-
félisten
Sziasztok!
Városi merev bringára keresek markolatot.
A fő cél a lehető legtöbb rezgés elnyelése.
Vagy olcsóbbat (max. 2-3k) szeretnék, vagy hosszú élettartamút, és tisztíthatót.
Eddig egy filléres hatszögletű kemény szivacsos (gondolom, a legtöbben ismeritek, sok márkanév alatt van szinte ugyanaz) volt fent, amit nem sikerült levenni épségben.
Ez éppen megfelelő volt, de hosszabb távokon éreztem, hogy a csuklóm kezd fájni. Lehetőség szerint csuklókímélőbbet szeretnék.Köszi a tippeket előre is!
Eladó régi hardverek: https://hardverapro.hu/apro/sok_regi_kutyu/friss.html
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz semmiho #292413 üzenetére
Lassan minden elektromos lesz...te használsz elektromos váltót? Ha igen, érzed egyértelmű előnyét a kézivel szemben?
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
BusinessGuy
őstag
Láncolaj kérdés,kerestem a topikban de egyértelmü választ nem találtam. Holnap mennénk egy nagyobb túrára és elötte felfrissiteném a láncot...
Neten sok helyen szidják a Muc-Off lánc olajokat, videók is vannak hogy beragacsosodik, nyálka szerü ragacs lesz... Ez mennyire igaz, vagy melyik Muc-off olajra igaz?
Mielött ezeket láttam berendeltem Muc-Off Hydrodynamic-ot, de az még nem érkezett meg és van a közelben MO Dry lube és ceramic dry lube. Mennyire jók ezek, tényleg kerülendőek, vagy van ami ajánlottabb?Köszi
[ Szerkesztve ]
-
peugeotmate
őstag
Sziasztok,
nagy eséllyel rendelnék a közeljövőben bike24-ről Budapestre. Van aki szintén hasonlót tervez? Összeállhatnánk postaköltség osztozás mellett. Írjatok privátban, ha érdekel!
meg
-
lsebestyen
addikt
válasz BusinessGuy #292426 üzenetére
Dry Lube nem rossz, de esőben egyből leázik róla, illetve alapból gyakran kell kenni. Felvitel előtt láncot érdemes alaposan megtisztítani. Ja és egész jó illata van.
[ Szerkesztve ]
-
Ringman
nagyúr
válasz lsebestyen #292424 üzenetére
én is így gondolom.
-
jjeahh
nagyúr
Olcsó, tartós, rezgéselnyelő... ilyen markolat sajnos nem létezik. Olcsón ott vannak a szivacs markolatok, amilyened volt, a legtöbb bilincsesnél jobb, de azért nem százas. Cserébe viszonylag tartósak. Drágább ligában ott vannak a minőségi szilikon markolatok, amik (egy kis bejáratás után) a lehető legpuhábbak, de ezeknél minden a minőségen múlik, szal olcsón tényleg nem fogsz találni és mivel puhák, pl. ha elesel, könnyen elszakadhatnak. Ilyen az ESI Grips, mindenféle kézmérethez gyártanak markolatot. Esetleg filléres alternatívának ott van az alis Odi másolat, ha elesel vele, ez is könnyen szakad és a fényes felülete miatt csak gumírozott kesztyűvel, vagy kesztyű nélkül tapad, de cserébe viszonylag puha.
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
Friczy
senior tag
válasz BusinessGuy #292426 üzenetére
Muc-Off C3 ceramic wet olajat használok elsősorban (kipróbáltam a C3 ceramic dry-t is, de azt tapasztaltam, hogy egy nagyobb eső leviszi az egészet, és mivel én közlekedésre (is) használom a bringát, így nem tehetem meg, hogy ha eső van, akkor nem indulok el), és nem tapasztaltam ragacsosodást.
Ha megteheted, hogy esős időben nem ülsz biciklire, akkor válaszd a ceramic dry-t, ha esőben is mész, akkor a ceramic wet megfelelő.
-
balintbaba
tag
válasz lsebestyen #292411 üzenetére
Igazad van, erről lemaradtam. Tényleg van már tárcsás Trinity, de a képen ez még a régi modell. Viszont ahogy nézem nem az egész csapat kapta meg az új verzsönt.
-
semmiho
tag
válasz Hasaggymeg #292425 üzenetére
Kis sztorival indítanám a választ - talán belefér.
2016-ban, mikor 2. alkalommal szőrösödött ki a CX bringábon a Shimano 105 fékváltókarban mindkét oldalon a váltóbowden, hirtelen felindulásból vásároltam egy SRAM Red eTap szettet. Lassan vált, az átdobót sosem tudtam tűpontosan beállítani, a bowdenes tárcsafékek sem túl erősek (TRP Spyre, jelenleg), de imádtam és most is elégedett vagyok vele.
Az eredeti, 8 éves akksik még mindig bírnak 20-30 óra körüli folyamatos használatot.2019 nyarának elején, egy akciót kihasználva vásároltam a montira SRAM XX1 AXS Eagle váltást (ismerősnek a hajtókar kellett, nekem a váltás). Azóta is elégedetten használom és összesen 2 alkalommal tapasztaltam hibát: 1 éve a váltó leállt 1x és az akksi kivételével majd visszatételével helyre jött. A másik, az eredeti XX1 AXS váltó beadta a kulcsot - ami helyett vettem durván akciósan egy GX-et, pont mikor kijött az új XX rendszer (kb. féláron adták).
Van még egy 2018-as Canyon országútim is régi Red eTap rendszerrel és egy fully-m XX1 AXS-sel, valamint a játszós trail HT bringámon GX AXS van. Nincsen mechanikus váltós bringám jelenleg. Pontosabban, egy 1x11 mechanikus éppen építés alatt.
Borzasztóan régen használtam már mechanikus váltót. Ami viszont bevillan, hogy ha elfogult is vagyok, de a terhelés alatti váltás - AXS Eagle esetén ez sosem okozott problémát nekem. Plusz, 1x beállítottam 2019-ben a hátsó váltót a régi montimon és azóta sem kellett hozzá nyúlnom. Az előny?
A 12-es Shimano XT/XTR is tudja állítólag a terhelés alatti pontos váltást, de azt nem próbáltam soha. Egyébként Shimano fan voltam 2019-ig - de csak a 11-es Shimano rendszerekig jutottam.
-
BusinessGuy
őstag
Köszi a tippeket.
Ez gyakorlatilag még egy új lánc aminek ez lesz az első újraolajozása. Régen -25 éve -kb minden 3. olajozásnál - vagyis kb 1000km-enként - tisztitottam a láncot olajozás elött, ez ma már nem érvényes, és minden olajozás elött kéne igy most is?
Az eső olyan hogy vagy elkap vagy nem, akkor inkább a Wet-re megyek - aavagy beteszek egy 50ml-s wet-et is a tatyóba a bizt kedvéért.[ Szerkesztve ]
-
hoffman_
nagyúr
válasz lsebestyen #292418 üzenetére
tudom, alma-körte... de csak ebből tudok kiindulni. a royal geo teljesen más, arra akartam csak rámutatni, hogy abból elvileg a jó méret van, de nagynak érzem az 59cm nyeregvázcsövet.
a Rose trail MTB-ből nagyon agyalok az 'M' méreten, mert ott egy kevés centit talán lehet nyerni a kormánybefogóval, ha kicsi. viszont nem tudom mi van, ha az 'L'-t veszem és nagy. abból nem lehet köszörülni
"The time you enjoy wasting is not wasted time."
-
Speedy007
őstag
Lehet hogy nem tudtok segíteni így de hát ha... 9 éves lányomnak lett egy 3*6-s kerékpárja a régi lekopott fokozatszám kijelzős váltókarral szépen tudta használni az első átdobót. De mióta felújítottam a kerékpárt és kapot pozíciós shimano váltókarokat csak kínlódva tudja használni és a páromnak is szóltam hogy ulyan már legyen kedves nézze rá ő is mert nem létezik hogy a 9 éves gyerek ennyire gyenge lenne neki is 1-2-s fokozat még megy de erőlködve mint a lánynak a 3-ik mér kínlódós neki a gyereknek egyáltalán nem megy. Ha nem állítom feszesre a bowdent ne működik az átdobó akkor csak szalad a lánc a lánctányéron.. Már minden féle varációt próbáltam már ami az eszembe jutott. Mi lehet szerintetek a még ami nem jutott az eszembe.
-
Fall-N
veterán
válasz jjeahh #292431 üzenetére
Ahhoz képest, hogy ezer-párszáz Forint az ODI és ha megközelíti a ESI minőségét - ami kábé hatszor annyiba kerül - akkor megéri az árát vastagon. Így az AliExpresses videó alapján nagyon hasonlóan néz ki. Egy dolog miatt nem veszek már ilyen szilikon markolatot, az hogy nagyon sérülékeny meg, hogy szerelés miatt iszonyú nehéz leszedni, hogy ne sérüljön meg (szétnyúlik a széle és berepedezik). Attól függetlenül az egyik legjobb markolatom volt.
A bilincsesek közül az olcsó fajták semmivel sem jobbak, mint a sima, olcsó kemény gumi markolatok. Viszont a drágább két komponensű (kemény alapréteg + puha szilikonszerű gumi) nagyon jók és könnyen le- és fel lehet szerelni. A Cube Race is bevált (10ezer Ft körül van), üeg a mostani FUNN Combat III is. Azért vettem a Combat III -at, mert nagy kézfejem van, így nekem a minél vastagabb markolat való. Ez a FUNN meg vastagabb a Cube-nál.
Kíváncsi lennék milyen a SRAM féle habosított szivacs markolat, elvileg az is ugyanolyan jó tulajdonságokkal bír, mint a szilikon. Csak nem tudom nem eszi-e meg az UV és az izzadság.
-
Fall-N
veterán
válasz Friczy #292432 üzenetére
Az a baj, hogy egyszerre mindenre nem jók a kenőolajok. Amelyik sűrű azt nem tudja lemosni az eső, de szedi a koszt és nehezebb eltávolítani tisztításkor. Persze több fekete olajsarat is hagy maga után. Amelyik olaj meg vékony azt könnyebben le tudja mosni az eső, így sűrűn kell kenni, cserébe nem hagy annyi szutykot.
Speedy007: gyerekeknek a tekerős markolatváltó sokkal előnyösebb. Nagy erőt sem kell kifejteni. A microSHIFT-nek van gyerekek való váltókarja, de azért kár váltót és kart cseréni.
[ Szerkesztve ]
-
jjeahh
nagyúr
válasz Fall-N #292438 üzenetére
Sram alatt a bilincsesre gondolsz? Mert az szerintem nem a legjobb . Oké, tartós, de kemény is.
Ilyen ODI-ból szokott lenni olyan is, amit doboz és logó nélkül küldenek, azok még olcsóbbak. Annyira gyakran kell szerelés miatt levenni a markolatot, hogy nem éri meg? Én amióta fent van, még sosem vettem le, nem volt amiért. De ha évente egyszer le kéne vágnom is ilyent vennék, mert úgyis megéri.
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
hoffman_
nagyúr
válasz hoffman_ #292436 üzenetére
illetve összenéztem az Cube Reaction táblával, a Rose egy hosszabb gépnek tűnik. a Rose M méret az közelebb van a Cube XL-hez. a 'reach' és a tengelytáv is hosszabb, mint a hosszúnak érzett Royal-omon, ezért venném az 'M'-t.
ha olvassa esetleg, aki a Rose-tól rendelte a gépét és esetleg MTB volt, megírná a tapasztalatait?
"The time you enjoy wasting is not wasted time."
-
Friczy
senior tag
válasz BusinessGuy #292435 üzenetére
Már sokszor leírtam itt, szerintem többen unják: két láncot használok váltva, kb. 400 km-enként leveszem petróleumban átmosom, hogy kijöjjön a dzsuva, száradás után olajozom, és megvárja a következő 400-at. Már vagy húsz éve csinálom ezt más-más bringákon (annyi eltéréssel, hogy korábban brigéciol és utána vizes átmosás volt), nekem ez bevált.
-
balintbaba
tag
válasz jjeahh #292440 üzenetére
Nekem van ilyen ODI-m, kb. 2 hónap után visszaraktam a bilincses Race Face-t. Annyira puha volt, hogy kb. 5 km után már teljesen összenyomtam a tenyeremmel a felém néző részét, utána pedig olyan érzés volt, mintha az alu kormányt fogtam volna magában.
Azon gondolkoztam, hogy az ESI is ilyen lehet-e, vagy az jóval keményebb, szivacsosabb.Más: valaki megszakérti nekem ezt a fuly xc váz geót? Nagyon konzervatív a 67,5 fokos fejcsőszögével, vagy még vállalható 2024-ben?
[ Szerkesztve ]
-
jjeahh
nagyúr
válasz balintbaba #292444 üzenetére
Toobee is erre panaszkodott, nálam talán egy éve fent van, de még hibátlan. Szerintem én nem markolom olyan erősen a kormányt . Kontkétan mászáskor is csak simogatom, csak akkor markolom meg rendesen, ha pl. bunnyzok. Az ESI az biztos nem ilyen, másabb az anyaga. Hasonlóan puha, vagy még puhább lesz egy idő után, de más. Erre a bringára én már nem veszek ESI-t, de majd a következőre tuti megint az lesz felrakva.
Bringa geo: Valszeg nem a legeslegjobb mászó, de azért nem rossz, a láncvilla is picit hosszú, a felsőcső meg lehetne hosszabb is. Összegezve: nem rossz.
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
Fall-N
veterán
válasz jjeahh #292440 üzenetére
Igazság szerint mostmár nem fogok főbb dolgokat fejleszteni, így mostmár elvileg nem kellene leszedni. Csak megszoktam, hogy tök egyszerű a bilincses. Ha le is veszem a markolatokat, akkor a tisztítás miatt szoktam. De általában a nedves törlőkendő is leszedi a szutykot róla, így ritkán van ilyen.
Friczy: Nekem is ez a bajom, hogy a teflonos spray nem sokáig bírja. Ezért gondoltam a waxolásra átállásra. Ahogy olvasom, a főzős lenne a legoptimálisabb. Egyszer rászánom magam. Vastag olajat viszont nem fogok többet használni. Esetleg még a Muc Off lehetne alternatíva.
[ Szerkesztve ]
-
chubby2o6
senior tag
válasz Hasaggymeg #292425 üzenetére
Egyértelmű és óriási előnye nincs. Nyilván, mint minden más, ez is viszonyított, szal nem mindegy, milyen madzagos váltóhoz hasonlítod. Egy felsőkategóriás váltó minőségi bowdennel, jól beállítva ugyanolyan szépen teszi a dolgát. Ritkán váltottam terhelés alatt, de ha igen, a 11-es XT sem panaszkodott, másfél év alatt a bowdenen sem kellett feszíteni, szal nem mondhatok rá rosszat.
Viszont az AXS-t egyszer beállítod, finomhangolod, aztán csak használod. Igen, az akksit néha fel kell tölteni, de 2024-ben ez talán nem akkora probléma, hisz már-már mindenünket tölteni kell. Az is előny, hogy itt nincs bowdencsere, amit ugyan nem kéthavonta csinál az ember, de csak meg kell ejteni néha, és egy belső vezetésű rendszernél még macerás is lehet. Plusz itt nincs olyan, hogy menet közbeni bowdenszakadás, ami ugyan nem túl életszerű ( nekem csak fékbowden szakadt el menet közben, de az több alkalommal is ), de ha szigorúan vesszük, megtörténhet.
A használata meg überkirály, elég csak hozzáérni, és már vált is. Ha lefelé ( a nagyobb fkerekek felé ) többet akarsz váltani, akkor sem kell nyújtóztatni a hüvelykujjad, csak hosszan nyomsz a gombra. Be tudod állítani az appban, hogy melyik gombra váltson fel/le, hosszú nyomásra mennyit váltson ( 2, 3, all ). Te sokat váltasz, szal neked biztos bejönne, és ezzel véletlenül sem azt akarom mondani, hogy veddmegveddmeg, de igen, vedd meg .
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest