- Egyre közelebb a Poco F6 startja
- Xiaomi Mi 9T - a túl jó Redmi
- Bivalyerős lett a Poco F6 és F6 Pro
- Poco X6 Pro - ötös alá
- Azonnali mobilos kérdések órája
- Tovább csiszolja a Nothing a Phone (2a) kameráját
- OnePlus 7T Pro - árban is a csúcson
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Közönségkedvenc Galaxy vált One UI 6.1-re
- Huawei Watch GT 3 Pro - korlátolt szépség
Hirdetés
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Ilyen lehet a Samsung Galaxy Watch7 Ultra
ma Renderképek mutatják meg a Samsung júliusban megjelenő új felső kategóriás okosóráját.
-
Beszáll a kézikonzolok világába a PC-s házairól elhíresült az Antec
ph Csak éppen nem saját fejlesztésű dizájnnal, hanem korábbi koncepció átnevezésével.
-
Mobilarena
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
ballazol
senior tag
válasz velizare #291458 üzenetére
megtaláltam a három brinyós mezt végre...
kellett Anyukám ösztönzése így én is kaptam tőle valamit Anyák-napjáraamúgy van még egy gyanúsítottam: a büki termálvíz gőze! hétfőn lehet, hogy felmarta a kenes vízgőz a felső légutam, aminek a keddi tekerés (50-nel lejtőn hasítás) fokozta a hatását, és meg tudott fertőzni a szemét vírus...
csak azt nem tudom, hogy fogom ezt a későbbiekben elkerülni...
bakker, vigyáznom kell ilyen szinten már...
"A könnyű is súlyos, ha jó és értékes." C.G. Jung
-
nagyúr
válasz lsebestyen #291543 üzenetére
a pedálfordulatból biztosan nem, más meg nincs nálam. gps alapon matekozgat valószínűleg megtett résztávokat és időeltérésekből sebességeket.
ehhez képest egy dedikált szenzor mekkora és milyen irányú pontosítást okoz?Tudod, mit jelent az, hogy nemezis? Az érintett, erősebb fél kinyilatkoztatása a méltó büntetés mértékét illetően. Az érintett fél jelen esetben egy szadista állat... én.
-
lsebestyen
addikt
válasz velizare #291552 üzenetére
Ja már értem. Bocs kicsit kóma vagyok. Szóval az eredeti kérdés a speedszenzor volt, nekem a fejemben a cadence szenzor maradt meg, az nem ad semmit hozzá a pontossághoz. A sebességszenzor biztosan pontosabb adatot ad, mint a műhold, de hogy ebből pl a Straván mit látsz azt nem tudom. Offba is teszem, mert félremagyaráztam az előző hozzászólásomban.
magene szenzor pedig dual, lehet váltani cadence es speed kozott.[ Szerkesztve ]
-
Kro
tag
válasz varmi2 #291550 üzenetére
Én a Komoot-ot találtam a legjobbnak. Viszont ingyen csak 1 régió oldható fel benne.
Viszont egyszeri összegért tudod bővíteni. A legnagyobb csomag is baráti árban van akcióban. Locus-t is szokták ajánlani, nekem nem jött be.#291537lsebestyen: Köszi!
#291555flash-: DarkArchon fórumtárs írta régebben, hogy rövid idő alatt elfogyasztott 2-t is.
[ Szerkesztve ]
-
flash-
veterán
Cycplus-ról pontosan mit olvastál? feleségemnek az van, látszólag müködik
(és egyik havernak is azt adtam,mivel dual packban elég olcsó amúgy)Dark Archon: smoove- kb 500-600km után már nem is látszik úgy rajta(de nem csörög a lánc), de egyébként pár kör vizes mosás,aztán pár kör petróláeumos lánc mosás, végén pár kör denaturál szeszes mosás majd megint vizes mosás fémtisztára hozza nekem.
[ Szerkesztve ]
"Embrace our fellow man, no longer vilified"
-
gergo5991
őstag
amíg megy a bicaj keresés - vásárlás addig sikerült ma egy kölcsönbicajon nyomni 1 kört.
semmi extra városban egy kör, covid kezdete óta az éven ez az első tekerésem, összesen meg max a 7. - 3-4 év alatt
simán ment volna még vagy 20-30km, csak a seggem nem bírta
hiába a magas pulzus, nem éreztem légszomjat, még csak nem is kapkodtam a levegőt[ Szerkesztve ]
-
Tin
veterán
válasz flash- #291555 üzenetére
Ti hogy mentek el 500-600 km-t a Smoove-al? Én 150-200 km között csepegtetem újra, mert ott már érezhetően kezd gyengülni a hatása. Persze bírja még akkor is simán, de valahogy ezen a láncon nekem érzésre ott van az a pont, amikor már inkább újracsepegtetem. Azt se nagyon értem, hogy lesz Dark Archonnak olyan szép tiszta a lánca többszáz km után is, amikor az enyém ilyen fekete retkes, pedig ez a bringa 0 km-es kora óta Smoove-on megy.
Most a fenti retkes Smoove-os láncot (HG701), meg egy ugyanolyan, de vadiúj 11 sebis láncot, plusz még egy vadiúj 9 sebis KMC X9 láncot zsírtalanítottam. A két kör Brigéciol nekem kihozta a dzsuva és a zsír 99%-át, legyen szó akár Smoove maradékról, akár a gyári kenőzsírról (akár Shimano, akár KMC lánc). Most ment le az első körös áztatás izopropil alkoholban, de hiába rázogatom, már szinte semmit sem hoz ki a láncból. Pedig már a harmadik lánc van ugyanabban az alkoholban, és még mindig nem túl dzsuvás.
Holnap majd tolok még egy kör alkoholos átmosást a waxolás előtt mindegyik láncra, aztán mehet a wax.
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz Csokicsibesz #291527 üzenetére
Nincs pénz lovéra ...viccet félretéve aligha lennék erősebb tőle, ráadásul már így is gyűjtöm a lelkierőt a teló kisszervízre, már csak még egy plusz szervizelnivaló alkatrész hiányozna néhány csapágyas forgórésszel a boldogsághoz.
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Maximum1
őstag
válasz Csokicsibesz #291527 üzenetére
Minek ennyi víz? Locsolod a fákat is?
-
dom1n0
senior tag
Szerintem ez több dologtól is függ:
- mennyit mész
- van-e garázs,sufni, kazánház, stb ahol ezeket tudja az ember csinálni
- van-e érdeklődés ezekkel próbálkozniÉn most UFO-zok, 300 kilit az előző bicón elment szépen, még 150-et ment az új tulaj amikor rendelt egyet ő is, és újracsöpizte.
400-500 kilit még az országútisok se nagyon gurulnak szerintem le hetente, max aki már tényleg keményen tolja, de ott meg extra 2-3 lánc nem lesz kaland...Ha keveset mész, ott is szerintem megérheti, heti 50 kilinél pl 2 hónapra is akár jó lehetsz.
-
Tin
veterán
Ha így nézed, akkor nem, sőt, szerintem a waxolás még csak nem is olcsóbb az olajon menésnél. Amúgy ha érdekel, fél liter Brigéciolt használtam fel, de a felét visszaszűrtem már legközelebbre, a másik fele pedig jó lesz még a kazetta beáztatására holnap vagy holnapitán, amikor leszedem. Az eddig felhasznált 2 deci izopropil alkohol a múltkori áztatásból lett visszaszűrve, szóval frisset még nem használtam fel abból sem. Ha ezt 3 láncra néztem, 500 Ft sincs az eddigi "vegyszer" költség, és kb negyedévente egyszer pacsmagolok vele ennyit.
De amúgy nem itt nyered meg az időt, hanem akkor, ha sokat mész. Ilyen mértékű zsírtalanítás csak egyszer van, amikor kibontod a láncot, újrawaxolás előtt már elég a forró vizes, esetleg az egykörös zsírtalanítás + alkoholos kezelés. De nekem nincs bajom ezzel a "szórakozással", ma itthon voltam, közben csináltam a dolgom, néha kicseréltem a láncokat az áztatóban, tehát nem vett el túl sok időt.
Viszont a viaszos csepegtetés időben azért jobb. Az újrasmoove-ozás fél óra, és akkor elég gondos voltál, 150-200 km-t abszolút minimum elmegy (többet is, igényesség kérdése). Nem kell újrakenni eső miatt, és főleg nem kell 100 km-enként olajozni. Most nálam egy hétköznapi ride 40-50 km között van, a kirándulásaim már a 60+ kategóriába esnek, heti 3-4x, most mindegyik előtt olajozzak? Ráadásul így nem leszek olajos a lánctól, és ezen a csöpögtetős waxon nagyjából mindig normális kenéssel futsz. Meg elvileg sokkal tovább bírja a hajtáslánc, de erről én nem tudok nyilatkozni.
Költségben:
- egy flakon Smoove 5000 Ft, mondjuk én 3500 Ft darabáron vettem január elején 3 flakont, az elég lesz 2 évig
- a Silca wax elég drága, a fél kilós zacskó 45€ (17500 Ft) volt, de ezzel elvileg 50 láncot lehet waxolni, nálam ez negyedévente 3-4 láncot jelent, vagyis ráhagyással is bő két évre elég a cucc
- a lassú főző, amiben waxolni fogok, 30€ (11700 Ft) volt akciósan, és mivel nem gagyi és nem használom sokat, sokáig ki fog szolgálni
- a Brigéciol D3-ból legutóbb 2630 Ft-ért vettem egy flakont, ezzel a visszanyeréses módszerrel az is elég közel egy évig
- izopropil alkoholom meg van még bőven, Covid alatt rendeltem pár litert, az nem fogy gyorsan (meg ugyanúgy visszanyerhető egy része szűréssel)Nekem egy nagyobb bajom volt a Smoove-al, ahogy írtam is, a friss lánc kenése, ami nagyon macerás. Az újracsöpizést már sikerült elég jól kitapasztalnom, szinte tökéletesnek mondanám a folyamatot (időben), és a waxolással a kezdeti tökölődés is megoldódik, vagyis mostantól elvileg negyedévente egyszer lesz egy ilyen "pöcsölős" (waxolós) nap, és közbe csak időnként csepegtetés. Kíváncsi leszek.
Ja, meg amúgy a bringát is lemostam délelőtt, csillog, ahogy kell. A waxolt lánc pedig már az új kerékszettre megy fel, a GP5000 gumikkal, az új fékkel, új fékbetéttel, úgyhogy megérte a pöcsölés.
#291565 dom1n0: az elmúlt héten 242 km-t mentem. 150 km körüli a jellemző, és úgy is hetente csepegtetek. Olajjal meg nagyjából naponta kellene.
[ Szerkesztve ]
-
Csokicsibesz
tag
válasz Maximum1 #291563 üzenetére
Múlt héten az volt a gond, hogy keveset iszok, most meg hogy túl sokat.
A Garmin szerint egyébként ez is kevés volt.Hasaggymeg: Szerintem ez a karbantartás dolog túl van kicsit lihegve. Nem esik szét a bringa, ha nincs 2 havonta szervizelve... A forgás pontokat majd akkor szervizeltetem, ha lesz vele probléma "if aint broken don't fix it".
Mondjuk én nem szervizelem otthon a telót se és nem is akarom. Inkább bringázom, mint szervizelek.
-
nagyúr
úgy veszem észre, hogy a leírtak alapján az egyéb benefitek mellett a waxszal kitolódik a két szervíz közti átlagos időtartam is.
Tudod, mit jelent az, hogy nemezis? Az érintett, erősebb fél kinyilatkoztatása a méltó büntetés mértékét illetően. Az érintett fél jelen esetben egy szadista állat... én.
-
fulton
addikt
válasz lsebestyen #291553 üzenetére
Én egyszer teszteltem, a régi mérőm ami mágneses/vezetékes alapon működik, kerékméretre állítva, mellé téve a garmin műholdasra kapcsolva és úgy mentem kíváncsi voltam milyen eltérés lesz.
A garmin műholdas a mellett hogy mindig késett , egyáltalán nem mondanám realtime- pontosnak, volt hogy jelet is vesztett pillára beragadt a sebesség.. és hasonló. Olyan 2-3 másodperc késéssel mutatta sokszor azt ami realtime a másik óra. Hogy átlagban lenne e különbség? pár tizedre saccolnám a difit - de lenne. Viszont ez a pár tized ez jelentéktelennek is vehetjük. De olyan is volt hogy totál jelet vesztett, árnyékolástól függően. (hely ahol haladtam). Én személy szerint szeretem realtime pontosan látni azonnal a változást ezért használok speed szenzort beállított kerékmérettel.[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
Jester: jobbulást kívánok nektek!
Més que un club!
-
fulton
addikt
Beszéljetek már le a latexről annyira tagadom de ki kellene próbálni.
Nehéz szavakkal körbe írni, de kicsit ilyen mű érzésú ez a TPU. leginkább rossz úton érzem, sima úton nincs semmi különös. De ha rossz az út, nem olyan finom mint szerintem kéne lennie. És ezt a TPU nak tudom be. Erre fény derül majd ha rászánom magam a latex-re. Végülis utána kivehetem belőle majd[ Szerkesztve ]
-
addikt
válasz flash- #291555 üzenetére
De nincs értelme fémtisztára mosni a láncot önmagában. Mert akkor a sort, görgőket, és a lánckerekeket is kell. Ma mostam le a bicajt, a lánc kapott Weldtite citromos mosást láncmosóval, meg némi kefélgetés a soron, lánckeréken. Görgőkről levakartam a kivált Smoove-ot, majd száradás után újrakentem a láncot.
Tin: úgy marad relatíve tiszta, hogy én nem nyomom rá a fél flakont Szigorúan egy kör kenés, aztán kész. Újrakenni meg akkor érdemes, ha már tényleg hallhatóan csörög. Sima szappanos bringamosás után sem kell vele foglalkozni. Weldtite-on kívül én sem használok már semmilyen durva vegyszert.
[ Szerkesztve ]
Dark Archon | i5-12600KF - RTX 3070 | Canyon Endurace 7 | BF4: DarkArchonHUN
-
nagyúr
-
MPowerPH
félisten
Tevedes. Csak az uj lancot kell megpucolni femtisztara, az melosabb. Aztan wax, es csokolom. MSW -t hasznalok, de nem bonyolitottam tul. A fozest is egy magas edenyben, vizzel feltoltve csinalom, abba rakom a wax muffinokkal teli kisebb edenyt, tetejere a lancot. Es addig fozom, amig el nem eri a ~93-94 fokot. Razom 1 percig, kiszedem kihulni, betorom, es megy fel a bringara. 500km -et igy elmegy... Ha elotte tenyleg rendesen megpucoltad.
Egyebkent ha olajozol, akkor a gyari 'mezet' ugyan ugy le kell szedni rola. Az olajjal hasznalt lancot ugyan ugy pucolni kell, es arra tenyleg kell a vegyszer, mert mas nem oldja le az olajsarat. A wax pucolasara forralsz vizet, raontod a lancra, atkefeled, megtorlod, aztan en meg fektisztitoval kezelni szoktam....Most meg kell egy 2. lanc, mert igy nem kell olyan gyakran fozocskezni.
Elotte volt mas is, csopis wax, mint pl. Soudal Dry, vagy Smoove, ami a legjobb volt ezek kozul. Ezek eppen elegek voltak montin is 1 korre, foleg a Soudal. Orszagutin egy hosszabb korre mar keves lehet a Soudal. Nekem legalabbis a vegere mindig zajosodott.
Olajat soha tobbet, pedig ott is mindig area torekedtem, hogy dry, ne koszoljon.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
Atke
senior tag
Sziasztok!
Olyan kérdésem lenne, hogy van egy Formula DC-22 hátsó agyam, elvileg Ez ugye HG-s sort fogad (ez van fent most Shimano HG200 12-32t 8spd)
Egy szaki, aki épít versenyre gépeket azt mondta erre az agyra felmegy a 12 sebességes HG-s Sram sor.
Kérdés: Nem kell akkor új agy hozzá? -
fulton
addikt
válasz Napfénysüti #291573 üzenetére
ott nem baj, eljátszok vele
A latexel a legnagyobb gondom a hosszú út, ott pl 8-10 alatt sokat veszítene a nyomásból - és nálam csak CO2 van. Max megállni valami kúton ha van. Mert pl én 68-70Psi környékén tolom első kerékben, és ott ha leesne 60 ra, azért ott elég necces már, könnyen becsíphetném.[ Szerkesztve ]
-
fulton
addikt
válasz fulton #291576 üzenetére
De majd akkor adok neki kicsit több naftát, am is jobban bírja mivel rugalmasabb anyag, lehet kicsit nagyobbra pumpálni. Így olyan 65 re esne csak reményeim szerint, de puding nélkül ugye nem derül ki
Azon gondolkodom még , venni kéne egy aero mezt ha nagyon fo*ul fog állni visszaküldöm
[ Szerkesztve ]
-
ZavaBalazs
őstag
Miért kéne olajjal naponta? amíg olajoztam, 300-at simán elment, lehet többet is bírt volna, csak akkor már becsületből megkentem.
Sajnálhatod, hogy betáraztál smoove-ból, az új adagolófejjel elég könnyű applikálni.(ex)Cat: nemnormális grat!
wir haben pflichtmitten unter heimblatt - savanyú káposzta van a bőrgatyámban
-
nagyúr
-
fulton
addikt
válasz Napfénysüti #291580 üzenetére
dede, azt is szeretném kipróbálni majd. Csak az jobban vissza tart, több meló van vele. Után töltögetés főleg nyáron gondolom hamarabb kiszárad, ha nem tömít és televeri a ruhámat (guta megütne), vagy ott ragadok az út szélen, sok youtuber panaszkodott erre , írtátok itt a kukacot - akkor nem értem ők miért nem tudták megoldani (senki nem vitt volna magával? ). Ha tömít is, van hogy utána megint ereszteni kezd ott...
Olyan sok defektem (kopkopkop) nem szokott lenni. nem tetszik ez a maszatolós dolog a tejjel. 28 as a gumim is. Azért hátra kell az a 80 psi nekem. és tudjuk hogy inkább alacsonyabb nyomáson jobban dolgozik mint magason.[ Szerkesztve ]
-
Kro
tag
válasz MPowerPH #291574 üzenetére
#291566Tin
#291565dom1n0
Hát én eléggé idő szűkében vagyok általában, család, kert, munka miatt, így ezt az alapos láncápolást én eléggé megúszósra veszem. Pedig lehetőség/műhely/felszereltség lenne rá.
Nem mondom, hogy nem fordult még meg a fejembe a csöpis verzió kipróbálása, de ez a sok tisztgotás mindig elveszi a kedvem.
Nyílván egy olajjal már használt rendszernél még rosszabb a helyzet.
Arról nem is beszélve, szerintem asszony hülyének nézne ha meglátna lánclevest főzni. Én a gyári "mézzel" is elmentem egy 100-ast miután ráolajoztam.
Azóta is csak törlöm, hol sima ronggyal, hol benzines ronggyal.
Aztán megy az új olaj. Most hogy beszéltünk róla rendeltem is egy jobb olajat, mert eddig a legolcsóbb dekás olajjal mentem, de volt mikor a PTFE-s olajjal fújtam Hasaggymeg ajánlására.
Nah majd egyszer ez a szintlépés is meglesz! -
Tin
veterán
válasz Dark Archon #291572 üzenetére
Én tudom, hogy sokat teszek rá, de ha egy kör kenés van, akkor nincs a lemezek között hártya, és hamarabb kell kenni. Majd meglátom a waxot.
-
Tin
veterán
válasz ZavaBalazs #291578 üzenetére
300 km olajon 1 kenéssel? Hát oké
Új fejjel lehet pár euróért csepegtetőt venni, de nem a kenés volt a gondom eddig se.
-
flash-
veterán
Nyilván nem olyan mint az ujonnan waxolt korában, de nem csörög, nem érzek semmi negativat a hajtásban.
Zerofrictioncycling.com.au részletesen elmondja hogy a smoove is (meg a squirt is) bejutási nehézségekkel küzd, tehát ennek megfelelően kell bevinni.
Vizet majdnem forrásig melegíteni, azt egy kancsóba abba a smoove tubuskát. Jól felmelegedjen.
Rázogatni, vissza tenni.
Ha 18 fok alatt van a hőmérséklet kint, akkor vagy vidd meleg lakasba a bringat es ott csinald vagy hajszaritozd a lancot hogy meleg legyen a lanc.
Ha már felmelegedett a smoove akkor keresztbe kell váltani a bringán úgy hogy hátul a legnagyobb fogaskerékre, elől a legkisebb fogaskerékre tegyed a lancot.
csepegtetni minden szem tetejére egyet, közben folyamatosan rázogatni a tubust. Ha vegig értél, elore hatra sokat tekerni ha hakrokart, majd a fordított keresztbe valtasnal is (hatul legkisebb elol legnagyobb fogaskereken legyen a lanc). Torold le a lanc oldalat es a gorgoket majd masnapig hagyd száradni.
En igy csinalom nekem ez vallt be.
Persze elotte tobb koros lanc tisztitas mososzeres vizzel, majd petroleummal vegen denaturált szesszel ami leviszi a tisztitoszerek nyomát. Legvegen sima vizzel lancmosózom még. Majd szárazra torlom.Zerofriction ketszeri waxolast ir egyszer a lancvilla felett aztan lancvilla alatt, en ezt csak a legelső waxolasnal szoktam uj lancnal. Aztán mar azt vettem észre hogy igy mar tul sok wax megy a lancra amit nem bir már beszívni, ergo felgyülemlik.
"Embrace our fellow man, no longer vilified"
-
ZavaBalazs
őstag
azon kívül, hogy "hát oké ", valami egyéb indok, hogy miért kéne 50 km-enként olajozni? tényleg érdekel...
2 láncot forgattam, 300 km után újrakenés, 600 km után le, és ultrahangos mosás. 3-3000 km után egyikbe se esik be a mérő, valószínűleg ez már így is marad, mert azóta már új bringát hajtok (bár még nem foglalkoztam az eladással, néha rohangászáshoz előveszem még)mindig mondtad, hogy neked mennyire csöpög-fröcsög a smoove, ezzel nekem csak akkor csöpögött-fröcsögött, amikor rosszul borítottam rá a láncra a fejet, azért gondoltam, hogy megoldaná.
wir haben pflichtmitten unter heimblatt - savanyú káposzta van a bőrgatyámban
-
Tin
veterán
válasz ZavaBalazs #291588 üzenetére
Soknak érzem a 300-at. Nekem 100-ig volt csendes a lánc, afölött már éreztem, hogy kell a kenés. Amikor nedves az idő, kb mindig. Az 50 km önmagában túl gyakori, de 50 után inkább kennék, ha utána 60-as ride-ra megyek.
A Smoove meg csöpög, mert túl folyékony. De most már kb. megtaláltam a megfelelő kenést, és kis türelemmel nem fog csöpögni.
-
6030D
Ármester
válasz Napfénysüti #291570 üzenetére
Óó, bazz... Jobbulást mindenkinek!
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
ZavaBalazs
őstag
lehet, hogy valami hígabb cuccot használtál, nekem így is ritka volt, hogy hangból tudtam, hogy kenni/cserélni kell.
tudom, de ezzel a fejjel pont jól adagolható, és nem csöpög tényleg csak 1-2 cseppet kellett feltakarítanom utána, mert rosszul borítottam rá a flakont, amikor belejárattam, nem szórta a lánc.
wir haben pflichtmitten unter heimblatt - savanyú káposzta van a bőrgatyámban
-
fulton
addikt
hát nem tudom mit csinálsz, de 50 km után kenni a smoov-al az ...
tiszta trutyis lesz az egész hajtásod, lerakódik a kazettára stb..de te tudod.
Én is kb 300 ig is engedem(meg mikor hogy adja ki) pl most 350 km van benne - és most akarom majd kenni, de még leviszek egy 40 es karikát vele ha minden jól megy. Ha van is némi lánc hang, de nem az a száraz kell a kenés hang, Pl a csepelen ez a köztes lánc hang sincs a friss és 300km-es lánc közt, annyira csendes. Így inkább ezt a lánc tulajdonságának tulajdonítom mintsem a kenés hiányának, pláne nem 50 km után csak mert 60km útra megyek.#291590velizare: hát azért egy élesebb szegély kátyú szerintem hazavágná 60 psi-n nekem, az én 84 beöltözött útra súlyommal. és itt a felnire is gondolok - annak esetleges sérülésére.
[ Szerkesztve ]
-
Tin
veterán
válasz ZavaBalazs #291593 üzenetére
Elég sűrű olajat használtam, de lehet, hogy szimplán csak teljes csendet várok el és azt is tudom, hogy túlóvatoskodom ezt, dehát mindenki más típus.
Na és ekem nem a felvitelkor csöpög a Smoove, ott nálam is 1-2 csepp van maximum, legtöbbször annyi sem. Még csak nem is a visszafelé pedalozásnál. Hanem akkor, amikor végigváltom a sort, hogy minden lánckerék kapjon egy vékony Smoove filmet, néha váltáskor megrántja a láncot, aztán összefröcsköl mindent. Ezt az új adagolófej sem védi ki. Itt kellene várnom egy negyed-fél órát, és akkor végig váltani, ha már kicsit megdermedt a Smoove.
-
nagyúr
válasz fulton #291594 üzenetére
szvsz 4 barnál nem fogod felütni a gumit a pehelysúlyoddal. a felénél már esélyesebb.
[ Szerkesztve ]
Tudod, mit jelent az, hogy nemezis? Az érintett, erősebb fél kinyilatkoztatása a méltó büntetés mértékét illetően. Az érintett fél jelen esetben egy szadista állat... én.
-
Jester01
veterán
Új hozzászólás Aktív témák
- Egyre közelebb a Poco F6 startja
- Xiaomi Mi 9T - a túl jó Redmi
- Bivalyerős lett a Poco F6 és F6 Pro
- Poco X6 Pro - ötös alá
- Politika
- ubyegon2: Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- Azonnali fáradt gőzös kérdések órája
- Szinte bankkkártya méretű a LattePanda x86-os SBC-je
- Azonnali mobilos kérdések órája
- Mesterséges intelligencia topik
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs