- OnePlus 7T Pro - árban is a csúcson
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Közönségkedvenc Galaxy vált One UI 6.1-re
- Huawei Watch GT 3 Pro - korlátolt szépség
- Megérkezett a Google Pixel 7 és 7 Pro
- Ezek a OnePlus 12 és 12R európai árai
- Yettel topik
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Bivalyerős lett a Poco F6 és F6 Pro
Hirdetés
-
Jó dolog az AI, de emberek nélkül nincs játékfejlesztés
it A Tomb Raider franchise tulajdonosa szerint egy dolog az AI térhódítása – de a sikeres játékfejlesztéshez emberi kreativitás kell.
-
Ilyen lehet a Samsung Galaxy Watch7 Ultra
ma Renderképek mutatják meg a Samsung júliusban megjelenő új felső kategóriás okosóráját.
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Mobilarena
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
Hasaggymeg
Topikgazda
-
chubby2o6
senior tag
válasz Lacerta #291044 üzenetére
Miért ragaszkodsz a gyorszárhoz? Annyit lejtőzöl, hogy folyton állítgatni kell a nyeregmagasságot? Vegyél egy sima, csavaros nyeregcsőbilincset [link] , de alin is találsz garmadával [link] . Kizárt, hogy ahhoz is hozzáérjen a combod, de szerintem a mostanit is elfordíthatod úgy, hogy ne legyen útban.
#291051Hasaggymeg Sajnos az nem mindig jön be, ez most egy új taktika, hátha...
[ Szerkesztve ]
-
DonThomasino
veterán
A Canyon mennyire ajánlott márka?
Cuber Merida Ktm hez kepest?" I'm going to make him an offer he can't refuse."
-
mauimagic
aktív tag
válasz DonThomasino #291053 üzenetére
Ugyanabban a tízmilliós kínai zsákfaluban varrják a vázaikat az óvodások, a garis ügyintézésük meg a zárérték arányuk korrekt, úgyhogy szerintem ok.
BTW kátéem azért kicsit kilóg a sorból (lefelé)
[ Szerkesztve ]
-
Maximum1
őstag
válasz Máriahalom #291024 üzenetére
Radon, innen nyugodtan rendelheted, megbízható bolt, de a gyári oldala még jobb.
Dechatlonnak is van hasonló, a cube-nál jobb de a Radonnál nem, sajna bovdenes féket tettek rá, bár sok túrázó arra esküszik mert az javítható blablabla, visz magával bovdent meg ilyenek, Te nem tudom melyik vagy.
Esetleg még ez is jó lehet, egész korrekt gép az áráért, olajos fék, 1x hajtás, itthoni gari/szerviz, alkatrész ellátás stb.
Mindkét dechatlonos bringa merev villás, arra figyelj ha ilyet nem akarsz.[ Szerkesztve ]
-
szuszinho
őstag
Vett most valaki akciós Elite kérekszettet? $400 nagyon nem hagy nyugodni
[ Szerkesztve ]
-
Hasaggymeg
Topikgazda
-
Lacerta
aktív tag
válasz Hasaggymeg #291045 üzenetére
Nem hasonlót, hanem azt.
@chubby2o6:
Nem ragaszkodom hozzá, de divatos kifejezéssel élve integrált a bilincs. -
mauimagic
aktív tag
válasz szuszinho #291057 üzenetére
Ha erről beszélünk, akkor annyit fűznék hozzá, hogy a Ryet karbon kerekemben is ilyesmi 6 kalapácsos agy volt, baromi gyorsan megadta magát a kazettatest. Küldtek újat gariban, de az egész megoldás úgy szar ahogy van.
Vettem helyette kínai DT koppintást, arról nem tudok nyilatkozni még
A legnagyobb baj ezekkel, hogy ics hozzájuk alkatrész, a ratchet rendszerű agyaknál azért jobb a helyzet.[ Szerkesztve ]
-
szuszinho
őstag
válasz Hasaggymeg #291058 üzenetére
Igen, Ő az egyik reménységem
Szerk.
mauimagic:
Igen, erről...[ Szerkesztve ]
-
addikt
válasz Máriahalom #291024 üzenetére
Üdv!
2024 van, nem kell aggódni külföldi rendelés miatt. Én erősen meggondolnék egy szíjhajtásos gépet a helyedben.
Dark Archon | i5-12600KF - RTX 3070 | Canyon Endurace 7 | BF4: DarkArchonHUN
-
DonThomasino
veterán
A Diamant milyen márka az elobb soroltakhoz kepest
mennyire köthető a Trekhez?[ Szerkesztve ]
" I'm going to make him an offer he can't refuse."
-
Maximum1
őstag
válasz Dark Archon #291062 üzenetére
Biztos nem vennék szíjas agyváltóst túrázni, egy komolyabb felüljárón nem fog tudni vele felmenni, akkora ellenállása van annak a rendszernek és cserébe kicsi az áttétele a váltónak, rossz párosítás, divat bringa városba.
-
Fall-N
veterán
válasz Hasaggymeg #291045 üzenetére
Szerintem arra gondol, hogy a nyeregvázcsőnél a bevágás nem hátrafelé néz, hanem előre, így fordítva áll a nyeregcső-bilincs. Az új vázamnál nekem is fordítva van, de sok MTB váznál is látom, hogy így van. Ha gyorszáras, akkor a kallantyú is előrefelé néz, így beleakad.
[ Szerkesztve ]
-
Roland861010
addikt
Valaki tud valami jó kupont ássa Alira?
-
Tin
veterán
válasz Napfénysüti #291038 üzenetére
Fél évig egy dekát sem fogytam, aztán miután elkezdtem fogyózni, még akkor is kellett 2-3 hét, mire a súly is megindult lefelé. Ha fogyni akarsz, egyszerűen (adag méretben) egyél fele-kétharmad annyit, mint előtte, hagyd el a csokit meg a nasit, és akkor biztosan a ledolgozott szint alá kerülsz, így a kilók is megindulnak szépen lassan. Persze mindez akkor, ha a jelenlegi sportod mellett nem hízol. Az első 1 hét nehéz, amíg átáll a gyomrod, utána már nem. Vagy sz.rj az egészre, úgyis mozogsz eleget
-
Fall-N
veterán
válasz DonThomasino #291065 üzenetére
Szerintem semennyire sincs köze a Trekhez. Régen azt írták, hogy valami német áruházi bringa, egy helyen készül, mint az Intersportos Nakamura. Igaz Nakamura nem nagyon van, manapság Genesist látok náluk.
Ha a felszereltség jó, akkor ne törődj a matricával.
-
jjeahh
nagyúr
válasz Fall-N #291069 üzenetére
Nálam hátul van a bevágás, de nemrég rájöttem, hogy tökmindegy, ezért a gyorszáras bilincset amikor lecseréltem imbuszosra, azt már előre fordítva raktam fel, így legalább a gumi nem veri fel a csavarra folyamatosan a sarat és nem rohad szét. A váznak úgy tűnik mindegy, eddig semmilyen problémám nem származott belőle
[ Szerkesztve ]
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
Fall-N
veterán
válasz jjeahh #291073 üzenetére
Elméletileg tényleg mindegy, én a vágás irányába szoktam rakni, mert akkor egyszerre feszül a kettő, de sok jelentősége ebből a szempontból nincs.
A gyorszáras bilincset én sem szeretem, mert sokszor nem találtam el saccra a kellő nyomatékot és szép lassan csúszott vissza a nyeregcső. Itt legalább ott van, hogy 7 Nm, akkor nyomatékkulccsal meghúzom annyira és nem megy sehová.
[ Szerkesztve ]
-
chubby2o6
senior tag
válasz Lacerta #291059 üzenetére
Nincs flexed?
Viccen kívül, simán levágnám róla, aztán a nyeregvázcsövet is ott, közvetlenül a mostani "integrált" felett. Ha szükséges, a sliccelésen mélyítenék, aztán rátennék egy ilyet [link] .#291061szuszinho Nincs tapasztalatom vele, de
veddmegveddmegveddmeg, ha már ennyire sz@r az agy, talán csak felnit érdemesebb lenne, állítólag az sokaknak bevált, már akik nem dh-ra használták . -
Tin
veterán
Na lekaptam a láncot a méretre vágáshoz, most kb 800 km van benne, a teljes hosszon (112 szemen) olyan 2-3mm-el hosszabb a használt mint az új. Az nem tűnik soknak.
-
Fall-N
veterán
válasz DonThomasino #291076 üzenetére
A vázak 99 %-a Tajvanban készül, egy része Kínában. Például a világ legnagyobb OEM gyártója a Giant, ami szintén tajvani.
chubby2o6: Én is erre gondoltam, de nem írtam le. Ha acél a váz, akkor valami kis festék kell oda, hogy ne rozsdásodjon.
[ Szerkesztve ]
-
balintbaba
tag
válasz szuszinho #291057 üzenetére
Bár nem most, de nekem már lassan két éves. Kb. 200 kilit, ha mehettem vele, másfél éve a görgős bicón van benn a 60mm magas karbon első kerék. Zwiften megvehettem vóna ingyen a karbon kerékszettet, szóval ezért érdemes vót. Tegnap túrtam fel a fél lakást, hogy megtaláljam az átütős adaptereket hozzá, mert nagyon arrafelé hajlok, hogy eladjam (a hátsó kerék még nincs meg ).
Egyébként szerintem biztos jó, egyedül azt nem tudom, hogy a kínai agyat, le tudnák-e szervizelni a helyi kerékpárbótban.
-
-
itouchfan
senior tag
válasz SpaceKombajn #291047 üzenetére
Az a része a körnek pont a jobbik, út minőséget és vonalvezetést tekintve is, számomra outival élvezetes, amikor nincs tömeg.
„Elvetsz egy cselekvést, és egy szokást aratsz. Elvetsz egy szokást, és egy jellemet aratsz. Elvetsz egy jellemet, és amit aratsz, az a sorsod.”
-
emilll
tag
válasz Maximum1 #291067 üzenetére
"akkora ellenállása van"
Azért ne essünk már túlzásba. Itt elég részletesen, alaposan le van tesztelve a kettő hajtás közötti különbség és 1% az előnye a lánchajtásnak a szíjjal szemben.
Hogy 8 sebesség elég-e túrázáshoz, azt nem tudom. Van akinek igen, van akinek nem, attól függ merre és milyen terepen tervez közlekedni. -
Fall-N
veterán
válasz DonThomasino #291081 üzenetére
Ha nem saját tervezésű a váz, akkor katalógusból választ a gyártó. Minőségre nincs gond velük, csak sablon a váz a geometria is általános. Ha saját tervezésű, akkor jobb a geometriája, hatékonyabb a tekerés velük, kisebb lehet a tömege a váznak, meg vannak erősítve a kritikus pontokon pluszban stb. Bakik még a neves gyártók egyedi vázaival is előfordulhatnak, így nem garancia, hogy jobb. Lásd Cannondale.
Karbonnál viszont majdnem mindegyik gyártó maga tervezi meg a vázat és sokan nem adják ki a terveket sem. Vannak karbonból is nyílt tervek, amit bárki használhat.
-
válasz DonThomasino #291065 üzenetére
Canyon ajánlott, Diamant felejtős.
Vázak kb annyira készülnek egy helyen, mint az elektronikai cuccok (TV panelek, HDD-k, chipek, stb). Van egy-két nagyobb hub, akik bbérbe gyártanak, nyilván a vevő elvárásai, meg a fizetett ár alapján, így az sem mérvadó, hogy mi hol készült. Meg van pár kisebb manufaktúra, de ők nem tényező ezen a szinten.
p
[ Szerkesztve ]
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
emilll
tag
válasz Máriahalom #291024 üzenetére
A Radont csak a bike-disc-ról tudod rendelni, azaz ne a Radon holnlapján lévő (javasolt, német áfás, szállítás nélküli) 1000 eurós árat nézd, hanem a valós vételi árat: 1280 euró plusz 74 euró szállítás.
A bike-disc. 100% megbízható bolt, nem lesz gondod velük.A garancia a honlapon megtalálható: 2 év, amiből az első évben rejtett hibának tekintik a hibákat, a másodikban neked kell bizonyítanod, hogy megvolt vásárláskor is.
A magyar garancia nem tudom hogy működik. -
Speedy007
őstag
Ha már váz a téma.. Nekem most jön szembe az tiktokon.yt-n és fb-n ami itt is volt téma korábban. Csak én érzem úgy vagy valóban túl van hypolva ez a AROZA kerékpár "HYPER COMFORT TECHNOLOGY" szlogennel? Ahogy nézegettem a szlovák Kellys olcsóbb és szerintem jobb minőségű "telóval" ( tudom szerintetek ezek nem telók hanem rugós villák) van is szerelve ha a Cross trekkinget nézzük. Legtöbb "trükk" ott fullad ki hogy állítható stucni van rajta,széles kormány markolat meg esetleg zselés nyereg 1M-t már komolyabb e-bike-ot vesz az átlag ember nem kerékpárt. No meg vicces hogy 10.000Ft a különbség a teljesen felszerelt modell és a "fapados" csúcs modell között
-
DonThomasino
veterán
Egy szíjhajtásos , agyváltós gépnél
milyen belátható karbantartással kell számolni?
Olvastam hogy az agyváltó ellensége a víz.
Ha elkap egy nagy zuhé
vagy nagyobb vizbe bele megyek lehet meghibasodik?
Szijat kell cserélni?[ Szerkesztve ]
" I'm going to make him an offer he can't refuse."
-
őstag
válasz SpaceKombajn #291047 üzenetére
Ne most hétvégén menjél.... Ultrabalaton lesz
.............IHB-MBM............. Let's Go MAVS!
-
emilll
tag
válasz Maximum1 #291086 üzenetére
Jó, én nem akarlak meggyőzni. Úgyis mindenkinek az egyetlen, szubjektív véleménye fontosabb, mint egy alapos mérés, tesztelés.
Szerintem a sokféle szíjhajtásos kerékpárnak és a sokféle agyváltónak elég sok kombinációja van, és 1%, vagy akár 6%-kal nagyobb ellenállás nem érezhető különbség.
A 8 sebesség meg - mint írtam - egyén és felhasználás függő. Aki a Pilisben akar vele közlekedni, annak nem lesz elég, aki túrázni, Balatont/Tisza tavat kerülni, erdőben, mezőn akar biciklizni, annak elég. -
emilll
tag
válasz DonThomasino #291090 üzenetére
A szíjhajtás és agyváltó kombináció igényli a legkevesebb karbantartást. Cserébe ha valami elromlik, akkor drága a javítása.
A szíjat nem kell cserélni, nagyon sokáig bírja.Rengeteg infot találsz a neten, ez csak egy, amit most egy gyors kereséssel találtam: https://boodabike.com/hu/szijhajtas-szakertoi-gates-carbon-szijhajtas-alkatresz-szijhajtasos-kerekpar-rendszereket-a-booda-bike/
-
-
emilll
tag
válasz Maximum1 #291097 üzenetére
Évekig volt mennyi? Egy? Tehát egyetlen egy kerékpárral alkotott tapasztalatod alapján mondasz véleményt az összes szíjhajtásosról.
Nem vagyok specialista, de olvastam elég sok véleményt, tesztet és 10-20-30 különböző véleménynek, tesztnek, leírásnak jobban hiszek, mint egyetlen ember véleményének egyetlen kerékpárral.
Nem te vagy az egyetlen, aki szíjhajtásos kerékpárt használt, hadd vegyem már figyelembe mások véleményét is. -
mauimagic
aktív tag
válasz parandroid #291096 üzenetére
#csakakamellőcse!!!!444!!44!4!!4!!!!
Mondjuk pont van olyan betétes gatyám, egy éves, egyelőre jól bírja, ellentétben a széthypeolt Endurámmal, ami hasonló korú, alig használom, de már mállik le róla a felirat pár mosás után
A szecsuáni Propagandaügyi Minisztérium közérdekű közleményét olvasták
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen