- Ilyen lehet a Samsung Galaxy Watch7 Ultra
- Realme GT Master Edition - mestermunka
- Locus Map (Free és Pro)
- Bivalyerős lett a Poco F6 és F6 Pro
- MIUI / HyperOS topik
- Samsung Galaxy Watch (Tizen és Wear OS) ingyenes számlapok, kupon kódok
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Egyre közelebb a Poco F6 startja
- Xiaomi Mi 9T - a túl jó Redmi
Hirdetés
-
Retro Kocka Kuckó 2024
lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!
-
Közönségkedvenc Galaxy vált One UI 6.1-re
ma Ezen a héten sem tétlenkedett a Samsung szoftverfejlesztő csapata.
-
Sikeres volt a teszt, elpusztítja internetes műholdjait az Amazon
it Az Amazon szerint minden sikerrel zárult, ezért letéríti az internetes műholdprototípusokat a pályájukról a cég.
-
Mobilarena
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
Tigerclaw
nagyúr
Fiido C21-el van tapasztalata valakinek? Esetleg más hasonló model tudásban, árban?
Az a baj a világgal, hogy a hülyék mindenben holtbiztosak, az okosak meg tele vannak kételyekkel.
-
nagyúr
válasz Bandit21 #290198 üzenetére
ez open wheel, ember!
viccet félretéve, mire akarja használni a gyerek? ha bandázni, akkor ezek nem kellenek. úgyse mennek ki sárban/esőben. ha rendeltetésszerűen, akkor meg letörik róla minden.
ha ezzel jár majd naponta iskolába, akkor viszont kellenek, meg egy csomó esőálló cucc (kamásli, esőnadrág, esőkabát, hátizsákvédő, sisakvédő).Tudod, mit jelent az, hogy nemezis? Az érintett, erősebb fél kinyilatkoztatása a méltó büntetés mértékét illetően. Az érintett fél jelen esetben egy szadista állat... én.
-
válasz Maximum1 #290250 üzenetére
Köszi! Írtam is a hirdetésre, hogy elérhető e még. Mondjuk megvárom míg nálam nem lesz a bringa, de ez tökéletes megoldás lenne!
„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
-
Maximum1
őstag
Nem emléxem milyen méretben rendelted, lehet a 170-es hajtókar rövid lenne, ezt még beraknám a közepe helyett.
Közepét újba talán 30 ért el lehetne adni.
Csak egy gondolat. -
Bandit21
addikt
válasz velizare #290252 üzenetére
Ezért kezdtem azzal hogy Cross trekking kéne mert azon kevésbé néz ki hülyén a lámpa a csengő a sárvédő meg a ... Minden ami ahhoz kell hogy a városban tudjon vele haladni
De.
14 éves és MTB -t akar és meg lett beszélve itt hogy ne akarjak neki városra is jó és racionális eszközt mert ne és kész.
Teljesen más lenne a képlet ha a Bakonyban vagy a pilisben laknank vagy ezek autózásnyi körén belül ahol valós esélye lenne hogy hegyre megy.
Szegeden ez kb kimerül abba hogy földút meg szánkó dombra fel és le és töltésre fel és le.
De MTB kell ...
regisztrált: 2003-02-20 10:16, azaz .... 21 éve a PH!-n!
-
válasz Maximum1 #290254 üzenetére
Nekem nem kell wattmérő.
De ez elég komoly ár nem? Ezek mintha 300 fölött mennének általaban nem?„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
-
Maximum1
őstag
Egyoldalas hajtókar kerül 120-140 ezerbe boltban.
Olyan nincs, hogy nem kell wattmérő, az legyen a Next Level. -
Nutra
tag
A profikat az amatőröktől a hátukon húzódó széles sárcsík különbözteti meg
Nálam: országútin max ass saver, ha nedves (lehet) az út
Az öreg acél Moserhez SKS Raceblade-t szereztem, amikor pár éve kiszórták az utolsó darabokat a dekában. A beállítása pöcsölős, de utána nem zörög és egész jól véd. Újabb alternatíva az okosgörgő bent a garázsban
Crosstrekkingen elölhátul minimál alis gyorskötözős műanyag lap és hosszabb túrára esetleg felmegy az SKS Velo Urban egy mozdulattal; télre fixen pálcákkal - nálam nagyon bevált darab
Montira semmi: próbáltam ass-savert, nem jött be, fura érzés volt megpróbálni beülni az ülés mögé Elöl még lustaságból fent van az alis vacak lap - egyszer sok perces bringacipelés lett a vége, hogy betévedtem és elakadtam agyagos sárban és kb negyedfordulat alatt belekötött a sár, se tolni, se tekerni...[ Szerkesztve ]
-
addikt
-
Bandit21
addikt
válasz Dark Archon #290261 üzenetére
Persze de anno amikor kb 30 éve 13 szülinapomra megkaptam a Kellys montim azon még gyári fém full sárvédő volt, manapság az valami tata bike lenne.
+Arcitec, köszi igen amúgy így lesz.
regisztrált: 2003-02-20 10:16, azaz .... 21 éve a PH!-n!
-
itouchfan
senior tag
Hali, néhány egymáshoz kevésbé kapcsolódó random kérdésem lenne:
1.) A pesti alsó rakpart le van zárva most hétvégén/hétvégente már?
2.) A Soot 30 gravelre menne fel a DT P1750 kerékszett, 11 sebességes shimano szabadonfutóval. Hol, milyen és mennyi hézagolót kell raknom rá, hogy működőképes legyen a Claris 8 sebességes (CS-HG 50 [link] ) sorral? Szintén 11 sebességes Shimano szabadonfutó van a görgőmön is, arra is gondolom ugyanaz a hézagoló kell?
3.) Szintén gravel pimpelés, ennek a TRP [link] féktárcsának a helyére tehetek egy RT 54-es Shimano tárcsát? A betét nem tudom milyen sajnos.
Köszönöm előre is„Elvetsz egy cselekvést, és egy szokást aratsz. Elvetsz egy szokást, és egy jellemet aratsz. Elvetsz egy jellemet, és amit aratsz, az a sorsod.”
-
A Zéé
addikt
Tahitótfalu-Északi Vasúti összekötő közti szakasz az milyen? Lehet rajta tekerni, vagy inkább kerülendő? Sokat kellene menni a 11-es úton, vagy van rendes bringa út? Google Maps alapján nem teljesen egyértelmű.
Just a simple Lineman...
-
itouchfan
senior tag
válasz A Zéé #290264 üzenetére
Leányfalu távolabbi végétől végig van bringaút (Leányfalun keresztül a felújított út tök jó lett) egészen a hídig, addig kell csak egy 3-4 km-t menni a 11-esen, de arra már kevésbé forgalmas.
„Elvetsz egy cselekvést, és egy szokást aratsz. Elvetsz egy szokást, és egy jellemet aratsz. Elvetsz egy jellemet, és amit aratsz, az a sorsod.”
-
Fall-N
veterán
Én sem vennék soha az életbe. Egyrészt nincs olyan normális sárvédő (sárhányó ), ami nem mozog oldalirányban és rezeg meg zörög rossz úton. Másrészt baromi bénán néz ki mind. Telón még a hajtogatós, műanyag mudguard elmegy, de azt sem veszek.
Másrészt ha szakad az eső amúgy sem megyek biciklizni, mert nem az életem múlik rajta, másrészt a sárvédőtől függetlenül rommá ázik az ember. Ha meg beöltözik ez ember vízhatlan cuccokba, akkor szarrá izzad alatta. Utána meg lehet hajtást takarítani, így még egy ok, hogy ne tekerjek esőben.
Kitámasztó van sajnos, szükséges rossz. Városban közlekedésre is használom a biciklit és sok helyen nincs mihez biztonságosan nekitámasztani. Ha lenne valami összecsukható keréktartó, amibe bele lehetne állítani a bicikli hátsó kerekét és elfér a hátizsákba már venném is le.
-
Tin
veterán
válasz Bandit21 #290224 üzenetére
Nyugodtan rakd fel, erre akartam célozni. A kitámasztó inkább lesz fölös plusz súly, de ilyen felcsatolható sárvédő a fiam montiján is van, igaz ő se nagyon tolja komolyan. Ma mondjuk kivittem egy pumpapályára tőlünk 10 percre (nem is tudtam, hogy van), na azt élvezte. De amúgy ő is mindenen keresztül akar menni a bringával, gondolom ez életkori sajátosság.
Vegyél a Solora egy felcsatolhatós sárvédőt, a srácok ajánlanak majd neked hozzávalót, megrendelheted a Rose-tól is, az biztos olcsóbb. A kitámasztót is, de mondom, az szerintem csak nehezék.
#290233 Hasaggymeg: na majd akkor nyárra leveszem kíváncsiságból, mert nekem amúgy olyan mindegy, viszont így kényelmesebb, hogy nem kell foglalkozni vele. De most, hogy már méretre van szabva, tényleg nem nagy cucc levenni meg felrakni.
#290258 Nutra: profi tuti nem vagyok, és országútim sincs Most már jobb lesz az idő, bár ma is úgy volt, hogy nem esik, már kicsit esett, mikor hazaértünk, aztán le is szakadt. Ilyen váltakozó időben azért jól jön, hogy nem leszek csurom dzsuva a kirándulás elején. Nyárra megértem, ha nem kell.
#290267 Fall-N: az a fajta univerzális, ami semmire nem jó, az nem is, de ami a Cube-ra van, az totál masszív, teljesen méretpontos, és meg se nyekken. A sárvédő meg nem esőben kell, hanem vizes útra, de ezt már írtam. Esőben úgyis szétázol, de a vizes útról felveri a vizet, ha nincs sárvédőd.
Kitámasztóra egy opció csak neked Alsó szomszéd egyik bringáján van ilyen pedálos csoda, na ott a pedálból hajtható ki egy kis kitámasztó, amit teljesen síkba visszahajthatsz, és akkor sima platformpedál.
[ Szerkesztve ]
-
MPowerPH
félisten
válasz Hasaggymeg #290130 üzenetére
Persze, azoktol akik nem montiznak.
Leirtam a tapasztalatomat. Ettol fuggetlenul a heten minden nap tekertem, alt. sotetedesig. Teszem hozza, sajnos 5:30 elott nem erek haza.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
válasz parandroid #290185 üzenetére
Kimondtad a lenyeget. Nem mindenkinek valo az adrenalin bomba. Aki meg nem DH -zott(egyebkent en sem, ez max enduro volt), mert mondjuk fel, es ugy erzi, az outizastol mar van adrenalin...na, az nem az, vagy tenyleg alacsony az ingerkuszob.
Komoly DH -hoz en is beszari vagyok, es ott mar nincs komoly eronleti kihivas sem.Outi nalam marad a sportolasert, szeretni nem fogom, a szukseges rossz. A bringat magat szeretem, konnyu, merev, szerintem korbevizeli az itteni olom nehez, millios vasakat. Nem virit, nem eszreveheto, csak a raw TeXtreme karbonszovet minta, lakkozva. Montinal is ezt akartam anno... Maximum a fektavja az, ami gyengebb.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
Speedy007
őstag
válasz Fall-N #290267 üzenetére
SKS EDGE AL azt tudom ajánlani alu és nem csörög vagy zörög és könnyű valamint a teleszkóphoz is lehet faragni ha a kerék rögzítési pontnál nincsen sárvédő felfogatási pont. Sárvédő azért jó esős időben hogy ne legyél a fejed búbjáig saras, Cross Trekking Kelly's-sel mentem a még a legelején saras földes úton még ott is tiszta sár voltam ahol nem is gondoltam hogy saras lehetek mellesleg a kerékpár tisztán tartásában is segít mert nem kell lehetetlen helyekről le kaparni a sarat vagy le törölni
-
Fall-N
veterán
válasz Speedy007 #290272 üzenetére
A Csepel Woodlands cross vázon lenne pont ahová lehet rakni, csak én nem akarok. Vannak tényleg minőségibb sérvédők, de nekem nem kell. Vizes úton kibírom azt a minimális vizet, nem hajtok bele a pocsojákba. A gumi elég jól elvezeti a vizet. Szerdán esett az eső, de nem lett saras hazafelé a munkából a bicikli, pedig az utak nem száradtak fel. Egész évre nézve szerencsére nem túl sok az esős napok száma.
Az asszony épített Kellysére ment viszont sárvédő, csomagtartó, még első kosarat is akar. Nekem nem tetszenek rajta, de ha neki jó. Valami gyors rögzítésű Polisport sárhányókat vett, 5ezer Ft körül.
[ Szerkesztve ]
-
Speedy007
őstag
válasz Fall-N #290274 üzenetére
Én azon gondolkodom hogy az SKS EDGE AL-hoz vegyek e sárvédő toldatot egy pár 10.000-t (ami szerintem rablás) mivel ugyanez a sárvédő van a KTM-n csak CST C1313 40-622-s méretben és kevésbé dzsuvás a "hasa" a kerékpárnak mint Kellys-n amin Continental Ride Tour gumik vannak 42-622-s méretben gyanítom a váz kialakítás miatt lehet ez inkább mivel a KTM "sima" trekking míg a Kellys meg Cross.
Páromnak adtam a KTM-t mert kellet neki de viszont le kellet szerelni a kosarat mert máskép nem bírt felülni rá nekem a kosár nélkül nézki satnyán a kerékpár[ Szerkesztve ]
-
Ringman
nagyúr
jjeahh, itt a kenda rolling resistance tesztje:
MTB Tire Test: Kenda Rush Pro SCT TLR(még szöveg nélkül, csak az adatok)
-
jjeahh
nagyúr
válasz Hasaggymeg #290281 üzenetére
A Booster és a Karma 2 is télre-őszre-tavaszra vált be, legalábbis elöl, hátsó gumiként jók porban is. De szerintem sokkal összetettebb dolog ez, mint amit a teszt elárul. Tényleg nagyon számít, hogy hátra teszed fel vagy előre, mert elöl teljesen más követelményeknek kell megfeleljen, legalábbis nálam. Első gumiként nyomvájúkon tapadjon, megdöntve kanyarban szintén, akkor is, ha nincs nagy súly rajta. Hátul nagyjából 3 elvárásom van: guruljon jól, a féktáv legyen minél rövidebb és laza talajon, meredek emelkedőn ne pörögjön ki. Az is nagyon sokat számít, hogy az anyagkeverék különböző hőmérsékleteken hogy működik, mert van amelyik nyáron tapad igazán és hidegben merevvé válik, más gumik meg pl. nyáron nem igazán tapadnak, de jól tolerálják az alacsony hőmérsékletet, ezért pl. télen jobbak (Kenda, Schwalbe...). Az sem mindegy, hogy hány kiló vagy, mert alacsonyabb súlyú riderek alatt az apróbb képlékenyebb bütykök működnek jobban, nehezebb lovasok alatt meg a nagyobbak. Sárban, hóban az is számít, mennyire könnyen tisztul a gumi, mert ha a mintázat eltömődik, attól kezdve akár slick is lehetne . Persze aki nem érzékeny a gumikra, annak mindegy, max az ügyetlenségére fogja, ha nyomvájún elesik . Amiben van igazság, de a gumi is nagyon számít.
[ Szerkesztve ]
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
leroyclub
senior tag
Sziaszto! Van egy elég egyszerű fekete cruiser kerékpárom. Szeretném egy kicsit kipimpelni Első körben a külső gumikat és a felniket cserélném le, majd később a hajtást mert néha már kattan valami ha erősen tekerek.
Kezdő vagyok a témában, a bikepro oldalán nézegettem hogy vannak barna és bézs külső gumik. Mit ajánlanátok? Jó lenne ha kicsit könnyebb is lenne a bicaj. Felniből is valami különlegesebbet szeretnék, feketét például, de semmi képp sem ezt a mostani ezüst hagyományosat. Ja még annyi, hogy nincs váltóm, kontrás a bicaj. -
contaxg
veterán
válasz Bandit21 #290255 üzenetére
Tiszta szívből szülőként mondom, hogy nem kell mindenre ugrani amit a srácaink "kitalálnak". Nálunk is ment ez a téma. Anno a Decathlonban találtunk egy bringát gyönyörű, csajos vázzal. A végén a faterom összedobott neki lomizott anyagokból egy 28-as Csepelt és imádja. Mivel lány, nem tudja és nem is érdekli, hogy most XT vagy valami alap trekking váltós a cucca. Ronda mint a bűn mert apán belefújt itt-ott egy kis kályhaezüstöt, hogy a kopásokat takarja. de nagy ívbe tesz arra, hogy ki mit gondol róla. Neki jó és innentől mindenki bekaphatja. Valahogy ezt az utat kellene nálatok is megtalálni és erősíteni.
Miért nem fogtok össze? Egy apa-fiú projekt keretében összerakhatnátok egy gépet. Azzal lenne közös élményetek és egy piszok jó bringátok. Szerintem arra lesz a szomszéd srác igazán irigy, mert neki alátoltak egy kátéemet a szülök aztán részükről a dolog megoldva. A gyereknek meg lehet hogy több kellene...
[ Szerkesztve ]
A jó zenehallgatáshoz nem feltétlen kell minőség. Az egy intellektuális kaland, amit mindenki a saját szintjén élhet meg. A hifi egy eszköz ami ezt az élményt fokozza, de nem feltétlen szükséges hozzá.
-
Bandit21
addikt
válasz contaxg #290285 üzenetére
Köszi, ez jó gondolatsor! Agyaltam én is rajta, hogy legyen a ktm, de vegyünk rá jó váltót és villát de az egy valag pénz. Meg nem kell mindent megkapjon, de abba mondjuk lett volna szerelés is.
De jó ez az irány is, tetszik, köszönöm!
regisztrált: 2003-02-20 10:16, azaz .... 21 éve a PH!-n!
-
Speedy007
őstag
Télre új extra kerékpárra a fázósoknak
-
contaxg
veterán
válasz mauimagic #290288 üzenetére
Dehogy lesz! Anno darabokból raktam össze saját gépemet 2-3 éves raktáron marad cuccokból. A hátsó XTR agyakat konkrétan a Sziklás-hegységből vettem gurigákért. Kinéztem magamnak egy bicót (Koga WorldTraveller), amit a saját eszközeimmel igényemmel megpróbáltam reprodukálni. Amikor mindent megvettem, levittem egy szakihoz aki az alkatrészek árának 10%-ért összerakta.
Mostanában gondolkodtam rajta hogy kellene egy új bringa és azt látom, hogy nincs olyan amit nyugodt szívvel megvennék és utána nem cserélném le minimum a harmadát valami másra. Vagy ha van akkor az egy vagyon és ha kihozom a boltból azonnal a felét éri.[ Szerkesztve ]
A jó zenehallgatáshoz nem feltétlen kell minőség. Az egy intellektuális kaland, amit mindenki a saját szintjén élhet meg. A hifi egy eszköz ami ezt az élményt fokozza, de nem feltétlen szükséges hozzá.
-
lsebestyen
addikt
válasz FRIZ 22 #283953 üzenetére
Mennyi volt amúgy ez akcióban (Sava Grus 8.0)? Látom visszaküldted végül az Alzának.
szerk.: ami amúgy még mindig 4.0 alatt megy az Alzánál.
[ Szerkesztve ]
-
mauimagic
aktív tag
válasz contaxg #290289 üzenetére
Anno darabokból raktam össze saját gépemet 2-3 éves raktáron marad cuccokból.
Ez a covid előtt lehetett, azóta kicsit atrendeződött a piac.
Mostanában gondolkodtam egy gravel építésben, alis cuccokból, Csepel vázzal 240k felett lenne a vége alap cuccokkal. Apróságok, mint bowden, nyeregcső bilincs, stb ebben még benne sincsenek. Excelben összeírtam a nagyobb tételeket, aztán nem jött ki a matek.
Annyiért meg már ki lehet fogni használtat, nem noname szarokkal.Szerk: ja most látom, még egy szervizesnek is fizettél az összeszerelésért...1000% a bukta így, ez már nem az a világ.
[ Szerkesztve ]
-
leroyclub
senior tag
válasz Maximum1 #290284 üzenetére
Lehet hogy igazad van, ahogy most nézelődök lehet inkább nekiállnék építeni egy trekkinget vagy cross trekkinget. A cél, hogy a közeli földesutakra is betudjak kicsit kanyarogni. Az építést azért választanám, mert hobbinak is akarom, vagy érdemes venni valami komplett bicajt és azt fejleszteni? Milyen vázat, alapot nézzek keressek? 2-300 K max amit rászánnék a végeredményre.
[ Szerkesztve ]
-
Mezga Aladár
veterán
válasz zsocy #290223 üzenetére
Ez a 105 pedál. SHIMANO 105 PD-R7000 SPD-SL
A PD-R550 az Tiagra.Elég sok különbség van közöttük.
[ Szerkesztve ]
Accuphase E-306 integrált erősítő eladó.
-
Speedy007
őstag
úgy tűnik hogy ennek a váltónak ennyi. Múltkori savanyúságos baleset tett be neki. 80-s és 100-s papírral amennyire csak tudtam le csiszoltam a rozsdásodást róla . Kapott Litio-2EP zsírt illetve Multi 2020 zsírspray-t
-
Fall-N
veterán
válasz contaxg #290289 üzenetére
Általában valamivel drágábbra jön ki, de én is úgy vagyok vele ahogy te. Nincs olyan széria bringa ami teljesen jó lenne. Annak meg semmi értelme, hogy átépítem teljesen és rajtam maradnak az alkatrészek. Amit meg ráköltene az ember ugyanúgy drágábbra jönne ki végül.
Ringman: Van többféle Csepel, ami jó alany lenne, RoyAL, TorpedAL. Nem tudom melyik, de van tárcsafékes is már, ami gravelhez jobb. Eddig a patkófék miatt nem tetszettek. Minőségre is jók, van színválaszték. Azért vettem én is Csepel vázat.
[ Szerkesztve ]
-
Speedy007
őstag
válasz Speedy007 #290298 üzenetére
Mivel már mindegy a váltónak és nem volt gyári shimano zsírom a kuplunghoz így azt is át fújtam Multi 2020 zsírspray-l papíron elvileg jónak kellene lennie víz és minden álló valamint a Deore LX-570 váltókarokat is ezzel fújtam át azok is tökéletesen működnek azóta
Új hozzászólás Aktív témák
- Eladó Nitro Team 2022 162W Snowboard Deszka
- DJI Mavic 3 Pro Fly More Combo (RC PRO)
- Giant Stance 29 kerékpár (L-es méret)
- Beszámítás!!! - Új Bontatlan Ducati Elektromos Roller PRO-II PLUS Irányjelzők - Számla & Garancia
- Garmin Edge Explore 2 Kerékpár Computer, Bontatlan, Új, 0 Perces, 1 Év Garancia, Házhozszállítás
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen