- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Mobil flották
- Prémium külsőt kaphat a Motorola Moto G85 5G
- iPhone topik
- Redmi Note 12 Pro - nem tolták túl
- Okosóra és okoskiegészítő topik
- Bugfix van, magyarázat nincs az iOS-ben újra feltűnő, korábban törölt fotókra
- Vodafone-ra áttért Digi Mobilosok
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- OnePlus 7 - magabiztos folytatás
Hirdetés
-
NVIDIA: a következő nagy dolog az AI-generálta videó
it Az NVIDIA vezérigazgatója szerint még nagyobb keresletet hoznak majd a chipjeik iránt az AI által generált videók. Pedig nagy baj nincs, legutóbb így is 200 milliárd dollárral nőtt a cég piaci értéke a kedvező tőzsdei hangulat miatt.
-
Készül a Warhammer 40,000: Mechanicus 2
gp A folytatás PC-re és konzolokra készül, a megjelenési dátum egyelőre nem ismert.
-
Ilyen lehet a Samsung Galaxy Watch7 Ultra
ma Renderképek mutatják meg a Samsung júliusban megjelenő új felső kategóriás okosóráját.
-
Mobilarena
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
Ringman
nagyúr
válasz ZavaBalazs #289047 üzenetére
a praktikernek 1 hónapjába kerül leszállítani foxpostba 20 db bútorfogantyút, ahhoz képes minden gyors
-
Tigerclaw
nagyúr
válasz pittlaren #288949 üzenetére
Tegnap a Fenix BC21r v3, 26r és 30r v2 között vacilláltam. Korábban még képben volt a Ravemen LR1600, de kiesett az ára miatt. A BC30 is mivel nem adnak hozzá akkut, a BC21 mert fele az akkuja mint a 26-osé. Szóval maradt Fenix BC26r, de gondoltam üsse kavics, árukeresőn végignéztem van 10 oldalt nagyjából 20k-tól indulva, hátha látok valami jó vételt, vagy valahogy felfelé kilógó megoldást.
A végeredmény Magicshine Evo 1700 lett. Kellően nagy fényerő, hozzáillő kapacitású akkuval, alkalmazásból átdefiniálható fényerőbeállítások és ami a legfontosabb nagyon szép homogén vetítési kép, mivel egy nagy lencse van csak. Hab a tortán hogy van forgalombarát üzemmódja, távirányítóval és szerethető retro stílusu az egész.
Amúgy több gyártó több modelljei is lehetett volna befutó, ha vették volna a fáradtságot, és készítenek egy éjjeli városon kívüli rövid videót, vagy legalább berakni egy vetítésképet, összehasonlítva a saját modelljeiket. Ez szinte egyik sem teszi meg pedig a vetítéskép sokkal fontosabb a lumen vagy lux értékeknél, nem beszélve arról hogy a csúcsértéket mind csak rövid ideig képes fenntartani, így a többség jellemzően sokkal kisebb fényerővel fogja majd használni.
Az a baj a világgal, hogy a hülyék mindenben holtbiztosak, az okosak meg tele vannak kételyekkel.
-
őstag
válasz Tigerclaw #289053 üzenetére
BikeInn-en 20.318 forint a Cateye AMPP 1100 (a weboldalon van beam chart)
“The trouble with the world is that the stupid are cocksure and the intelligent are full of doubt.” - Bertrand Russell
-
ZavaBalazs
őstag
válasz (ex)Cat #289050 üzenetére
nekem elvileg holnap érkezik (kb 1 hete rendeltem? ez nekem is gyors volt), elmondásod alapján jól választottam a 2XL-lel, -5 cm, -5 kg ugyanez a terv, a pár órásokra vettem, hogy a (gondolom ennél jobb minőségű) fan rejszolt tehermentesítsem.
[ Szerkesztve ]
wir haben pflichtmitten unter heimblatt - savanyú káposzta van a bőrgatyámban
-
Lacerta
aktív tag
válasz Fall-N #289028 üzenetére
A gyakorlatban, ha megfelelő kenőanyag van a csapágyban, akkor üzem közben fizikailag nem érintkezik közvetlenül a gördülőtest a pályával, hanem olajfilmen gördül, a kopás tehát egészen pontosan 0.
Kopás jó esetben csak induláskor, és megálláskor lép fel, amikor nem elégséges a fordulatszám.A Hambini cikkből az nem derül ki nekem, hogy amikor az élettartamot nézte, milyen kenés mellett nézte a súrlódási nyomatékot.
Mert amúgy amikor a kenőanyagokról értekezett egy másik cikkben, ott nem nagyon ásott mélyre, és tett vitatható állításokat is.Iparisra nem cserélnék, mert egyrészt gyakorlatilag új mindkét agyam, másrészt meg V-fékes a bicaj. Novatec agy talán van ipari csapággyal V-fékhez, de azért nem fogom most átfűzetni a kerekeket. Majd, ha tönkremegy az agy is, meg elkopott a felni, akkor megvizsgálom a lehetőségeket.
Retek biztosan nem jut be így sem, Deore agyak, dupla tömítéssel. -
Friczy
senior tag
válasz Dark Archon #289008 üzenetére
Ja, értem, mire gondolsz. Volt hasonlóm, Shimano WH-R-550 vagy milyen kerék, ráadásul a küllőanya is az agynál volt. Végül is jó kerék volt azon a szinten, de a speciális küllő miatt nem kéne még egyszer. Egyrészt a küllőanya mérete olyan volt, hogy egyik megszokott küllőkulcs sem vitte, kellett vegyek egy speciális Shimano kulcsot a küllőanyához. Másrészt, amikor egy küllő eltört, és kiderült, hogy a Shimano már nem gyárt ilyet, nagy nehezen tudtam szerezni valahonnan, de folyamatosan bennem volt a tudat, hogy ha még egy hasonló probléma van, akkor teljes kerékcsere egy küllő miatt.
Szóval lehet, hogy jó dolog, de annyira nem kéne.
-
chubby2o6
senior tag
válasz Roland861010 #289039 üzenetére
Szívesen
-
flash-
veterán
válasz lsebestyen #288980 üzenetére
Gp5000:
Az biztos hogy sok a redditen a panasz, melyek nagyrészt a tubeless változatot erintik.
Nekem a belsős, normál gp5000 28c van, 2 éve került fel, a hátsót 2400-km nél felütüttem, ( lyukasra ütődött fel a köpeny ,tehat kidobtam, bar akkor 100psi korul hasznaltam lehet azert, most mar egy ideje 80-85psi-n) , az első azóta is használatban van, abba már. 10.900km-van, az új hátsóban 8500km.
Mindegyiken látszik a kopásjelző, a gumik még normális állapotban vannak.Max nyomás sosincs benne, meg telen is lakasban van. De nyilván szerencse is, itthon bringaboltba nem vennék, eleve drágább, meg aztán kitudja milyen kioregedettet adnak. Mind 2* nekem nemet webaruhazbol jott.
Viszont a bikerolling resistance tesztje szerint hamar romlik a gördülési ellenallasa, viszonylag jobban, a gördülési ellenallasa, 3000km alatt már, vajon mas gumiknak is? Egyébként melyiket tartják arban es minosegben a gp5k konkurenciajanak? Jol látom hogy a Pirelli P Zero race 4s?[ Szerkesztve ]
"Embrace our fellow man, no longer vilified"
-
Fall-N
veterán
válasz Lacerta #289056 üzenetére
Az elmélet meg a gyakorlat két különböző dolog. Nulla súrlódás nincsen, így kopás is van. A kenés csak csökkenti a kopást, teljesen kiküszöbölni nem lehet. Akkor minden zárt csapágy (ha kizárják a szennyeződést) örök élet lenne.
A V-fékes dolgot nem értem. V-fékhez a felninek kell lennie fékező felülettel ellátottnak, az agy oly mindegy, hogy tud fogadni tárcsaféket vagy sem (azaz 6 lyukas vagy CenterLockos). Jövő szempontjából jobb ha támogatja amúgy, emiatt kellett már nekem is új kerekeket vennem.
Fordítva lényeg, hogy az agy tud-e fogadni tárcsát, V-féknél a felninek kell kompatibilisnek lennie.
Ringman: Ez elvileg road, az első 100 mm O.L.D.-dal elmegy, de a hátsó 130-as papucstávval nem jó.
[ Szerkesztve ]
-
Fall-N
veterán
válasz Ringman #289063 üzenetére
Ezzel tisztában vagyok, de ha jól emlékszem, nem outija van Lacertának. A régi nem átütős, nem boost biciklik (városi, trekking, MTB) mind 135 mm papucstávolságúak. Azóta persze változnak a dolgok, így van nem boostos 142 mm-es távolságú is, de ezek már újabb vázak.
A tárcsafékes agyat ő írta, egyébként sima agyból is van ipari csapágyas, igaz ritka már, meg nem is érdemes venni. Van sok más a Novatecen kívül, gyárt jó agyakat a SunRace, SRAM, dícsérik a magyar márka Spyral Tour szériáját is, nyilván nem magyar fejlesztésű (mint a BTS volt), hanem valami minőségibb kínai agy. Van A2Z, Funn, Hope stb. csak a pénztárca határozza meg melyiket veszi meg az ember. Igaz egy árszint felett már érdemes DT-t venni.
Lacerta: Én Novatecet vennék, abból van 36 küllős, iparis, nem is túl drága. Ahogy írtam nem akadály, hogy tárcsaféket is tud fogadni, jó az V-fék mellé.
[ Szerkesztve ]
-
Lacerta
aktív tag
válasz Fall-N #289062 üzenetére
Nem azt mondtam, hogy 0 a súrlódás, olyat csak folyékony héliumkenéssel lehetne megközelíteni.
Hanem hogy folyadékfilmen futnak a gördülőelemek.
Ilyenkor csak folyadéksúrlódás van, mert nem érnek össze a szilárd felületek. Ha nincs szilárd érintkezés, akkor súrlódás lesz, de kopás nincs.A zárt csapágyak ( meg általában a gördülőcsapágyak ) azért nem örök életűek, mert elégtelen kenésnél a kopás és az anyagkifáradás teszi őket tönkre ( esetleg a korrózióval karöltve ), megfelelő kenésnél pedig csak az anyagkifáradás.
A gördülőelem elhaladásakor a terhelés hatására a pályákon b*szott nagy mechanikai feszültségek keletkeznek, amit az anyag rugalmas alakváltozással reagál le ( ezért vannak olyan keményre edzve a csapágyacélok ). Igen ám, de ez az állandó nyomogatás mégsem 100%-ig rugalmas, időnként egy-egy atom arrébb ugrik a fémben, a feszültség egy része ott marad, deformálódik az anyag. Hosszú idő alatt ezek a hibák összeadódnak, az anyag felülete rideg lesz, törékeny, és elkezdenek a terhelés hatására a felületből kitöredezni, kiperegni a fémszemcsék. Ilyenkor kezd el "rágni" a csapágy.
Valamint nyilván vannak kedvezőtlen, átmeneti üzemi körülmények, mint indítás, leállítás, extrém hőmérsékletek, lökésszerű terhelések, stb., ezek szintén elégtelen kenéshez vezethetnek. De ezeknek csak akkor van számottevő hatása, ha gyakran állnak fenn az üzemeltetés során.Azon kívül, egyik kenőanyag sem végtelen élettartamú, azaz az "élettartam kenés" automata váltó olajakra vonatkozó inverz ok-okozati posztulátuma itt is érvényes.
A V-fékkel az a helyzet, hogy ha rákeresel hogy 9/10mm tengellyel, milyen első/hátsó agyakat lehet kapni V-fékhez, akkor a teteje a Novatec ipari csapággyal, alatta meg rögtön a Shimano Deore jön kónuszokkal, és onnan lefelé már csak kónuszos van.
Tárcsás agyat meg nem veszek, mert erre a bicajra sosem teszek tárcsát, ha pedig veszek egy másikat, akkor az komplett bicikli lesz.
Ez az összefüggés. -
Lacerta
aktív tag
válasz Fall-N #289067 üzenetére
Az előző vázam is monti volt, és 130mm-es hátsó papucstávolsága volt, de az nagy ritkaság volt már a maga idejében is. Ez a mostani váz már tényleg 135mm-es.
Mondom, két új Deore agy van fenn, és nekem semmi bajom a kónuszokkal amúgy, ha ipari csapágyas lenne, azt is átzsíroznám évente, tehát a karbantartásigény nem izgat, csak ott nem tudok utánállítani, kónuszosnál meg igen.
-
Maximum1
őstag
GIANT TCR ADVANCED PRO DISC 1 DI2
Ez karbon kerékkel van, hookles ugyan, de ha nem 100kg vagy akkor használható, annyi a lényeg hogy ezeket csak 5 bárig lehet felfújni mert nincs pereme, de + 50ezret simán megér a linkeltedhez.
A linkelt boltod nekem nem szipmpi, telefonálgatás az volt nálam is többször, de nem tudtak szerezni semmit, utoljára egy táskára vártam 2 hetet mire közölte nem tud szerezni.
Giant van az alpinbájkban is, de mindenhol macerás beszerezni, hiába itthon csinálják, Hollandiában van a raktár, 2 hét minimum mire megkapod ha tudnak foglalni a méretedben.Ennyi pénzért azért lehet válogatni.
Pl. Merida, kényelmi sorrendben: 1, 2 , 3[ Szerkesztve ]
-
-
-
Mindenkinek, aki segített és hozzászólt a témámhoz.
Kezdem az elején. Én elég rég, az év elején kinéztem magamnak ezt a Canyon-t: [link] Nekem eléggé Canyon volt az álmom. És erre gyűjtögettem, de még nem terveztem venni mostanság. (Tegnap meg pont elfogyott a méretemben.)
Aztán valahogy véletlenül belefutottam abba a három Giant-be (amiket linkeltem ma), amik le vannak akciózva.
Beszéltem a bolttal, utána kérdeztek az elérhetőségüknek. Mondták, hogy 2 hét kábé a beszerzésük. A Defy-ből van, a TCR-ből viszont abban a színben egy van már csak.Így pár órája leadtam a redelést erre: [link]
Viszonylag sokat vacilláltam a Di2 miatt a Defy-n. De nekem annyira nem szempont.
A karbon kerék, a verseny geo, és a szín miatt választottam végül a TCR-t. Így is oriási előrelépés lesz számomra. Azt hiszem az Ultegra-val is jól elleszek. Nekem van ez a hülyeségem, hogy azért tetszen is már a bringa, ha ennyit költök rá, és a TCR jobban bejön. És azért az ár sem mindegy nekem, hogy 200ezerrel olcsóbb, és megáll 1 milla alatt. És egyébként is egy közel 200 éves Cube-ot fog váltani, amibe most is teszem a kilómétereket rendesen.
Szóval most várok, elvileg 2 hetet.
Leírhatjátok ha hülyeséget csináltam, bírom a strapát.
[ Szerkesztve ]
„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
-
fulton
addikt
En mindig azt mondom amit a belsőd súg arra kell menni.
Én személy szerint kivártam a bringát nem kevés hónapot hogy kapható legyen/jó áron árfolyam stb.. pedig lett volna több alternatíva is. De ragaszkodtam a megérzésemhez.
Am az a canyon is szép, de a tcr is fain kis gép. En anno próbaltam, igy visszagondolva igazán élvezetes menetminösége volt. Kis furge erzekeny gep. Tetszett[ Szerkesztve ]
-
addikt
-
Maximum1
őstag
Te kérted.
- Régi 11-es szett, hookles felni, szérián kívüli hajtókar.
+ jó geometria, 42mm-es karbon keréknek lesz hangja, csengő nem fog kelleni rá.
Dekában van karbon, 12sebis 105-ösÉn 105 Di2 vennék, kereket meg majd valamikor.
[ Szerkesztve ]
-
Maximum1
őstag
válasz Ringman #289078 üzenetére
Na úgy még f@szább lett volna, alávágni ezt a szettet, had vakuljanak.
-
chubby2o6
senior tag
válasz mauimagic #289073 üzenetére
Ha a télibe akarsz, akkor tényleg nem érdemes most megvenni. Viszont azt továbbra is úgy gondolom, többet érsz egy "igazi" DT-vel, egyszer megveszed, évekig nincs vele gond, és szerintem a téli saras/havas körülményeket is jobban bírná.
Tegnap rendeltem egy DT240 első agyat, mer' a mostani oversize, hogy rohadna meg . Vettem egy Reba-t, de az boost, ezt a nyavalyás agyat meg mindenhogy lehet adapterezni, csak úgy nem, ahogy nekem kéne. Most 15x100-as, ezt adapterezhetném 20x100-ra, 20x110-re, csak 15x110-re nem . Ideiglenes megoldásnak vettem egy ilyet [link] , mert a Bringalandban csak máj. 21-re kaptam időpontot a fűzésre. Azt a két kis bizbaszt jobbra-balra egy élvezet lesz bepiszkálni az agy meg a tengely közé . -
MC Pite
veterán
-
chubby2o6
senior tag
Egyébként rájöttem, legutóbb miért sz.ptam akkorát a TL-el. A DT felni belül ugyanakkora, mint a mostani Sun Ringlé. A DT-be Gorillát tettem, és a 25mm kva sok ahhoz a felnihez, ráadásul két rétegben tekertem bele, biztos, ami biztos . Persze, hogy nem akart felpattani a gumi. Ma megjött a két Cross King, meg a 21 mm-es Joe's szalag. A hátsót újraszalagoztam, az elsőt a májusi fűzés miatt nem, abban maradt az, ami benne volt, de az is 21 mm-es. Mindkét gumi simán, elsőre felpattant boosterrel. Jó a Gorilla, felrakni is könnyű, tartja is vele a nyomást rendesen, de nem ilyen szélességű felnikhez való.
-
-
nagyúr
válasz Ringman #288997 üzenetére
a gp5000 is elég szar vizen, legalábbis tegnap eléggé ergya volt a schwalbe duranohoz képest. pedig ez szélesebb (32 vs 20).
Tudod, mit jelent az, hogy nemezis? Az érintett, erősebb fél kinyilatkoztatása a méltó büntetés mértékét illetően. Az érintett fél jelen esetben egy szadista állat... én.
-
Kro
tag
Használ itt valaki iGPSPORT BSC300 kompjútert? Érdekelne a véleménye a készülékről.
Elég vállalhatónak néz ki és árban sincs annyira elszállva. -
-
Hasaggymeg
Topikgazda
Talán még nem, de valahol Erdélyben nagyon várják végy egyet és teszteld végre.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Fall-N
veterán
válasz Lacerta #289069 üzenetére
Szerintem meg inkább előny ha nem kell állítgatni a kónuszokat. Szeretek szerelni, de tekerni jobban. Azaz "fölösleges" karbantartásokat nem szeretem. Azaz ha nem muszáj és ki lehet váltani, akkor inkább ne kelljen állítgatni.
Ezért van már erősen tervben a lánc olajozás helyett a wax. Tegnap amikor átépítettem mindent az új vázra, akkor már megcsináltam a takarításokat is. Na ami olajsár volt a Funn hajtómű belső oldalán. Pedig szoktam tisztítani a lánctányért is, mégsem férni oda mindenhová. Ha lesz időm és főleg kedvem, megy a teljes hajtás zsírtalanítás és a wax. Csak jönnek ilyenkor a járulékos szerelések mellé. Ha kiveszem a kereket, fék beállítás stb.
Tárcsafékes agy meg ne zavarjon, a CenterLockos agyon amúgy is sokszor van műanyag védő ha nincs fent tárcsa. Ha nem használod ki, akkor sem árt. Csak közben nem szűkíted le fölöslegesen a választékot. Így is kevesebb találat lesz, mert a 135-ös papucstáv is ritkul. De ha van időd és kedved a Deoret karbantartani, akkor jó az is.
[ Szerkesztve ]
-
Dyde
aktív tag
Sziasztok, ezt meg vehetem, jó vétel?
-
Maximum1
őstag
Szerintem nem, 5bárt enged a felni, egy belsős 28mm gumi 6 bárt kér alapból, a 25mm 7-8bárt.
A Giant is gyárilag tejezve adja a bringát saját márkás tesztelt gumival, mert ugye nem tehetsz bármit ezekre a felnikre.Dyde
Jó ár, de 180cm felett legyél, nagy az L Giant-éknál.[ Szerkesztve ]
-
jjeahh
nagyúr
Ezek viszonylag új modellek, szerintem itt, a topikban nincs még senkinek, de úgy érzem ezután egyre népszerűbb lesz a márka, az igs630s, bsc100s, 200, 300 már olyan dizájnt és ficsőröket kapott, hogy ránézésre bármelyik márka modelljének megfelelne, viszont szokatlanul alacsony az áruk. Jön az igs800 is, ami valszeg a top kategóriában nyújt megfizethetőbb alternatívát majd. Én egy bsc100s-t berendeltem, ha megbízható lesz, jövőben, vagy valamikor én is váltok egy 300-ra vagy valami hasonlóra. Neten egyetlen negatívumot írnak róluk néhányan, hogy ritkán, de teljesen behal a mobilos app, vagy szerver. Ha nagyon nem válik be, akkor veszek egy újabb használt, vagy akciós Garmint
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
Fall-N
veterán
válasz Hasaggymeg #289092 üzenetére
Igen, csak a wax trutyit könnyen le lehet szedni, az olajsarat meg úgy hogy csupa olajos lesz az ember.
-
fulton
addikt
Nem. Csak hookless- re is engedelyezett külsöket, max 5 bar nyomasig. Belsős rendszert nem tehetsz rá.
a min 28mm de inkább attól nagyobb guminál érdemes ebben gondolkodni. A giant saját márkas gumijaival adja a bringáit. Azok a felnik nem a legjobbakból valók.[ Szerkesztve ]
-
monster95
tag
Sziasztok
709x28c külső gumihoz milyen méretű belsőt vegyek? -
Ringman
nagyúr
középcsapágyat kiszedtem, a műanyaghüvely középéből ki volt törve egy darab, azt nem tudom hogy sikerült
lehet amikor visszaraktam az első váltó bovdenvezetőjét, akkor túlhúztam azt és megroppant? nem értem ez hogy történhetett.
gondolom azért tiszta retek, mert az első váltóbovden és -ház kiszedése után leragasztottam az alsó lyukat, ragasztó meg egy idő után levált. -
Kro
tag
válasz jjeahh #289093 üzenetére
Igen néztem az igs630-at is, de bryton 750SE-t is. Karoo 2 nem igazán kapható.
Garmin navis részét sokan nem szeretik ahogy látom. Így aztán teljes elveszek a sok márka, sok sok tipusa között...
Hülye kérdés, de pl a komoot felületét/naviját rá lehet tenni bármelyik készülékre?
Ha jól értettem többen itt azzal használják a Garmint/Karoo 2-t.
Én is azt szoktam használni telefonon, viszonylag elégedett is vagyok vele.
Lassan elérkezett lesz az idő pedig egy navis órára, de úgy látom bele kell itt merülni melyik miben jó és gyenge, mert tökéletes megoldás nincs.[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Linux kezdőknek
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- World of Tanks - MMO
- Melyik tápegységet vegyem?
- Spórolós topik
- Mesterséges intelligencia topik
- Automata kávégépek
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- További aktív témák...
- Garmin Edge Explore 2 Kerékpár Computer, Bontatlan, Új, 0 Perces, 1 Év Garancia, Házhozszállítás
- Eladó 0km-es új elektromos roller (iScooter i9)
- FREEWELL 8/16/32/64 ND/PL szűrőkészlet - DJI Mavic 3 drónhoz
- Zero 9 (Techlife X6) elektromos roller (35km táv, 45km/h sebesség)
- Beszámítás!!! - Új Bontatlan Ducati Elektromos Roller PRO-II PLUS Irányjelzők - Számla & Garancia
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen