- Közönségkedvenc Galaxy vált One UI 6.1-re
- Huawei Watch GT 3 Pro - korlátolt szépség
- Megérkezett a Google Pixel 7 és 7 Pro
- Ezek a OnePlus 12 és 12R európai árai
- Yettel topik
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Bivalyerős lett a Poco F6 és F6 Pro
- iPhone topik
- Ilyen lehet a Samsung Galaxy Watch7 Ultra
Hirdetés
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Sikeres volt a teszt, elpusztítja internetes műholdjait az Amazon
it Az Amazon szerint minden sikerrel zárult, ezért letéríti az internetes műholdprototípusokat a pályájukról a cég.
-
Közönségkedvenc Galaxy vált One UI 6.1-re
ma Ezen a héten sem tétlenkedett a Samsung szoftverfejlesztő csapata.
-
Mobilarena
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
MC Pite
veterán
válasz pittlaren #288949 üzenetére
Rövid tapasztalat 25 vs 26: [link]
26ba nagyobb az akku, több a kraft, és terepre hasznosabb hogy körbe világít. De magasabb fényerőn kell aszfalton használni, hogy ugyanúgy lássak vele, és nekem természetesebb az U alak, amiben a 25 világít. Egy árban szereztem be őket, logikus lett volna a nagyobb éréket képviselő 26ot megtartanom, de nekem jobban tetszett a 25 . Aszfaltra, terepre van másik; ha csak egy lámpám lehetne, akkor inkább a 26 kellene.
[ Szerkesztve ]
<ELADÓ: Pixel8HibridTok> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz gordonfreemN #288950 üzenetére
Semmi, ha jól csalódok kell egy plussz távtartó.
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
gordonfreemN
addikt
válasz Hasaggymeg #288952 üzenetére
Köszi!
Azért kérdezem, mert égen földön nem találok (75k alatt) centerlock-os DT350 agyat MTB HG kazettatestel 12x142 méretben, a centerlock-ot meg nem akarom elengedni.
Az egyenesküllős megoldásokat figyelmen kívül hagytam, nem tudom ott van-e buktató, nem ismerem.Róla van szó egyébként: [link]
Amennyiben ennek hinni, akkor valóban csak a kazettatest a különbség. Az MTB-nél 34,9 míg Road-nál 36,75
[ Szerkesztve ]
¯\_(ツ)_/¯ ▁ ▂ ▃ ▅ ▆ ▇ Üdv, Andris.
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz gordonfreemN #288953 üzenetére
Szerintük műxik... [link]
8 and 9 speed cassettes can be used with a 1.85 mm wide spacer. Same goes for 11 speed MTB cassettes
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
addikt
válasz gordonfreemN #288953 üzenetére
Én is road kazettatesttel használok 10 sebességes MTB sort a Cube-on, csak egy távtartó kell. Szerintem ezért sem foglalkoznak már külön MTB HG kazettatestekkel.
Viszont az egyenes küllő nagyon király dolog!
Dark Archon | i5-12600KF - RTX 3070 | Canyon Endurace 7 | BF4: DarkArchonHUN
-
Land
veterán
Ha minden resz vele, akkor ma reggel megvesszük a Stevens kerékpárt: [link]
Csomagtartót, sárhányót hogyan szokás venni egy több éves típushoz? Kizárólag Stevenshöz valót keressek vagy az univerzálisak jók lehetnek hozzá?Pixel 8 8/128 Gb | Sendiy M2 & KZ ED9 & QCY C13 és C17 | Citroen C5 Tourer 3.0 V6 HDI Exclusive
-
Azzal a geóval ez nem lesz könnyű menet. Szerintem csak valami univerzális megy rá, körül kell nézni, de mindenképpen rápróbálós lesz.
Valami ilyesmit keresnék, nem csomagtartósat: [link] .
p
[ Szerkesztve ]
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
sherlock82
senior tag
Szia, jó ideje használok biciklis sisakot, de a napokban mondta egyik ismerősöm, hogy rosszul van beállítva az enyém amikor meglátta a fejemen. Kérlek írjátok le nekem, mi a főismérve egy jó beállításnak vagy mire is kell igazán figyelni?
Iphone 8, Adidas ultraboost 22, Casio G-Shock GBD-200-9ER
-
jjeahh
nagyúr
válasz sherlock82 #288960 üzenetére
A legtöbb ismerősöm, akik 15+ éve teljesítményorientáltan tekernek, rosszul hordják a sisakot, amit nem is értek, hisz a lgtöbb sisak dobozán, vagy maximum a manualban ott van egy ilyen ábra . 2-3 hete egy haverom meg is szívta, hátra volt csapva a sisakja, amolyan homlok szellőztetős mugli stílusban, elesett és a homlokát betörte egy szikla. Utána rögtön vett egy normális sisakot (előtte Bikefunt meg hasonlókat használt) és azóta helyesen hordja .
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
Roland861010
addikt
Sziasztok,
Ez a kis valami a villa alján mire szolgál pontosan?
Egyik irányba nyúl van a másikba teknős..
Kézzel állítom? -
f_sanyee
senior tag
válasz sherlock82 #288960 üzenetére
-
jjeahh
nagyúr
válasz Roland861010 #288962 üzenetére
Csillapítást állítod vele, hogy berugózás után mennyire gyorsan álljon vissza alap helyzetbe. Általában valahol 3-ik kattanás körül az igazi, de terepfüggő, ki kell tapasztalni. Igen, kézzel állítod.
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
Land
veterán
válasz parandroid #288959 üzenetére
Végül nem tudják ma elhozni a bicajt így ma tuti nem vesszük meg. Viszont kicsit felnyitotta a szememet ez a kiegészítős mizéria.
Tehát hacsak nem teljesen felszerelt (sárvédő, csomagtartó, esetleg gyerekülés stb) használt pár éves és akár kifutott modellt veszek, nehéz lesz egy régebbi típushoz kiegészítőket venni?
Érdemesebb lehet megvárni egy szép, használt Riverside 500 S méretű bicajt? Ahhoz a Decathlonban minden van. Annyi hátránya van az S-es méretnek, hogy arra nem lehet vázra szerelhető gyerekülést rakni. Viszont külön csomagtartó van hozzá, melyre már lehetne gyerekülést rakni.Pixel 8 8/128 Gb | Sendiy M2 & KZ ED9 & QCY C13 és C17 | Citroen C5 Tourer 3.0 V6 HDI Exclusive
-
Ringman
nagyúr
válasz Hasaggymeg #288921 üzenetére
reggel hozta a futár a csomagot, a használati útmutató a szokásos
majd eljátszok vele valamikor -
Speedy007
őstag
Ha nem ragaszkodsz a gyári felszereltséghez illetve a korhűséghez hanem bármilyen megteszi akkor lehet bármit kapni szinte kiegészítők terén a bicajhoz kortól függetlenül. Ha tárcsafékes a bicaj arra kell figyelni hogy a csomagtartó kompatibilis legyen illetve a sárvédő is. SKS pl. a sárvédőihez ad táv tartókat. Első teleszkóp/rugóstag esetén arra kell figyelni hogy ahol a kereket rögzíted legyen ott sárvédő rögzítési pont ha nincsen akkor szabni kell a pálcán és venni kell tartó konzolt hozzá amivel a villa testre tudod csavarozni. De csak az SKS esetén vannak ilyenek.
kb. így
-
sebgutkopf
őstag
Ilyeneket már én is számoltam, aztán később rájöttem, hogy fölöslegesen.
Egyrészt nem ismerjük a motor valódi fordulatszámát (nem egyenlő a pedálfordulatunkkal, szó sincs direct drive-ról), ahogy azt se tudjuk, hogy a nyomatékot hol mérik a motor tengelyén, vagy az áttételek után? Illetve azt se tudjuk, hogy az adott névleges nyomaték (de a teljesítményre se tudjuk) mely fordulatszám tartományban tudja leadni.Nekem a gyakorlatban azt rajzolódott ki, hogy a bringa mennyit tud valójában segíteni és milyen erősnek érezzük, azt a leadható csúcs teljesítmény értéke határozottan jobban írja le (tehát a W-ok számítanak). Mondjuk ez a fizika oldaláról is logikus, nem véletlen hívják teljesítménynek.
Van egy csomó 85Nm-es motor a piacon, mégse egyforma erősek, ráadásul ott van a szoftver, amivel az egész karakterisztika még tovább alakítható.
A Rise esetében szintén beszédesebb a 60Nm-es nyers adattól, hogy a teljesítmény 350W-ra van korlátozva (szoftveresen) a teljes értékű motorhoz képest, ami a sima ep800-nál 500W, az újabb ep801-nél pedig 600W. -
Speedy007
őstag
Nincsen mit. Azt elfejtettem írni, hogy az aluplasztik sárvédőkkel óvatosan én inkább nagyon merev akár alumínium sárvédőt vennék. Aluplasztikkal nekem az a bajom hogy nem stabil illetve csörög rossz minőségű úton, egy kézzel hajtasz pl. jelzed merre akarsz menni akkor be vibrál erő teljesen és ha a gumid bütykös a szélein akkor bele ér de ugyanezt lehet elmondani ha rossz minőségű úton mész és két kézzel fogod a kormányt olyan szinten be tud rezonálni lengni
-
semmiho
tag
Újabb prémium gyártó az MTB-s fékek piacán: Beringer. [link]
100% Made in France, ára ennek megfelelően 1000 EUR / 1200 EUR (custom).
eMTB, Enduro, DH felhasználásra. És persze nyálcsorgatásra, mert bármennyire is féltégla, attól még... -
flash-
veterán
válasz sherlock82 #288960 üzenetére
Nekem Giro Forray mips sisakom van, azon lehet allitani hogy mennyire legyen mélyen benne a fejem, bár nem tudom melyik beallitas a jó vagy miert van több, talan akinek "hosszu" a feje? Azért gondolom inkabb az a jobb, ha minel jobbam benne legyen a fej, nem pedig kisse kijjebb..
"Embrace our fellow man, no longer vilified"
-
Lacerta
aktív tag
Kerámia golyót próbált már valaki acél helyett kónuszos csapágyban?
-
fulton
addikt
Pikcsörzt" ugyan nem csináltam róla, de mind a 2 - 28mm gp5k külső oldalfala kinyilt mint a ma virágzott rózsa. Ami némileg aggasztóbb, pirellikkel ellentétben ez szövetet is okad ki magából. Meglatjuk mi lesz a sorsa. Mivel mind2 ilyen..valszeg ezek ilyenek. Még csak 1230km van bennük. Nem nagy nyomáson futtatom, 72/81Psi at 22C.
Eldőlt, ezek után kipróbálom majd a pirelli tlr, egyszer élünkLacerta
Abból kiindulva amit olvastam a hibrid csapágyakról, nem javasolnám a kerámia golyókat. Acél tökéletes oda.[ Szerkesztve ]
-
Weareus
addikt
Ez a karbon felni és a weboldal bevállalható vajon?
[link]
A wave, a Finish, a nipple hole diameter és a drain hole az nem világos, de jó lenne, ha lenne rajta szeleplyuk (presta szelepes belsőhöz). Amennyiben a wave és a finish pusztán esztétikai dolog, úgy nem érdekel. A 24h egyedül, ami világos. (Meg a 27.5-ös méret).Soul of the mind, key to life's ether. Soul of the lost, withdrawn from its vessel. Let strength be granted, so the world might be mended. So the world might be mended.
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz semmiho #288971 üzenetére
Ez jó!
This support screw allows you to adjust the dead travel of the brake. Please note, this stroke is already optimized from the factory, changing its setting may result in malfunction.
Értem én, hogy bölcsész, de ne nyúljon semmihez!"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
acsati
aktív tag
Sziasztok!
Hobbista országúti kérdés. Eddig Shimano 105 váltórendszerem volt, a mostani váltóm Sram Red. Shimano-nál az első váltóval a két tányér ellenére mégis 4-et tudtam "váltani/kattintani". Kis korrekciót ugye engedett, ha a láncvezetőhöz már hozzáért a lánc, amiatt mert nagyobb volt a keresztezés a hátsó állás miatt.Ez a megoldás a Sram Rednél jól érzékelem, hogy nincs? Hátul még lenne 3-4 fokozat, de elöl már elég zavaróan hangos a lánc súrlódása.
Mit ajánlotok ez ügyben? Állítani kéne az első váltó végállásán? -
Friczy
senior tag
válasz Dark Archon #288957 üzenetére
Ha a küllő nem egyenes, akkor ott valami probléma van. Nem radiálist szerettél volna írni?
-
MPowerPH
félisten
válasz lsebestyen #288980 üzenetére
Nekem a levetettel sem volt, es a mostanival sincs problemam.
De mivel Conti, nem lepodnek meg. Autokra is tularazott, gyorsan kopo vackokat csinalnak. Itt miert lenne mas?
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
fulton
addikt
válasz lsebestyen #288980 üzenetére
A kialakult kép a gp5k ról a fejemben, hogy igencsak alábhagyott a "minőségellenőrzés". + tapasztalat amit írtam.
Azt hozzáteszem a pirellik 10k elmentek/jelenleg is fent vannak - már 2 hónaposan kirepedt oldalfallal. Csak annyi h ott szövet nem látható...
Lacerta:
Kerámia golyókat nem jó "keresztezni nálánál "puhább" pályával.[ Szerkesztve ]
-
avl
aktív tag
válasz sebgutkopf #288968 üzenetére
persze
en nem is a motor teljesitmenyeként nézném, hanem a : "kicsi 60Nm"
ha az ember teker 60 Nm-rel es pl. 100-as fordulattal, az mekkora P-nek felel meg
..es e szerint a 60Nm nem kicsi
(az igaziak ugye epp magas fordulaton és magas nyomatékkal és egyenletesen [= a kerület barmely pontjan mindenütt epp tangencialis erövel, lehetöleg nulla sugariranyuval], "der runde Tritt" tekernek)
-
nagyúr
válasz mauimagic #288892 üzenetére
Köszi! Tegnap nézegettem ezt a kalkulátort, egyre jobban érdekel a téma! Szeretem az olyan dolgokat amik plusz motivációt adnak, és úgy érzem, h ez sokat tudna adni nekem. Az elmúlt két-három évben nem igazán vettem komolyan a bringázást, de ez idén megváltozott. Egyrészt sokkal többet fogok tekerni, másrészt jobban odafigyelek majd a teljesítményemre is.
Lehet, h kicsit túlmisztifikálom ezt, de ennél a 4-6%-nál érzésre sokkal többet ad nekem egy könnyű bringa. És nem csak mászáskor! Szóval én a helyedben mindenképpen megfontolnám a súlycsökkentést! Főleg ha versenyzel is.
Milyen jellegű sérülésed van? A korom miatt sajnos engem sem szoktak elkerülni a sérülések, rá is szoktam parázni néha, egy több hónapos kihagyást nehezen tudnék elviselni. Szóval ha csak elektromossal megy pár hónapig, akkor hajrá! Szívesen segítek a bringaválasztásban! Most érdemes lehet elgondolkodni egy új bringában is, mert nem ritkák a 40% pluszos akciók sem! Én is így vettem most Orbit.
Szerk.: Ja! És jobbulást kívánok!
#288968 sebgutkopf: Ebben is volt pár új infó, köszi!
[ Szerkesztve ]
-
avl
aktív tag
-
fulton
addikt
Nem latnal semmi erdekeset. Végigrepedt oldalfal a szokásos helyen. Ez a külső gumiréteg(jó esetben) oldalfal külső repedése körbe végig. Legalábbis pirelliken csekkoltam belülről, és a belső szövet/gumiréteg sértetlen - ezért is döntöttem anno a további használhatóság mellett. Gp-ket nem néztem még át. Itt ott szövet log ki a repedésből.
[ Szerkesztve ]
-
-
fulton
addikt
válasz Lacerta #288989 üzenetére
Pont ezért nem ajánlott vétel
A kezdeti minimálisabb surlódás és élettartam hamar fordítottjára vált a jó minősegu japan acél csapágyakkal szemben. (Tesztek alapján)
Hogy ebből mit tapasztalnál a való életben? Szerintem semmit. Mindazonáltal ugyan olyan jó eredményeket érhetsz el ( ha már matek alapon nézzük) LLB acél csapágy használatával. (Igaz vannak hátrányai is ennek a tömitesnek, de ha csak a surlódást nézzük..)
Viszont igen kerámiákat..arany áron adják.. versenyeken (top profi kategória) valszeg jó, de ott nem is sok ezer km használat a cél.[ Szerkesztve ]
-
rétisün
veterán
válasz lsebestyen #288980 üzenetére
én legközelebb valószínűleg Gatorskint veszek, a GP5000 saját tapasztalat alapján is felejtős, úgy néz ki. csak tudni kéne, a Gatorskin méretezése mennyire pontos, azaz egy 28-as külső ténylegesen milyen széles, mert az egyik bringánál elég neccesen fér a 28 mm is....
war...war never changes.... hol kezdődik a valóság, és hol ér véget a képzelet.....Ron Swanson for president !!
-
mauimagic
aktív tag
Nemrég észrevettem, hogy párezer km alatt elhalálozott a kazetta a hátsó agyban. Most kiderült, hogy a Zorbea nem a gyári spec. szerint szerinti Deore aggyal fűzte a kereket, hanem valami noname kínai szarral
Shimano vonalon az SLX-XT már vállalható? Gondolom az újabbak M8110/M7710 már "ipari" csapágyasak...
Megnéztem a DT Swisst is...konkrétan kokain árban van -
-
jjeahh
nagyúr
válasz mauimagic #288996 üzenetére
Nézd a jó oldalát: a te felhasználásoddal a Shimano agy valszeg annyit sem bírt volna, mint a noname . Az agyak külön ha jól rémlik tényleg horror áron mennek, jobban megéri kereket venni .
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
Új hozzászólás Aktív témák
- Nvidia GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Diablo IV
- Anglia - élmények, tapasztalatok
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- Dragon Age: Origins
- Közönségkedvenc Galaxy vált One UI 6.1-re
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Kedvenc zene a mai napra
- Ukrajnai háború
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen