Hirdetés
-
Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Bocsánatot kért az Apple, mert nagyon mellélőtt a legutóbbi reklámjával
it A kreativitás szimbólumait zúzták be egy iPad-reklámban, ez pedig hatalmas felháborodást okozott.
-
Megérkezett a Corsair új M.2-es SSD-je, és mindennek mondható, csak lassúnak nem
ph Az MP szériás konstrukció egyelőre csak 4 TB-os tárhelymérettel tehető kosárba, és lineáris lemezműveletekben bőven 10 GB/s felett teljesít.
-
Mobilarena
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
Tin
veterán
válasz Dark Archon #285995 üzenetére
Ha akciós a Karoo2, akkor persze hogy vedd meg, 300€ ár alatt simán megéri, én valami 200€-ért vettem, az egyik legjobb bringás vételem volt. És az előző verziónál úgy volt, hogy amikor kijött az új, beszámolták a régit vásárláskor, szóval értéke is van. De ha ilyen 400€ áron kapható csak, ami a rendes ára, akkor szerintem inkább várj vele. Szerintem a 3-as biztosan 500€ felett lesz, csak hát ugye a Hammerhead már az SRAM-é, a bringás ipar meg most éppen problémákkal küzd, a 3-asnak meg már tavaly nyáron meg kellett volna jelennie.
Hah, az komoly, hogy a gyártónál elfogyott a Karoo2, de még nincs bejelentve az utód
-
jjeahh
nagyúr
válasz lsebestyen #285996 üzenetére
Ez a komputer már kezd pofás lenni, végre kezdenek a gyászkeretek vékonyodni a kijelző körül. Ez meg: [kép]
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
Tin
veterán
válasz Ringman #286002 üzenetére
Kik, a Hammerhead a Karoo-hoz? Androidra is csak az értesítéseket kezelő appjuk van, de az értesítés elvileg az iOS-en is működik. Én nem használom, amikor tekerek, akkor nem emaileket akarok olvasni, a telefonom úgyis az övtáskában van, az órámra viszont megérkeznek az értesítések, és telefonálni is tudok róla.
A Karoo-nak csak a webes dashboardja van, az meg akármelyik telefonon megy böngészőből. Eléggé alap, de mivel oda-vissza kommunikál a Strava, Suunto, AXS Web, Ride with GPS, TrainingPeaks, Komoot, Xert és Sentiero rendszerekkel, plusz az összes adatod a felhőben tárolja és oda szinkronizálja, voltaképpen felesleges is hozzá app. Látod, én is Komoot-on tervezek utakat, és a webes felület sem kell, mert az eszközre leszinkronizálom onnan az utat. Feltölteni meg nem szoktam sehova, mert minek, ezért ki is van kapcsolva az automatikus szinkronizáció. De megcsinálja, ha kell, és kézzel is fel tudom tölteni a ride-okat utólag is.
#286003 jjeahh: ja, nagyon jó a marketing videójuk. De ezekben a szoftver a lényeg, az meg a részleteken múlik.
[ Szerkesztve ]
-
f_sanyee
senior tag
válasz -=RelakS=- #286006 üzenetére
ja, fura, hogy a kijelzo a promo videoban is szar.
-
Tin
veterán
válasz Ringman #286007 üzenetére
Hát, akkor ezt nem tudja, mondjuk az Apple zártsága mellett nem is csodálkozom ezen. Pulzusöv nem olyan drága, és máris nincs fejfájás ezzel sem. Én amúgy minden utamat trackelem az órával is, de külön. Így két forrásból vannak meg az edzésadatok. Az óra ugyan egész napot nem bír, de egy bő felet végig tud trackelni.
-
Tin
veterán
Amúgy majd akkor beszéljenek a gyártók, ha a bike computer online tud megvalósítani teljes integrációt, magyarul live trackelhetem az illetőt a népszerű felületeken, lehet oda-vissza kommunikálni rajta, élő időjárásadatokat mond, még a szélirányt is mondja az adott területre, ahol éppen tekersz, jelzi az útvonalon várható időjárási jelenségeket, fullos online navigációt tud, természetesen szükség esetén offline is, és így tovább. Merthogy ezeket mind meg lehet valósítani, csak hát melyik gyártó akar ennyit invesztálni egy szoftverbe, amit mobilnet hiányában nem is mindenhol tudsz kihasználni, és ráadásul egy olyan computer, ami ezt mind tudja, meg mellette még 2 napos üzemideje is van, akkora lenne, mint egy mai nagy telefon, és árban sem lenne olcsó a szoftver miatt. Úgyhogy lehet álmodozni, hogy na majd a kínaiak odarakják a szoftvert, de szerintem a SRAM sem véletlenül nem jött még ki a Karoo3-al.
#286010 Ringman: miért, mi a gond a pulzusövvel? Tessék, Polar H10, most akciós. Pánt cserélhető, mostható, szóval örök darab. Soha egy ütést nem hagyott ki. Amióta ultrahangos zselével rakom fel, azóta az elejétől fogva mér. És ebben úszhatsz is. Sokkal kényelmesebb, mint az óra, de fun fact: a 100€-s Galaxy Watch 4-em 1-2 bpm különbséggel ugyanezt méri, szóval pontosak azok is.
[ Szerkesztve ]
-
chubby2o6
senior tag
Szedd le róla a kijelzőt, ha újonnan vetted, kellett kapnod hozzá egy kis fedlapot, amit a kijelző helyére tudsz csavarozni. Így már simán fel tudod tenni a fékkar bilincse meg a támasztó pöcök közé. Ha nincs ilyened, vagy csak nem tudod, hova tetted ( anno én háromnegyed órán át kerestem az enyémet ), itt [link] tudsz venni. Vagy itt [link]
[ Szerkesztve ]
-
jjeahh
nagyúr
válasz f_sanyee #286008 üzenetére
Lehet most ez a divat, az összes új komputeren sz*r (?) . Nem a múltkor panaszkodtak itt páran, hogy az új Garminok kijelzőjét nappal csak háttérvilágítással lehet látni? Nekem őslelet 810 van, az napon világítás nélkül is tökéletes.
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
fattyu
veterán
mindenképp érdekel
a hülyeséget, az embereket, a dugót, az időjárást, a késést, és a várakozást leszámítva szinte mindent jól viselek
-
válasz jjeahh #286017 üzenetére
Nem hiszem, hogy a garminról volt szó. Vagy valaki rosszul állított be valamit…
Tin: Garmin LiveTrackingje elég jó, mi használjuk az asszonnyal. Emergency alert, accident detection szintén igen okos dolog. Időjárás, szél, csapadékradar jó lenne, de az szerintem egy nagyon drága licenszel menne csak, ezzel együtt opcionálisan, előfizuval elérhetővé tehetnék, ez pont az a funkció, ami pénzt is érne. Hőmérője egészen meglepően korrekt amúgy, van olyan pontos, mint az autóké, és azok sem rosszak. Barometrikus magasságmérés az új modellekben szintén egészen pontos. Navigáció olyan, amilyen, konkrétan kurva szar, amit nem is értek, mert a garmin autós navikban vagy 20 éve top szereplő.
p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
ReFleXx
addikt
Es ez mennyivel jobb igy mintha magan a Karoon terveznel?
kikapcsolt kijelzovel sokat bir, multheten mikor a 100as kort mentem akkor indulas utan vettem eszre hogy nem toltoltottem fel 50%alatt volt mar igy 80-90%ban kijelzot kikapcsolva mentem 3 szenzorral es kb 15%ot merult csak.
[ Szerkesztve ]
2020-as dakota közmondás: "Intel a csórók AMD-je"
-
ReFleXx
addikt
válasz ZavaBalazs #285994 üzenetére
Nice, kuldted neki rendesen, 170es atlag pulzus
2020-as dakota közmondás: "Intel a csórók AMD-je"
-
ReFleXx
addikt
válasz balintbaba #285998 üzenetére
Mai koron probaltam en is egy lassabbat menni hogy z2ben maradjak erre a vegen kaptam Top5-t egy 4.5kmes szegmensen.
2020-as dakota közmondás: "Intel a csórók AMD-je"
-
arcitec
addikt
válasz parandroid #286021 üzenetére
Már bocsi de pont fordítva van. A hőmérője szar, azért vettem egy Tempe hőmérőt.
A navigációja meg miért lenne szar? De most komolyan ezt írod le? Mert nem kicsit marhaság. Nekem amíg egy hoszabb útra megtervezi az lassú mire felépül, azon túl mint akármelyik Garmin navi. Igaz ez 1030 plus, a sima 1030 az jóval gyengébb.
Ezért is lennék kíváncsi a 1050-re az milyen lesz. De amúgy meg le@arom ki mit, hogy csak azért ha nagyon marhaság vélemények elhangzanak azé azt érdemes korrigálni.
Ja és a 1030 plus az nem ragaszkodik a "kikövezett" útra ha letértél, hanem onnan újra tervez.[ Szerkesztve ]
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz ZavaBalazs #285994 üzenetére
Akkor azért olyan xarok átlagaim, mikor többször is leállt az erdőben lassú mászásoknál 0,5 km/h állítottam.
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
MPowerPH
félisten
válasz ZavaBalazs #285994 üzenetére
Damn, van ilyen lehetoseg? Es azon a szakaszon mit ir be a computer, ahol elvileg nem mer, de megis haladsz, mondjuk egy combos emelkedon? Kinullazza a sebesseget, tavot meg hozza szamolja?
Nekem 5km/h -ra van allitva, de nem gondoltam volna, hogy az auto pause merteke vegtelenre beallithato.[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
-
nagyúr
válasz ZavaBalazs #286000 üzenetére
Tudod, mit jelent az, hogy nemezis? Az érintett, erősebb fél kinyilatkoztatása a méltó büntetés mértékét illetően. Az érintett fél jelen esetben egy szadista állat... én.
-
MPowerPH
félisten
válasz ZavaBalazs #286028 üzenetére
Holnap csekkolom Garminon.
Ilyennel megvadoltak a szellem, pardon szellovast? Biztos csak poen volt.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
válasz arcitec #286025 üzenetére
Hőmérő nálam kiválóan működik, 35 fokban, órákig a tűző napon is pontosan annyit mutat, amennyi van.
Navigáció odáig kiváló, amíg egy métert sem térsz le az útvonalról, utána teljesen használhatatlan. Nekem még sosem sikerül 30-40 km-es távon használnom. Hozzáteszem, felénk eleg gyakoriak az útépítések, illetve rengeteg a gyorsforgalmi út, autópálya, vagy csak ilyen szakaszok, közben meg a kerékpárutak jó része mezőgazdasági útnak van jelölve, szóval nincs könnyű dolga, de vitt volna már fel 2x2 sávos gyorsforgalmira is, meg mentem már miatta országútival fűvel benőtt, régóta csak a vadvilág által használt földúton is. Kedvencem a földdel betömött vasúti aluljáró volt. Persze ha megfordulok, 10 masodpercenként sikít, hogy make a u-turn! Az 1000. make a u-turn után feladtam, azóta meg sem próbálok navigálni vele. Ja, amúgy kipróbáltam poénból, hogy akkor is követem, ha faszságot mond, de végtelen loopba került a u-turnökkel.
Ez egy hivatalos bicikliút amúgy, azt a vasúti pályát meg kb 2 évig építették. Egyszer bekeveredtem a munkaterületre is, kitáblázva nem volt, kerítés kinyitva a teherautóknak, egyszer csak ott mentem a kavicstöltésen, és forogtak körülöttem a markolók.
Szóval a 1030 lófaszt nem tud újratervezni. Az igaz, hogy a plus új hardvert kapott, de csodákban nem hiszek. Ha akciós lesz a 840/1040 sokar, akkor váltok, addig nem. Minap láttam egy 1040 sokart éppencsak 400 euró fölött, azon egy pillanatig elgondolkoztam, de ezt is 300-ért vettem, az új a solar, meg az infláció miatt legyen 350…
p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
válasz MPowerPH #286027 üzenetére
Van ilyen lehetőség, ha 30 alatt mész, elvileg leállítja az activity trackinget. Azért csak elvileg, mert van egy pár másodperces reakcióideje, azaz ha 30 alá kerülsz, nem azonnal áll le, illetve ha fölé kerülsz, nem azonnal indul. Valaki ezt poénból bedobta a minap, fulton meg komolyan vette, és elkezdte próbálgatni. Amúgy pontosan az történik, mint a manuális leállítás-újraindítással: a két pont között sem távot, sem sebességet, semmit nem mér, a két pontot a végén egy egyenes vonallal köti össze. Azaz az történik, mint amikor leállítod az órát, és elfelejted visszakapcsolni.
Ez egyébként egy hasznos funkció, civilizált kerékpáros épp erre használja, hogy elkerülje az elfelejtettem fagyizásnál megállítani, vagy elindítani problémát, nálam azért van valami 1-2 kmph-ra állítva, mert így ha sétálsz, vagy tolod a biciklit a sétálóutcán miközben nyalod a napi jutalmadat, azt nem méri akkor sem, ha elfeljtetted leállítani az órát.
Átlaghuszárok meg azt játszák vele, hogy azokat a 30 másodperceket, amíg állnak a pirosnál, vagy azokat az egy perceket, amíg pisilnek, azt nem mérik, és így a strava a végén nem 4 órát, hanem 3:45-öt fog kiírni a gran fondóra. Csak ott bukik meg a mutatvány, és ezt nem értette fulton sem, hogy egy kattintás, és úgyis mindenki látja, hogy a teljes elapsed time 5 óra körül van, szóval jó lesz az 20-as átlagnak is…
Túrázasnál, vagy social ride-on ezzel semmi gond nincs, csak amikor jön a delikvens, hogy 5 óra alatt ment 33-as átlagot száz km-en (thanks to autopause), az olyan… na, milyen is… ?
p
[ Szerkesztve ]
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
mauimagic
aktív tag
válasz parandroid #286031 üzenetére
Évek óta köztudott, hogy komoly problémák vannak az Edge-ekkel navi téren...
Ha a topicból valakinek ez nem derülne ki, akkor egy 3mp-es google keresés kidob annyi találatot, hogy egész nap olvashatod a panaszáradatot...
Két dolog lehet szerintem: vagy arcitec kolléga 1030 plus-ára véletlenül kiküldték a 2028-as frissítést, ami végre megoldja a problémát, vagy...khmm... szeret kötekedni -
jjeahh
nagyúr
válasz parandroid #286031 üzenetére
Én is ezt tapasztaltam, nálam is a hőmérő jó, a navigáció borzalmas. U turnokkal is lehet szívni, de más bajai is vannak. "Szerencsére" nálam gyakran kiírja a navigáció legelején, hogy "útvonaltervezés sikertelen" és attól kezdve nem navigál, de az útvonalat lila vonallal mutatja a térképen. Ez bőven elég, normál esetben is csak ennyit kéne csináljon, ilyenkor nem u-turnozik, nem figyelmeztet, ha letérsz az útvonalról, nem tervez újra, semmit nem csinál, csak a tervezett útvonalat mutatja. Ugyanakkor a viszonylag pontos hőmérőt sem tudja sajnos az összes Garmin, haverom 530-asa mindíg alámér. Mindent összevetve én elégedett vagyok a Garminommal, de a hibái és a magas ára miatt valszeg következőben kipróbálok valami mást. Ha az sem válik be, majd jövök vissza Garminra
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
jjeahh
nagyúr
-
arcitec
addikt
válasz parandroid #286031 üzenetére
Na az jó hír, hogy a hőmérő a 1030-ban tökéletes. Sajna a Plusban nem, erről van felhasználói laboros mérés is és attól tartok a 1040 is hasonló. Azonban a Tempe legalább jó és azt futásnál is lehet használni az óra és a plus is felismeri. Ellenben a plus az valóban tud újra tervezni onnan, ahol letértél. Abban egyetértek, hogy hát bizony abszolút nem tökéletesek ezek, az észérség spórolás mindben ott van. Kivéve a Fenix zafir az bizony kiváló. Részemről a solar nem igazán éri meg. Az akku így is több mint elég. A 1040 ben is mit újítottak még, új a menü, nagyobb a kijelző, jobb gps, esetleg több memória. Azt nem tudom mennyire gyors. De a plus után én azért kíváncsi lennék a 1050-re, ha erősebb lesz a hardver akkor bepróbálom a plusnak azért még lehet annyi ára, ami lejönne. Persze ha nem nagyon lenne jobb akkor maradna.
[ Szerkesztve ]
-
Kiskopika
senior tag
Kicsit le vagyok maradva a fórumban, én ezt bikefitting használtam és van bringa adatbázisa is. Legalábbis az én canyon cf7 esem benne volt. Az én nyak fájdalmamat elmulasztotta a javasolt beállítások valami 10-20 euro volt és fél évig lehet használni a kalkulátorát .
Nem mondom hogy jó de kiindulási pontnak jó lehet -
MPowerPH
félisten
válasz Csokicsibesz #286038 üzenetére
Nekem csak a live sebessegadat kell a szemem ele. A pulzusovet meg akkor duzzogva felrakom.
Btw, gondoltam az orat valamilyen adapterrel bele lehet hackelni a Garmin computer tartoba. Azt mindenkeppen csereltem integraltra, mert a gyari Integra stucni tetejevel nem voltam kibekulve sem formailag, sem allapot teren. Szoval ha mar vettem, azt hasznalnam.
Mint ez.[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
addikt
válasz Kiskopika #286041 üzenetére
Én is azt használom, tényleg jó alapot ad, de azért nem árt egy rendes bikefittingre elmenni. Ez a program fura mód azt javasolja, hogy vegyem ki az összes hézagolót a kormány alól. Ezzel nem igazán foglalkozott a bikefites, akinél voltam. Nem tudom, jó lesz-e az nekem
Dark Archon | i5-12600KF - RTX 3070 | Canyon Endurace 7 | BF4: DarkArchonHUN
-
Kiskopika
senior tag
válasz Dark Archon #286043 üzenetére
Ezt nekem is javasolta, de ezt figyelmen kívül hagytam. Mivel én nem akarok ennyire bedölve lenne, inkább kényelmesen mint versenyesen
-
nagyúr
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz jjeahh #286034 üzenetére
Hőmérőnek 1-2 fok mellémérés esetén nem sok jelentősége van, hisz az amúgy is csak borult időben, sötétben, vagy árnyékban mérhet reális értéket, ha kicsit is süti a nap a mérés elszáll és egyik hőmérő sem mér valós hőmérsékletet. Amúgy 530-am egész pontos, de érdekes módon az alap Bryton Ryder is az volt...a navigálást meg még nem próbáltam. ...majd 2 hónap múlva Montenegron megpróbálom végigtekerni a Connecten tervezett útvonalakat.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Maximum1
őstag
Ha már Garmin a téma, Boldog Névnapot nekem.
Itt egy térdes az ezernegyvenessel.Térképeknél ki kell kapcsolni ami nem kell, ezzel is könnyíted a tervezését, rá kell rakni egy OSM térképet és akkor az erdőben látod a túrista ösvényeket, tervezni nem használom, még...
[ Szerkesztve ]
-
Maximum1
őstag
válasz Maximum1 #286048 üzenetére
Otthon tervezek és azt küldöm rá, ha letérek akkor is látom ha hülyeséget csinál 3,5" azért az már nagypálya, nem tud átverni, ezt még a haver is látja mögöttem.
1050-ről azt mondták oled lesz és NFC lesz benne, kb. ennyi, pont úgy csinálják meg mind az FR9x szériát. 955 non solar, 955 solar és 965 oled.
[ Szerkesztve ]
-
semmiho
tag
Sokan jeleztétek érdeklődéseteket a Bike Ahead Composites vázas projektre, így írok pár sort elöljáróban.
A projekt többé-kevésbé grammozós, viszont csak megbízható, bevált alkaltrészek felhasználását tervezem, melyek ha könnyűek is, de már bizonyítottak az utóbbi években nálam. A pontos alkatrészlistát még nem tudom, de egy biztos: 1x11-es váltással épül és rugózós villával. Még csak tervben sincsen a merev villa.
Feltűnhet a fotón látható régi, használt SRAM XG-1195 soron a kék "tányér": nos, ez egy 2018-ban vásárolt WolfTooth GCX 44t tuning a gyári 42t helyett. Sajnos évek óta nem gyártják már - mázli, hogy anno rendeltem egyet. Hogy a váltás megbízhatóan működjön a 44t-n, a hátsó váltóhoz kissé hozzá kellett nyúlnom. Utóbbi egy régi, használt SRAM GX. Szóval, a kanál nem gyári, hanem Garbaruk, jockey wheels pedig Alugear.
A váltóval lesz még munka: alu színűre felcsiszolom és kikönnyítem (brute force - szerintem vannak sejtéseitek, hogyan).A hajtómű Quarq XX1 lesz, amit a Giant Fathom bicajomról szerelek majd re és erre jön egy 104x4mm 30t WolfTooth narrow-wide tányér lesz majd.
Fékek 2018-as Trickstuff Piccola szett, a régebbi, C21-es féknyergekkel.
Kulacstartó egy használt, de alig 20 grammos Topeak (nagyon megbízható, soha nem esett még ki kulacsom belőle, 6 éve versenyzek ilyennel).Az L-es Bike Ahead Composites váz nagyon könnyű, 4 db kulacstartó csavarral + bowdenház gumodugóval 846 grammot mértem.
Középcsapágy SRAM DUB lesz, többé-kevésbé bevált és olcsó is. Az építés trükkös lesz majd, először kell a fékcsövet és váltóbowdent végig vinnem a vázban, természetesen a fenti fotón látható Capgo szivacscsőben áthúzva és csak aztán préselhetem be a középcsapágyat. A váz egyébként IS 42/52 csapágyakat fogad, amihez felülre PRO SL csapágyat, alul régi tartalék Cane Creek A.E.R. csapágyat használok majd fel (évekkel ezelőtt rendeltem 2 szettet, szuperkönnyű és tartós, a merev villás setupomban 5 éve megy egy már).Villa a fotón látható 2020-as SID Carbon, csillapítás ebben már 3 éve nem gyári: Race Day csillapítás található benne: Trickstuff Dackne "dióval", tengellyel és Cane Creek "crow race"-szel együtt 1369 grammot mértem. Frissen szervizelve, új porlehúzók a lábban stb.
Nem marad érintetlen ebben a formájában: hosszabb távú tervem a kék festés eltávolítása és a láb felpolírozása fényes alu színűre.
Megjegyezném, a 2020-as SID Carbon amellett, hogy talán ha ~20 grammal nehezebb csak a 2021-es új SID SL-nél, jóval nagyobb a sárférőhelye, akár 2.6-os gumit is fogad és jóval merevebb - nem nyeklik-nyaklik annyira, mint az új SID SL - igaz, menet közben azon sem érezni különösebben.Kormány egy használt Berg 760mm, amit 740-re vágok és PRC 70mm stucni.
Egyelőre itt tartok. Kerékszett első körben a Lux CFR-em gyári DT Swiss XRC1200 30mm szettje lesz. A váz az, ami egyedül új és pár apró alkatrész. Kb. 200 EUR-t ruháztam be az egész projektbe a váz árán túl, minden alkatrész régi és használt, tartalék volt, stb.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Milyen okostelefont vegyek?
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Facebook és Messenger
- E-roller topik
- Autós topik
- Milyen monitort vegyek?
- Samsung Galaxy Tab S6 Lite 2024 - a visszatérő
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Bocsánatot kért az Apple, mert nagyon mellélőtt a legutóbbi reklámjával
- Linux kezdőknek
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest