- Mobil flották
- iPhone topik
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Drágábban indíthat az új iPhone SE
- Samsung Galaxy Note20 Ultra - a tollnak nincs ellenfele
- Bivalyerős lett a Poco F6 és F6 Pro
- Google Pixel 6/7/8 topik
- Nokia 3210 - felélni az örökséget
- Samsung Galaxy S21 Ultra - vákuumcsomagolás
- Redmi Note 9 Pro [joyeuse]
Hirdetés
-
Ingyenes az Epic Store-ban a Farming Simulator 22
gp A jövő hét folyamán újabb meglepetésre számíthatunk a cégtől.
-
Új HMD modell bukant fel
ma Ausztráliában érhető el és HMD Aurának hívják a gyártó jelenleg legkedvezőbb árú ajánlatát.
-
Indiában gyárt Google Pixel mobilokat a Foxconn
it A Foxconn gyártja majd India déli részén a Google Pixel mobiljait, mondják a jól értesült források.
-
Mobilarena
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
nagyúr
-
jjeahh
nagyúr
válasz Wombath #285196 üzenetére
Irigyellek, hogy már ilyenkor vannak felétek bringás teljesítménytúrák/versenyek, mentségemre szóljon én is kint voltam, igaz nem bringázni, hanem sétálni a közelben: [kép] [kép] [kép] [kép] . Itt van még sár bőven...
Epic-et néztétek? Ma stage 1, holnap folytatás. Yt short, Ghostos csajok: [kép] [kép] . Sosem szoktam teljes versenyeket végignézni, de az Epic az kivétel
[ Szerkesztve ]
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
dom1n0
senior tag
válasz Napfénysüti #285201 üzenetére
Hát fent amit írtam az áll, nem sok, de amikor sok ilyen összeadóik, az már nem rossz szerintem.
Menni kell minél többet szerintem az a legfontosabb, mellette aki szeret kisérletezni, mint fullton, meg én, az meg majd mesél ezekről -
balintbaba
tag
válasz dom1n0 #285200 üzenetére
Nem értek hozzá, de ide a véresbökőt, hogy 30 km/h-nál nem tudsz 50 wattot spórolni a testpozíción és a gördülési ellenálláson. Szerintem ez az egész egy feneketlen kút, amibe bármennyi pénzt bele lehet szórni, de ha valaki ezt élvezi vagy jobb neki tőle a kerékpáron ülni, hát csinálja.
Amúgy meg ameddig nincs meg az 5w/kg-s vagy 350-es FTP addig topik zárható!
[ Szerkesztve ]
-
dom1n0
senior tag
válasz balintbaba #285204 üzenetére
-
-
balintbaba
tag
válasz dom1n0 #285205 üzenetére
Nagy peremmagasságú kerekekekkel nagyon jó esetben hozol 10 wattot, az inkább 5 lesz.
A top vs hoodot, hogy kell érteni? Akkor van ekkora különbség, ha az ember Remco féle aero pózban teker, vagy az is belefér, ha nyújtott karral kényelmesen, nézelődve?
Évek óta teljesítménymérővel tekerek. Nálam kb. 190 watt a 30-as átlag, ha felül fogom a kormányt nem kell 230 wattal mennem.
[ Szerkesztve ]
-
dom1n0
senior tag
válasz balintbaba #285208 üzenetére
Hát ezekből a pozikból van jópár, és még mellé az sem mindegy nyilván mennyire dőlsz be, lehet felül is fogni úgy hogy azért bedőlsz, meg lehet úgy menni mint a nyuggerok a régi csepelen : [link]
Ezt tetézi a bicó GEO, ha eleve egy versenygeon mész, egészen más mint egy endu...
Drop-on fogni pl. nem szeretem, pedig még azzal is lehet azért fogni bőven, hegyen lefelé úgy szokták fogni a technikásabb versenyzők.Remco egyik nagy erőssége pont az aero, nagyon jó adottságai vannak, állítólag optimális a teste biciklizéshez aero szempontból.
Jonas meg pro szinten regenerálódik meg olyan vo2max-a van, mint senki másnakMegnéztem most connecten, amikor mentem egy mini időfutamot, 206W átlagot tekertem bele, abból lett 29.1 átlag, igaz ez nem sík volt, hanem fel-le bicikliút, szerintem a 180-190 reális síkon.
Zwiftben 140w átlagokkal lehet tartani a 30km/h-t asszem síkon.[ Szerkesztve ]
-
Ringman
nagyúr
válasz balintbaba #285208 üzenetére
ott van a fenti youtube-link, ráadásul (aero) gravel bringán:
ez is érdekes:
(de mondja is, hogy ezt meg simán kompenzálja az, hogy jobban gurul alacsonyabb nyomáson a szélesebb gumi)---
ez meg olyan pozi, amit átlagember outin sem vállal be (durván előre tolt nyereg - majdnem TT, brutál hosszú stucni, nagy drop)
[ Szerkesztve ]
-
lanszelot
addikt
válasz Friczy #285207 üzenetére
December 22-én szervíz cserélte a pofákat, és beállította.
2 hónapra rá nem fogott a fékem. Teljesen behúzva gurult.
Kb 230 - 250km a 2 hónap alatt.
Városi forgalomban, sík, nem dombos.2 hónap az normális?
Mert a régi bringám, tárcsa fékes, azt sohase kellett állítani.
[ Szerkesztve ]
-
-=RelakS=-
veterán
Az az érzésem, hogy a fogyásnak az ilyen ebédek sem használnak [kép]
Itt streamelek játékot időnként: https://www.twitch.tv/relaks__
-
-
balintbaba
tag
válasz Ringman #285210 üzenetére
Szóval magasabb sebességnél (30 és a 35 km/h nagyon nem ugyanaz) és extrém aero pózzal sincs meg a 40 wattos spórolás. Mondjuk ez nem top vs. hood, de sokat mond.
Csokicsibesz: Addig tudom tartani, ameddig le nem érek a lejtő aljára.
[ Szerkesztve ]
-
Ringman
nagyúr
válasz Csokicsibesz #285214 üzenetére
én meglehetősen kis ideig, így nem is foglalkozom az aeroval (mármint a gyakorlatban, amúgy érdekel, hogy mi mennyit számít), a gördülési ellenállással az én szintemen vsz. többet lehet fogni.
ha karbon kereket veszek valamikor, azt a kis gördülő tömeg miatt fogom megtenni, így nem is vennék magas kerékszettet.
-
dom1n0
senior tag
válasz Csokicsibesz #285214 üzenetére
Nalam a 30km/h a cel sikon, bizok benne szezon vegere menni fog 50 kilin is akar.
balintbaba: mindent belinkeltem ami alapjan kijon, nem egeszen ertem az ertetlenseget benned
[ Szerkesztve ]
-
Ringman
nagyúr
válasz balintbaba #285215 üzenetére
top vs. hood
na jó, aki még a hoodra sem nyújtózik ki, annak nem kell aero felnicsak a viszonyszámok miatt raktam be a képet, 30-as sebességnél még kisebb lesz a különbség.
-
-
Ringman
nagyúr
válasz lsebestyen #285220 üzenetére
igen, vsz. ott valami nem lett jól meghúzva és szép lassan elmászott.
-
Weareus
addikt
A hajtáson a középtengelyen lévő legnagyobb lánctányér fogszáma 44. Azt néztem, hogy külön lehet cseréli a lánctányérokat, most voltam egy 20 km-es bemelegítő úton, és nyilvánvalóvá vált, hogy még egyenes terepre (aszfaltos közút) is kevés. (Úgy pörög a láb, mint a chemotox os légy) Úgy értem mennyire sok mindent kell cserélni egy nagyobb lánctányérhoz? (Hosszabb lánc kell-e, első váltóhoz hozzá kell nyúlni, ilyesmi...?) és mekkora fogszámú az, amit még rá tudok tenni?
[ Szerkesztve ]
Soul of the mind, key to life's ether. Soul of the lost, withdrawn from its vessel. Let strength be granted, so the world might be mended. So the world might be mended.
-
balintbaba
tag
válasz dom1n0 #285217 üzenetére
Nem értetlenkedem. Annyira nem jók a források, hogy már ránézésre meg lehet mondani, hogy nagyon túlzóak a számok.
De tessék kipróbálni, ha megveszed az új kerékszettet, abroncsokat, és csinálsz egy fulton tesztet, amin kijön, hogy 50 wattal kevesebb kell a 30 km/h-t fenntartani a technikai fejlesztésekkel és fékváltókaros fogással, akkor veszek neked 2 tálca, általad választott (kézműves is lehet) sört.
Ha nincs teljesítménymérőd, akkor elpostázom hozzá neked kölcsönbe az Assioma tengelyeimet SPD-SL pedálokon.
[ Szerkesztve ]
-
cattus
őstag
válasz -=RelakS=- #285213 üzenetére
Dehát ez csak csirkerizs, az összes kondis csávó ezt eszi 0-24, nem?
Do the thing!
-
dom1n0
senior tag
válasz balintbaba #285223 üzenetére
Alkoholt nem fogyasztok, de koszonom azert a felajanlast
Wattmero remelem a kerekszettel egyidoben jon, reszemrol oke a meres, legalabb okosabbak leszunkszerk: Tudtok pest megyei (lehetoleg eszak) olyan helyet, ahol van tenyleg sik jo minosegu 10kili, es lehetoleg minimal forgalom?
[ Szerkesztve ]
-
Mezga Aladár
veterán
válasz Napfénysüti #285201 üzenetére
Személyes tapasztalatom alapján akkora a különbség egy Mavic tubeless kerék + 28 abroncs és egy gyári Merida 400 belsős kerék + 25 abroncs között mint amikor a fékváltókarról alsófogásra váltasz.
[ Szerkesztve ]
Accuphase E-306 integrált erősítő eladó.
-
nagyúr
válasz Mezga Aladár #285227 üzenetére
Egy komplett kerékcserét megérez az ember az oké, de én a szélességre gondoltam hogy ott hogy aeróbb-e a gumi a felnin vagy sem azt szeritem nincs az az amatőr aki megérzi.
Més que un club!
-
-=RelakS=-
veterán
válasz cattus #285224 üzenetére
Csáng úr Csípős Csirkéje (igen, tényleg ez a neve ) zöldséges rizzsel.
Lehet, hogy gyúrós kaja. Az biztos, hogy az édes csirkéje olajosabb. Viszont szép kupac is volt, most kéne elmenni pusztítani a kilométereket az irodában ücsörgés helyett.Itt streamelek játékot időnként: https://www.twitch.tv/relaks__
-
Ringman
nagyúr
válasz Napfénysüti #285228 üzenetére
ne mondd ezt, itt 2 psi (kb 3-4%) nyomásvesztést is megéreznek
---
ha minden jól megy, akkor pénteken csinálok valami 20 perces ftp-tesztet, majd a tragikus eredményről beszámolok.[ Szerkesztve ]
-
MPowerPH
félisten
Rosebike ma hajnalra stornozta a szamlat, a penzt is vissza kaptam. A 2db GP5000 -es gumi es a Dura-Ace lanc volt benne, 122EUR.
Neztem a trackingot, DHL -nel valahol megakadt a csomag, de nem tortent torles.
Kozben hiv felesegem, hogy csomagom jott, Rosebike. Wtf?Don't Tread On Me
-
Tin
veterán
válasz -=RelakS=- #285236 üzenetére
Ha többet nem akar rendelni onnan, akkor simán. Meg hát amúgy ekkora értékben "lopni"...?
-
MPowerPH
félisten
-
dom1n0
senior tag
Na végül a Stormchaser sisak mellett szavaztam szép metál lila színben [link]
Bikeinnen egész jó áron volt, ott volt a wattmérő is a legolcsóbb meg a 10-36-os sor is
Nem nehéz elverni 400 eurot a bicóra na -
nagyúr
-
RexpecT
addikt
Ehhez a Schwable Racing Ray-hez kell a kompresszor, hogy normálisan a helyére pattanjon.
Eddig a Conti MTB gumikat simán felfujtattam úgy hogy a szelepmag is benne volt egy sima kézi pumpával.
Ez mindig ilyen lesz, vagy ha esetleg a trailen kapok egy kukacolni való defektet, akkor így jártam?
Illetve nem tudom hogy mennyire defekttűrő ez a Racing Ray és a Racing Ralph egy Conti Crosskinghez és Race Kinghez képest. Azoknál elvileg 180TPI-s a futófelület alatt a szövet, a Racing Ray meg 67TPI-t ír.
Elöl ez az olcsóbb verzió van, de a drágábbik csíkos Racing Raynél is 67-es EPI(TPI)-t ír.[ Szerkesztve ]
-
balintbaba
tag
-
Friczy
senior tag
válasz lanszelot #285211 üzenetére
Ennek sok oka lehet, van olyan körülmény, ami jobban koptatja a fékpofákat, pl. esős, saras idő. Szóval lehet normális is, de lehet valami más baja. De itt nem az időintervallum számít, tehát továbbra sincs olyan, hogy X időnként el kell vinni a szervizbe fékbeállításra.
Ha egy fék nem fog, az nem normális, azt vagy be kell állítani, vagy megjavítani/kicserélni. -
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz balintbaba #285215 üzenetére
...amúgy nem is értelek, itt legtöbbünknek 30km/h az utazósebesség. Montival. Másfél bárra fújt gumikkal. Enyhe emelkedőn. Szembeszélben...
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
RexpecT
addikt
válasz balintbaba #285242 üzenetére
Egyébként én sem jártam még úgy hogy kukacolni kellett volna. De egy nagyobb lyuknál mondjuk lejtőn lefelé, mire megtudsz állni eltudok képzelni olyan szituációt, hogy kiugrik a helyéről
-
balintbaba
tag
válasz RexpecT #285246 üzenetére
Majd valaki komolyabban montizó megszakérti, de nekem úgy tűnik, hogy amit írsz, az így is, úgy is giga szívás. Létezik olyan tubeless rendszer, amit az erdő közepén össze tud rakni az ember egy 10 centis kis pumpával?
Én eddig azt gondoltam, hogyha leválik a tubeless külső a felniről és nincs hozzá megfelelő pumpa, akkor marad a belső beszerelése vagy valamilyen családi segítséggel hazamentés kocsival.
[ Szerkesztve ]
-
dom1n0
senior tag
válasz Hasaggymeg #285245 üzenetére
Azthittem megvan az 40 is, kicsit csalódtam most
-
peetie1
aktív tag
-
RexpecT
addikt
válasz balintbaba #285247 üzenetére
Hiába van benne belső, a műhelypumpával 3.7 barra fújra se ugrik be a helyére a gumi(nem látszik a kontroll csík).
Kis szappanos vizzel is megkínáltam a felni belső részét, de úgy sem akarta az igazságot.[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen