- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Bemutatkozott a Moto G32 4G
- Telekom mobilszolgáltatások
- Samsung Galaxy S22 Ultra - na, kinél van toll?
- Touroll J1 - amikor az átlagos is elég
- Mobil flották
- Realme GT Master Edition - mestermunka
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Bugfix van, magyarázat nincs az iOS-ben újra feltűnő, korábban törölt fotókra
- Milyen okostelefont vegyek?
Hirdetés
-
Bivalyerős lett a Poco F6 és F6 Pro
ma Kínában más néven már startoltak, az európai árak magasabbak, de elviselhetők.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Akciófigyelő: Humble Games Bundle - Nightdive FPS Remasters
gp Számos remek játék szerezhető be PC-re az elkövetkező több mint húsz napban.
-
Mobilarena
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
nagyúr
-
válasz Napfénysüti #284451 üzenetére
Én is mindig játszok a gondolattal, hogy kéne egy jobb kerekszett, meg egy elektromos váltás az orbeára, de minek? Nem is tekerek.
Amúgy is a kettő miatt valszeg jobban megérné eladni, és venni egy jobban felszerelt peldányt, de egyrészt annak sem lennék elégedett a felszereltségevel, másrészt meg lásd fent.
p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
nagyúr
-
nagyúr
válasz parandroid #284453 üzenetére
Ja, a 45-50mm-es karbon felni gondolatával én is el szoktam játszani de tök fölösleges lenne nekem annyi pénzért. Most egy kicsit a futós cuccaimat fejlesztgetem, bringára nem akarok költeni csak a szervizre.
Més que un club!
-
dom1n0
senior tag
válasz Jester01 #284421 üzenetére
Köszi, akkor amíg meglesz a másik kerékszett+sor addig marad ez.
bulikavagyok: Köszi
parandroid: igazából ha találsz jóárasítva, akkor szerintem érdemes lehet átnyergelni, de ha ilyen horribilisen drágább, akkor azért nagyon elgondolkoztató, elektromos váltás ide vagy oda, egyik sem megy fel a hegyen az ember helyett, kérdés élettartamra hogy bírják.
Az biztos hogy megszűnik a bowdenezés, de azért az igazságoz hozzátartozik az is, hogy ha az ember veszi a fáradtságot, egy 11 sebis 105, Ultegrát bowdennel is belehet állítani tűpontosra...[ Szerkesztve ]
-
Tin
veterán
válasz dom1n0 #284446 üzenetére
Szóval a lényeg, hogy akkor maradni fog. Amúgy tetszik, és ha neked is, és úgy érzed, hogy "ez az", akkor jó vásárt csináltál. Az apróságokat meg majd idővel. Én is csak néhányszor ültem a Nulane-en még, be sincs igazán állítva, erre lebetegedtem tegnap, szóval most nem is tudok menni.
Amúgy lemaradtam, mi nem jött be a GR1600-ban, hogy eladod a Cube-al együtt, és veszel valamivel többért egy TC40 karbon szettet? Mert ez így nekem nincs meg, hogy miért.
A mászás meg frankó Én idén már nem váltottam a Hyde-al sem 26:26 alá, mert tudtam, hogy hamarosan 34:32 lesz a legkönnyebb fokozat. És hát ja, az eleje nem lesz könnyű, mindenképp fogynom kell. Meg most ez a minimum 1 hét kiesés sem fog jól esni...
-
lsebestyen
addikt
válasz Maximum1 #284454 üzenetére
Á közel sem. 400k alatt megvoltam. Osztoztam a szobán, ha egyedül lettem volna, akkor nem 310€ körül lett volna a szoba, hanem 550€. Szerencsére jó fej szobatársam volt, így ebből nem volt gond. Pihenés azért ilyenkor fontos, regenerálódás nélkül nem lehet minden nap több órát tekerni, pláne ennyi szinttel. Költőpénz persze kinek mennyi, de kávé, süti nem volt horror árban, kb mint itthon. Ha kellett volna ebédelni mindig, akkor az biztos megdobta volna még a költségeket. Repjegy + utasbiztosítás ~75k-ból megvolt, bécsi transzfer oda-vissza 22k.
-
nagyúr
-
fattyu
veterán
válasz Tikakukac #284355 üzenetére
és hány százalékkal rosszabb várható élettartamban strapabírásban szerelhetőségben a t16 az 530hoz képest? Mennyibe kerülne ugyanaz a minőség, masszivitás, modularitás?
csak ott nincs választásod lenyeled mert az a top.bicaj frontom viszont feljebb jobb alkatrészek jobb váz masszívitás jóval növő várható élettartam.
szóval azért nagyon hasonlít ez.
a hülyeséget, az embereket, a dugót, az időjárást, a késést, és a várakozást leszámítva szinte mindent jól viselek
-
válasz dom1n0 #284457 üzenetére
"ha az ember veszi a fáradtságot, egy 11 sebis 105, Ultegrát bowdennel is belehet állítani tűpontosra..."
Na, az enyémet eddig senkinek nem sikerült. Hátul igazából rendben van, de az első átdobót eddig mindenki képtelen volt úgy belőni, hogy valahol ne daráljon.Vicces, mert a összes többi bicajommal semmi gond nem volt soha ilyen szempontból (tiagra, régebbi 105, meg egy idősödő ultegra), csak az orbeán nem megy, ami pedig elvileg a legjobb gépem evör.
pI talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
dom1n0
senior tag
Maradni igen
PR1600 odaajánlottam a Cubehoz, segget meg nem akarok csinálni a számból már, a TC40 meg még nem teljesen eldőlt, mert ahogy nézegettem a Light Bycicles meg Ruedas cuccokat, kis ráfizetéssel sokkal jobb szetteket lehet náluk venni, amik full egyediek is.
Ezen még töröm a fejem, igazából ami fontos inkább most a powermeter, meg akkor egy 10-36 sor
Igazából maga az 1 hét kiesés nem gond, sőt javasolt, profik is edzenek úgy, hogy 3 hétig megtolják, utána 1 hét max recovery, nagyon lassú endu, de van aki 3hét edzés 1 hét lassú endu, 3 hét edzés és 1 hét full szünetet tol.
Ami szarabb maga a betegség, az a kondit, immunrendszert azért leviszi rendesen, ilyenkor a HRV, pulzus értékek is fejreállnak.parandroid: Amikor megvettem a Cube-ot, elől hátul full kuka volt a váltás, tényleg vicc volt.
Most nagyon patika, hátsó tűpontos, első is ha határozottan szépen tolod neki, felkapja szépen a nagyfogas.[ Szerkesztve ]
-
MPowerPH
félisten
válasz Napfénysüti #284451 üzenetére
Megkerdezhetem, hogy elol mechanikussal hogy valtotok? Mert ott anno montin is huzni kellett, itt outin meg csak nyomkodod. Hogy huzol akkorat egy gombszeru karral, ami egy bowdent mozgat?
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
őstag
válasz Napfénysüti #284456 üzenetére
AZ sem olcsó, mondjuk 60/70 ezerért egy jó kis OnCloud Cloudmonster...
.............IHB-MBM............. Let's Go MAVS!
-
őstag
válasz parandroid #284464 üzenetére
Hozd haza , beállítjuk... meg legalább kipróbálom végre...
.............IHB-MBM............. Let's Go MAVS!
-
Tin
veterán
válasz fattyu #284463 üzenetére
Jó, de aki nem annyira ért hozzá, annak elég nagy lutri a használt. Mert honnan tudod, hogy minden oké lesz?
Itt az én bringám, amit szombaton el akarok adni. Cube Hyde, április elején lesz 1 éves, 3700 km van benne. A hátsó tengely picit elkezdett kotyogni, de abszolút nem vészes. Amúgy hibátlan, az Alivio hajtás ráadásul jó, és nem utolsósorban olcsó alkatrészekből áll. Egyetlen karc van rajta, ami megvételkor is rajta volt már. Aki megveszi, az kap számlát szériaszámmal, így a bringára még 1 év, a vázra meg még 5 év gari van. Oké, a hátsó aggyal idővel majd foglalkozni kell, de ha valakinek van affinitása, akkor pár óra és minimális pénz - vagy egy új, rendes kerékszett. Ja, és van rajta frankó sárhányó, szépen felrakva, szóval csak rá kell ülni és menni vele.
850€ a listaára, én 750€-ért vettem, ha 500€-ért elmegy, akkor örülök neki (-10% "helypénz"). De bennem van, hogy lehet, hogy ennyiért sem fog elmenni, hiszen itt-ott még kapható 700€ körüli áron, és sokan akkor inkább vesznek újat. Mivel fogalmuk sincs róla, mit kapnak a pénzükért, mondjuk nálam azért annyi az előny, hogy ott a számla, szóval így kisebb a kockázat.
Na de én pl. asszonynak akarok ott bringát venni, de nem szívesen mennék 200-300€ fölé, hasonló okokból: mert nem ismerem az előéletét, és azt sem tudom megállapítani, hogy mondjuk nincs-e tönkremenve valami úgy, hogy csak a szívás lesz vele. Mert ha igen, akkor ez a pénz tanulópénz, ha meg nincs, akkor inkább egy Riverside 500 vagy hasonló némileg drágábban, de újonnan. Mert azért az sem mindegy, hogy mennyit kell vele szórakozni utólag. Meg mert tavaly is az volt, hogy a nyitáskor mentem egy kört, mire második kört mentem volna, a nepperek már lehalászták a jobb vételeket.
-
válasz dom1n0 #284465 üzenetére
Az a vicces, hogy nem a váltással van a gond, az vajsima, semmi god a váltási érzettel, hanem ahogy hátul megyek a széle felé, az átdobó hozzáér a lánchoz elöl. Ha állítok (vagy szerviz) rajta, akkor meg a másik oldalon. Trim sem ér sokat, végállások külön-külön jók. És nem csak a szélső fogaskerekeknél hátul, hanem már kb 2-3 fogaskerékkel a vége előtt kezdi, ha meg állítok, akkor a sor másik végén.
Na, ez az a fajta sziszifuszi küzdelem, ami miatt gyűlölölm a szerelést, és legszívesebben felgyújtanám az egészet a picsába pár próbálkozás után. Persze csak miután megrugdostam, megtapostam, és lebasztam a hegyoldalon. Aztán inkább tekerem így, hadd daráljon, bekaphatja. Szerviz is beállította, kicsit jobb lett, de nem tökéletes, most kb csak az utolsó előttin kezdi, és az utolsón darál.
Persze, amúgy balfasz vagyok bármilyen technikához, nyilván. Gyűlölöm is, nem is szívesen csinálom, meg nem is érdekel, szóval nem az a gond, hogy nem tudnám megtanulni, de tényleg nulla motiváció, és gyomorideg, ha eszembe jut, hogy valamit már megint szerelni kéne, kedvem sincs hozzá, az időt is sajnálom rá, és az a gond, hogy ez mind így biciklizésnél elég szar kombó.
Tekerni amúgy szeretek, csak ott is az a gond, hogy észreveszem, ha valami szarul van beálljtva, vagy már megint hozzá kéne nyúlni, és állítani rajta, és akkor elmegy a kedvem az egésztől.
PC amúgy dettó ugyanez, tök jó az asztali gép, sokkal jobb, mint egy laptop, vagy egy konzol, csak ne kelljen hozzányúlni.
De ez az én személyes nyomorúságom, ezért szeretek jobban futni, ott felhúz az ember egy cipőt, egy gatyát, meg egy pólót, aztán legfeljebb azon anyázok, ha nem csatlakozik a HR öv az órához. De manapság ezzel a technikával szerencsére ilyen már nemigen van.
Vallas: Meglátom, befér-e az autóba, tetőcsomagtartózni nem akarok, meg otthon is van bicaj, azon legalább a váltás is jó. Elvileg most csak hárman megyünk (+1 kutya), de lányom egyedül képes lenne megtölteni a csomagtartót.
p
[ Szerkesztve ]
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
Maximum1
őstag
válasz lsebestyen #284461 üzenetére
Annyit megért, pláne hogy a szoba extrákkal volt.
Ez valami befizetős út volt?, írod hogy nem ismerted Őket, abból gondolom.Napfénysüti
Emléxem a szösszenetedre az útról, tetszett az is, Te ilyen befizetett útra mentél kis busszal.
Utána már nem mentél, elég rég volt már, mi az oka?
Közben megkerestem, 8 éve volt, azóta volt egy kis infláció...[ Szerkesztve ]
-
Tin
veterán
válasz dom1n0 #284465 üzenetére
Azért egy kicsit elmentek ám a new bike day után 1 héttel vásárolt drága kerekekkel meg powermeterrel oda
Biztos kell az a 10-36? Nekem ugye a 11-32 helyett a 11-34 lenne még opció, de ahol a 34:32 kevés, ott nem a 34:34 fog megmenteni. Úgyhogy tűrj A Fulcrum szett meg nem olyan rossz, hogy azonnal cserés lenne, nem?
Bár én is azon agyalok, hogy menjek-e egyáltalán 1-2 alkalomnál többet az RA1.9+gravel szetten, vagy rakjam fel utána egyből a DT1850+GP5000 szettet, aztán szevasz. Igazából csak kíváncsi vagyok a kettő közötti különbségre. A 43km/520m-es edzőköröm lementem az utóbbi időben jó párszor a Hyde-al, szóval ahhoz tudom mérni az új bringát. Csak kíváncsi lennék, hogy az új kerékkel pluszban mennyit gyorsul, azért gondoltam a két külön körre.
-
balintbaba
tag
válasz parandroid #284464 üzenetére
Azért nem tudják beállítani, mert a kormánycsapágyban van elvezetve a bowden az Orbeádban. Lehet próbálkozni a legdrágább Jagwire bowdenekkel/bowdenházakkal, de szerintem a mechanikus váltásnak megvannak a határai. Én sem tudtam 105-ös első átdobót úgy beállítani, hogy 4 fokozatban lehessen használni. A trimmelés egyszerűen nem működött, 2 fokozat maradt, a kis, meg nagy tányér. A Tribanomon meg a Microshift R8-as első váltó is tökéletesen megy
#284466MPowerPH: Itt is ugyanez van, mint amit parandroidnak írtam, attól függ, hogy milyen vázon van a váltó. Egy külső kábelvezetéses váznál alig surlódik a bowden, nem kell hozzá nagy erő, hogy a kis tányérról a nagyra "kimard".
-
fattyu
veterán
itt most a drágulásról volt szó, nem a használt vs újról.
Kollégával mély egyetértésben ekézzük a lenovokat a szaktopikban, nagyjából az x20/x30 as korszak óta tapasztalható totál egyenletes kiszámítható hanyatlásával mindennek ami érték volt.amugy igazából inkább új párti vagyok én is kerékpár esetén. Főleg rendeltetésszerűen használt montit nem igen vennék használtan.
az caad12-m használtan vettem de országútit láttam már közelről, és mivel like new állapotú nem is nyúltam mellé. full ultegra. imádom.
a hülyeséget, az embereket, a dugót, az időjárást, a késést, és a várakozást leszámítva szinte mindent jól viselek
-
válasz balintbaba #284474 üzenetére
Azt mondod, csak át kéne építeni 105 di2-re?
p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
dom1n0
senior tag
válasz parandroid #284476 üzenetére
Hát ha azután elektromos kábelekkel akarsz jatszani bowdenkabel helyett igen
(rejtett sram fanboyozas volt, bocsanat) -
nagyúr
-
lsebestyen
addikt
válasz Maximum1 #284472 üzenetére
Pontosabban volt akit nem ismertem. Többieket is max annyira, hogy együtt tekerünk időnként. Volt olyan akivel még soha nem tekertem, volt akivel kétszer, meg volt akivel már többször. Így több napra most mentem velük először. De nagyon jó kis csapat voltunk. Amikor egyedul mentem akkor is találkoztam velük, mert reggelizni vacsorazni mindig együtt mentünk, este kis sörözgetés, séta a parton. Befizetős útra tuti nem mennék, ott elég sok buktató lehet.
[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
válasz Maximum1 #284472 üzenetére
Az első két Alpokos túra az saját szervezés volt, mi béreltünk furgont, meg intéztük a szállást.
A harmadik utam, a Millenium vasútvonalas volt csak fizetett túra más szervezésében.
Amiért régen metem ilyenre: született azóta két kislányom és egyelőre nem mennék ilyen hosszabb utakra távol tőlük.
De remélem még eljutok az Alpokba, teljesen elvarázsolt meg nem véletlen vettem tárcsás outit annó.parandroid: ha megnyugtat nekem is ilyen elöl az Ultegra, nálam is bele tud érni a terelőbe a lánc hiába trimmelgetek. Mondjuk én a két szélső lánckereket keresztbe már nem használom.
[ Szerkesztve ]
Més que un club!
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz RexpecT #284430 üzenetére
2 láncot engedtem, nem esküdnék meg nem ment volna el még egyet, de picit, ugyanakkor érezhetően (?) romlott a váltás így cseréltem.
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
rétisün
veterán
válasz parandroid #284476 üzenetére
én azt mondom, át kell építeni 1x11-re.....(persze ha csak annyi domb van a környéken, mint errefelé, hegyekben már alighanem kevés lenne)
war...war never changes.... hol kezdődik a valóság, és hol ér véget a képzelet.....Ron Swanson for president !!
-
Tin
veterán
válasz fattyu #284475 üzenetére
Aki sokat használja, egyértelműen új, vagy valami jó árú használt, de az nem a párszáz eurós kategória. Aki alkalmilag használja majd, mint a feleségem, na neki tökéletes egy 5-10 éves fitnesz-szerű vagy trekking bringa 200€-ért, de ha nincs, akkor meg a Decathlon Riverside 500, vagy valami akciós alsópolcos bringa. Fiamnak 70€-ért vettünk 2 éve egy 26-os Scott montit, ami acélvázas és szerintem vagy 15 éves, kapott két gumit és egy tisztítást, és tök jól elvan vele, de ő se megy sokat.
Thinkpad meg... nekem most a tavalyi T16 van céges gépként, és végre visszataláltak a 16:10-hez, amit a T500-al elhagytak (olyanom is volt 15 éve). Na de az milyen, hogy 1270P proci van a gépben, és amint megterheled, azonnal throttling. Cserébe csendes, na de office gépen kívül így másra nem nagyon jó (mondjuk arra is használom). Na, ezt offolom, nem ide való téma
-
Tin
veterán
válasz parandroid #284471 üzenetére
Mi ezt állítgattuk a Nulane-en, hogy az első tányérnál a trim ellenére beleért a lánc az átdobóba (Ultegra 2x11). Végül úgy lett beállítva, hogy a keresztbe váltásnál érjen inkább bele, de az meg elvileg normális. Amúgy az első átdobó oldala és a hajtókar között nekem így konkrétan és szó szerint 1 mm van, és már nem lehet odébb tolni.
Amúgy a Hyde-on (Alivio 3x9) a nagy lánctányér és a hátsó 4-5 kis keréknél darál kicsit a lánc, vagyis amikor gyorsan megyek. Az elején zavart, aztán ráhagytam. Ott már elég a sebesség, sokszor úgyis elnyomja a szélzaj
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz dom1n0 #284439 üzenetére
Kell oda menetrögzítő? ...az aligha szokott kicsavarodni és kivenni, tisztítani ugye azért néha nem árt, így én nem használnék semmi menetrögzítőt és inkább a karbonpasztára meg előírt nyomatékra tenném a hangsúlyt.
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Maximum1
őstag
válasz Napfénysüti #284481 üzenetére
Tényleg a Millenniumos volt az, grat. a 2 leányhoz, így jogos.
Ez a tárcsafék túl van itt lihegve, valamelyik hágón 65km/h-val jöttem le egy olyan vassal ami életében nem látott ilyen sebességet. -
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz Ixion77 #284459 üzenetére
Lehet, hogy a bowden sodrony, az acél ház meg a nejlon rajta nagyobb terhelés a környezetre mint az elem.
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
válasz rétisün #284483 üzenetére
Nem, ez nem pálya, kell minden fokozat, szeretek mászni, meg szoktam is.
Másrészt a cross trekkingen nagyon észre lehet venni, hogy 1x11-en túl nagyok a lépések, nem ideális a lefedettsége. Persze ott a hátsó soron nagyobbak az ugrások (11-51). Meg egy trekkingnél ez nem annyira zavaró. Ott inkább az első 32-es tányér a szűk keresztmetszet, ahelyett kéne legalább egy 36-os, és azon is sokat lendítene, de sajnos az már beleérne a láncvillába. Ha valamiért, ezért lesz majd egyszer csere gravelre, vagy egy komfortosabb fitnessre.p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
nagyúr
válasz Maximum1 #284488 üzenetére
Köszi!
Én is patkóssal voltam az ALpokban annó de egyrész szinte begörcsöltek az ujjaim a lejtő végére másrész volt hogy meg keleltt állnom hogy ne durranjon ki a belső a felni okozta hőtől. Mondjuk én akkor is jó 85 kiló voltam most meg inkább 90 kg, de a tárcsaféknél ilyen gondjaim nincsenek. Én speciel örülök hogy váltottam, esős időben is kijött már az előnye számomra.
[ Szerkesztve ]
Més que un club!
-
dom1n0
senior tag
válasz Hasaggymeg #284487 üzenetére
Lehet az lesz akkor, hogy alaposabban bepasztazom, nyomatekra huzom, es proba. Koszi!
-
Maximum1
őstag
válasz Napfénysüti #284491 üzenetére
Én is 90 kg vagyok, főleg terepről volt szó, de esős volt így aszfalton jöttünk haza, ha tudom én is a tárcsás outit vittem volna, azt jobban elengedtem volna.
[ Szerkesztve ]
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz balintbaba #284474 üzenetére
Az egyik gond ez, vagyis, hogy olyan hülyén van vezetve a bowden (sok kanyar, törés, nem elég jó ház, mely zömúl, nyúló szál stb.), amitől az az apró húzás ami a trimmelés alatt történik kábé elvész valahol az úton. A másik a váz geometriája, ami szerintem egyes 12 sebességes egytányéros rendszereknél is lehetetlenné teszi a keresztbeváltott lánccal hátrafelé pörgetést, hisz ha mondjuk nagy Q faktor társul pl. rövid láncvillával akkor a szög ahogy halad a keresztbeváltott lánc a szélső lánckerekeken lehetetlenné teszi azt, hogy ne menjen mellé hátrapörgetve, vagy éppen az első váltó terelőjébe mind2 oldalon beleférjen és ne daráljon.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
őstag
válasz parandroid #284490 üzenetére
Ha gondolod jöhetsz a Giant-l is majd a PH ride+ra , elviszem ha kell..1x10... 40 elől 11/40 hátul...
nem fog beleérni sehová az első váltó 28-s conti sport a Cube kerekeivel................IHB-MBM............. Let's Go MAVS!
-
fattyu
veterán
válasz fattyu #284137 üzenetére
tovább gondolkodva,
azt elfelejtettem mondani hogy dagadt vagyok.
90 kiló. emiatt vonzalom ébredt bennem nem nem teljesen alsópolcos teleszkópok iránt.képbe jött orbea laufey ltd. ellenvélemény?
a hülyeséget, az embereket, a dugót, az időjárást, a késést, és a várakozást leszámítva szinte mindent jól viselek
-
mauimagic
aktív tag
válasz RexpecT #284413 üzenetére
GX lánc sajnos nagyon hamar kopik. Az X01 (és az XX1 nyilván) viszont messze a legstrapabíróbb 12s lánc a piacon, mocsok drága, de tényleg megéri.
Ha sokat mész/hosszú távra tervezed a bringát, akkor 2db X01 lánccal (mondjuk 1000km-enként cserélgetve) és wax alapú kenőanyaggal kb örök élet a sor.
Új hozzászólás Aktív témák
- Még a nyár előtt megérkeznek a G.Skill új Ripjaws memóriái
- Teljes verziós játékok letöltése ingyen
- PlayStation 5
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Politika
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Bemutatkozott a Moto G32 4G
- Call of Duty: Black Ops 6
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen