- Huawei Watch Fit 3 - zöldalma
- Bemutatta első fejhallgatóját a Sonos
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Milyen hagyományos (nem okos-) telefont vegyek?
- Samsung Galaxy S22 Ultra - na, kinél van toll?
- Bivalyerős lett a Poco F6 és F6 Pro
- Touroll J1 - amikor az átlagos is elég
- Xiaomi Mi 9 SE - csúcsimitátor
- Samsung Galaxy Watch4 és Watch4 Classic - próbawearzió
- Mobil flották
Hirdetés
-
Megfizethető és viszonylag kompakt ház született a Lian Li-DAN Cases frigyből
ph A 26,3 literes térfogatú, két színben választható típus moduláris belsővel és korrekt szellőzéssel igyekszik magára vonni a figyelmet.
-
Hunt: Showdown - Jön az engine csere, befutnak az újgenerációs verziók
gp A PlayStation 4 és Xbox One változatok automatikusan frissülnek az új kiadásra.
-
Bivalyerős lett a Poco F6 és F6 Pro
ma Kínában más néven már startoltak, az európai árak magasabbak, de elviselhetők.
-
Mobilarena
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
nagyúr
válasz bulikavagyok #284286 üzenetére
Nem jól tudtam. Ma kiderült, h a Shimano ugyanazt a fékcsövet adja a kétdugattyús és a négydugattyús fékszettjéhez is.
[ Szerkesztve ]
-
Speedy007
őstag
válasz bulikavagyok #284402 üzenetére
nem feltétlenül pl. a BR-MT410-hez SM-BH59-JK-SS ajánl de a "tesóhoz" a BR-MT420-hoz már SM-BH90-SS ad meg. az a kérdése hogy te mely fék szettre gondolsz deore 5-6.000-s széria esetén valóban ugyanazt a csövet ajánlja
[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
válasz Speedy007 #284403 üzenetére
Köszi, ezek szerint jól emlékeztem! Olvastam valahol, h a "nagyobb" fék nagyobb átmérőjű fékcsővel jár, viszont szerencsére az én esetemben ugyanaz a típus jár mindkét fékszetthez (SM-BH90-SS). Nagy megkönnyebbülés ez, mert nem örültem volna neki ha szét kell bombázni a bringát a cseréhez.
-
őstag
válasz Speedy007 #284403 üzenetére
a -JK az a J-Kit rövidítése, ami előre légtelenített de a fékkarnál nem bekötött rendszert takar, jellemzően a vázon áthúzott fékkábelek miatt.
a Shimano-nak ez a két fékcsöve van, az SM-BH59 meg az SM-BH90“The trouble with the world is that the stupid are cocksure and the intelligent are full of doubt.” - Bertrand Russell
-
lsebestyen
addikt
válasz lsebestyen #284157 üzenetére
Mallorca összefoglaló:
Először is kiemelném, hogy tök nagy élmény volt ott tekerni! Teljesen más környezet, tájak, épületek, emberek, nem unatkoztam egy percet sem a bringán, pedig 6 nap alatt 35 órát mentem (nettó idő).
Hatan mentünk bringások, ennyi embernél azért már nehéz összeszervezni úgy, hogy mindenkinek jó legyen, de ahhoz képest szerintem nem voltak különösebb súrlódások. Síkabb részeken mentünk együtt, aztán emelkedőkön aki akart ment erősebbet. Ilyenkor én mindig visszagurultam az utolsó emberekhez, aztán másztam másodjára az ő tempójukban.Három napot amúgy külön mentem, de ez inkább az időjárás miatt volt, illetve volt pár tag, akik már voltak a szigeten, így ők már bejárták azokat a helyeket, ahová én mindenképp szerettem volna eljutni.
Útvonalakat érdemes előre megtervezni, rászánni az időt, utánajárni a helyi nevezetességeknek, kilátópontoknak stb. Sok idő elmegy vele, de utólag megtérül.Navigációs fejegység nélkül teljesen elvesztem volna, a Karoo nagyon jó szolgálatot tett. Egy kisebb bug amúgy lehet benne szoftveresen, ugyanis ha a betöltött útvonalat reverse módban indítom, akkor iszonyatosan gyorsan lemerül. Az átlag 8-9% helyett óránként akár 17 százalékot is képes volt merülni. Két napon merült drasztikusan, mindkétszer reverse módban mentem. Ennek majd utána kell néznem.
Ereszkedéseknél is jól jött, hogy láttam előre a kanyarok vonalvezetését, fékkel okosabban lehet bánni.Szállás:
Palmaban szálltunk meg, közvetlenül a tengerparton a Helios hotelben. Tudom ajánlani bárkinek, aki bringázási célokból menne a szigetre. Konkrétan a bringásokra vannak ráállva: alsó szinten lehet tárolni a bicókat, 5 euró letétért lehet kérni lakatot is (mi csak beraktuk a tárolóba, senki nem nyúlt hozzá, vannak ott ezerszer jobb bicók, azokhoz sem nyúlnak), minden második nap lehet igényelni sportruha tisztítást, van két kerékpármosó, állvány stb. A pumpák mondjuk pont nem voltak túl acélosak, de gondolom agyon vannak használva.
A budget szoba elég picike, de tiszta. Minden nap volt takarítás, új ágynemű, tengerre néző erkély, szerintem rendben volt. Két főre egy alap szoba 630 eur volt 6 éjszakára reggelivel, vacsorával. Szezonban gondolom drágább.
Angolul tud mindenki, németül annyira nem szeretnek beszélni, de mivel tele van németekkel a sziget, így ebből sem lesz gond.Szálláson kaja: híztam 3kg-t annak ellenére, hogy egész nap tekertem. Reggelire kb mindig ugyanaz volt, de végig sem tudtam próbálni mindent a 7 reggeli alatt, olyan bőséges a választék. Reggeliben benne van a korlátlan gyümölcslé/víz/kávé is.
A vacsora mindig más volt: halak, különböző húsok, tengeri izék, desszertek...Komoly lakomákat rendeztünk. Vacsihoz viszont ital alapból nem járt, de ha valaki nem szeretne fizetni italért, akkor az még mindig ehetett levest, mert hogy az is volt mindig.
Csapvizet nem erőltettük, a hotellel szemben volt egy ABC, a 6 literes víz 2,2eur volt, abból azért fogyott.Ebédelni egyszer sem ebédeltem, sikerült mindig rendesen reggelizni, de kávéra, sütikére azért megálltunk itt-ott. Közkutak nincsenek, venni kell boltban innivalót, ha elfogy útközben. De mivel rengeteg bringás jön ide, azért minden puklin van egy kávézó legalább.
Benzinkutakból is meglepően sok van.Bicó bérlés:
Huerzeler cégtől béreltük a bicókat, mindenki CUBE Agree Di2-vel ment, nekem jó volt minden. Kiszolgálás is pozitív volt. Vittem saját nyerget, ezt ajánlom másnak is. Árak fent vannak a honlapon, most 210eur volt a hat napra. Ha van valami komolyabb technikai baj, akkor whatsappon írni kell nekik, aztán jönnek helyszínre. Egyedül a külsővel nem voltam elégedett, vagy régi volt, vagy ennyit tud a rubino pro. Legközelebb viszont utánajárnék a bicóbőrönd kölcsönzésnek és vinni a sajátot, szerintem olcsóbban kijönne és mégis jobb a sajáttal menni.Útminőség: poros kanyarok vannak bőséggel, aszfalt minősége átlagos, magyarnál mindenképp jobb, de az osztráktól messze van. Mélyebb kátyúk ugyan nincsenek (hiszen fagyok sincsenek), de néhol azért rázósabb. Főutak mellett mindig van szélesebb "leállósáv" itt lehet tekerni bringával, de akkor sem dudálnak, ha sávon belül mész. Autópályák mellett vannak szervizutak, ezek elég jól ki vannak találva.
Bringásokra figyelnek az autósok, a STOP táblákra viszont nem. Városokban elég szűk utcák vannak, hiába ott a tükör, inkább betolják a kocsi orrát a kereszteződésbe, érdemes a bringásnak is lassítania.
Nagyon sok bérlős autó van, ezekben ugye nem a helyiek ülnek, ők extra figyelmet érdemelnek, pláne a lejtmenetekben. Akkor érdemes csak kikerülni őket, ha biztos vagy benne, hogy észrevett téged. Hegyekben elesel, elüt egy autó, akkor oda a mentő sokára fog kiérni.Utazás:
Bécsből indul a gép, Ryanairrel mentünk, 20kg poggyász ki volt használva.Biztosítás:
Erről sokat nem tudok mondani, Atlasz utasbiztosítást kötöttünk, volt valami sport opció is.Időjárás márciusban: elég változó, ahogy nézegettem évekre visszamenőleg, de nincs panasz: kétszer esett az eső, egyszer vége is lett fél10-kor, utak hamar felszáradtak, a másik nap pedig egész nap esett, az nem volt olyan kellemes. Szél az viszont van bőséggel, szelesebb részeken a lejtmenetben figyelni kell, mert szalagkorlát nincs, maximum 50cm magas kőfal, ha kikapja a kezedből a szél a bringát, akkor vár a szakadék. Naptejet illik vinni, én nem vittem és már első nap után leégett a pofám. Itt márciusban máshogy süt a nap, mint otthon.
Ami nem sikerült: Sa Calobra mászás, öböl megnézése, ugyanis pont egy hegyi felfutó versenyt rendeztek, ezért le volt zárva. Annyi csalódott outist még nem láttam egy kereszteződésben, mint akkor.
Hirtelen ennyi jutott eszembe, ha van kérdés, jöhet.
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz RexpecT #284398 üzenetére
Hát ha nekem 9e km/100+e m -t elment az XT lánc ezzel fújva, vegyesen, leginkább száraz terepen használva, 60-100 km-ként fújva, akkor nem csoda.
#284406lsebestyen...így kell megírni egy összefoglalót, ügyes! 👍
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
addikt
válasz lsebestyen #284406 üzenetére
Köszi a beszámolót, szuper lehetett, felírtam a bakancslistára
Ryanair 23eFt körül szállít bringát, ITT 19eFt egy heti bőrönd kölcsönzés. Nagyságrendileg az ottani bringa kölcsönzéssel ér fel. Az meg mérlegelendő, hogy saját bringa, de reptéri macera, illetve az egész bőröndöt bringástul valahogy el kell juttatni Bécsbe.
Dark Archon | i5-12600KF - RTX 3070 | Canyon Endurace 7 | BF4: DarkArchonHUN
-
válasz Dark Archon #284408 üzenetére
+ nincs helyi support, ha technikai malőr van. Azért ez nem olyan, hogy felhívod anyut, hogy jöjjön érted, aztán otthon a műhelyben megszereled. Bérelt bringánal meg jönnek, és hozzák a cserebicajt, vagy megcsinálják helyben, te meg tekersz tovább. Persze ez is olyan, mint a biztosítás: ha nincs baj, kidobott pénz, ha valami beüt, akkor a világ legjobban elköltött pénze az utolsó fillér is. Elég ha egyszer padkát fogsz, és felütöd a felnit, vagy borulsz, és törik a váltó, akkor annak a nyaralásnak vége. Nem veletlenül bérel mindenki (kivéve a profik, akik viszik a csapatot, meg a nagyon bátrak).
p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
addikt
válasz parandroid #284409 üzenetére
Na, igen, így már nem sok értelme van saját bringát vinni. Kivéve ugye a nem konfekció méretűeknek Bár néztem, elvileg van az én magasságomhoz Cube Attain, 2024-es ráadásul.
Baszki, elég, ha egzotikus helyen laksz, veszel pár bringát, aztán dől a lé
[ Szerkesztve ]
Dark Archon | i5-12600KF - RTX 3070 | Canyon Endurace 7 | BF4: DarkArchonHUN
-
Wombath
HÁZIGAZDA
válasz Hasaggymeg #284396 üzenetére
Ha a kérdés a tisztító koncentrátumra vonatkozik, ez direkt UH mosóhoz van, és tényleg nagyot üt, lekap mindent, szóval a viazsz mellett olajat, zsírt is. Mosó nélkül nem próbáltam még, szerintem oda jobb a rendes zsíroldó, mint ebben lötyögtetni. A viaszhoz viszont az nem elég, azt leginkább a forró (70+ fokos) vízben való rázogatás hozza le rendesen.
-
Csokicsibesz
tag
válasz lsebestyen #284406 üzenetére
Köszi, quality content!
-
RexpecT
addikt
válasz Hasaggymeg #284407 üzenetére
Mondjuk az is nagyon durva érték.
Az elment alatt mit értesz? Mennyire nyúlt meg a lánc?
Nekem a montin a Sram GX láncba már belemegy a 0.5-ös vége a nyúlásmérőnek, szűk 5000km lehet benne.[ Szerkesztve ]
-
SteveAd
tag
válasz parandroid #284409 üzenetére
+ repteri poggyaszdobalo orkok szives kozremukodesevel azert nincs kizarva az sem, hogy a sajat bico kart szenved oda- vagy visszauton. Nagyon massziv szallito kell ennek a kockazatnak a minimalizasahoz
-
RexpecT
addikt
Rendeltem az Aliról egy Kemaloce mellényt, ha megérkezik beszámolok róla.
A digókra(Pro-M Store) meg ráborítom az asztalt, még mindig nem adták fel a Cannondale-t. -
lsebestyen
addikt
-
RexpecT
addikt
válasz lsebestyen #267884 üzenetére
Köszi, most már ezt is tudom.
A nem vietkong link: [link] -
RexpecT
addikt
válasz lsebestyen #284419 üzenetére
S-es méretet rendeltem a 168cm@69kilómhoz. Kemaloce mezből M-es méret kellett(kb úgy áll mint ez az M-es Vendull), de itt az nagy lett volna ahogy elnézem a táblázatot.
-
flash-
veterán
ti mivel számoljátok meg hogy hány kilómétert mentetek mondjuk az elmúlt 2 évben adott kerékpárral szabadban? tehát olyan strava kiegészitő kellene ami tudja hogy mely ride benti (ugye megjelölni a butagörgős ride-okat már nem lehet virtual ride ként mert megszüntette ezt a feature-t a strava.tehát a benti görgőzés is az is sima ride csak nincs térkp - gps jel)
dom1n0: gyári kenés az igazából egy konzerváló anyag és valami alap olaj keveréke amibe azért teszik hogy amig éveket áll a lánc araktáron polcon boltba, akár kibontva akkor se legyen baja. no tehát én is mentem már vele talán a tf2 teflonos fújós olajnál kicsit többet birt (tehát 200km-nél többet) de a koszt kb ugyanúgy szedi. 50 sima liba.
https://zerofrictioncycling.com.au/ - oldalon egy rakat irodalom hogy miért kell és érdemes leszedni, ha teheted szedd inkább le. én is így csináltam, azóta waxolom sőt első két wax óta már csak letörlöm egy rongyal aztán lánc és tubus melegités után már csöpögtetem is. decathlonos 9s láncról beszélünk, talán kmc de akkor is. és 5000 felett vagyok vele bőven akkor is ha nem számitom bele a görgőzést(gondolom görgőn jóval kisebb terhelést kap meghát nem szennyeződik bent úgy)[ Szerkesztve ]
"Embrace our fellow man, no longer vilified"
-
-
itouchfan
senior tag
válasz lsebestyen #284406 üzenetére
Nagy élmény lehetett, néztem Stravan is hogy szép nagyokat mentél. Köszi a színvonalas beszámolót!
„Elvetsz egy cselekvést, és egy szokást aratsz. Elvetsz egy szokást, és egy jellemet aratsz. Elvetsz egy jellemet, és amit aratsz, az a sorsod.”
-
jjeahh
nagyúr
válasz RexpecT #284415 üzenetére
Kár, hogy csak egy zseb van hátul.
#284416 XenHai: ezek általában pro fit, race fit cuccok, jóval testhezállóbbak a legtöbb decathlonosnál, van, akinek ez előny, van, akinek hátrány. Mérettáblázatban szerintem lehet bízni. Nekem pont ezek a szűk cuccok jók, rámtapad mindenütt, ahogy kell, de azért nem kicsik. Viszont engem a legtöbb ember biztos soványnak nevezne.
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
flash-
veterán
válasz Khelben #284423 üzenetére
hát nálam ez a megoldás nem játszik de közben meg is lett a megoldás:
elevate tudja. a year progressnél ha kiveszem a pipát az include indoor mellől akkor kiszedi a beltéri edzéseket igaz kerékpára leszűrni nem lehet de amennyit terepezek mióta elkapott az országúti vírus az évi 100km összesen akkor sokat mondok..na majd ha egyszer lesz egy 29er... de az én szintemen lehet nem érezném hátrányát a 26nak sem valószinű hiszen nem nyélen mennék azzal sem ergo nem maxolnám ki még a 26os kereket sem viszont jobban gyorsulnék felfele (lenne mi ellensúlyozná a túlsúlyom) és a kerék is erősebb lenne (elvileg ) a kerékméret egyébként se jelent nagyobb sebességet ezt már tesztelték... hogy átgurul könnyebben az akadályon az meg lehet jó de olyan terepen én úgyse megyek.
[ Szerkesztve ]
"Embrace our fellow man, no longer vilified"
-
nagyúr
válasz lsebestyen #284406 üzenetére
Köszi a beszámolót, tanulságos volt!
Bár Mallorcán még nem jártam, de Spanyolország a legnagyobb szerelmem. Az ottani kerékpáros kultúrát össze sem lehet hasonlítani a hazai viszonyokkal. A kitűnő infrastruktúrán és a bringások magas számán kívül nekem az volt a legszembetűnőbb, h az autósok mennyire tisztelik a bringásokat az utakon.
Az utak minőségével kapcsolatban viszont meglepett amit írtál, én leginkább Costa Blancáról tudok nyilatkozni, ahol nagyon jó az utak minősége! Talán nem véletlen, h telente ott edzőtáborozik a WorldTour-mezőny 70%-a: Miért költözik decemberben a teljes mezőny a Costa Blancára? Arra jártatok már? Nekem bakancslistás a hely, bár én inkább montis túrákban gondolkodom.[ Szerkesztve ]
-
lsebestyen
addikt
válasz jjeahh #284425 üzenetére
A 189cm/75kg-hoz nekem is inkább a pro fit ruhák passzolnak, most végre mentem sokat az YKYWBIKE kantárosban + felsőben, kényelmes volt azt kell mondjam (a 180 kilit is ebben toltam le). Anyagában és betétben is jobb mint a drágább decás. Rövidnadrágból EU L, mezből EU M méretet vettem. Talán a felső hosszban picit rövid, de igazából a hasam/hátam nem lóg ki belőle, szóval talán betudható a pro fit szabásnak.
Én a jövőben szerintem maradok ennél a márkánál, illetve a Kemaloce is bejött. Abból a legújabb szerzeményem egy 3/4-es nadrág L méretben. Anyaga, betétje ugyanaz mint a rövidnadrág verziója, csak abból XL-t rendeltem még anno. Az L mintha jobb választás lenne ebből is, de egyelőre csak egy laza 1.5 órát mentem benne.
-
RexpecT
addikt
válasz Hasaggymeg #284428 üzenetére
A sorod mennyit megy el így?
Mondjuk nekem itt az alföldön egy pár fokozat nincs kihasználva az biztos . -
6030D
Ármester
-
lsebestyen
addikt
válasz bulikavagyok #284427 üzenetére
Ketten a társaságból januárban voltak Calpe környékén, azt mondták, hogy ott sokkal jobb az útminőség, így ez egybevág. Sajnos még nem voltam, de tervben van! Mallorcára profik ritkán jönnek, nincs igazán elég nehéz hegy nekik. Amatőröknek, junior csapatoknak viszont kiváló. Uno-X-es srácokkal találkoztunk egyik nap, köztük Rasmus Tillerrel.
[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
válasz lsebestyen #284432 üzenetére
Calpe egy csoda! Bár még nem volt szerencsém ott bringázni, de autóból nézve egy igazi bringás paradicsom az a térség. És nem mellesleg a lejutás is egyszerűbb oda mint Mallorcára... legalábbis autóval, saját bringákkal. Szóval hajrá!
[ Szerkesztve ]
-
Friczy
senior tag
válasz SteveAd #284414 üzenetére
Háromszor szállítottam bringát repülőn. Egyszer beraktam egy normál dobozba, amiben bringaboltok kapják a bicikliket (jó esetben ingyen odaadják, ha épp van és kérsz egyet tőlük), akkor hazafelé biciklivel jöttem, így csak az odaszállításról kellett gondoskodni. Egy másik úthoz meg vettem egy bringaszállító zsákot, abban vittem ki Belgiumig és hoztam vissza Berlinből. Egyik esetben sem lett semmi baja a bringának. Az ilyen extra dobozokat azért nem úgy kezelik a reptéren, mint az átlag bőröndöket.
-
nagyúr
válasz lsebestyen #284406 üzenetére
amilyen jó volt a naponkénti beszámolót meg ezt a hosszabbat olvasni, legalább annyira irigykedtem!
Tudod, mit jelent az, hogy nemezis? Az érintett, erősebb fél kinyilatkoztatása a méltó büntetés mértékét illetően. Az érintett fél jelen esetben egy szadista állat... én.
-
dom1n0
senior tag
válasz lsebestyen #284406 üzenetére
Ritkán szoktam irigy lenni, most kicsit az vagyok.
Köszi a bőséges és élevezetes leírást, ment a képzeletbeli bakancslistára. -
dom1n0
senior tag
Megvolt az első próbakör az Orbea bicóval, 52km/400m szinttel, benyomások, nem fontossági sorrendben:
- A teljesítményéről szubjektíven nem tudok sajnos mit írni, mert már a tekerés elején éreztem, hogy bizony a betegséget nem hevertem ki normálisan, erő nem volt sehol a lábaimban, a pulzus már az elejétől 10-15 ütéssel magasabb volt legalább, így nem is nyomtam neki észnélkül, örültem hogy végigmentem.
- 32-es hátsó tányér _nagyon_ hiányzott, nagyon szeretek pörgetni a szarabb emelkedőkön, ez hiányzott rendesen, szerintem rápróbálok a 10-36-os hátso sorra az ilyen mászósabb körökre.
-Sram AXS váltórendszer hibátlannul és nagyon pontosan teszi a dolgát, garminon pedig gyönyörűen és pontosan látni hol vannak a váltók. Összehasonlítva a Cube 105-ös 11 sebis váltójához képest ami rögtön feltűnik a pontos, egyértelmű váltások, nagyon fasza.
Ugyan nem nagy táv ez, de nem merült semennyit semelyik akksi sem.-Sram Hidrós féktől kicsit féltem, mert picit később harap, de mindenhol sikerült pontosan fékezni, kanyarodni, pedig lefelé a hegyről volt egy-két trükkös/szivatós szűk S kanyar, meg visszafordító is
-A bicó geója így első blikkre oké, a vége felé már kezdtem érezni az alsó hátamat, de nyilván azért a Cube egy erősen Endu Geo volt, ez azért közelebb áll a versenygeohoz szerintem.
-Lusta voltam nyomattékkulccsal meghúzni a karbon üléscsövet itthon, indulás előtt, csak érzésre húztam mint a cubenál(magasság), ez nagy hiba volt mert 3x csúszott le egészen a radarig, úgyhogy most 8nm-re lesz húzva+kap menetrögzítőt is a csavar, többet nekem ne csúszkáljon
-Kint az út mellett végül a fékváltó karokat nem kezdtem el állítgatni, így lenyomtam ezt az etapot, de így azért nem volt a legkényelmesebb, lentebb lesz állítva.
- Vittoria Rubino pro gumi ára alapján nem tűnik annyira rossznak, az aszfalton tette dolgát, de valahogy nekem a GP5000 továbbra is marad bevállt guminak.
-Kerekek érzésre elmaradnak a DT Swiss pr1600-tól, viszont a RA1.9-nél jelentősen jobbak szerintem ilyen alap edzésre nem rosszak, ahol nem KOM-ért megy az ember
Ami külön fejezetet érdemel, a SRAM állítási lehetőségei, miegymás, illetve amit ugyan először a hátam közepére sem kívánnék, viszont belegondolva még jól is sülhet el, hogy jönnek a Firmwarek szépen és abszolút nem nagy kaland frissteni őket.
Tud a váltópáros Enchanched módot, ez gyk. hasonló mint a Shimanos autotrim, ergó mindig ugy finomhangolja a váltók állásait hogy ne érjen bele a terelőkbe, stb.
Összességében nagyon tetszett a bicó, remélem vasárnapra kimegy a betegség teljesen, meg kipihent is leszek, ugyanennek a körnek neki szeretnék menni úgy is
És egy kép:
-
nagyúr
válasz dom1n0 #284439 üzenetére
10-36? olyan van? ja, nem shimano, oké!
sramnál milyen hivatalos, és 3rd party sorok vannak?[ Szerkesztve ]
Tudod, mit jelent az, hogy nemezis? Az érintett, erősebb fél kinyilatkoztatása a méltó büntetés mértékét illetően. Az érintett fél jelen esetben egy szadista állat... én.
-
jjeahh
nagyúr
válasz lsebestyen #284429 üzenetére
Te sem lehetsz duci, bár annyi tekeréssel csoda lenne . Igen, Ykywbike-nak szokása rövidre szabni a mezeket, de van, aki pont azt keresi, mert az az igazán race fit. Ha tetszik az a fajta szabás, akkor valszeg Spexcel is tetszene.
[ Szerkesztve ]
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
RexpecT
addikt
válasz lsebestyen #284406 üzenetére
Köszi a beszámolót. Nem is vészesen drága egy ilyen trip.
-
dom1n0
senior tag
Nekem tetszik, remélem vasárnap már fullosan kipihenten jön a második tesztkör
De szerintem azért ha meglesz a kerékszet+10-36 upgrade, akkor lesz teljes a kép, idei év inkább a mászásról fog szólni szerintem nálam itt a Cserhát, Börzsöny, Mátrában, néha-néha egy kis sík menéssel a Jászságban
Mikor a Garmin kiírta 12% emelkedést és már nem tudtam felváltani nagyobb fogasra hátul, az vicces volt, Kathy Béla ikonikus nem vagyok buzi eposza jutott eszembeRexpecT: Ja alaposan befogom, bár azt kapott amikor összeraktam
Itt ma a wattok nem játszottak szerintem annyira, bár még nem rendeltem meg a mérőt, így kitudja[ Szerkesztve ]
-
RexpecT
addikt
Írtam most Whatsappob a Pro-M Storenak. Múlt hét hétfőn rendeltem meg a bicót, de még valszeg a héten sem tudják feladni....
A terméknél 72 órás shipping time van feltüntetve. a kosárban pedig méret függő, de legrosszabb esetben is 2-5 napot írnak a delivery timera még mindig.
Ha egyben és hiba nélkül ideér a bicó, akkor sem tudom ezek után jó szívvel ajánlani a boltot.
Új hozzászólás Aktív témák
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Parfüm topik
- Politika
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Toyota topik
- Fortnite - Battle Royale & Save the World (PC, XO, PS4, Switch, Mobil)
- Milyen videókártyát?
- iPad topik
- Huawei Watch Fit 3 - zöldalma
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen