- Drágábban indíthat az új iPhone SE
- Új HMD modell bukant fel
- Bivalyerős lett a Poco F6 és F6 Pro
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Motorola Edge 40 - jó bőr
- Google Pixel 6/7/8 topik
- Két új Motorola fülhallgató is készült a három Edge 50 mellé
- iPhone topik
- Redmi Note 13 Pro 5G - nem százas, kétszázas!
- Netfone
Hirdetés
-
Még a nyár előtt megérkeznek a G.Skill új Ripjaws memóriái
ph A külsejüket tekintve Trident Z sorozatból merítő modulpárok 32, 64 és 96 GB-os csomagokban vásárolhatók majd meg.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
2 nm-en készülhet az Exynos 2600
ma A 3 nm-es node kész a tömeggyártásra, a következő fejezetre fókuszál a Samsung.
-
Mobilarena
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
zsocy
őstag
-
-
válasz XenHai #180082 üzenetére
XenHai: Ghost Nirvana Tour SF
Imike1998: Ha megbarátkozom a kormány szétszerelésének gondolatával, akkor lehet, hogy stucni-csere lesz. Szóval azt mondjátok, hogy a kormányhosszhoz nem érdemes nyúlni? Mondjuk ha úgyis szétszedem, lehet, hogy veszek ebayen egy olcsó, rövidebb kormányt is próbaképpen.
INTELligent: Vettem egy műanyag rockbros szettet, direkt nem tettem fel, mert ez ilyen játszós kör volt, nem akartam, hogy végig ott csattogjon. Meg szebb is a bicaj anélkül...
p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
zsocy
őstag
válasz XenHai #182998 üzenetére
Ezek a bringák szerintem legalább egy kategóriával vannak a Romet felett, mindkettő jobb minőség, nevesebb gyártó, komolyabb minőségellenőrzés, stb.
Semmi gondod nem lesz a Sora szettel, alsó-közép országúti szett, ami ma már bőven jónak számít. A Deore max terepen tudhat többet, de azt írtad terepre nem mész vele, munkábajárni, bringázni ezek is teljesen jók lesznek, sőt.
Azt az Orbea-t én is ajánlom, nagyon jó gépeket gyártanak országúti vonalon, bármikor bevállalnék egyet.
Meridája meg azt hiszem hasonló van Runner_fxr topkitársnak, ő is dicsérte mindig.Összefoglalva, jobbak a Rometnél, vedd bátran!
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz XenHai #182998 üzenetére
Miért kell visszavinned, írj valami tapasztalatot róla.
#182994sebgutkopf...bejött nekik ez a közvetlen értékesítés.
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz XenHai #183015 üzenetére
Szóval azon kívül, hogy minden beletört és az első váltó beállít6atlannak bizonyult, nem volt bajod vele? Meglehet az Alza az Ali expressről vásárolja az alkatrészeket bringáihoz.
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Maximum1
őstag
válasz XenHai #183015 üzenetére
Pedig ez a hajtás jóval jobb mint a kinézett 2 bringán van, ha jól látom az Orbeán még kocka tengelyes kinai Prowheel van, nem gondolták túl.
Nálad az történt hogy nem volt meghúzva a hajtókaron a 2 csavar rendesen és körbefordulva szétkapta a ricniket.
Hajtás csere, ez a legdrágább része a bringádnak, meg általában a legtöbbnek.
szerk.: 15ezer az újAmi érdekes hogy a szervizekben ezt nem vették észre, neked is érezned kellett volna mert előtte napokig kattog, persze ez nem a Te hibád, csak írom hogy ennek van előszele.
Szerintem ez történ, de vannak itt szervizesek akik majd megírják ha hülyeséget írok.[ Szerkesztve ]
-
ivana
Ármester
válasz XenHai #189580 üzenetére
Jó, de az milyen? Ha ilyen ergonomikus akkor cseréld le.
zolnagy: A CST is jó márka, ha gyakran lyukad ki akkor a külső a gond.
Cicero: Mit jelent az első? Mennyi kerékpáros tapasztalata van?
peterkeT: Az outi belsőre is az lesz ráírva, hogy 28"-as, azt lehetőség szerint nem rakjuk trekkingbe, mert jó esetben kibírja, de sokkal gyakoribb vele a defekt.
[ Szerkesztve ]
-
Major Lion
senior tag
-
válasz XenHai #198685 üzenetére
Azért 500k+ körül már rendes biciklit is lehet venni, nem Rometet. Amúgy ezt a Shimano GRX-et nem tudom mi. Mi ez?
Szerk.: Áh, speckó gravel szett, a 400-as abból is az alap... Na, ezt nem tudtam én sem. Ez a Tiagra-szint lehet?
p
[ Szerkesztve ]
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz XenHai #203240 üzenetére
Nehéz meghatározni mi a "jó" kategória, de ezek mindenképp az ajánlott kategória, ár-érték arányban pedig tulajdonképp verhetetlen. Van itt néhány ilyen 1000 euró körüli/feletti Decathlonos kerékpárt birtokló fórumtárs, ők remélhetően majd véleményezik neked.
J.C.G...ha csak egy helyen vacakol, és sehogy sem tudod beállítani (vagyis ha húzod túlmegy, lazítod aláesik) akkor nagy valószínűséggel a véltófül kapott egyet és görbe/csavarodott. Középre téve elől, hátul helyezd szemmagasságba a váltót és nézz bele hátulról, onnan látni fogod a kanálból kilépő láncon, hogy csavaros-e, és a váltókanál állásából pedig azt, hogy görbült-e...egy jól felhelyezett kulccsal óvatosan helyre lehet feszegetni, majd finomhangolni újra a váltót.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz XenHai #211592 üzenetére
Rendes terepezésre nem sok új ~1000 euró alatti MTB alkalmas, főképp a teló, de gyakran a hajtás/váltás/fék miatt is.
jjeahh... télen, hidegben, szemüveggel továbbra is felejtős.
cenzor... az rendben van, nálam 187/91
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz XenHai #211613 üzenetére
A féket nem ismerem, de ez a kerékpár pont az mit ha komolyan gondolod az XC-zést még meg szabad venni, ott a határon a belépő szintű, de már azért levegős telójával, átütős vázával és váltása is megfelelő, vagyis ez lehet szerintem kábé a minimum amiért újan vásárolt kerékpárral elkezdhetsz nyugodtan terepezni anélkül, hogy szétesne alattad. Aztán ha kevés a fék legfeljebb szépen lecseréled egy Deore 6100-asra, vagy valami Sramra...hiába drágult újra a Deca továbbra is ár/érték bajnok.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Ringman
nagyúr
válasz XenHai #214618 üzenetére
apex1-nél tudtommal 40t-s a legkisebb gyári tányér (110-es bcd, ez shimanoval azonos a furatkép? passzolom)
46T-t biztos nem tudsz alapból csinálni, vsz. kell egy váltótartófül-hosszabbító is hozzá.
apex1 az tiagra és 105 szint között van kb, talán inkább tiagrához közelebb.
[ Szerkesztve ]
-
ZolkoW
őstag
válasz XenHai #214618 üzenetére
elöl sima ügy, nekem van ilyen karra z6os tányérom is, arra nem emléjszem, kisebb létezik-e, mondjuk a 38ast használom, az jött be legjobban. hátul a 46 fogat mintha vinné a váltó (nemhivatalosan, és csak olvastam), de csak 42 fogú sorom volt. a váltóhosszabbító bizbasszal gondolom megy, de én első körben csak elöl cserélnék.
Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz XenHai #214837 üzenetére
Kicsit utána néztem én is, ez most ennyi, nem jó és nem is rossz vétel...vagyis inkább jó mert lehet akármilyen olcsó valami ha nem elérhető.
#214840Dark Archon...Puros meleg víz autókefével, aztán tiszta víz majd áttörlés egy ronggyal...kézenfekvő, olcsó és tökéletes, csak semmi cicó. Nano tech bike cleaner jó drágán my ass! 😒
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
XenHai
senior tag
válasz XenHai #217321 üzenetére
Valaki észrevétel? A guminyomás volt ,de a 28 gumi keményebbre volt fújva.
Igazából az érdekelne ,hogy ennyivel jobb volt az rc 520 váza vagy a fulcrum kevesebb küllővel is ennyivel jobb mint a gyári kerek. Mind a 2 bringánál (orbea, sirrus) 200-300 km -nél centirozni kellet a kereket mert hangosak voltak a küllők... -
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz XenHai #223467 üzenetére
Csodálkoznék ha a Decas vázméretek miatt fájt volna csuklód, a kép szerint is a fehér expl rendelkezik magasabb orral (stack) ami további terhet vesz le csuklóidról. Túl magasra/túl előre húzott és/vagy előre billentett nyereg, illetve nagyon rövid váz miatt terhelődhet jobban a kelleténél a csukló, ezekre figyelj. Aztán az is beszédes, hogy mindenhol gond neked a csuklóid terhelése...szokni kell, ha jól van beállítva pedig akkor pedig meg kell erősödni a törzsizmoknak egy kicsit.
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Gaben92
őstag
válasz XenHai #223467 üzenetére
Csuklóműtétem volt és azóta is vannak visszatérő fájdalmaim ha megterhelem szóval átmentem ezen.
Ha túlságosan elől van a nyereg akkor megy az extra terhelés a csuklóra amire még egy lapáttal rátesz ha nem elég széles a kormány. Ha túl hátul van és nagy a váz akkor viszont dőlsz előre sokat és az megint a csuklóra megy. Decás geón nem ülsz annyira agresszívan szóval az működhet neked M-esben de nagyon figyelj a nyereg beállítására.
Ha a kormány rövid akkor a csuklód os hajlik ahogy fogod, ezt ki kell tapasztalni. Nekem nincs nagy vállam, ennek ellenére a 720mm a minimum és gondolkozom a 740-re váltáson mert talán jobb lenne. Hogy a könyököd kicsit kifelé van az normális. Nem akarsz egyenes könyökkel terepezni, hidd el.
Amivel még lehet játszani később az a stucni és/vagy kormány csere.
Nálam így nézett ki a dolog:
Trek X-Caliber 9 2021 váz L-es méretben, 182cm magassághoz. Nyerget jól beállítva (hogy combégés se legyen) egy kicsit több terhelés volt a csuklómon mint szerettem volna. Normál esetben OK volt de fékezéskor mikor bólintott az orra és ment előre a súlypont sok volt. Kicsit játszottam a fogással és arra jutottam, hogy a nyereg mehet hátrébb picit (full elől volt szinte) és ha a kormány is jönne picit akkor tökéletes lenne. Gyári 7 fok 80mm stucnit cseréltem 6 fok 50mm-re és a nyergen nagyon kicsit toltam előre (korábbi sok előre helyett). Ez pont annyival tette hátrébb a súlypontom, hogy szinte semmi terhelés a csuklómon. Ezen még tovább lehetne kényelmesíteni ha nem lenne elég egy riser barral kicsit, de ez így ahogy van tökéletes.Helyedben én hinnék a mérettáblázatnak, venném az M-est és belekalkulálnék egy 100€-t arra az esetre ha stucnit és/vagy kormányt kell cserélni.
d3tox1c: Vaddisznók hogy állnak mostanában? 10-15 éve rendszeresen találkoztunk velük mikor hajnal 2-3 környékén bringáztunk haza Borsodgeszt/Harsány/Bükkaranyos/Bükkszentkereszt négyes valamelyikéből.
[ Szerkesztve ]
If it ain't a Rotor, it ain't a motor.
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz XenHai #224079 üzenetére
Szinte minden hajtóműleszerelésnél elfelejtem aztán jól xarráhajlítom szerencsétlennek azt a fémtüskéjét... de még sosem éreztem hiányát utána egy épnek.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
andrisbandi
őstag
válasz XenHai #224091 üzenetére
"Rosszul" van meghúzva a hajtókar.
Ez a legegyszerűbb hiba, úgy olvastam.https://youtu.be/UhrDYAVtlqQ?t=342
- a müa hüvellyel, kézi erővel préseled fel a helyére a hajtókart.
- kis lemezke beigazítása a vájatba, a csavarok átmennek rajta.
- ez a kritikus rész; a hajtókar rögzítő csavarokat apránként, felváltva kell meghúzni, egyformára.【Rainych】 Nyanpasu _ https://www.youtube.com/watch?v=awWVru0nwMY
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz XenHai #224091 üzenetére
Biztosan kitalálták valamiért, ugyanakkor nekem sem korábban érzésre, sem most nyomatékra húzva nem lazult (sem) soha le a hajtókar (nem hogy leessen)....illetve korábban egyszer leesett, de az octalink volt teljesen más rögzítéssel.
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
jjeahh
nagyúr
válasz XenHai #224551 üzenetére
Ha nem zavar, hogy a geot elcseszed és hülyén is néz ki egy 2.8" gumikkal komtatibilis mtb, ha virslit raksz bele... . Vannak egész jó crosstrekkingek és fitnessek is, bár nem tudom van-e értelme aszfalton az XT-nek: [link]
szerk: amúgy sosem láttam még XT-n nadrágszár védőt[ Szerkesztve ]
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
Fall-N
veterán
válasz XenHai #224551 üzenetére
Én is régebben azt hittem, hogy milyen jó lesz a keskenyebb gumi. Akkor váltottam 2,1"-ról (54-es) 1,75"-re (47-es). Végül visszatértem az előbbire és sokkal kényelmesebb a ballonosabb gumi. Főleg a rossz úton. Másrészt hiába szélesebb a gumi, ha grammra kevesebb. Így sokkal jobban megy most a bringám. Szóval ha váltani akarsz gumit, akkor inkább a grammra menj meg a védelemre. Ha azzal jelenleg nincs gond, akkor kár váltani.
Új hozzászólás Aktív témák
- Politika
- Drágábban indíthat az új iPhone SE
- Gran Turismo
- Sweet.tv - internetes TV
- Okos Otthon / Smart Home
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- Új HMD modell bukant fel
- Megjött az ASUS 240 Hz-es, fényes WOLED monitora
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen