- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Bivalyerős lett a Poco F6 és F6 Pro
- Netfone
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Prémium külsőt kaphat a Motorola Moto G85 5G
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Samsung Galaxy Watch (Tizen és Wear OS) ingyenes számlapok, kupon kódok
- Redmi Note 12 Pro - nem tolták túl
- Egyre közelebb a Poco F6 startja
Hirdetés
-
Jó dolog az AI, de emberek nélkül nincs játékfejlesztés
it A Tomb Raider franchise tulajdonosa szerint egy dolog az AI térhódítása – de a sikeres játékfejlesztéshez emberi kreativitás kell.
-
Retro Kocka Kuckó 2024
lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!
-
Ilyen lehet a Samsung Galaxy Watch7 Ultra
ma Renderképek mutatják meg a Samsung júliusban megjelenő új felső kategóriás okosóráját.
-
Mobilarena
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
wetomi
aktív tag
Sziasztok!
A mai takarításnál vettem észre, hogy elkezdett megrepedni a hátsó felnim (képek: 1 2 3). 4-5 küllő furatnál találtam a repedéseket. Rövidtávon most veszek valamit, aztán talán jövőre, egy teljesen új szettet, de készre fűzve "trekking" kerekek között kevés a centerlockos és még épeszű árban lévő.
Húsvétkor is tekernék egy hosszabbat, aztán két hét múlva, egy még hosszabbat és ilyen felnivel nem szívesen indulnék el. Túra bringára kellene, centerlockos tárcsához, 9 sebességes HG kazettához és minimum egy Alivio agy (FH-M4050 a mostani)
A kérdésem igazából az, hogy a mostani (noname) 622*19C széles felni helyett mennyire lenne gáz, vagy éppen jó döntés, ha 24C széles 29-er MTB kereket vennék? 40 széles (1,5"-ös) Schwalbe Marathonokon gurul az aszfaltos túrabicó.
Hirtelen két kereket 1 és 2 néztem a bike-24-ről, de húsvét előtt a nemzetközi rendelés már necces. A szállítási idő szűkössége miatt magyar viszonylatban talán van még ez a Rodi, de ehhez még jöhet egy 6 csavaros tárcsa a CL helyett, szóval árban nem vagyok jobb, csak időben.
Fűzés után rohangálni sincs időm. A magyar ebike.hu kerék fűzésével kapcsolatban van tapasztalatotok?
Önmagában nem az bosszant, hogy annyi a keréknek, hanem hogy a legszarabb időszakban, amikor amúgy szükség is lenne rá.
szerk:
talán inkább ez a kettő Rose-ról 1 és 2 de ez még mindig nemzetközi szállítás[ Szerkesztve ]
-
balintbaba
tag
Mai térdes:
Itt még csak léghűtés volt, hazafelé megjött a víz is. Picit fáztam is az esőben, jól be is vörösödött a bőröm a zuhanyzás közben. -
Piftuka
veterán
válasz ReFleXx #286134 üzenetére
"Errol mar tavaly is voltak hirek, ahhoz kepest a BF koruli parhetes akciokon kivul nem voltak arcsokkenesek, sot meg emelkedtek is az arak, pl az en bringam is 10%al dragabb mint tavaly."
Így igaz, én is ugyanezeket tapasztaltam tavaly nyár óta, mióta keresgélek. (Csak még a Black Friday akció is bakfitty volt.)
Erről a "válságról" beszélnek az alábbi Youtube videóban is: "KERÉKPÁRIPAR HELYZETE 2024-BEN! - NAGY A BAJ?"Érdemes elolvasni a véleményeket...! Én is osztom, hogy pofátlanul magas az árazása a kerékpároknak. Mert ha annyira sok az eladatlan hagyományos kerékpár, és egyébként is mindenki e-bike-okat keres, akkor hogy is van ez?
De cáfoljanak rám azok a bizonyos "bajban lévő gyártók", és a kereskedők, és várom a jobbnál-jobb, 50-80%-os áron akciózott, több éves beragadt készletről származó kerékpárokat szeretettel!
"Aquila non captat muscas."
-
jjeahh
nagyúr
válasz Ringman #286149 üzenetére
A Jagwire és a Capgo merev, nehezebben hajlik, a vázhoz két gyorkötözővel kellett rögzítsem, mert egy kötöző nem bír vele, leszakad. Ezért feszesebb a kormány alatt is, mint a Shimano, ami nem csak hajlékonyabb, hanem valszeg nehezebb is (mivel vastagabb), így tehetetlenebb, lóg. A Shimano bovden bele sem ment a Jagwire bovdenházba, mert vastagabb, nem fér bele.
[ Szerkesztve ]
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
nagyúr
Na tegye fel a kezét akit elkapott a brutál szél és jégeső kombó.
Persze hogy át kellett vergődnöm ezen, életem egyik legdurvább bringás időjárása volt, kopogott a jég még a számon is.
Més que un club!
-
fulton
addikt
válasz Hasaggymeg #286130 üzenetére
600 km adtam nekik "idöt" mielött megcsinaltam. Dobozból kiveve jarhat igy de 600 km utan nem lenne szabad ahogy nekem ment. Hatsók szépen bejáratódtak ennyi km alatt be kellett volna törnie az elsönek is.
Én elvarom egy listás 2400 dodóra dukalt szettől h szépen járjon...
Miert szerinted azokban a kerekekben mi van? Nem rosszak a dt csapagyai. Ami kezdetben jobban forog a hibrid keramiák. A dt 180 a legfelső kat, azokban a dt kerámiái szinten hibrid van.MPowerPH:
DT swiss ERC kerekeit kézzel füzik.SteveAd
Én tudom h nem vagyok egyszerű eset sok esetben de nekem így nyugodt a "lelkem" -
válasz Napfénysüti #286157 üzenetére
Engem tegnap, futás közben. Ezek szerint letudta a 900 km-t, és odaért hozzátok.
pI talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
balintbaba
tag
válasz Napfénysüti #286157 üzenetére
Itt a képen még tök jó idő van, nem tudom miről beszélsz. Egyébként én mindig azzal nyugtatom magam, hogy ebben a sportban ez benne van.
A tervezett Z1-Z2 így nekem sem jött össze, egyrészt le kellett szakítanom egy mögöttem utazó sporttársat, mert zavart, másrészt minél hamarabb haza akartam érni ebből a szar időből.
Remélem holnapra nem esik le rólam az izom vagy azért ki fogok tudni kelni az ágyból, attól még hogy nem tartottam be a zónákat.
[ Szerkesztve ]
-
semmiho
tag
válasz 6030D #286112 üzenetére
Végeztem némi kutatómunkát ezen a téren; vagyis, az idő előtti mattulás, illetve oxidáció hogyan lenne megelőzhető egy felcsiszolt villa lábain. Egyelőre nem találtam rá túl sok hasznos információt. Olvastam olyat egy motoros, Harley-Davidson fórumban, hogy a lehető legfinomabban felpolírozva a felületet évekig kitart. Csak azok a villák tudtommal más Al-ötvözet. Nálunk bringásoknál, a magasabb Mg-tartalom miatt a leírtakban nem lennék ennyire biztos. Volt, aki WD-40-el bekenést írt és egyéb vad(nak tűnő) ötletekkel is találkoztam már.
Bárkinek bármi hasznos infója van ezen ügyben, ne legyen rest megosztani azt és köszi!
(mire gondoltál azzal, hogy "sinálninnem"? Nem bírtam megfejteni.)Gumik most a Lux CFR-en, szóval első körben ezek: Racing Ray 2.25 SnakeSkin + Thunder Burt 2.25 SnakeSkin.
Később, előre és hátra is Continental Race King 2.2 ProTection száraz időre, esőre első kerékre CrossKing 2.2 ProTection.
-
Fall-N
veterán
válasz jjeahh #286146 üzenetére
Nekem semmi bajom a Shimano SP-41-es bowdenházzal, ez most a második szett, amit használok, ami a Deore váltókarhoz járt. Zörögni sem zörög, pedig kívül fut, így nagyobb eséllyel is tudna csapódni a vázhoz. Ettől függetlenül ha elöregedik akkor Jagwire-t fogok venni.
semmiho: Szakik szerint mindenféleképpen kell valami vékony lakkréteg. Csak akkor oda a gramm-előny.
[ Szerkesztve ]
-
jjeahh
nagyúr
válasz semmiho #286161 üzenetére
Gustav Gullholm biztos tudna válaszolni
#286162 Fall-N: nekem sem volt amúgy semmi komolyabb bajom a Shimanoval, csak feltűnt, hogy a Jagwire sokkal tovább bírja és merevebb. Szal ha Shimi van a gépen, jó az, de ha új bovdent veszel, szerintem érdemes inkább Jagwire-t. Capgo-t még nem ajánlom, mert a hosszú távú teszt hátra van.
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
nagyúr
válasz balintbaba #286160 üzenetére
Engem se zavar ha elkap az eső, egyedül bringát takarítani utálok.
Most kint pihen a Canyon az erkélyen (panel) majd holnap tisztogathatom.[ Szerkesztve ]
Més que un club!
-
fulton
addikt
válasz SteveAd #286168 üzenetére
Köszi, De mar mit írjak? jo a kerek így. Semmi bajom vele már. A tojást majd kiszedem én ha megjön a szerszám. Vettem egy park tool küllő feszességmérőt is. Mindig azt hiszem már van minden szerszámom aztán kiderül hogy nincs..
Szervizt meg nem akarom mószerolni.[ Szerkesztve ]
-
fulton
addikt
válasz SteveAd #286141 üzenetére
Valami félre ment, én nem cseréltem ki a csapágyakat.
Az új keréknek adtam 600 km-t hogy bejáratódjon az első keréknél nem történt meg zavart így elvittem a szervizbe. Ott szétszedték mutatták hogy jól jár a csapágy majd vissza rakták a videót amit csináltam ezután csináltam tegnap. Mivel engem zavart nekifeküdtem. Igen kiszedtem a csapágyakat vannak szerszámok hozzá nem kalapácsoltam... tartott ameddig tartott és sikerült így beállítani ahogy a második videón, ami nekem mar megfelel. Ez senki nem fogja megmondani hogy ki lett szedve a csapágy és vissza lett rakva..Ja írtam de még tegnap, mikor nagyban fejtegettem hogy működik stb
Tojás nem vészes nem tudom mi a tűrés határ.. 2 mm talán...de nem erezni menet közben. Ezért nem is zavar kulonosebben. De azert majd rendbe teszem.
[ Szerkesztve ]
-
lsebestyen
addikt
válasz Napfénysüti #286157 üzenetére
Jelen. Ráadásként utána még kaptam egy defektet is, mert egy fémszilánk beleállt a hátsó gumiba. Átütős tengely ilyenkor azért nagyon jó, illetve a TPU belsővel is könnyű volt dolgozni, szerintem 10 percen belül megvolt a szerelés lefagyott ujjakkal.
-
őstag
válasz gordonfreemN #286121 üzenetére
nem, a 8100-as nem kompatibilis egyetlen 11-es sorral sem
és a 8130-as is csak a Linkglide sorokkal kompatibilis
HG 11 sebességhez 5100,7000,8000,9000 lesz csak jó[ Szerkesztve ]
“The trouble with the world is that the stupid are cocksure and the intelligent are full of doubt.” - Bertrand Russell
-
SteveAd
tag
válasz fulton #286171 üzenetére
Akkor rosszul ertettem. Azt hittem ki is cserelted a csapagyakat. Mondjuk az, hogy kezben jol jar a csapagy nem garancia arra, hogy a cseszebe bepreselve + a tengelyt megszoritva is jol jar. Elvileg a DT etalon, de elmeletben elofordulhat, hogy a csesze resz az agyban egy picit alul lett dimenzionalva vagy nem koncentrikus.
Biciklivel egyutt vitted be? Ott kellett volna a szervizesek szeme lattara demonstralni a problemat, kulonosen miutan visszapreseltek a csapagyakat. Azt, hogy a vaz nem okes konnyen lehet ellenorizni ha ott beletesznek egy masik DT kereket. De igazabol (amennyiben nehezen forog nyomatekra meghuzva) ezt mar nem is a szerviznek kellene ott helyben megmutatni, hanem Biro Zsoltnak (Boneshaker Kft.), mert lehet, hogy akkor gariban cserelik. -
HEAHEA
tag
válasz Hasaggymeg #286143 üzenetére
Amilyen keréknyomba belementem, stabilan le tudtam tenni mindkét lábam. Így biztosítva volt a duplázáshoz a fotós "állvány".
A mai köröcske, inkább teszt jellegű volt. Egykor kérdezted milyen a Manitou Markhor. Szerintem egész jó kis villa, szépen kisimítja az útegyenetlenségeket. Igaz, ez az első teleszkópos mtb-m , de máshol is jókat olvastam róla.
A gravellel, eddig megúsztam defekt nélkül, de a montival nem. Már az első két tekerésem során begyűjtöttem. Az elsőnél első, a másodiknál hátsó szúrásos defektem volt.
Az a bajom a Maxxis Ardent Race-cel, hogy nem azonos az ízlésünk. Az ellen nem lett volna kifogásom, ha a mai tekerés után a hátsó gumiból 52 fokos "tüskéket" szedegetek, de azt a Maxxis nem szereti. Neki amaz fajta kell, de abból is most négy!!! Szóval berendeltem helyette más külsőket.
A Fundax defektvédő szalagok, ha az előbbi "tüskéktől" nem is, de a szereléstől szerencsére most megvédtek. Majd hosszabb távon kiderül, mennyire válnak be. -
Ringman
nagyúr
válasz SteveAd #286175 üzenetére
jó, de ezt honnan tudja az ember előre? elvárható (árkategóriától függetlenül igazából) az érdemi gar. ügyintézés.
Kiszedi belőle de ez nem garanciális - köszönhető a magyar utaknak
ez meg nem igaz, a kerékszett ASTM classification 2-es, ami: [link]
represents the use of DT Swiss components under the conditions of category 1 as well as on mostly paved and partly unpaved surfaces with a slight gradient. The tires may briefly lose contact with the ground when riding over drops up to 15 cm high.
döbbenetes ami Mo-n történik vásárlói érdekérvényesítés szempontjából -
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz jjeahh #286146 üzenetére
Mikor ~1 év után bexart az XT SL8100 váltókar és utánaolvastam, hogy nem is csak nálam, már felmerült bennem, hogy mekkora királyság lenne megszabadulni egy újabb kábeltől...aztán cserélték garisan miközben én már vásároltam egy SL7100-at mert addig is menni akartam, aztán ugye ment vissza az új XT melyet idén aztán megütöttem, elhajlott karja majd letörtem visszaegyenesítés címén, így most újra SLX van, hisz az volt szinte újan itthon...de ha ez bexarik, vagy a váltó tönkremegy, esetleg a kábelezés örexik cserésre és addig sem olvasok rosszat a Sramról akkor villanyos lesz Shimi hajtással, sorral, lánccal. 🤔...legalábbis most így gondolom. Bár jut eszembe, azt még valahogy össze kell hozni az XT fékkarral is valahogy majd.
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
mauimagic
aktív tag
Mai 47/1.5 km
Auto pause be vót kapcsolva, 1000m szint után láttam, hogy a 2db müzliszelet ide kevés lesz, onnantól megúszósra vettem a figurát. A végén ráadásul kiderült, hogy a nagykovácsi cukrászda bezárt, így a szénhidrátdeficitet sör-jéger kombóval kellett legyűrnöm, az eső is pont elkapott. Végül emiatt lett benne 2-3 km aszfalt, asszem így már nem lehet montenbályknak, csak sima biciglizésnek hívni -
mauimagic
aktív tag
válasz Hasaggymeg #286178 üzenetére
Te nagy kábelfetisiszta vagy, jól emléxszem? Tegnap cseréltem a hátsó váltó kábelt+házat, nem lett az igazi...
Szerencsére nem szakadt be a ház, mikor behúztam az újat, így a nagyflexet nem kellett elővenni, de elég nagy erő kell a váltáshoz. Eddig is sz@r volt, de nem sokat javult, sima alap bowdenház meg rozsdamentes drót, semmi fancy nem volt a helyi bótba.
Egy dzsegvályör sokat dobna ezen, vagy placebo ez is, mint az 1x tányér elöl?
Végig házban megyen a drót a váltóig, kb 2 méter...[ Szerkesztve ]
-
SteveAd
tag
válasz Ringman #286177 üzenetére
Az a gond, hogy mivel nem hazai forgalmazasbol lett vasarolva ("picit" dragabb lett volna ugy, saccra), vszleg. a forgalmazo nem koteles cserelni (vissza kellene kuldeni a webshopnak ahonnan vette, de ez meg maceras/draga/idoigenyes), de nem tudom mi a helyzet a DT-nel itthon. Azert erdemes lenne futni meg egy kort, de ezuttal nem a szervizes sracokkal (akik jo szakik, de nyilvan nem a garis reszet intezik a DT-nek), hanem magaval a forgalmazoval. Attol, hogy nem koteles egy mashonnan vasarolt DT kereket cserelni meg lehet, hogy segiteni fog ebben.
-
mauimagic
aktív tag
válasz semmiho #286161 üzenetére
Bárkinek bármi hasznos infója van ezen ügyben, ne legyen rest megosztani azt és köszi!
Ismerem ezeket a srácokat, majd rákérdezek! BTW ha valaki azt gondolná drága a bringa, mint hobby: emelje négyzetre az összeget, amit eddig beleölt a gépbe, na az egy nagyon belépő egyedi csopperAl-Mg ötvözet a villa?
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz mauimagic #286180 üzenetére
Egy Elite Mountainnel azt hinnéd Nino bringáját nyerted meg.
semmiho...unokaöcsém puccos repülőgépalkatrészgyárban dolgozik Kaliforniában, leginkább alumínium és titánnal bajlódnak, megkérdezem az F35 és FY22 ötödik generációs vadászbombázókat mivel tartják fényesen.😎
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
-
mauimagic
aktív tag
válasz Hasaggymeg #286185 üzenetére
jön hozzá a plusz 200 watt is, mert akkor jó deal?
-
fulton
addikt
válasz SteveAd #286175 üzenetére
Ott volt a Zsolt is látta, segítőkésznek tűnt am, de a reakció annyi volt: "természetesen a fiuk bevizsgálják és adunk szakvéleményt".. én már itt tudtam hogy ez egy "kár utazás volt".
Igen bringával együtt mentem be, és mutattam miről beszélek. Arra mondta a szervizes srác: ez ilyen, nem várjak tőle olyan könnyed forgást mint egy kónuszos, állíthatónál (wtf) mert itt nem lehet a keréknek lötyögése stb.. szerintem ez úgy hülyeség ahogy van - saját vélemény.
Mindenre volt egy "paragrafusa" amiért nem kellett dolgozni a keréken..
Ezek a hibák amivel én elmentem hozzájuk, az a kat ami nagyon határeset nekik szerintem - és simán rámondják még hogy "ez így jó ahogy van" - ha itt a topikban kérdeznénk meg embereket, lenne aki rámondaná hogy szerinte jól volt úgy.Egyet értek, attól hogy kézben jól forog a csapágy nem biztos hogy agyba préselve is oké, nem e feszes szorul meg a testben.
Azt tudom ha szépen bepréseltem itthon előfeszítési nélkül, akkor kézben pl gyönyörűen forgott a kerék (és itt se kotyogott), de behúzva már teljesen elvesztette ezt, és úgy járt ahogy mutattam első vidin. Aztán jött a játék, hogy annyit , piciket préselgetve eltaláljam azt az édes pontot ahol behúzva jó, és kézben forgott rosszul.
Szóva - ebből kiindulva nem hiszem hogy az agy testel lenne a baj (talán a csapágy..?), mert akkor előfeszítés nélkül sem forgott volna olyan szépen a kezemben, szerintem. de ha nem értel egyet ezzel, érdekel a miértje(?)Mint írtam már hót felesleges kört futni vele, mert így jó ahogy van nekem.
[ Szerkesztve ]
-
chubby2o6
senior tag
válasz Hasaggymeg #286178 üzenetére
Szerintem simán elfér az axs váltókar(váltógomb?) bilincse a fékkar bilincse meg a támasztó pöcke között, de a markolatot mindenképp le kell bányásznod a felrakásához. Itt [link] egyébként valamivel olcsóbb, mint a Bikeinn-en.
Bowdenből/házból ezt [link] vettem, ez az a nagyon-nagyon jó, amitől Nino lehetek? Bár még odébb van a csere, egyelőre még működik a Shimi optislick.
[ Szerkesztve ]
-
SteveAd
tag
válasz fulton #286189 üzenetére
Ja, most mar minden vilagos. Ki szervizelt, Atesz (kopasz) vagy Robi? Utobbit jobban szeretem: kicsit nyers modora van de megbizhato es DT ugyben talan "kepzettebb".
De azert akkor is enyhe tulzas azt allitani, hogy "ez igy jo". Azert kellett volna beleprobaltatni egy hasonlo (legalabb hasonlo agyas) kereket, hogy az is ilyen-e (persze ha igen, akkor igazolva lattak volna magukat, hogy a vaz/villa "hibas" ) -
lsebestyen
addikt
Continental GP5000 7800km-t bírt, hátsón legalább egy helyen már kilátszik a szövet. Kopásjelzők szerint még mehetne. Kopás nagyjából egyenletes, nem volt elfékezve. Megy rá az új szett, de legközelebb 25mm helyett 28-ast rendelek.
-
chubby2o6
senior tag
válasz mauimagic #286180 üzenetére
Ez tényleg nem lett valami f@sza, hogy sikerült így összehoznod?
Jól látom, eltört a ház?
Nekem is végig a vázban megy, bár az enyém ht, nem tudom, befolyásol-e valamit befűzés szempontjából. Azt a kis műanyag bizbaszt nem tudod kipattintani, ahol bemegy/kijön a vázba/ból a ház? Először felülről próbáltam befűzni, onnan nem ment ( én tettem rá zörgésgátló capgo csövet, úgy pláne nehezebben mozgott a vázban ), aztán alulról ( a váltó felől ) dugtam a vázba, toltam előre, mikor felül kibújt a vége, akkor már húzni is tudtam. Az a titka, hogy a befűzés után kell méretre vágni a házat, behúzni meg egy bowdennel is be lehet, bár azóta már vettem egy alis mágneses behúzót, de azzal még nem próbáltam.
A Shimi optislick [link] nekem bevált, asszem gyárilag ez volt a karhoz, de előtte is ilyet használtam az előző váltóval/karral. -
Fall-N
veterán
válasz semmiho #286163 üzenetére
Sajnos nem találtam a neten sok érdemi infót, azaz konkrét lakktípust. Azt találtam, hogy két komponensű lakkot használnak a célra. Csak ez tényleg paradoxon, mert elvileg a festés és alapozás elött, mindig csiszolt a felület, azaz érdes, hogy legyen mibe kapaszkodnia az alapozónak. A polír ennek ellent mond, mett ott tükörsima a felület. De olyat is olvastam, hogy a lakkot lehet polírozni és attól lesz tükörsima, alu felület.
chubby2o6: Nekem is bevált az OptiSlick, viszont a belső elvezetés ezért nem a legjobb sajnos. Ha bénán van megtervezve, akkor már nem tud olyan könnyen mozogni a bowden.
Ezzel már válaszolok Hasaggymegnek, hogy ezért is bejönne neki az AXS, mert nincs semmiféle surlódás, bowdenház és bowden öregedés. Baromi nagy előny ez a belső elvezetéses vázak korában. Elég csak a hidraulikus fékcső elvezetésével szopni. Bár azt szerencsére nem kell cserélni.
[ Szerkesztve ]
-
balintbaba
tag
válasz lsebestyen #286192 üzenetére
Nekem is ugyanez volt a GP5000-rel, kopásjelzők még jók voltak, de már látszott a szövet. Szerintem többet kéne Z2-ben menned, mert oké, hogy nem fékezted el, de a nagy wattos kigyorsítások jobban koptatják a gumit.
[ Szerkesztve ]
-
lsebestyen
addikt
válasz balintbaba #286195 üzenetére
Sőt, direct drive görgőn még annyira sem kopna.
-
mauimagic
aktív tag
válasz chubby2o6 #286193 üzenetére
A fehér szigszalaggal kötöttem össze a régi és az új házat, nem tört meg semmi.
Olyan tróger módon kábelezték a bringát a katalánok, hogy 9 hónap használat után eldarálta egymást a váltóbowden meg a teló és a tag lock bowdenháza...
A váltóbowden konkrétan kilátszott már -
mauimagic
aktív tag
válasz Fall-N #286194 üzenetére
Ezzel már válaszolok Hasaggymegnek, hogy ezért is bejönne neki az AXS...
Ja kurvajó lehet, ismeretségi körben van több is, pont most írt az egyik srác, bogy a mai ride elmaradt, mert beszart az AXS... de tavaly meg a másikra kellett várni, mert lemerült a váltókarban az elem és mehetett haza túrni gombelemet
Új hozzászólás Aktív témák
- Beszámítás!!! - Új Bontatlan Ducati Elektromos Roller PRO-II PLUS Irányjelzők - Számla & Garancia
- AKCIÓ! Egészségmegőrzés, szépségápolás - BOLTI ÁR FELÉÉRT!
- Dji mini 4 pro FMC RC-2 tàv garanciás
- Zero 9 (Techlife X6) elektromos roller (35km táv, 45km/h sebesség)
- Vadonat új, csomagolt O'neal kerékpáros termékek
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest