- Bivalyerős lett a Poco F6 és F6 Pro
- Nokia 3210 - felélni az örökséget
- Kipróbáltuk a Xiaomi 14 Ultra fotós szettjét
- Megérkezett a Google Pixel 7 és 7 Pro
- Samsung Galaxy A52s 5G - jó S-tehetség
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Android szakmai topik
- Ilyen lehet a Samsung Galaxy Watch7 Ultra
- Motorola Edge 40 - jó bőr
- Xiaomi 14 - párátlanul jó lehetne
Hirdetés
-
Békésen legelészik a májusi hardvercsorda
ph Ezúttal monitorokat, processzorhűtőt, házat, routert, tápokat, egérpadot és akciókat tereltünk be a szombati karámba.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Destiny 2: The Final Shape - Befutott a fejlesztői videó második része
gp A minap kiadott videóban többek között a képességek kerülnek a középpontba.
-
Mobilarena
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
abéla
senior tag
válasz ZolkoW #216044 üzenetére
Alapból a szélesebb BB volt (gyárilag ajánlott BBR60), így a láncilla-hajtókar táv, mko-on igaz "jó" (0.5-1cm) lett volna, de úgy meg a keskenyebb, road RX-810 tengelyre alig lehetett ráhúzni az ellenoldali hajtókart (hajtókar kb fele lelógott a tengely fogazott végről vagy agyonhúzva kb 2/3-ig lehetett felhúzni, de úgy meg érezhetően szorult az egész), így vagy reszelek a BBR60-ból (azért azt már én sem akartam ) vagy veszek egy keskenyebbet: BBMT800 .
Ha viszont mindkét oldalra a keskenyebbet raktam: hajtókar-tengelyráhúzás ok, de beleüt a láncvillába.
Ekkor igen, lehetett volna spacert rendelni hozzá(alapból nem volt), de gondoltam megnézem a méreteket és mivel tizedmm-re megegyeztek a BB-k, gondoltam berakom próbaként asszimetrikusra a kettőt és jó lett, így maradt (+megmarad pótnak a "másik" fele).Lácvillatáv: hát az -főleg hajtásoldalon- nem valami sok, de azért outis bringákon sem látni valami ordenáré hézagokat, szóval mivel szinte csak aszfalton, ritkán, rövid szakaszon köves-kavicsos döngölt földúton megyek, ezt nem látom akkora gondnak, viszont a q-faktorom outissá lett .
Jaja tudom, rossz bringát választottam, de kezdésként nem akartam min. 500 -- 700k -t kiadni (és ezek még egész jó árak!) egy jobb cross/fitnessre (kellett volna?).Mondjuk azt sem értem, hogy egy fő (tehát a tekerést, hajtásérzetet nagyban befolyásoló) komponens-csere miért is lenne gond egyébként, ha az akár a bringa árának 50%-a is (ami
-dekás- bringaárról látjuk, hogy "márkásabb, trendi" vonalon simán duplaennyi lenne, tehát már csak ezért is sántít az összevetés).semi-troll-on:
és csak semmi kripto-bicó-náculás :
ez egy használati tárgy, így ahogy az sem zavar ha, jajj istenem megsérül a lakkréteg (naja, tegyünk egy alufestés-védőlakk-védőfóliát rá ...ugyanmár), úgy az sem, ha nem "illik" az alkatrész az egészhez, miközben ha "gyárilag" megy a parasztvakítás, azt meg szépen bekajálja az úri közönség nagy része (és táncol! )más: defekt, tej, öntömítős témához:
ez a belső lehet(ne) egy komprumisszumos megoldás ?
(ld.: nincs lögybölés, csere, trutymózás a "tejjel", de defektnél sincs szívás, obligát tüskebogarászás stb.)Ha nem is konkrétan a dekás termékre, de magára a megoldásra gondotam.
[ Szerkesztve ]
hootka!
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen