Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Hasaggymeg

    Topikgazda

    válasz jjeahh #222010 üzenetére

    Az RD-M8100-nál tetszés szerint állítható a dörzsfék (mert ez inkább az mint kuplung) ellenállása és azt jó feszesre állítva (én úgy szeretem, véletlenül se csapjon egyet se a láncvillára) valóban "ront" a váltás minőségén, ha azt, hogy a 12-es rendszereknél amúgy nagyobb ugrások miatt nagyobbat mozgó kanál ellenállásának leküzdését (talán pár tizedmásodperc késés és egy érdekes, kerregő hang a kuplung ellenállásával szembe, előre mozduló kanáltól) egyáltalán rontásnak lehet nevezni. Most a Balatonon, ahol sokat aszfaltoztam én is kikapcsoltam, mert minek, de tényleg elenyésző, ugyanakkor határozottan érezhető ez az ellenállás...főleg állványon, ha kézzel hajtod miközben váltasz felfelé rendesen oda kell nyomni, hogy felkapasd a láncot a legnagyobbakra...ugyanakkor egy jól beállított váltóval és minőségi pöcögtetővel ez nem lehet gond, a Shimi honlapon is a bekapcsolt állapotot tartja az "üzemszerűnek" és csak kerék kivételénél, váltó pucolásnál stb. írja, hogy ki kell kapcsolni.

    #222019zsocy...én mindig úgy rakom le, hisz megyek jó esetben mondjuk 10 órát egy héten és áll, mennyit is?...168-10=158 órát feszülve? :U Innen nézve van értelme. Nekem is 3060D kolléga hívta fel egyszer rá figyelmemet, de logikus, hisz én terepen csapkodó lánc miatt cseréltem már kanálrugót is régi XT786 SGS váltómban.

    [ Szerkesztve ]

    "Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg

  • velizare

    nagyúr

    válasz jjeahh #222010 üzenetére

    most csak szopatsz, ugye?!

    Tudod, mit jelent az, hogy nemezis? Az érintett, erősebb fél kinyilatkoztatása a méltó büntetés mértékét illetően. Az érintett fél jelen esetben egy szadista állat... én.

Új hozzászólás Aktív témák