- OnePlus 7T Pro - árban is a csúcson
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Közönségkedvenc Galaxy vált One UI 6.1-re
- Huawei Watch GT 3 Pro - korlátolt szépség
- Megérkezett a Google Pixel 7 és 7 Pro
- Ezek a OnePlus 12 és 12R európai árai
- Yettel topik
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Bivalyerős lett a Poco F6 és F6 Pro
Hirdetés
-
Retro Kocka Kuckó 2024
lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!
-
Olcsó és visszafogottan elegáns kompakt AIO jön az ID-Cooling berkeiből
ph Az előzetes tesztek alapján korrektül teljesítő modellnek nem kenyere a cicoma, és akár titkos favorit is válhat belőle a kategóriájában.
-
Warhammer 40k: Space Marine 2 - Középpontban az egyjátékos és a multi mód
gp A készítők a minap két új előzetessel jelentkeztek a sokak által várt programhoz.
-
Mobilarena
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz jjeahh #222010 üzenetére
Az RD-M8100-nál tetszés szerint állítható a dörzsfék (mert ez inkább az mint kuplung) ellenállása és azt jó feszesre állítva (én úgy szeretem, véletlenül se csapjon egyet se a láncvillára) valóban "ront" a váltás minőségén, ha azt, hogy a 12-es rendszereknél amúgy nagyobb ugrások miatt nagyobbat mozgó kanál ellenállásának leküzdését (talán pár tizedmásodperc késés és egy érdekes, kerregő hang a kuplung ellenállásával szembe, előre mozduló kanáltól) egyáltalán rontásnak lehet nevezni. Most a Balatonon, ahol sokat aszfaltoztam én is kikapcsoltam, mert minek, de tényleg elenyésző, ugyanakkor határozottan érezhető ez az ellenállás...főleg állványon, ha kézzel hajtod miközben váltasz felfelé rendesen oda kell nyomni, hogy felkapasd a láncot a legnagyobbakra...ugyanakkor egy jól beállított váltóval és minőségi pöcögtetővel ez nem lehet gond, a Shimi honlapon is a bekapcsolt állapotot tartja az "üzemszerűnek" és csak kerék kivételénél, váltó pucolásnál stb. írja, hogy ki kell kapcsolni.
#222019zsocy...én mindig úgy rakom le, hisz megyek jó esetben mondjuk 10 órát egy héten és áll, mennyit is?...168-10=158 órát feszülve? Innen nézve van értelme. Nekem is 3060D kolléga hívta fel egyszer rá figyelmemet, de logikus, hisz én terepen csapkodó lánc miatt cseréltem már kanálrugót is régi XT786 SGS váltómban.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen