- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- iPhone topik
- Bivalyerős lett a Poco F6 és F6 Pro
- Samsung Galaxy A55 - új év, régi stratégia
- Apple iPhone SE (3. generáció) - szélsebes múltidézés
- MIUI / HyperOS topik
- Ilyen lehet a Samsung Galaxy Watch7 Ultra
- Mobil flották
- Megérkezett a Google Pixel 7 és 7 Pro
- Mi nincs, grafén akku van: itt a Xiaomi 11T és 11T Pro
Hirdetés
-
Retro Kocka Kuckó 2024
lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!
-
Broken Roads teszt
gp Azt, hogy mi történt az atomháborút követően Amerikában, jól ismerjük a Falloutokból. A Broken Roads e történetet ausztrál szempontból meséli el – igencsak hasonló eszközökkel.
-
NVIDIA: a következő nagy dolog az AI-generálta videó
it Az NVIDIA vezérigazgatója szerint még nagyobb keresletet hoznak majd a chipjeik iránt az AI által generált videók. Pedig nagy baj nincs, legutóbb így is 200 milliárd dollárral nőtt a cég piaci értéke a kedvező tőzsdei hangulat miatt.
-
Mobilarena
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz jjeahh #222010 üzenetére
Az RD-M8100-nál tetszés szerint állítható a dörzsfék (mert ez inkább az mint kuplung) ellenállása és azt jó feszesre állítva (én úgy szeretem, véletlenül se csapjon egyet se a láncvillára) valóban "ront" a váltás minőségén, ha azt, hogy a 12-es rendszereknél amúgy nagyobb ugrások miatt nagyobbat mozgó kanál ellenállásának leküzdését (talán pár tizedmásodperc késés és egy érdekes, kerregő hang a kuplung ellenállásával szembe, előre mozduló kanáltól) egyáltalán rontásnak lehet nevezni. Most a Balatonon, ahol sokat aszfaltoztam én is kikapcsoltam, mert minek, de tényleg elenyésző, ugyanakkor határozottan érezhető ez az ellenállás...főleg állványon, ha kézzel hajtod miközben váltasz felfelé rendesen oda kell nyomni, hogy felkapasd a láncot a legnagyobbakra...ugyanakkor egy jól beállított váltóval és minőségi pöcögtetővel ez nem lehet gond, a Shimi honlapon is a bekapcsolt állapotot tartja az "üzemszerűnek" és csak kerék kivételénél, váltó pucolásnál stb. írja, hogy ki kell kapcsolni.
#222019zsocy...én mindig úgy rakom le, hisz megyek jó esetben mondjuk 10 órát egy héten és áll, mennyit is?...168-10=158 órát feszülve? Innen nézve van értelme. Nekem is 3060D kolléga hívta fel egyszer rá figyelmemet, de logikus, hisz én terepen csapkodó lánc miatt cseréltem már kanálrugót is régi XT786 SGS váltómban.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs